Szczupłe zarządzanie
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(46)
Forma i typ
Książki
(39)
Publikacje fachowe
(12)
Publikacje naukowe
(8)
Artykuły
(6)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(33)
wypożyczone
(18)
dostępne
(14)
Placówka
Wypożyczalnia
(20)
Czytelnia Główna
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(25)
Biblioteka WEiZ
(17)
Magazyn
(2)
Autor
Łazicki Artur
(4)
Jones Daniel T
(3)
Nowicki Jarosław
(3)
Sałbut Bartosz
(3)
Sobczyk Tomasz
(3)
Womack James P
(3)
Antosz Katarzyna
(2)
Jakubiec Marcin
(2)
Koch Tomasz
(2)
Koch Tomasz (1956- )
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Pacana Andrzej
(2)
Shook John
(2)
Bielewski Andrzej
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Budzik Ryszard
(1)
Byrne Art (1945- )
(1)
Będziński Romuald
(1)
Cyrul Joanna
(1)
Czerska Joanna
(1)
Dennis Pascal (1957- )
(1)
Dobrowolski Krzysztof
(1)
Dudek Marek (organizacja i zarządzanie)
(1)
Eisler Marek
(1)
Forsgren Nicole
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gogolewski Marek
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Hamel Mark R
(1)
Harris Rick
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Humble Jez
(1)
Imai Masaaki (1930- )
(1)
Jaworska Elżbieta (dziennikarstwo)
(1)
Jańska Renata
(1)
Jurek Radek
(1)
Kalman Marek
(1)
Kim Gene (1971- )
(1)
Kochański Tomasz
(1)
Koliński Adam
(1)
Konferencja Naukowo-Techniczna "Produkcja i zarządzanie w hutnictwie" (11 ; 2003 ; Ustroń-Jaroszowiec)
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Krasiński Marek
(1)
Krużycka Lidia
(1)
Krzyżak Paweł
(1)
Kubik Szymon
(1)
Kwiecień Olga
(1)
Lewandowski Mirosław
(1)
Liker Jeffrey K
(1)
Locher Drew
(1)
Malinowska Ewa (ekonomia)
(1)
Marchwiński Chet
(1)
Matwiejczuk Rafał
(1)
Matyniak Sebastian
(1)
Milewski Dariusz
(1)
Miller Robert D
(1)
Morgan James M
(1)
Muszyński Robert
(1)
Nandakumar Mangalam
(1)
Olsen Dan (1970- )
(1)
Pawłowski Edmund
(1)
Pawłowski Krystian
(1)
Ries Eric (1978- )
(1)
Rother Mike
(1)
Runo-Rudziński Krzysztof
(1)
Sawka Krzysztof
(1)
Sayer Natalie J
(1)
Schroeder Alexis
(1)
Stadnicka Dorota
(1)
Stronka Dariusz
(1)
Szymańska-Brałkowska Małgorzata
(1)
Szymczyk Mirosław
(1)
Tramer A
(1)
Trzcieliński Stefan
(1)
Williams Bruce
(1)
Wilson Lonnie
(1)
Wąsiel Marcin
(1)
Zielecki Władysław
(1)
Zieliński Lesław
(1)
Śliwczyński Bogusław
(1)
Świtek Sławomir
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(30)
Kraj wydania
Polska
(45)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(45)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(7)
Szkoły wyższe
(2)
Doktoranci
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Szczupłe zarządzanie
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(494)
Energia elektryczna
(491)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(430)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(10)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(9)
Artykuł z czasopisma fachowego
(6)
Opracowanie
(6)
Podręcznik
(5)
Monografia
(2)
Poradniki
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(23)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Transport i logistyka
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Nauka i badania
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(6)
46 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 133021 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 4558 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 137795 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dla menedżerów logistyki, pracodawców.
Rozdział 1. Organizacja procesów magazynowych Podstawowe etapy procesu magazynowania Rozdział 2. Wydanie towaru do kolejnego ogniwa w łańcuchu, do sprzedaży lub na produkcję Zasilenia produkcji w materiały Kompletacja zamówienia sprzedaży Proces przygotowania wysyłki zamówienia Bariery techniczne i organizacyjne - jak sobie z nimi radzić Rozdział 3. Organizacja składowania Rozmieszczenie ładunków w obszarze magazynu Analiza ABC (zasada Pareto) Rozdział 4. Proces przyjęcia dostawy do magazynu Awizacje Okna czasowe dostaw Kontrola jakościowa44 Szybkość przepływu informacji Rozdział 5. Doskonal organizację, wdrażając Lean Manufacturing LEAN - filozofia zarządzania Marnotrawstwo Odchudzone myślenie Eliminacja marnotrawstwa - korzyści Wpływ MUDA na proces Poznaj podstawowe zasady odchudzonego myślenia Wartość, której chce klient Kto chce płacić za Twoją nieelastyczność Strumień wartości Jak przeprowadzać zmiany Po co analizować strumień wartości Identyfikacja wartości - cel Zasada 5S Przepływ Przydatne wzory działania Wspomaganie systemu Przepływ - korzyści Sens ciągłego przepływu Czym jest wyciąganie Doskonalenie Zastosowanie lean manufacturing Efekty wdrażania lean manufacturing Zasady budowy systemu pomiarowego Dobieranie mierników dla swojego przedsiębiorstwa Prezentowanie wyników pomiarów Opracowanie wykresów Częstotliwość wykonywania pomiarów Raportowanie pomiarów Mierniki dla gniazda Liczba nieplanowanych nadgodzin Zapas WIP (zapas produkcji w toku) WIP to SWIP (zapas produkcji w toku a standardowa ilość zapasu produkcji w toku) Dobra sztuka lub wyrób za pierwszym razem (First Time Through - FTT) OEE dla wąskiego gardła Odpad Bezpieczeństwo Czas przezbrojenia Pomysły pracownicze (Kaizen) Mierniki dla strumienia Wysyłki na czas (On Time Shipment - OTS) DDT - czas utrzymywania zapasu w strumieniu Zależność między DDT a lead time Dobry za pierwszym razem (First Time Through) Narzędzia Lean Manufacturing a FTT OEE G oraz OEE T dla wąskiego gardła Przestrzeń robocza Rozwiązywanie problemów i zaangażowanie pracowników (PPP) Odpad Koszty utrzymania ruchu (Maintenance Cost) EPE Rozdział 6. Kaizen - techniki zarządzania w przedsiębiorstwie Czym jest kaizen Podstawowe założenia koncepcyjne technik kaizen Kaizen a zarządzanie Jakość na pierwszym miejscu Klient to kolejny krok w procesie produkcji Śledzenie danych i permanentna ich analiza Ciągłe doskonalenie procesu w powiązaniu z wynikami produkcji Wdrażanie zasad PDCA P (Plan) D (Do) C (Check) A (Act) W jaki sposób osiągnąć sukces w stosowaniu technik kaizen Diagram procesu Arkusze analityczne Karty kontrolne Histogramy Diagramy korelacji Wykres Ishikawy Strategia Zarządzania Zapasami (Just-In-Time - JIT) Kompleksowe Utrzymanie Produktywności (Total Productivity iMaintenance - TPM) Planowanie strategiczne (Policy Deployment) System sugestii (Suggestion System) Aktywność małych grup roboczych (Smali Group Activities) Główne zasady systemu kaizen Standaryzacja (standard operating procedurę - sop) Tworzenie i usprawnianie standardów Kluczowe zasady tworzenia standardów 5S - pięć kroków w usprawnieniu zarządzania Muda - eliminacja strat Strata czasu związana z oczekiwaniem, aby wykonać pewne czynności operacyjne (muda of waiting) Strata czasu na transport materiałów do stanowisk pracy (muda of transport) Straty w procesie produkcyjnym (muda of processing) Strata wynikająca z nieergonomicznej organizacji miejsca pracy (muda of motion) . Strata z powodu generowania braków (muda of repeirs/reject) Strata wynikająca z nadmiernych zapasów (muda of inventory) Strata wynikająca z nadprodukcji na pewnych odcinkach linii produkcyjnej (muda of overproduction) Mniej strat97 Strata czasu (muda of time) Wizualizacja (visual management) Wizualizacja problemów Wizualizacja w technikach 5M Rezerwy ludzkie (manpower/operators) Urządzenia (machines) Materiały (materials) Metody (methods) Pomiary (Measurements) Kierowanie zespołem i odpowiedzialność Lider grupy Przed startem zmiany W czasie zmiany Po zakończeniu zmiany Mistrz i jego zadania, kierownik Kierownictwo wyższego szczebla Just-in-time (jit) - dokładnie na czas Cykl produkcji a indeks (Cycle versus takt time) Sterowanie procesem na wejściu i wyjściu Płynność produktu (Product flow) Rozdział 7. Optymalne przywództwo w magazynie 8 nawyków skutecznego menedżera logistyki Skuteczny menedżer logistyki dostarcza wyniki Skuteczny manager logistyki jest kompetentny technicznie Skuteczny manager logistyki buduje wiarygodność Skuteczny manager logistyki rozumie i realizuje strategię Skuteczny manager logistyki zapewnia rozwój przyszłych liderów logistyki Skuteczny manager logistyki ciężko pracuje, aby spróbować robić logistykę „inaczej”1 Skuteczny manager logistyki jest pilnym uczniem Skuteczny menedżer logistyki dzieli się doświadczeniami Rozdział 8. IT w służbie magazynu Potrzeby branży okiem analityków Przykładowe funkcje systemów WMS Integracja WMS z innymi aplikacjami IT Przegląd systemów WMS na polskim rynku Przykładowe korzyści z WMS Przyszłość systemów WMS Rozdział 9. Raport: Mobilność w logistyce Rynek urządzeń mobilnych Rynek aplikacji mobilnych Perspektywy rynku Internet Rzeczy IoT w Polsce Plany firm Zalety mobilności Przyszłość mobilności Zastosowanie w praktyce Przykłady rozwiązań Komputer ubieralny Zebra WT6000 Ubieralny skaner pierścieniowy Zebra RS6000 Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Zebra HS3100 Zebra: skanery z serii 3600 Komputer mobilny Zebra VC80 Komputer mobilny Zebra TC8000 Bhp w magazynie. Wymagania budowlane oraz bhp dla pomieszczeń magazynów Rodzaje obiektów magazynowych Klasyfikacj a obiektów magazyn owych Wymagania techniczno-budowlanedla obiektów zamkniętych Warunki użytkoweWymagania w zakresie gabarytów pomieszczeń Podłogi i stropy, ściany i sufity 1Dojścia, drzwi, bramy i okna Zabezpieczenie przed porażeniem Warunki higienicznosanitarne Wymagania szczegółowe dla pomieszczeń higienicznosanitarnych Urządzenie i wyposażenie szatni Umywalnie i pomieszczenia z natryskami Pomieszczenia ustępów Utrzymanie stanu technicznego obiektu magazynowego Kontrole obiektów magazynowych Bhp w magazynie. Ogólne warunki bezpieczeństwa pożarowego Główne źródła zagrożenia pożarowego Urządzenia przeciwpożarowe w magazynie Wymagania dla urządzeń przeciwpożarowych Czynności i wymogi związane z ochroną przeciwpożarową w magazynie Czynności zabronione związane z ochroną ppoż. w magazynie Wymogi związane z ochroną przeciwpożarową w magazynie Wymagania dotyczące wyjść ewakuacyjnych Drzwi otwierane na zewnątrz Drzwi rozsuwane Drzwi otwierane ręcznie Obowiązek opracowania instrukcji bezpieczeństwa pożarowego Wzór instrukcji zabezpieczenia pożarowego Aktualizacja instrukcji Techniczne środki zabezpieczenia przeciwpożarowego Punktypoboru wody w magazynie Gaśnice przenośne lub przewoźne Podstawowe zabezpieczenia przeciwpożarowe Zestaw tablic informacyjnych i ostrzegawczych Bhp w magazynie. Zasady bezpiecznego składowania Ogólne wymagania dotyczące bezpieczeństwa przy składowaniu w magazynie Składowanie Składowanie w stosach Składowanie materiałów sypkich Dobór urządzeń do składowania Wymagania dotyczące regałów Zakazy dotyczące użytkowania regałów Zasady bezpiecznej eksploatacji urządzeń do składowania Techniczne sposoby zapewnienia bezpieczeństwa Instrukcja magazynowania Dopuszczalne obciążenie posadzek i stropów Nieprawidłowości występujące podczas magazynowania Okresowe sprawdzanie stanu technicznego Rozdział 13. Bhp w magazynie. Transport magazynowy Ręczne prace transportowe Obowiązki pracodawcy przy ręcznych pracach transportowych Sytuacje unikania i zakazu ręcznego przemieszczania przedmiotów Analiza nieprawidłowości przy podnoszeniu i przenoszeniu ładunków Zasady bezpiecznego podnoszenia i przenoszenia ładunków Technika podnoszenia ciężaru zalecana dla mężczyzn i kobiet Zasady postępowania przy podnoszeniu i przenoszeniu ciężaru Zespołowe przenoszenie przedmiotów Ręczne przemieszczanie i przetaczanie ładunków Rodzaje sprzętu pomocniczego do podnoszenia i przenoszenia ładunków Przykłady sprzętu pomocniczego i jego zastosowanie Transport wózkami Transport taczkami Transport szynowy Przemieszczanie ładunków przy użyciu ręcznie napędzanych dźwignic Wskazówki dla pracownika wykonującego prace transportowe Rozdział 14. Bhp w magazynie. Zmechanizowane prace magazynowe Obowiązki pracodawcy związane ze zmechanizowanymi pracami w magazynie Wózki jezdniowe z napędem silnikowym Podział wózków jezdniowych z napędem silnikowym Wózki jezdniowe a dozór techniczny Kwalifikacje i uprawnienia do obsługi magazynowych środków transportu Uzyskanie uprawnień do obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym Kategorie uprawnień Uprawnienia do obsługi ładowarek, sztaplarek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148826 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143364, 143362, 143363 (3 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143360 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wybrane instrumenty w doskonaleniu jakości usług / Ewa Malinowska, Małgorzata Szymańska-Brałkowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 200 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 189-200.
Dla studentów i doktorantów oraz pracowników naukowych.
Jakość usług Modele jakości usług Zadowolenie, satysfakcja i lojalność klienta Operacyjne instrumenty zarządzania jakością usług Podział narzędzi doskonalenia jakości Burza mózgów – wprowadzenie do oceny i analizy Diagram Ishikawy Analiza Pareto-Lorenza Metody zarządzania jakością Metoda Kano Metoda QFD Metoda FMEA Metoda Servqual Metoda CSI Inne metody badania jakości usług Wybrane japońskie instrumenty doskonalące jakość usług Lean w działalności usługowej Marnotrawstwo (muda) w działalności usługowej Why w usługach Metoda 5S Green Lean (Lean and Green) w działalności usługowej Zielone marnotrawstwo (green waste) Wybrane instrumenty Green Lean (Lean and Green) Korzyści z wprowadzenia Green Lean (Lean and Green) Zastosowanie wybranych narzędzi i metod do poprawy jakości usług Ocena jakości usług cateringu dietetycznego Zastosowanie burzy mózgów oraz metody SUZUKI Wartościowanie jakości Instrumenty wspomagające pomiar wewnętrznego obrazu jakości usług edukacyjnych Wykorzystanie analizy ryzyka w systemie kontroli zarządczej Arkusz samooceny placówki edukacyjnej na podstawie planu ewaluacji wewnętrznej Przykład implementacji wybranych metod – usługi zdrowotne
Sygnatura czytelni BWZ: IX H 18
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152052 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6455 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151185, 151253 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151184 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia Ekonomiczne)
Na okł. podtyt. : Integracja marketingu i logistyki, łańcuch wartości, łańcuch dostaw, koncepcje i systemy zarządzania, wyniki badań empirycznych.
Bibliogr.s. 185 - 195
Sygnatura czytelni BMW: VI I 71 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII E 52
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112794, 112793, E 2239 (3 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 112792 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2240 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1280) 1206)
Na stronie tytułowej także tom 1280. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliografia, netografia na stronach 75-95.
1. Efektywność ekonomiczna procesów 1.1. Czynniki efektywności ekonomicznej procesów logistycznych i produkcyjnych 1.2. Koszty procesów logistycznych i produkcyjnych 1.3. Efektywność zintegrowanych łańcuchów dostaw 2. Zarządzanie organizacją, jej zasobami i procesami 2.1. Wybrane strategie produkcyjno-logistyczne 2.2. Zarządzanie procesami i Lean Management 2.3. Zarządzanie zasobami ludzkimi 3. Efektywność procesów produkcyjnych i logistycznych w wybranych branżach gospodarki 3.1. Przemysł rolno-spożywczy 3.2. Przemysł tekstylny i odzieżowy 3.3. Zarządzanie procesowe w branży odzieżowej 4. Efektywność dystrybucji towarów w łańcuchach dostaw 4.1. Usługi logistyczne i dystrybucyjne w łańcuchach dostaw 4.2. Aspekty społeczne i środowiskowe 4.3. Globalne tendencje w produkcji i logistyce
Sygnatura czytelni BMW: VI J 87((1280)1206) (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151174 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie produktem w modelu lean / Mangalam Nandakumar, tłumaczenie Bartosz Sałbut. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 220 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Tytuł oryginału: Lean Product Management : successful products from fuzzy business ideas.
Na książce także ISBN oryginału: 9781788831178.
Na okładce nazwa wydawcy oryginału: Packt.
Indeks.
CZĘŚĆ I. NAD CZYM NALEŻY PRACOWAĆ? DLA KOGO I PO CO TWORZY SIĘ PRODUKT? Rozdział 1. Określenie najważniejszych rezultatów biznesowych 17 Najważniejszy jest sens 18 Kontekst biznesowy ma zasadniczy wpływ na podejmowane działania 18 Od czego zależy sukces produktu? 20 Model biznesowy 21 Najważniejsze rezultaty biznesowe 29 Rozdział 2. Inwestowanie w najważniejsze rezultaty biznesowe 35 Inwestycje 35 Priorytety z datą 36 Inwestowanie w najważniejsze rezultaty biznesowe 40 Gra inwestycyjna: na jakie rezultaty firma postawi w ciągu najbliższego miesiąca czy dwóch? 42 Rozdział 3. Analiza rozwiązań oraz ich wpływu na możliwość osiągnięcia najważniejszych rezultatów biznesowych 49 Rozpoznawanie właściwych problemów do rozwiązania 50 Budować czy nie budować? 52 Kreślenie kompleksowej wizji interakcji między użytkownikiem a firmą (produktem czy usługą) 54 Szacowanie wpływu pomysłu na możliwość osiągnięcia najważniejszych rezultatów biznesowych oraz wypracowania konkretnej wartości 57 Wizualizacja priorytetów za pomocą macierzy 2×2 62 Rozdział 4. Planowanie sukcesu 67 Jak rozumiemy sukces? 69 Definiowanie wskaźników sukcesu 73 Nierealistyczne oczekiwania względem technologii 77 Koszty kompromisów technicznych 80 Definiowanie kryteriów sukcesu technicznego 82 Rozdział 5. Opracowanie produktu o dużej sile oddziaływania 85 Analiza siły oddziaływania produktu 86 Koszty tworzenia doświadczenia produktu o dużej sile oddziaływania 87 Określenie istoty produktu o dużej sile oddziaływania 88 Mapa wartości 93 Decyzja o tworzeniu, zakupie lub rezygnacji z pewnych rozwiązań 94 Koszty rozwiązań cyfrowych 95 Ryzyko związane z odstąpieniem od tworzenia rozwiązań 96 Macierz kosztów i oddziaływania 97 CZĘŚĆ II. CZY PRACUJEMY NAD WŁAŚCIWYM PRODUKTEM? Rozdział 6. Zarządzanie zakresem produktu o dużej sile oddziaływania 101 Czy już możemy być z siebie zadowoleni? 102 Nie zawsze warto robić coś szybciej 103 Minimalnie satysfakcjonujący produkt 104 Krótka historia samochodu 107 Co to zatem jest "produkt o największej sile oddziaływania?" 109 Zadowolony klient na każdym etapie rozwoju produktu 118 Rozdział 7. Gromadzenie, pomiary i analiza informacji zwrotnych od klienta 121 Dlaczego dopracowane produkty nie odnoszą sukcesu na rynku? 122 Martwy punkt informacji zwrotnej 124 Typologia klientów 126 Co to jest wartość postrzegana produktu? 128 Które aspekty doświadczenia produktu mają największe znaczenie? 130 Kiedy i w jaki sposób gromadzić informacje zwrotne? 134 Czy klient jest skłonny przekazywać nam informacje zwrotne? 136 Rozdział 8. Monitorowanie postępów 141 Potrzeba gratyfikacji 141 Czy produkt odpowiada klientowi? 143 Czy produkt odpowiada firmie? 147 CZĘŚĆ III. CZY PRACA NAD PRODUKTEM PRZEBIEGA PRAWIDŁOWO? Rozdział 9. Eliminacja marnotrawstwa. Koniec z szacunkami! 159 Po co nam szacunki? 160 Dlaczego szacunki nie mogą być dokładne? 161 Jakie rezultaty powinny przynosić rozmowy o szacowanych wartościach? 165 Rozdział 10. Eliminacja marnotrawstwa. Nie tworzy się tego, co można kupić! 171 Jak sprzedać pomysł? 172 Dotychczas skuteczne rozwiązania w końcu przestają się sprawdzać 174 Budować czy nie budować? 175 Czarne dziury, które pochłaniają czas zespołu 177 Rozdział 11. Eliminacja marnotrawstwa. Dane a opinie 181 Definiowanie hipotezy 181 Moment pierwszy: dane potrzebne przed rozpoczęciem prac rozwojowych 183 Moment drugi: dane potrzebne po uruchomieniu funkcjonalności 184 Problemy z danymi 185 Rozdział 12. Czy nasz proces nas spowalnia? 191 Kontekst biznesowy i organizacyjny 191 Pierwsza przyczyna występowania marnotrawstwa w obrębie procesów: dążenie do doskonałości 193 Druga przyczyna występowania marnotrawstwa w obrębie procesów: dążenie do wydajności 195 Trzecia przyczyna występowania marnotrawstwa w obrębie procesów: dążenie do maksymalizacji przepustowości 196 Rozwiązania problemu występowania marnotrawstwa w obrębie procesów 199 Rozdział 13. Upełnomocnienie zespołu 207 Założenia koncepcji pracy nad oprogramowaniem w modelu lean 207 Podejmowanie decyzji 209 Współpraca 213
Sygnatura czytelni BMW: VI J 76 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148178 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
5 mitów o Lean Management / Jarosław Nowicki. W: Controlling i Rachunkowość Zarządcza. ISSN 1428-8117 2018, nr 7, s. 45-48. - 2018.
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Bibliografia na stronie 323.
Skąd się biorą nieudane produkty i kiedy metoda Lean wchodzi do gry Dopasowanie produktu do rynku w ramach metody Lean Product Czym jest dopasowanie produkt - rynek? Piramida dopasowania produkt - rynek Quicken: z 47. miejsca na podium Metoda Lean Product Przestrzenie problemów i rozwiązań Kosmiczny długopis Problem definiuje rynek Rozwój produktu od zewnątrz Czy warto słuchać klientów? Historia dwóch funkcji Wykorzystanie przestrzeni rozwiązań do znalezienia przestrzeni problemów Metoda lean product Wskaż odbiorcę docelowego Poszukiwanie klientów Segmentacja rynku docelowego Użytkownicy a nabywcy Cykl przyjmowania nowych technologii Persony Zidentyfikuj zaniedbane potrzeby odbiorców (krok 2.) Potrzeby odbiorcy Przykład potrzeby klienta: TurboTax Odkrywanie klienta Drabiny korzyści Hierarchie potrzeb Istotność a zadowolenie Powiązane techniki analityczne Wizualizacja wartości dodanej Model Kano Zastosowanie modeli poznawczych Zdefiniuj propozycję wartości Strategia - mówić "nie" Propozycje wartości wyszukiwarek Katastrofa Cuil Tworzenie propozycji wartości produktu Podjeżdżanie tam, gdzie będzie krążek Kamera Flip Przewidywanie przyszłości w propozycjach wartości Określ zestaw funkcji MVP Historyjki użytkownika: funkcje i korzyści Rozkład funkcji na części Mniejsze serie są łatwiejsze w obsłudze Określanie zakresów punktami Priorytetyzowanie na podstawie ROI Wybór propozycji MVP Stwórz prototyp MVP (krok 5.) Czym (nie) jest MVP? Testy MVP Matryca testów MVP Jakościowe testy marketingu Ilościowe testy marketingu Jakościowe testy produktu Ilościowe testy produktu Zasady dobrego projektowania UX Czym jest dobry UX? Góra lodowa projektowania UX Projekt koncepcyjny Architektura informacji Projektowanie interakcji Projekt graficzny Zasady projektowania Tekst jako ważny aspekt UX Drużyna A Decyduje użytkownik Przetestuj MVP z udziałem klientów Z iloma klientami należy prowadzić testy? Testowanie na żywo, zdalnie i bez moderacji Jak rekrutować klientów z rynku docelowego Testy użytkowników Intuit Testowanie Ramen (183) Jak ustrukturyzować sesję badawczą Jak zadawać dobre pytania Pytania otwarte i zamknięte Empatia i jej brak Podsumowanie testu Jak analizować informacje zwrotne Użyteczność a dopasowanie produktu do rynku Iteracje i zwroty zwiększające dopasowanie produktu do rynku Pętla tworzenie-pomiary-uczenie się Pętla hipotetyzowanie-projektowanie-testowanie-uczenie się Iteracyjne testy użytkowników Wierność czy zmiana? Kompleksowa analiza zastosowania metody Lean Product MarketingReport.com . Wskazanie odbiorców docelowych Zidentyfikowanie zaniedbanych potrzeb Zdefiniowanie propozycji wartości Określenie zestawu funkcji MVP Stworzenie prototypu MVP . Przetestowanie MVP z udziałem klientów Zwiększenie dopasowania produktu do rynku poprzez iterację i zwrot Przemyślenia Budowanie i optymalizacja produktu Tworzenie produktu zgodnie z metodologią Agile Metodologia Agile Scrum Kanban Wybór odpowiedniej metodologii Agile Sukces z Agile Kontrola jakości Programowanie sterowane testami Ciągła integracja Ciągłe wdrażanie Monitorowanie najważniejszych wskaźników Analityka a inne metody poznawcze Oprah kontra Spock Wywiady z użytkownikami Testy użyteczności Ankiety Analityka i testy A/B Modele analityczne Określenie najważniejszego wskaźnika Wskaźnik retencji Równanie działalności biznesowej Osiągnięcie rentowności Optymalizacja produktu i działalności biznesowej na podstawie danych analitycznych Proces analityczny metody Lean Product Studium przypadku: Friendster Optymalizacja z wykorzystaniem testów A/B
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 80
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146996 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instrumenty lean manufacturing / Andrzej Pacana. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2021. - 277, [4] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Inżynieria Produkcji)
(Techniki Rozwiązywania Problemów Inżynierskich)
Bibliografia, netografia, wykaz norm na stronach 265-277.
1.Współczesne koncepcje zarządzania produkcją 1.1.Wprowadzenie do eliminacji MUDA 1.2.Lean manufacturingllean production 1.3.Lean management 1.4.Lean enterprice 1.5.Produkcja klasy światowej (WCM) 1.6.Koncepcja zwinnej produkcji - agile manufacturing (AM) 2.Instrumenty stosowane w obszarze maszyn i urządzeń 2.1.Metoda SMED 2.2.TPM (Jotal Productive Maintenance) 2.3.RCM i samodzielne przeglądy techniczne 3.Instrumenty stosowane w obszarze przepływu materiałów 3.1.VSM (Value Stream Maping) - Mapowanie Strumienia Wartości 3.2.FIFO i pokrewne metody magazynowania 3.3.Przepływ jednej sztuki 4.Instrumenty stosowane w obszarze organizacji i personelu 4.1.Kaizen 4.2.Metoda 3M 4.3.Metoda 5M+0+S 4.4.Lean Design 4.5.TG - Technologia Grup 4.6.Metoda 5S i jej rozbudowane wersje 4.7.Standaryzacja pracy 5.Instrumenty stosowane w obszarze planowania i kontroli produkcji 5.1.Metoda Kanban i technika Heijunka 5.2.Metoda/Kontrola wizualna 5.3.Metody ABC i XYZ oraz ABC/XYZ 5.4.Just in Time (JIT) i Just in Seąuence (JiS) 5.5.SitoGlendaya 5.6.Dostawy wg zasady mleczarza 6. Instrumenty stosowane w obszarze jakości 6.1.Jidoka i Andon 6.2.Poka-Yoke 6.3.Global 8D i QRQC 6.4.CTQ oraz SIPOC 6.5.Metody Six Sigma, Lean Six Sigma, New Six Sigma 6.6.Metoda DMAIC oraz DCOV, DMADV, DMEDI
Sygnatura czytelni BMW: VI J 93 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 88
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151951 N, 151955 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151950 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 6440 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu s. tyt. logo i nazwa: Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, Wiedza dla Gospodarki, Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny.
Bibliogr. przy rozdz.
Geneza i prekursorzy istota koncepcje i metody narzędzia Lean Management.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 128719 LE (1 egz.)
Książka
W koszyku
Metoda Lean Startup / Eric Ries ; [tłumaczenie Bartosz Sałbut]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2012. - 248 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: The lean startup : how today's entrepreneurs use continuous innovation to create radically successful businesses.
Bibliografia strony 243-244.
Geneza modelu Lean Startup Metoda Lean Startup Dlaczego startupy ponoszą porażki? Sposób organizacji materiału Drugie stulecie zarządzania Wizja Start Zarządzanie przedsiębiorcze Korzenie ruchu Lean Startup Definicje Kim tak dokładnie jest przedsiębiorca? Skoro jestem przedsiębiorcą, to jak zdefiniować startup? SnapTax Lean Startup w siedem tysięcy osób Proces uczenia się Proces weryfikowanego uczenia się w IMVU Genialna strategia Sześć miesięcy do premiery rynkowej Premiera rynkowa Rozmowy z klientami Cała moja praca do kosza Wartość a marnotrawstwo Gdzie szukać potwierdzenia? Śmiałość towarzysząca zeru Wnioski IMVU i nie tylko Eksperymenty Od alchemii do nauki Mierz wysoko, zacznij jednak od małych kroków Chcesz osiągnąć trwałe zmiany? Natychmiast rozpocznij eksperymenty Podział Eksperyment jako produkt Village Laundry Services Lean Startup w sektorze publicznym? Kierunek Od wizji do nadawania kierunku Akt wiary Strategia opiera się na założeniach Wzorce i antywzorce Nie tylko "we właściwym miejscu we właściwym czasie" Wartość i wzrost Genchi genbutsu W teren! Projekt i archetyp klienta Paraliż analityczny Testy Dlaczego pierwsze wersje produktu nie muszą być doskonałe Minimalnie satysfakcjonujący produkt wideo Minimalnie satysfakcjonujący produkt concierge Nie zwracaj uwagi na osiem osób siedzących za kulisami Znaczenie projektu i jakości dla MVP Przeszkody na drodze do zbudowania MVP Od MVP do księgowości innowacyjnej Pomiary W jaki sposób coś tak pozornie nudnego jak księgowość może odmienić Twoje życie? Model odpowiedzialności, który sprawdza się we wszystkich branżach Zasady księgowości innowacyjnej trzy cele pośrednie związane z procesem uczenia się Definiowanie punktu odniesienia Strojenie motoru wzrostu Zwrot albo trwanie Księgowość innowacyjna w IMVU Doskonalenie produktu za pięć dolarów dziennie Analiza kohortowa Optymalizacja a proces uczenia się Złudne wskaźniki słowo przestrogi Wskaźniki praktyczne a złudne wskaźniki Kohorty i testy podziału Kanban Diagram pracy kanban z podziałem na etapy Testowanie hipotez w Grockit Trzy "P" i ich znaczenie Praktyczność Przystępność Przejrzystość Zwrot (albo trwanie) Księgowość innowacyjna umożliwia szybsze wykonywanie zwrotów Długość pasa startowego startupu zależy od tego, ile zwrotów startup może jeszcze wykonać Zwrot wymaga odwagi Zebranie w sprawie zwrotu lub trwania Brak zwrotu Klasyfikacja zwrotów Zwrot zbliżający Zwrot oddalający Zwrot ku segmentowi klientów Zwrot ku potrzebom klientów Zwrot platformowy Zwrot ku nowej architekturze biznesowej Zwrot ku wartości Zwrot ku motorowi wzrostu Zwrot ku kanałowi Zwrot technologiczny Zwrot jest hipotezą dotyczącą strategii Przyspieszenie Silniki start! Partia Niewielkie partie a przedsiębiorczość Niewielkie partie w IMVU Wdrażanie ciągłe w innych branżach niż branża programistyczna Małe partie w praktyce Małe partie w szkolnictwie Spirala śmierci dużych partii Nie pchaj ciągnij Hipotezy i techniki pull w branży czystych technologii Wzrost Skąd się bierze wzrost? Trzy motory wzrostu Chwytny motor wzrostu Wirusowy motor wzrostu Płatny motor wzrostu Zastrzeżenie O zestawieniu produktu i rynku decyduje motor wzrostu Kiedy motor przestaje pracować Adaptacja Budowanie organizacji adaptującej się Czy można działać zbyt szybko? Pięć razy dlaczego Dokonuj proporcjonalnych inwestycji Automatyczny regulator szybkości Klątwa pięciu winnych Od czego zacząć Spojrzeć (niewygodnej) prawdzie w oczy Zacznij powoli i skoncentruj się na konkretach Wyznacz mistrza procesu "Pięć razy dlaczego" "Pięć razy dlaczego" w praktyce Nie upychaj wszystkich zaległości w ramach procesu "Pięć razy dlaczego" Przejście na mniejsze partie Rok pierwszy osiągnąć porażkę Rok drugi pamięć mięśniowa Rok trzeci eksplozja Innowacyjność Jak pielęgnować przełomowe innowacje Rzadkie, lecz stabilne zasoby Samodzielność i niezależność w pracach rozwojowych Osobisty interes w wynikach prac Tworzenie platformy umożliwiającej prowadzenie eksperymentów Ochrona spółki matki Racjonalne obawy Zagrożenia związane z ukrywaniem innowacji Budowa piaskownicy innowacyjności Odpowiedzialność zespołów wewnętrznych Zarządzanie portfelowe Przedsiębiorca to stanowisko Wchodzenie w status quo Epilog nie marnuj Organizacyjne supermoce Przede wszystkim system zagrożenia Pseudonauka związana z rozwojem produktu Nowy program badawczy Długoterminowa Giełda Papierów Wartościowych Dołącz do nas Spotkania członków ruchu Lean Startup Lean Startup wiki Lean Startup Circle Konferencja Startup Lessons Learned Lektura obowiązkowa Lektura dodatkowa Pełna przejrzystość
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 340 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 77
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145688 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5826 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Metody Szczupłego Wytwarzania)
Tytuł oryginału: Creating continuous flow.
Część I: Od czego zacząć Część II: Przebieg procesu Część III: Maszyny, materiał i layout dla przepływu Część IV: Podział pracy Część V: Dostosowywanie się do klienta i regulowanie przepływu Część VI: Implementacja, utrzymanie i doskonalenie A: Kurs powtórkowy z ciągłego przepływu B: Tabela Kombinacji Pracy Standaryzowanej
Sygnatura czytelni BMW: VI J 88 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151257, 151198, 151197 (3 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151196 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Okł.: W prostocie tkwi siła. Naucz się, jak: otworzyć własną firmę na podstawie metody lean i wprowadzić pozytywne zmiany w środowisku pracy, dostarczyć produkt najwyższej jakości i zyskać przewagę nad konkurencją, skutecznie prowadzić swoją działalność przy minimum nakładów.
U góry s. tyt. i okł.: Wyd. 2 - dotyczy wyd. oryg.
Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI F 12 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 71
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 141097 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 5384 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności