Limański Andrzej
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Limański Andrzej
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Badania marketingowe
(1)
Ekonomia
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Marketing
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Produkty
(1)
Promocja handlowa
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Sprzedaż
(1)
Unia Europejska
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104031 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 112040 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [405]-410.
Dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania i międzynarodowych stosunków gospodarczych, dla uczestników studiów doktoranckich i studiów podyplomowych.
Internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa 1. Istota i sposoby interpretacji zjawiska internacjonalizacji i globalizacji przedsiębiorstwa 2. Motywy internacjonalizacji i globalizacji przedsiębiorstwa 3. Strategie ekspansji zagranicznej przedsiębiorstwa – formy internacjonalizacji i globalizacji 3.1. Eksport 3.2. Kooperacja niekapitałowa 3.2.1. Sprzedaż licencji 3.2.2. Franchising 3.2.3. Kontrakty na zarządzanie (kontrakty menedżerskie) 3.2.4. Kontrakty na inwestycje „pod klucz” 3.2.5. Kontrakty na poddostawy (produkcja kontraktowa) 3.3. Kooperacja kapitałowa – joint venture 3.4. Samodzielne prowadzenie działalności gospodarczej za granicą 4. Proces internacjonalizacji i globalizacji przedsiębiorstwa 4.1. Model stopniowej internacjonalizacji przedsiębiorstwa (model sekwencyjny) 4.2. Koncepcja przedsiębiorstwa „globalnego od początku” (born global) 4.3. Internacjonalizacja przedsiębiorstwa w podejściu sieciowym 5. Zastosowanie technologii internetowych jako przesłanka internacjonalizacji i globalizacji przedsiębiorstwa 6. Pomiar internacjonalizacji i globalizacji przedsiębiorstwa 6.1. Analityczne (indywidualne) wskaźniki internacjonalizacji i globalizacji 6.2. Syntetyczne wskaźniki internacjonalizacji i globalizacji 6.3. Kompleksowe badanie stopnia globalizacji przedsiębiorstwa 2. Marketing w operacjach na rynkach zagranicznych 1. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstwa 1.1. Pojęcie i struktura międzynarodowego otoczenia przedsiębiorstwa 1.2. Podstawowe cechy międzynarodowego otoczenia przedsiębiorstwa oraz znaczenie jego analizy 2. Charakterystyka elementów strukturalnych międzynarodowego otoczenia przedsiębiorstwa 2.1. Otoczenie demograficzne 2.2. Otoczenie ekonomiczne 2.3. Otoczenie polityczno-prawne 2.4. Otoczenie technologiczne 2.5. Otoczenie naturalne 2.6. Otoczenie kulturowe 2.6.1. Pojęcie kultury i podstawowe uwarunkowania kulturowe 2.6.2. Orientacje kulturowe 3. Ewolucja koncepcji marketingu na rynkach zagranicznych 3.1. Marketing na rynkach zagranicznych – istota i kierunki zmian 3.2. Standaryzacja i adaptacja działań marketingowych 3.3. Międzynarodowa orientacja przedsiębiorstwa 3.4. Podejścia do marketingu na rynkach zagranicznych 4. Międzynarodowe badania marketingowe 4.1. Badania marketingowe w systemie informacji marketingowej – pojęcie, zakresy i rodzaje badań 4.2. Źródła informacji oraz metody i techniki pomiaru 4.3. Podstawowe problemy międzynarodowych badań marketingowych 5. Międzynarodowa segmentacja rynku 5.1. Istota i uwarunkowania międzynarodowej segmentacji rynku 5.2. Makrosegmentacja – selekcja i wybór rynków zagranicznych 5.3. Mikrosegmentacja – identyfikacja jednorodnych grup konsumentów w poszczególnych krajach 5.4. Strategie ekspansji zagranicznej w układzie kraj – segment rynku 3. Strategia marketingu-mix na rynkach zagranicznych 1. Produkt 1.1. Standaryzacja i adaptacja produktu 1.2. Efekt kraju pochodzenia produktu 1.3. Międzynarodowy cykl życia produktu 1.4. Zarządzanie marką 1.4.1. Etapy zarządzania marką 1.4.2. Strategie kreowania marki 1.5. Pozyskiwanie technologii i strategie innowacji produktu 1.6. Podstawy budowy strategii z uwzględnieniem poziomu etnocentryzmu konsumenckiego i efektu kraju pochodzenia produktu 2. Cena 2.1. Zakresy decyzji cenowych 2.1.1. Podstawy kształtowania cen 2.1.2. Warianty kształtowania cen 2.1.3. Strategie konkurowania cenami 2.2. Uwarunkowania decyzji cenowych 2.2.1. Czynniki wewnętrzne wpływające na decyzje cenowe 2.2.2. Czynniki zewnętrzne wpływające na decyzje cenowe 3. Dystrybucja 3.1. Kanały dystrybucji 3.2. Rodzaje pośredników 3.3. Dystrybucja internetowa 3.4. Czynniki wyboru kanałów dystrybucji 3.4.1. Czynniki wewnętrzne 3.4.2. Czynniki zewnętrzne 3.5. Projektowanie kanałów dystrybucji 4. Komunikacja marketingowa 4.1. Elementy procesu komunikacji marketingowej 4.2. Etapy strategii komunikacji marketingowej 4.3. Uwarunkowania komunikacji marketingowej 4.4. Komunikacja marketingowa w internecie 4.5. Międzynarodowe strategie komunikacji marketingowej
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 572 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI F 9
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124579 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3834 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności