Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Autor
Kubik Szymon
(3)
Wąsiel Marcin
(3)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Produkcja
(3)
Zarządzanie
(3)
Jakość
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Technika produkcji
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(ShopFloor Series)
Rozdział 1. Czym jest kaizen? Czym jest kaizen? Co musicie wiedzieć, by w pełni zrozumieć kaizen? W jaki sposób kaizen zmieni waszą pracę? Jaki jest cel kaizen? Proces i operacja Wartość i dodawanie wartości Marnotrawstwo Jaka jest rola warsztatów kaizen? Korzyści wynikające z kaizen i warsztatów kaizen Korzyści z kaizen dla całej firmy Korzyści z kaizen dla pracowników Rozdział 2. Czym są warsztaty kaizen i jakie kluczowe funkcje są niezbędne dla ich powodzenia Czym są warsztaty kaizen? Ostrzeżenia Zaplanujcie zapasy w produkcji Pamiętajcie o zaangażowaniu pracowników - przykład firmy Donnelly Pamiętajcie, jak ważne jest przygotowanie i kontynuacja Jakie funkcje są kluczowe dla sukcesu warsztatu kaizen? Koordynator lub konsultant Wyższe kierownictwo Rola związków zawodowych Dyrektor zakładu Menedżer HR Informowanie catej firmy o warsztatach kaizen Przegląd trzech najważniejszych faz warsztatu kaizen Rozdział 3. Faza pierwsza - planowanie i przygotowanie Wybór obszaru Wybór problemu do rozwiązania Najważniejszym celem jest eliminacja marnotrawstwa Czynniki, jakie należy wziąć pod uwagę przy wyborze problemu do rozwiązania Wdrożenie 5S Eliminacja wąskich gardeł lub skracanie czasów przezbrojenia Wdrożenie układu gniazd produkcyjnych, równoważenia linii lub kanban Wyznaczenie lidera zespołu Przygotowanie lidera zespołu Wybór członków zespołu Szkolenie zespołu Przygotowanie obszaru Materiały, sprzęt i wsparcie Informacje uzupełniające Harmonogram warsztatu Rozdział 4. Faza druga - wdrożenie Wprowadzenie zespołu i wyznaczenie funkcji Przedstawienie założeń i procedur warsztatu kaizen Przekazanie materiałów roboczych i informacyjnych Przeprowadzenie koniecznych szkoleń Zrozumienie obecnej sytuacji Obserwacja wybranego obszaru i zgromadzenie danych Tworzenie mapy procesu Rejestracja czasów wszystkich operacji Wprowadzanie udoskonaleń Inicjowanie pomysłów udoskonaleń Wdrożenie nowego planu Testowanie pomysłów udoskonaleń Opracowanie nowych standardów Rozdział 5. Faza trzecia - prezentacja, świętowanie i kontynuacja Prezentacja Przygotowanie prezentacji wszystkich danych i wyników warsztatu Upowszechnienie wyników Świętowanie Kontynuacja Rozdział 6. Refleksje i wnioski Podsumowanie etapów warsztatu kaizen Refleksje na temat zdobytej wiedzy Możliwości dalszej nauki Kilka słów o Productivity Press Development Team
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 440 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151350 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151349 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(ShopFloor Series)
Rozdział 1. Standardy i nie tylko Czym jest standard? Cechy charakterystyczne standardów Źródła i typy standardów Czym jest standaryzacja? Czym jest standardowa praca? Metody szczupłej produkcji = Standardowe procesy i niezawodne metody działania Standardowa praca to kulminacja szczupłej produkcji Warunki konieczne dla wprowadzenia standardowej pracy Standardowa praca wspomaga dalsze udoskonalenia Kultura ciągłego doskonalenia Korzyści płynące ze standaryzacji i standardowej pracy Dla firmy Dla pracowników Rozdział 2. Standaryzacja Wprowadzanie niezawodnych metod działania Rodzaje wewnętrznych standardów Stuprocentowe przestrzeganie niezawodnych metod Komunikowanie standardów wewnętrznych Instrukcje często są źle przygotowane dla ich użytkowników Brak systematyki przeglądów Informacje są niespójne z metodami szczupłej produkcji Dokumentowanie standardów Arkusze standardów procesowych i technicznych Instrukcje obsługi sprzętu Wartość przyjaznych standardów Doskonalenie standardów Jak tworzyć standardy i standardowe operacje? Etapy doskonalenia standardów Przegląd narzędzi do analizy procesów Rozdział 3. Standardowa praca Czas taktu Czas cyklu Tempo linii produkcyjnej Standardowa sekwencja pracy Wielkość zatrudnienia w gnieździe produkcyjnym (Balansowanie linii produkcyjnej i pełna praca) Standardowe zapasy międzyoperacyjne (WIP) Cztery etapy wprowadzania standardowej pracy Etap pierwszy. Stworzenie Arkusza zdolności produkcyjnych Etap drugi. Stworzenie Tabeli łączenia standardowych operacji Etap trzeci. Stworzenie Arkusza metod pracy Etap czwarty. Stworzenie Karty standardowych operacji (Arkusza standardowej pracy) .61 Działania dodatkowe Wizualizacja arkuszy, tabel i kart Stworzenie Tabeli wskazówek standardowych operacji Doskonalenie operacji dla pracy standaryzowanej Wskazówki dla utrzymania standardowej pracy Rozdział 4. Wykorzystanie standaryzacji i standardowej pracy 73 Wykorzystanie standaryzacji Szkolenie nowych pracowników Planowanie jakości Ocena pomysłów udoskonaleń Zarządzanie produkcją Podejmowanie decyzji Zastosowanie standardowej pracy Zarządzanie produkcją dla małych partii i poziomowania produkcji Zadowoleni pracownicy Rozdział 5. Refleksje i wnioski Podsumowanie najważniejszych wiadomości Refleksje na temat zdobytej wiedzy Możliwości dalszej nauki Kilka słów o Productivity Press Development Team
Sygnatura czytelni BMW: VI J 90 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151354, 151353 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151352 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(ShopFloor Series)
Rozdział 1. Standardy i nie tylko Czym jest standard? Cechy charakterystyczne standardów Źródła i typy standardów Czym jest standaryzacja? Czym jest standardowa praca? Metody szczupłej produkcji = Standardowe procesy i niezawodne metody działania Standardowa praca to kulminacja szczupłej produkcji Warunki konieczne dla wprowadzenia standardowej pracy Standardowa praca wspomaga dalsze udoskonalenia Kultura ciągłego doskonalenia Korzyści płynące ze standaryzacji i standardowej pracy Dla firmy Dla pracowników Rozdział 2. Standaryzacja Wprowadzanie niezawodnych metod działania Rodzaje wewnętrznych standardów Stuprocentowe przestrzeganie niezawodnych metod Komunikowanie standardów wewnętrznych Instrukcje często są źle przygotowane dla ich użytkowników Brak systematyki przeglądów Informacje są niespójne z metodami szczupłej produkcji Dokumentowanie standardów Arkusze standardów procesowych i technicznych Instrukcje obsługi sprzętu Wartość przyjaznych standardów Doskonalenie standardów Jak tworzyć standardy i standardowe operacje? Etapy doskonalenia standardów Przegląd narzędzi do analizy procesów Rozdział 3. Standardowa praca Czas taktu Czas cyklu Tempo linii produkcyjnej Standardowa sekwencja pracy Wielkość zatrudnienia w gnieździe produkcyjnym (Balansowanie linii produkcyjnej i pełna praca) Standardowe zapasy międzyoperacyjne (WIP) Cztery etapy wprowadzania standardowej pracy Etap pierwszy. Stworzenie Arkusza zdolności produkcyjnych Etap drugi. Stworzenie Tabeli łączenia standardowych operacji Etap trzeci. Stworzenie Arkusza metod pracy Etap czwarty. Stworzenie Karty standardowych operacji (Arkusza standardowej pracy) .61 Działania dodatkowe Wizualizacja arkuszy, tabel i kart Stworzenie Tabeli wskazówek standardowych operacji Doskonalenie operacji dla pracy standaryzowanej Wskazówki dla utrzymania standardowej pracy Rozdział 4. Wykorzystanie standaryzacji i standardowej pracy 73 Wykorzystanie standaryzacji Szkolenie nowych pracowników Planowanie jakości Ocena pomysłów udoskonaleń Zarządzanie produkcją Podejmowanie decyzji Zastosowanie standardowej pracy Zarządzanie produkcją dla małych partii i poziomowania produkcji Zadowoleni pracownicy Rozdział 5. Refleksje i wnioski Podsumowanie najważniejszych wiadomości Refleksje na temat zdobytej wiedzy Możliwości dalszej nauki Kilka słów o Productivity Press Development Team
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152276 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności