Woźniczka Jarosław (1964- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(5)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Marketing
(5)
Planowanie strategiczne
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 401-[404]. Indeks.
Dla studentów uczelni ekonomicznych, uczestników kursów strategicznego planowania marketingowego oraz menedżerów odpowiedzialnych za strategię marketingową w przedsiębiorstwie.
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 56
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98463 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1429 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Principles of Marketing.
Bibliogr. częśc. przy rozdz. Indeks.
Dla studentów kierunków związanych z ekonomią i zarządzaniem, słuchaczy kursów i szkoleń rozszerzających wiedzę z dziedziny marketingu i doskonalących umiejętności menedżerskie oraz praktyków gospodarczych.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 522 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 31
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 125956, 125955, 102997, 102996 L (4 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 102384 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 559 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The Definitive Guide to Direct and Interactive Marketing
Dla studentów kształcących się w zakresie zarządzania, marketingu i szeroko pojętego procesu komunikacji.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 566 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 20
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124703 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2557 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony [600]-670.
CIEMNA STRONA BADAŃ MARKETINGOWYCH Badania marketingowe, ich zakres i znaczenie Badania marketingowe jako pole nadużyć Asymetria informacji między sprzedawcami a nabywcami Manipulowanie wynikami badań i dezinformowanie odbiorców Nieetyczne praktyki badawcze Badania marketingowe a ochrona prywatności Testowanie produktów na zwierzętach CIEMNA STRONA PRODUKTU Produkt jako zasadniczy element oferty rynkowej przedsiębiorstwa Szkodliwe produkty Produkty z wadami Podróbki i kopie produktów Skracanie czasu używania produktu Zwodnicze opakowanie CIEMNA STRONA CENY I PROMOCJI SPRZEDAŻY Cena i promocja sprzedaży jako narzędzia marketingu Uczciwe i nieuczciwe ceny Nieuczciwe i kontrowersyjne praktyki cenowe Wojny i zmowy cenowe Oszukańcza promocja sprzedaży Ciemna strona handlowej promocji sprzedaży CIEMNA STRONA SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Znaczenie sprzedaży i obsługi klienta w marketingu Etyka sprzedaży Manipulacyjne techniki sprzedaży osobistej Nieuczciwe praktyki sprzedażowe Korupcja w sprzedaży Zwodniczy telemarketing Nieuczciwa sprzedaż bezpośrednia Ciemna strona obsługi klienta CIEMNA STRONA ZARZĄDZANIA RELACJAMI Z KLIENTAMI Zakres, znaczenie i narzędzia zarządzania relacjami z klientami Błędy i wypaczenia w zarządzaniu relacjami z klientami Faworyzowanie i dyskryminowanie klientów Frustrujące programy lojalnościowe CIEMNA STRONA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ Komunikacja marketingowa jako narzędzie marketingu Oszukiwanie w komunikacji marketingowej Zwodnicza i nieuczciwa reklama Ciemna strona komunikacji marketingowej w Internecie Ukryty marketing Komunikacja marketingowa wyrobów alkoholowych i tytoniowych Greenwashing
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 4
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153808 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153809 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. [411]-419. Indeks.
Dla studentów kierunków i specjalności w zakresie zarządzania, osób pracujących w przedsiębiorstwach lub instytucjach na stanowiskach menedżerskich związanych z marketingiem.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 151 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 44
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 139097 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 139096 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5223 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności