Kotler Philip (1931- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(29)
Forma i typ
Książki
(29)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(32)
dostępne
(15)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Biblioteka Międzywydziałowa
(12)
Biblioteka WEiZ
(19)
Biblioteka WWFiF
(4)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Kotler Philip (1931- )
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(5)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(27)
Stany Zjednoczone
(2)
Język
polski
(27)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Marketing
(22)
Badania marketingowe
(2)
Innowacje
(2)
Zarządzanie
(2)
Ekonomia
(1)
Ekonomiści
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Internet
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konkurencja
(1)
Kotler, Philip (1931- )
(1)
Marketing administracyjny
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing taktyczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Rynek
(1)
Teoria chaosu
(1)
Turystyka
(1)
Wartość
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Opracowanie
(3)
Podręczniki akademickie
(2)
Poradniki
(2)
Felieton
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
29 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing for Hospitality and Tourism / Philip Kotler, John Bowen, James C. Makens. - 3rd ed. - Upper Saddle River : Prentice-Hall, 2003. - XVII, 893 s. : il., rys., schem., tab., wykr. ; 26 cm.
Na okł. dodatkowe ozn. wyd. : International Edition.
Bibliogr. przy rozdz.
Sygnatura czytelni BWF: XV Z 15
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. FZ 15 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Lateral Marketing : New Techniques for Finding Breakthrough Ideas.
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 69
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109759 L (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1844 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Tyt. oryg.: The marketing of nations. A strategic approach to building national wealth.
Dla rządów oraz przywódców politycznych, dla ministerstw gospodarczych oraz rządowych urzędników ds. rozwoju, dla ekonomistów oraz urzędników Banku Światowego, Międzynarodowego Funduszu Walutowego, Światowej Organizacji Handlu, OECD, UNDP, dla specjalistów w zakresie rozwoju gospodarczego, dla specjalistów i praktyków w zakresie zarządzania rynkowego.
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 53
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97682, 107482, 113787 (3 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1308 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Moje przygody z marketingiem / Philip Kotler ; [przekład Dorota Gasper]. - Warszawa : MT Biznes, 2017. - 342 strony : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
Spojrzenie wstecz Moja rodzina Wczesna edukacja, Great Books i Uniwersytet Chicagowski Z Uniwersytetu Chicagowskiego do MIT Spotkanie najlepszej przyjaciółki i miłości mego życia - Nancy Wyprawa do Indii Wykłady na Uniwersytecie Roosevelta oraz rok wyższej matematyki na Harvardzie Praca w Kellogg School of Management przy Northwestern University Jak zdecydowałem się napisać Marketing Uwagi na temat genezy i ewolucji marketingu Rozszerzenie koncepcji marketingu Pojawienie się marketingu społecznego Zła i dobra strona marketingu Marketing miejsc Rozwój marketingu politycznego Świat muzeów Świat sztuki widowiskowej Obszar religii W poszukiwaniu zmian Spotkanie z Peterem Druckerem, ojcem współczesnej teorii zarządzania Konsulting i zebrania rady Rozwój firmy w czasach słabego wzrostu gospodarczego Zarządzanie organizacjami non profit Udoskonalanie działania instytucji rządowych Plaga łapówek i korupcji Nieuniknione nadejście społecznej odpowiedzialności biznesu Ruch świadomego kapitalizmu Klątwa biedy Klątwa nierównej dystrybucji bogactwa Jak poradzić sobie z rozczarowaniem społecznym Witamy w świecie demarketingu Początki Światowego Szczytu Marketingowego Japonia zadziwia świat w latach osiemdziesiątych Cudowne doświadczenia w Japonii Kolekcjonowanie japońskich netsuke i tsuba Kolekcja współczesnego szkła artystycznego podarowana ulubionemu muzeum Mój romans ze Szwecją Piękna Indonezja i Muzeum Marketingu 3.0 Tajlandia - ziemia królów Czas na Brazylię Meksyk i KidZania - pomaganie dzieciakom, aby wyrosły na dobrych obywateli Bolączki i potencjał Włoch Ekonomia i sztuka budowania narodu Megamiasta - siła napędowa rozwoju gospodarczego Chautauqua - cudowne miejsce w stanie Nowy Jork Blaski i cienie sławy Innowacje i zakłócenia w nowej gospodarce Przyszłość marketingu Relacje pomiędzy marketingiem a ekonomią
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 234 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144783 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144782 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111121 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2011 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong. - [16th ed.]. - Boston [etc.] : Pearson, cop. 2016. - 731 s. : il. kolor. ; 28 cm.
(Always Learning)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 225 z (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Z 8704 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ewolucja ścieżki zakupowej klienta w erze cyfrowej Data is the new oil 10 ZASAD RETAIL 4.0 1. Bądź niewidzialny 2. Bądź płynny 3. Bądź destynacją 4. Bądź lojalny 5. Bądź osobisty 6. Bądź kuratorem 7. Bądź ludzki 8. Bądź bezgraniczny 9. Bądź wykładniczy 10. Bądź odważny PUNKT WIDZENIA RYNKU Amazon – Mariangela Marseglia Autogrill – Gianmario Tondato Boggi – Paolo Selva Bridgestone – Stefano Parisi Brooks Brothers – Luca Gastaldi Brunello Cucinelli – Francesco Bottigliero Campari Group – Bob Kunze-Concewitz Carrefour – Grégoire Kaufman Coccinelle – Andrea Baldo Disneyland Paris – Juliette Bron Eataly – Oscar Farinetti Henkel – Rahmyn Kress HSBC – Charlie Nunn KIKO Milano – Cristina Scocchia La Martina – Enrico Roselli Levi Strauss & Co. – Lucia Marcuzzo Marks & Spencer – Simon Friberg Andersen Moleskine – Arrigo Berni Mondadori Retail – Pierluigi Bernasconi Natuzzi – Nazzario Pozzi Safilo Group – Angelo Trocchia SEA Aeroporti di Milano – Pietro Modiano Shiseido Group – Alberto Noè
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 4
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152064 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6460 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [252]-257. Indeksy.
Dla menedżerów i klientów w łańcuchu wartości segmentów B2B2C.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 480 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 40
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 134847 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 119112 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4745 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Dla prezesów firm, dyrektorów oddziałów, specjalistów B+R, marketingowców, menedżerów do spraw nowych produktów i innowacji, menedżerów liniowych, a także dla studentów programów MBA i zarządzania.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 786 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 142856 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 135368 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności