Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Autor
Kubik Szymon
(4)
Wąsiel Marcin
(4)
Jackson Thomas Lindsay (1949- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Produkcja
(3)
Zarządzanie
(3)
Jakość
(2)
Organizacje uczące się
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Technika produkcji
(1)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Strategia oparta na wykorzystaniu zasobów Historia hoshin kanri Hoshin kanri, zarządzanie zyskiem i zarządzanie środkami Ktomoże5korzystaćztego podręcznika Podstawy hoshin kanri - powiązane eksperymenty, macierz X i powoływanie zespołów Siedem eksperymentów hoshin kanri Projekt strategii-struktura macierzy x Zestaw A3: memorandum dla biznesu w XXI wieku Powoływanie zespołów z pomocą A3-T Błędne wykorzystanie hoshin Opis przypadku Cybernautx SKANOWANIE: Analiza warunków rynkowych Pierwszy eksperyment hoshin: opracowanie założeń strategicznych Sześć narzędzi do analizy środowiska Wykorzystajcie formularz A3-i do udokumentowania analizy środowiska PLANOWANIE: Projektowanie strategii okresowej Powrót do analizy środowiskowej Wykorzystanie mapy strumienia wartości do identyfikacji miejsc wymagających przełomowych rozwiązań Wykorzystanie formularzy A3-T do zapisania proponowanych rozwiązań przełomowych Nadanie priorytetów propozycjom przełomowych rozwiązań Analiza obiecujących propozycji Wykorzystanie formularza A3-X do zapisania propozycji przełomowych zmian Prognozy wyników w dokumencie A3-X Pomiar udoskonaleń w procesach Badanie współzależności pomiędzy strategią, taktyką, procesami i wynikami PLANOWANIE: Projektowanie rocznego hoshin Określenie problemów wymagających rozwiązania i opracowanie planów taktycznych na następne 6 do 18 miesięcy Analiza propozycji i ustalanie priorytetów Ustanowienie celów finansowych Wyznaczenie celów doskonalenia procesów Badanie współzależności pomiędzy celami taktycznymi, udoskonaleniami procesów oraz wynikami i ustalanie powiązań między nimi Wyznaczenie zespołów odpowiedzialnych za poszczególne działania taktyczne i określenie zakresu ich odpowiedzialności Wykorzystanie dokumentów A3-Tjako kart zespołów taktycznych PLANOWANIE: Dopasowanie całej organizacji przy pomocy metody catchball Catchball, runda A: eksperyment 4, projekty i zespoły taktyczne Catchball, runda B: eksperyment 5, projekty i zespoły operacyjne Catchball, runda C: działanie zespołu operacyjnego -projekty i zespoły wykonawcze Catchball, runda D: działanie zespołów operacyjnych i wykonawczych - dokończenie planów projektów operacyjnych i wykonawczych Catchball, runda E: finalizowanie hoshin i planów taktycznych WYKONANIE: Włączenie pracowników w realizację strategii Zaangażowanie zespołów wykonawczych Finalizacja planów projektów Przygotowanie liderów, którzy potrafią uczyć Wykorzystanie sprawdzonych metod PDCA w szkoleniu pracowników SPRAWDZENIE: Tworzenie środowiska dla szczupłego systemu Stworzenie środowiska, w którym nie szuka się winnych Zarządzanie wizualne Tablice zarządzania hoshin Wykorzystanie formularzy A3-SR do udokumentowania działań zespołów wykonawczych Wykorzystanie formularzy A3-SSR do udokumentowania działań zespołów taktycznych i operacyjnych Regularne spotkania oceniające Ocena roczna Wykorzystanie formularzy A3-P do dokumentowania nieplanowanych korekt SPRAWDZENIE: Diagnoza prezesa Czy jesteśmy już szczupłą organizacją? PDCA i 5 zasad szczupłego DNA Oś transformacji Trzy etapy diagnozy prezesa ZASTOSOWANIE: Instytucjonalizacja hoshin kanri przy pomocy standaryzacji pracy, kaizen i rozwoju liderów Standaryzacja pracy Naukowe znaczenie pracy standaryzowanej Kaizen: eksperyment 7 hoshin kanri Przygotowanie liderów i planowanie sukcesji Proces coachingu
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 439 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151347, 151348 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151346 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(ShopFloor Series)
Rozdział 1. Czym jest kaizen? Czym jest kaizen? Co musicie wiedzieć, by w pełni zrozumieć kaizen? W jaki sposób kaizen zmieni waszą pracę? Jaki jest cel kaizen? Proces i operacja Wartość i dodawanie wartości Marnotrawstwo Jaka jest rola warsztatów kaizen? Korzyści wynikające z kaizen i warsztatów kaizen Korzyści z kaizen dla całej firmy Korzyści z kaizen dla pracowników Rozdział 2. Czym są warsztaty kaizen i jakie kluczowe funkcje są niezbędne dla ich powodzenia Czym są warsztaty kaizen? Ostrzeżenia Zaplanujcie zapasy w produkcji Pamiętajcie o zaangażowaniu pracowników - przykład firmy Donnelly Pamiętajcie, jak ważne jest przygotowanie i kontynuacja Jakie funkcje są kluczowe dla sukcesu warsztatu kaizen? Koordynator lub konsultant Wyższe kierownictwo Rola związków zawodowych Dyrektor zakładu Menedżer HR Informowanie catej firmy o warsztatach kaizen Przegląd trzech najważniejszych faz warsztatu kaizen Rozdział 3. Faza pierwsza - planowanie i przygotowanie Wybór obszaru Wybór problemu do rozwiązania Najważniejszym celem jest eliminacja marnotrawstwa Czynniki, jakie należy wziąć pod uwagę przy wyborze problemu do rozwiązania Wdrożenie 5S Eliminacja wąskich gardeł lub skracanie czasów przezbrojenia Wdrożenie układu gniazd produkcyjnych, równoważenia linii lub kanban Wyznaczenie lidera zespołu Przygotowanie lidera zespołu Wybór członków zespołu Szkolenie zespołu Przygotowanie obszaru Materiały, sprzęt i wsparcie Informacje uzupełniające Harmonogram warsztatu Rozdział 4. Faza druga - wdrożenie Wprowadzenie zespołu i wyznaczenie funkcji Przedstawienie założeń i procedur warsztatu kaizen Przekazanie materiałów roboczych i informacyjnych Przeprowadzenie koniecznych szkoleń Zrozumienie obecnej sytuacji Obserwacja wybranego obszaru i zgromadzenie danych Tworzenie mapy procesu Rejestracja czasów wszystkich operacji Wprowadzanie udoskonaleń Inicjowanie pomysłów udoskonaleń Wdrożenie nowego planu Testowanie pomysłów udoskonaleń Opracowanie nowych standardów Rozdział 5. Faza trzecia - prezentacja, świętowanie i kontynuacja Prezentacja Przygotowanie prezentacji wszystkich danych i wyników warsztatu Upowszechnienie wyników Świętowanie Kontynuacja Rozdział 6. Refleksje i wnioski Podsumowanie etapów warsztatu kaizen Refleksje na temat zdobytej wiedzy Możliwości dalszej nauki Kilka słów o Productivity Press Development Team
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 440 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151350 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151349 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(ShopFloor Series)
Rozdział 1. Standardy i nie tylko Czym jest standard? Cechy charakterystyczne standardów Źródła i typy standardów Czym jest standaryzacja? Czym jest standardowa praca? Metody szczupłej produkcji = Standardowe procesy i niezawodne metody działania Standardowa praca to kulminacja szczupłej produkcji Warunki konieczne dla wprowadzenia standardowej pracy Standardowa praca wspomaga dalsze udoskonalenia Kultura ciągłego doskonalenia Korzyści płynące ze standaryzacji i standardowej pracy Dla firmy Dla pracowników Rozdział 2. Standaryzacja Wprowadzanie niezawodnych metod działania Rodzaje wewnętrznych standardów Stuprocentowe przestrzeganie niezawodnych metod Komunikowanie standardów wewnętrznych Instrukcje często są źle przygotowane dla ich użytkowników Brak systematyki przeglądów Informacje są niespójne z metodami szczupłej produkcji Dokumentowanie standardów Arkusze standardów procesowych i technicznych Instrukcje obsługi sprzętu Wartość przyjaznych standardów Doskonalenie standardów Jak tworzyć standardy i standardowe operacje? Etapy doskonalenia standardów Przegląd narzędzi do analizy procesów Rozdział 3. Standardowa praca Czas taktu Czas cyklu Tempo linii produkcyjnej Standardowa sekwencja pracy Wielkość zatrudnienia w gnieździe produkcyjnym (Balansowanie linii produkcyjnej i pełna praca) Standardowe zapasy międzyoperacyjne (WIP) Cztery etapy wprowadzania standardowej pracy Etap pierwszy. Stworzenie Arkusza zdolności produkcyjnych Etap drugi. Stworzenie Tabeli łączenia standardowych operacji Etap trzeci. Stworzenie Arkusza metod pracy Etap czwarty. Stworzenie Karty standardowych operacji (Arkusza standardowej pracy) .61 Działania dodatkowe Wizualizacja arkuszy, tabel i kart Stworzenie Tabeli wskazówek standardowych operacji Doskonalenie operacji dla pracy standaryzowanej Wskazówki dla utrzymania standardowej pracy Rozdział 4. Wykorzystanie standaryzacji i standardowej pracy 73 Wykorzystanie standaryzacji Szkolenie nowych pracowników Planowanie jakości Ocena pomysłów udoskonaleń Zarządzanie produkcją Podejmowanie decyzji Zastosowanie standardowej pracy Zarządzanie produkcją dla małych partii i poziomowania produkcji Zadowoleni pracownicy Rozdział 5. Refleksje i wnioski Podsumowanie najważniejszych wiadomości Refleksje na temat zdobytej wiedzy Możliwości dalszej nauki Kilka słów o Productivity Press Development Team
Sygnatura czytelni BMW: VI J 90 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151354, 151353 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151352 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(ShopFloor Series)
Rozdział 1. Standardy i nie tylko Czym jest standard? Cechy charakterystyczne standardów Źródła i typy standardów Czym jest standaryzacja? Czym jest standardowa praca? Metody szczupłej produkcji = Standardowe procesy i niezawodne metody działania Standardowa praca to kulminacja szczupłej produkcji Warunki konieczne dla wprowadzenia standardowej pracy Standardowa praca wspomaga dalsze udoskonalenia Kultura ciągłego doskonalenia Korzyści płynące ze standaryzacji i standardowej pracy Dla firmy Dla pracowników Rozdział 2. Standaryzacja Wprowadzanie niezawodnych metod działania Rodzaje wewnętrznych standardów Stuprocentowe przestrzeganie niezawodnych metod Komunikowanie standardów wewnętrznych Instrukcje często są źle przygotowane dla ich użytkowników Brak systematyki przeglądów Informacje są niespójne z metodami szczupłej produkcji Dokumentowanie standardów Arkusze standardów procesowych i technicznych Instrukcje obsługi sprzętu Wartość przyjaznych standardów Doskonalenie standardów Jak tworzyć standardy i standardowe operacje? Etapy doskonalenia standardów Przegląd narzędzi do analizy procesów Rozdział 3. Standardowa praca Czas taktu Czas cyklu Tempo linii produkcyjnej Standardowa sekwencja pracy Wielkość zatrudnienia w gnieździe produkcyjnym (Balansowanie linii produkcyjnej i pełna praca) Standardowe zapasy międzyoperacyjne (WIP) Cztery etapy wprowadzania standardowej pracy Etap pierwszy. Stworzenie Arkusza zdolności produkcyjnych Etap drugi. Stworzenie Tabeli łączenia standardowych operacji Etap trzeci. Stworzenie Arkusza metod pracy Etap czwarty. Stworzenie Karty standardowych operacji (Arkusza standardowej pracy) .61 Działania dodatkowe Wizualizacja arkuszy, tabel i kart Stworzenie Tabeli wskazówek standardowych operacji Doskonalenie operacji dla pracy standaryzowanej Wskazówki dla utrzymania standardowej pracy Rozdział 4. Wykorzystanie standaryzacji i standardowej pracy 73 Wykorzystanie standaryzacji Szkolenie nowych pracowników Planowanie jakości Ocena pomysłów udoskonaleń Zarządzanie produkcją Podejmowanie decyzji Zastosowanie standardowej pracy Zarządzanie produkcją dla małych partii i poziomowania produkcji Zadowoleni pracownicy Rozdział 5. Refleksje i wnioski Podsumowanie najważniejszych wiadomości Refleksje na temat zdobytej wiedzy Możliwości dalszej nauki Kilka słów o Productivity Press Development Team
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152276 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności