Wąsiel Marcin
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje fachowe
(8)
Dostępność
dostępne
(7)
tylko na miejscu
(5)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(9)
Biblioteka Międzywydziałowa
(6)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Wąsiel Marcin
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Produkcja
(5)
Zarządzanie
(5)
Jakość
(2)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(2)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Kontrola
(1)
Koszty produkcji
(1)
Organizacja
(1)
Organizacje uczące się
(1)
Planowanie
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Technika produkcji
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Opracowanie
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [227]-230. Indeks.
Dla menedżerów i pracowników sektora żywnościowego, zarządzających łańcuchami dostaw, menedżerów logistyki współpracujących z firmami spożywczymi oraz studentów.
Sygnatura czytelni BMW: IX Ł 61 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 142391, 142389, 142390 (3 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 142388 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(ShopFloor)
Wprowadzenie do Pięciu Filarów 5S Kontekst dla wdrożenia Pięciu Filarów Przegląd Pięciu Filarów Dlaczego Pięć Filarów to fundament działań doskonalących w Systemie 5S . Opis Pięciu Filarów Filar pierwszy - Selekcja Filar drugi - Systematyka Filar trzeci - Sprzątanie Filar czwarty - Standaryzacja Filar piąty - Samodyscyplina Najczęstsze typy oporu wobec wdrażania Systemu 5S Korzyści z wdrożenia Systemu 5S Korzyści dla was Korzyści dla waszej firmy Rozdział 3. Filar pierwszy - Selekcja Przedstawienie pierwszego filaru - Selekcji Definicja pierwszego filaru Istota pierwszego filaru Znaczenie Selekcji Problemy, jakich pozwala uniknąć wdrożenie pierwszego filaru Jak wdrożyć Selekcję? Ogólny zarys Strategii Czerwonych Etykiet Miejsca dla przedmiotów oznaczonych na czerwono ("Obszary Czerwonych Etykiet" - ang. Red-Tag Holding Areas) Lokalny czy centralny: "Obszar Czerwonych Etykiet" Etapy Strategii Czerwonych Etykiet Etap 1. Rozpoczęcie projektu Etap 2. Wybór celów do oznaczenia Etap 3. Ustalenie kryteriów oznaczania Etap 4. Wykonanie etykiet Etap 5. Naklejenie etykiet Etap 6. Ocena przydatności oznaczonych przedmiotów Etap 7. Dokumentacja wyników akcji Po zakończeniu akcji oznaczania Nagromadzenie zbędnych przedmiotów Rodzaje zbędnych przedmiotów Miejsca gromadzenia się zbędnych przedmiotów Oznaczanie Czerwonymi Etykietami - sugestie i przypomnienia Rozdział 4. Drugi filar - Systematyka Przedstawienie drugiego filaru - Systematyki Definicja drugiego filaru Znaczenie Systematyki Problemy, jakich pozwala uniknąć wdrożenie drugiego filaru Definicja Standaryzacji Systematyka jest podstawą Standaryzacji Koncepcja sygnałów wizualnych (Visual Controls) Jak wdrożyć Systematykę Etap 1. Wybór odpowiednich lokalizacji Etap 2. Oznaczenie wybranych lokalizacji Rozdział 5. Trzeci filar - Sprzątanie Przedstawienie trzeciego filaru - Sprzątania Definicja trzeciego filaru Znaczenie Sprzątania Problemy, jakich można uniknąć wdrażając Sprzątanie Sprzątanie to zarazem przegląd Jak wdrożyć Sprzątanie Planowanie kampanii Sprzątania Przeglądy i konserwacja w trakcie Sprzątania Rozdział 6. Czwarty filar - Standaryzacja Przedstawienie czwartego filaru - Standaryzacji Definicja czwartego filaru Znaczenie Standaryzacji Problemy, jakich pozwala uniknąć wdrożenie Standaryzacji Jak wdrożyć Standaryzację? Sprawić, by Selekcja, Systematyka i Sprzątanie stały się nawykiem Wyższy poziom Standaryzacji - Prewencja Rozdział 7. Piąty filar - Samodyscyplina Przedstawienie piątego filaru - Samodyscypliny Definicja Piątego Filaru Problemy, jakich można uniknąć wdrażając Samodyscyplinę Znaczenie Samodyscypliny Jak wdrożyć Samodyscyplinę? Stworzenie warunków do utrzymania osiągniętych wyników Role we wdrożeniu Narzędzia i metody zachowania Samodyscypliny we wdrażaniu Systemu 5S Rozdział 8. Refleksje i wnioski Refleksje na temat zdobytej wiedzy Wykorzystanie zdobytej wiedzy Możliwości wykorzystania zdobytej wiedzy Osobisty plan działania
Sygnatura czytelni BMW: VI H 63 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152339 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 152335 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Strategia oparta na wykorzystaniu zasobów Historia hoshin kanri Hoshin kanri, zarządzanie zyskiem i zarządzanie środkami Ktomoże5korzystaćztego podręcznika Podstawy hoshin kanri - powiązane eksperymenty, macierz X i powoływanie zespołów Siedem eksperymentów hoshin kanri Projekt strategii-struktura macierzy x Zestaw A3: memorandum dla biznesu w XXI wieku Powoływanie zespołów z pomocą A3-T Błędne wykorzystanie hoshin Opis przypadku Cybernautx SKANOWANIE: Analiza warunków rynkowych Pierwszy eksperyment hoshin: opracowanie założeń strategicznych Sześć narzędzi do analizy środowiska Wykorzystajcie formularz A3-i do udokumentowania analizy środowiska PLANOWANIE: Projektowanie strategii okresowej Powrót do analizy środowiskowej Wykorzystanie mapy strumienia wartości do identyfikacji miejsc wymagających przełomowych rozwiązań Wykorzystanie formularzy A3-T do zapisania proponowanych rozwiązań przełomowych Nadanie priorytetów propozycjom przełomowych rozwiązań Analiza obiecujących propozycji Wykorzystanie formularza A3-X do zapisania propozycji przełomowych zmian Prognozy wyników w dokumencie A3-X Pomiar udoskonaleń w procesach Badanie współzależności pomiędzy strategią, taktyką, procesami i wynikami PLANOWANIE: Projektowanie rocznego hoshin Określenie problemów wymagających rozwiązania i opracowanie planów taktycznych na następne 6 do 18 miesięcy Analiza propozycji i ustalanie priorytetów Ustanowienie celów finansowych Wyznaczenie celów doskonalenia procesów Badanie współzależności pomiędzy celami taktycznymi, udoskonaleniami procesów oraz wynikami i ustalanie powiązań między nimi Wyznaczenie zespołów odpowiedzialnych za poszczególne działania taktyczne i określenie zakresu ich odpowiedzialności Wykorzystanie dokumentów A3-Tjako kart zespołów taktycznych PLANOWANIE: Dopasowanie całej organizacji przy pomocy metody catchball Catchball, runda A: eksperyment 4, projekty i zespoły taktyczne Catchball, runda B: eksperyment 5, projekty i zespoły operacyjne Catchball, runda C: działanie zespołu operacyjnego -projekty i zespoły wykonawcze Catchball, runda D: działanie zespołów operacyjnych i wykonawczych - dokończenie planów projektów operacyjnych i wykonawczych Catchball, runda E: finalizowanie hoshin i planów taktycznych WYKONANIE: Włączenie pracowników w realizację strategii Zaangażowanie zespołów wykonawczych Finalizacja planów projektów Przygotowanie liderów, którzy potrafią uczyć Wykorzystanie sprawdzonych metod PDCA w szkoleniu pracowników SPRAWDZENIE: Tworzenie środowiska dla szczupłego systemu Stworzenie środowiska, w którym nie szuka się winnych Zarządzanie wizualne Tablice zarządzania hoshin Wykorzystanie formularzy A3-SR do udokumentowania działań zespołów wykonawczych Wykorzystanie formularzy A3-SSR do udokumentowania działań zespołów taktycznych i operacyjnych Regularne spotkania oceniające Ocena roczna Wykorzystanie formularzy A3-P do dokumentowania nieplanowanych korekt SPRAWDZENIE: Diagnoza prezesa Czy jesteśmy już szczupłą organizacją? PDCA i 5 zasad szczupłego DNA Oś transformacji Trzy etapy diagnozy prezesa ZASTOSOWANIE: Instytucjonalizacja hoshin kanri przy pomocy standaryzacji pracy, kaizen i rozwoju liderów Standaryzacja pracy Naukowe znaczenie pracy standaryzowanej Kaizen: eksperyment 7 hoshin kanri Przygotowanie liderów i planowanie sukcesji Proces coachingu
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 439 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151347, 151348 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151346 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(ShopFloor Series)
Tytuł oryginału: Identifying waste on the shopfloor.
Rozdział 1. Czym jest marnotrawstwo? Czym jest marnotrawstwo? Wartość dodana Dlaczego pojawia się marnotrawstwo? Produkcja Transport Kontrola Sprzęt Nadzór/zarządzanie Gdzie tkwią korzenie marnotrawstwa? Sposoby klasyfikacji marnotrawstwa Trzy MU 5M t Q + S Przepływ materiałów Siedem Grzechów Głównych Marnotrawstwa Korzyści wynikające z identyfikowania i eliminacji Dla firmy Dla pracowników produkcyjnych Rozdział 2. Siedem Grzechów Głównych Marnotrawstwa Nadprodukcja Przyczyny nadprodukcji Jak eliminować nadprodukcję Lista kontrolna nadprodukcji Zapasy Przyczyny powstawania zapasów Jak eliminować zapasy Lista kontrolna zapasów Transport Przyczyny transportowania Jak eliminować transport Lista kontrolna transportu Braki Przyczyny braków Jak eliminować braki Lista kontrolna dla braków Zbędne przetwarzanie Przyczyny zbędnego przetwarzania Jak eliminować zbędne przetwarzanie Lista kontrolna zbędnego przetwarzania Zbędne ruchy Przyczyny marnotrawstwa zbędnych ruchów Jak eliminować zbędne ruchy Lista kontrolna marnotrawstwa zbędnych ruchów Oczekiwanie Przyczyny oczekiwania Jak eliminować okresy oczekiwania Lista kontrolna oczekiwania Rozdział 3. Jak wykryć marnotrawstwo Tylnymi drzwiami Wydobywanie na powierzchnię ukrytego marnotrawstwa Analiza bieżącej sytuacji Schemat strzałkowy Tabela podsumowująca analizę przepływu Tabela analizy operacji Tabela kombinacji pracy standaryzowanej Lista kontrolna do wykrywania poważnego marnotrawstwa Rozdział 4. Jak usuwać marnotrawstwo Właściwe nastawienie Eliminacja marnotrawstwa w przemieszczaniu materiałów Składowanie i transport Oczekiwanie na proces Oczekiwanie na partię Eliminacja marnotrawstwa w działaniach ludzkich Siedemnaście zasad eliminacji marnotrawstwa Eliminacja marnotrawstwa w relacjach między ludźmi, maszynami i materiałami Rozdział 5. Jak zapobiegać marnotrawstwu Standaryzacja Sygnały wizualne i dźwiękowe Czerwone etykiety Tablice informacyjne Obrysy i linie Andon Kanban Brzęczyki sygnalizacyjne Arkusz 5W i 1H Pięć kluczowych zasad pytania "Dlaczego" i "Jak" Patrząc w przyszłość Rozdział 6. Refleksje i wnioski Podsumowanie najważniejszych wiadomości Identyfikowanie i eliminacja marnotrawstwa w zakładzie Refleksje na temat zdobytej wiedzy Możliwości dalszej nauki Kilka słów o Productivity Press Development Team
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 152275 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(ShopFloor Series)
Rozdział 1. Wprowadzenie kluczowych terminów i korzyści płynące z systemu kanban Czym jest kanban? System ciągniony i redukcja marnotrawstwa Warunki udanego wdrożenia kanban Integracja kanban z MRP II Wdrożenie pilotażowe, czy w całym zakładzie W jaki sposób kanban zmieni obecną sytuację? Korzyści systemu kanban Korzyści dla firmy Korzyści dla pracowników Rozdział 2. Podstawy systemu kanban: funkcje, zasady i rodzaje kanban Różnice pomiędzy kanban i konwencjonalnymi systemami zamawiania Metoda punktu zamawiania a kanban Zlecenie produkcyjne i kanban MRP II Podsumowanie różnic między systemem pchanym i ciągnionym Funkcje kanban Służy jako autonomiczny układ nerwowy produkcji just-in-time Usprawnia działania i wzmacnia zakład Zasady kanban Zasada 1: Proces klienta zamawia części od procesu dostawcy w precyzyjnej ilości wyspecyfikowanej na kanban Zasada 2: Proces dostawcy produkuje części w precyzyjnej ilości i sekwencji określonej przez kanban Zasada 3: Do następnego procesu nigdy nie przemieszcza się części wadliwych Zasada 4: Należy wprowadzić poziomowanie produkcji Zasada 5: Kanban jest dołączany do wszystkich części Zasada 6: Liczba kart kanban jest stopniowo redukowana w celu obniżenia zapasów i ujawnienia problemów Rodzaje kanban Kanban transportowy Kanban produkcyjny Rozdział 3. Etap pierwszy: planowanie systemu kanban Streszczenie rozdziału Ile kart kanban potrzebujecie? Czas taktu Ilu operatorów potrzebujecie? Równoważenie linii Pełna praca Poziomowanie lub wygładzanie produkcji - heijunka Poziomowana produkcja a produkcja typu shish-kabob Rozdział 4. Etap drugi: obieg kart kanban Kiedy zacząć produkcję? Co należy uzupełniać? Kiedy należy wyciągać? Skąd można wyciągać? Co wyciągamy? Co powinna zawierać karta kanban? Jak mocować karty kanban? Etapy obiegu kart kanban Zasady obiegu kart kanban Zasady transportu z kartami kanban Supermarkety Wodne żuczki i kurs mleczarza Rozdział 5. Etap trzeci: doskonalenie w systemie kanban Dostrajanie produkcji przez redukcję liczby kart kanban Kanban ujawnia nieprawidłowości Redukcja liczby kart kanban prowadzi do redukcji ilości zapasów Kanban jako system kontroli wizualnej Co jest istotą kontroli? Pięć etapów tworzenia systemu kontroli wizualnej Trójkątny kanban Inne typy kanban Kanban i dostawcy Rozdział 6. Refleksje i wnioski Podsumowanie procesu wdrożenia systemu kanban
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152283, 152284, 152285, 152282 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(ShopFloor Series)
Rozdział 1. Czym jest kaizen? Czym jest kaizen? Co musicie wiedzieć, by w pełni zrozumieć kaizen? W jaki sposób kaizen zmieni waszą pracę? Jaki jest cel kaizen? Proces i operacja Wartość i dodawanie wartości Marnotrawstwo Jaka jest rola warsztatów kaizen? Korzyści wynikające z kaizen i warsztatów kaizen Korzyści z kaizen dla całej firmy Korzyści z kaizen dla pracowników Rozdział 2. Czym są warsztaty kaizen i jakie kluczowe funkcje są niezbędne dla ich powodzenia Czym są warsztaty kaizen? Ostrzeżenia Zaplanujcie zapasy w produkcji Pamiętajcie o zaangażowaniu pracowników - przykład firmy Donnelly Pamiętajcie, jak ważne jest przygotowanie i kontynuacja Jakie funkcje są kluczowe dla sukcesu warsztatu kaizen? Koordynator lub konsultant Wyższe kierownictwo Rola związków zawodowych Dyrektor zakładu Menedżer HR Informowanie catej firmy o warsztatach kaizen Przegląd trzech najważniejszych faz warsztatu kaizen Rozdział 3. Faza pierwsza - planowanie i przygotowanie Wybór obszaru Wybór problemu do rozwiązania Najważniejszym celem jest eliminacja marnotrawstwa Czynniki, jakie należy wziąć pod uwagę przy wyborze problemu do rozwiązania Wdrożenie 5S Eliminacja wąskich gardeł lub skracanie czasów przezbrojenia Wdrożenie układu gniazd produkcyjnych, równoważenia linii lub kanban Wyznaczenie lidera zespołu Przygotowanie lidera zespołu Wybór członków zespołu Szkolenie zespołu Przygotowanie obszaru Materiały, sprzęt i wsparcie Informacje uzupełniające Harmonogram warsztatu Rozdział 4. Faza druga - wdrożenie Wprowadzenie zespołu i wyznaczenie funkcji Przedstawienie założeń i procedur warsztatu kaizen Przekazanie materiałów roboczych i informacyjnych Przeprowadzenie koniecznych szkoleń Zrozumienie obecnej sytuacji Obserwacja wybranego obszaru i zgromadzenie danych Tworzenie mapy procesu Rejestracja czasów wszystkich operacji Wprowadzanie udoskonaleń Inicjowanie pomysłów udoskonaleń Wdrożenie nowego planu Testowanie pomysłów udoskonaleń Opracowanie nowych standardów Rozdział 5. Faza trzecia - prezentacja, świętowanie i kontynuacja Prezentacja Przygotowanie prezentacji wszystkich danych i wyników warsztatu Upowszechnienie wyników Świętowanie Kontynuacja Rozdział 6. Refleksje i wnioski Podsumowanie etapów warsztatu kaizen Refleksje na temat zdobytej wiedzy Możliwości dalszej nauki Kilka słów o Productivity Press Development Team
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 440 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151350 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151349 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(ShopFloor Series)
Rozdział 1. Standardy i nie tylko Czym jest standard? Cechy charakterystyczne standardów Źródła i typy standardów Czym jest standaryzacja? Czym jest standardowa praca? Metody szczupłej produkcji = Standardowe procesy i niezawodne metody działania Standardowa praca to kulminacja szczupłej produkcji Warunki konieczne dla wprowadzenia standardowej pracy Standardowa praca wspomaga dalsze udoskonalenia Kultura ciągłego doskonalenia Korzyści płynące ze standaryzacji i standardowej pracy Dla firmy Dla pracowników Rozdział 2. Standaryzacja Wprowadzanie niezawodnych metod działania Rodzaje wewnętrznych standardów Stuprocentowe przestrzeganie niezawodnych metod Komunikowanie standardów wewnętrznych Instrukcje często są źle przygotowane dla ich użytkowników Brak systematyki przeglądów Informacje są niespójne z metodami szczupłej produkcji Dokumentowanie standardów Arkusze standardów procesowych i technicznych Instrukcje obsługi sprzętu Wartość przyjaznych standardów Doskonalenie standardów Jak tworzyć standardy i standardowe operacje? Etapy doskonalenia standardów Przegląd narzędzi do analizy procesów Rozdział 3. Standardowa praca Czas taktu Czas cyklu Tempo linii produkcyjnej Standardowa sekwencja pracy Wielkość zatrudnienia w gnieździe produkcyjnym (Balansowanie linii produkcyjnej i pełna praca) Standardowe zapasy międzyoperacyjne (WIP) Cztery etapy wprowadzania standardowej pracy Etap pierwszy. Stworzenie Arkusza zdolności produkcyjnych Etap drugi. Stworzenie Tabeli łączenia standardowych operacji Etap trzeci. Stworzenie Arkusza metod pracy Etap czwarty. Stworzenie Karty standardowych operacji (Arkusza standardowej pracy) .61 Działania dodatkowe Wizualizacja arkuszy, tabel i kart Stworzenie Tabeli wskazówek standardowych operacji Doskonalenie operacji dla pracy standaryzowanej Wskazówki dla utrzymania standardowej pracy Rozdział 4. Wykorzystanie standaryzacji i standardowej pracy 73 Wykorzystanie standaryzacji Szkolenie nowych pracowników Planowanie jakości Ocena pomysłów udoskonaleń Zarządzanie produkcją Podejmowanie decyzji Zastosowanie standardowej pracy Zarządzanie produkcją dla małych partii i poziomowania produkcji Zadowoleni pracownicy Rozdział 5. Refleksje i wnioski Podsumowanie najważniejszych wiadomości Refleksje na temat zdobytej wiedzy Możliwości dalszej nauki Kilka słów o Productivity Press Development Team
Sygnatura czytelni BMW: VI J 90 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151354, 151353 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151352 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(ShopFloor Series)
Rozdział 1. Standardy i nie tylko Czym jest standard? Cechy charakterystyczne standardów Źródła i typy standardów Czym jest standaryzacja? Czym jest standardowa praca? Metody szczupłej produkcji = Standardowe procesy i niezawodne metody działania Standardowa praca to kulminacja szczupłej produkcji Warunki konieczne dla wprowadzenia standardowej pracy Standardowa praca wspomaga dalsze udoskonalenia Kultura ciągłego doskonalenia Korzyści płynące ze standaryzacji i standardowej pracy Dla firmy Dla pracowników Rozdział 2. Standaryzacja Wprowadzanie niezawodnych metod działania Rodzaje wewnętrznych standardów Stuprocentowe przestrzeganie niezawodnych metod Komunikowanie standardów wewnętrznych Instrukcje często są źle przygotowane dla ich użytkowników Brak systematyki przeglądów Informacje są niespójne z metodami szczupłej produkcji Dokumentowanie standardów Arkusze standardów procesowych i technicznych Instrukcje obsługi sprzętu Wartość przyjaznych standardów Doskonalenie standardów Jak tworzyć standardy i standardowe operacje? Etapy doskonalenia standardów Przegląd narzędzi do analizy procesów Rozdział 3. Standardowa praca Czas taktu Czas cyklu Tempo linii produkcyjnej Standardowa sekwencja pracy Wielkość zatrudnienia w gnieździe produkcyjnym (Balansowanie linii produkcyjnej i pełna praca) Standardowe zapasy międzyoperacyjne (WIP) Cztery etapy wprowadzania standardowej pracy Etap pierwszy. Stworzenie Arkusza zdolności produkcyjnych Etap drugi. Stworzenie Tabeli łączenia standardowych operacji Etap trzeci. Stworzenie Arkusza metod pracy Etap czwarty. Stworzenie Karty standardowych operacji (Arkusza standardowej pracy) .61 Działania dodatkowe Wizualizacja arkuszy, tabel i kart Stworzenie Tabeli wskazówek standardowych operacji Doskonalenie operacji dla pracy standaryzowanej Wskazówki dla utrzymania standardowej pracy Rozdział 4. Wykorzystanie standaryzacji i standardowej pracy 73 Wykorzystanie standaryzacji Szkolenie nowych pracowników Planowanie jakości Ocena pomysłów udoskonaleń Zarządzanie produkcją Podejmowanie decyzji Zastosowanie standardowej pracy Zarządzanie produkcją dla małych partii i poziomowania produkcji Zadowoleni pracownicy Rozdział 5. Refleksje i wnioski Podsumowanie najważniejszych wiadomości Refleksje na temat zdobytej wiedzy Możliwości dalszej nauki Kilka słów o Productivity Press Development Team
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152276 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Klasyka Lean Manufacturing ; 03)
Bibliografia na stronach 567-568.
ZASADY SZCZUPŁEGO PODEJŚCIA Szczupłe podejście versus muda Rozdział 1. Wartość Rozdział 2. Strumień wartości Rozdział 3. Przepływ Rozdział 4. Wyciąganie Rozdział 5. Doskonałość OD MYŚLENIA DO DZIAŁANIA: SKOK W KIERUNKU SZCZUPŁOŚCI Rozdział 6. Prosty przypadek Rozdział 7. Przypadek bardziej złożony Rozdział 8. Próba ogniowa Rozdział 9. Szczupłe procesy kontra niemiecka technologia Rozdział 10. Potężna Toyota; maleńka Showa Rozdział 11. Plan działania ODCHUDZONE PRZEDSIĘBIORSTWO Rozdział 12. Najlepsza droga dla strumienia wartości Rozdział 13. Marzenia o doskonałości Rozdział 14. Stały rozwój koncepcji szczupłej firmy Rozdział 15. Od rewolucji do instytucji The Lean Network
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 438(03) (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII E 19
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151343, 151345, 151344 (3 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151342 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 6380 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności