Zawadzka Anna Maria
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(7)
Forma i typ
Artykuły
(4)
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Zawadzka Anna Maria
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Zarządzanie
(2)
Cykl zmian pracy
(1)
Decyzje
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fluktuacja kadr
(1)
Kariera
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Menedżer
(1)
Organizacja
(1)
Praca
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przywódca transformacyjny
(1)
Psychologia
(1)
Style zarządzania
(1)
Zarządzanie firmą
(1)
Zarządzanie zmianami
(1)
Zatrudnienie
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: miejsce
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(4)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. s. [145]-153. Indeksy.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 170 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 126572 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dramat czy kariera / Anna Maria Zawadzka. W: Personel. 1998, nr 2, s. 10/12. - Warszawa : INFOR, 1998
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kadra na czas zmiany / Anna Maria Zawadzka. W: Personel. 2000, nr 13/14, s.32-33. - Warszawa, 2000
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Naz. aut. na s. [299]-303.
Bibliogr. s. [261]-286. Indeksy.
Dla studentów i wykładowców kierunków psychologicznych i nauk o zarządzaniu, specjalizujących się w psychologii organizacji, jak również praktyków.
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 78
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3641 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia zarządzania w organizacji / redakcja naukowa Anna Maria Zawadzka. - Wydanie I - 1 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2014. - 303, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 261-286. Indeksy.
CZĘŚĆ I. KSZTAŁTOWANIE KULTURY ORGANIZACYJNEJ - TRENDY Rozdział 1. Kształtowanie marki organizacji przez kulturę organizacyjną firmy Agnieszka Lipińska-Grobelny Kultura czy klimat organizacyjny - synonim czy antonim? Kategorie klimatu i kultury organizacyjnej na podstawie wybranych koncepcji Wpływ kultury w organizacji na wybrane aspekty funkcjonowania pracowników w pracy - przegląd badań Kultura organizacyjna a system wartości pracowników Klimat organizacyjny a style sprawowania władzy Klimat organizacyjny a preferowane style komunikowania się w środowisku pracy Klimat organizacyjny a postawy pracowników wobec zmian Klimat organizacyjny a stres roli zawodowej Rozdział 2. Wielokulturowość w organizacji - wyzwania dla zarządzania Aneta Chybicka, Natasza Kosakowska-Berezecka, Paulina Petrus Trzy klucze porównań międzykulturowych Koncepcja wymiarów kulturowych Geerta Hofstede'a Koncepcja wzorców zachowań - projekt GLOBE Kultura jako system wspólnych przekonań Zarządzanie pracownikami w organizacji wielokulturowej - rozwijanie inteligencji kulturowej CZĘŚĆ II. ROZWIJANIE SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA POTENCJAŁEM SPOŁECZNYM - KIERUNKI Rozdział 3. Zarządzanie kompetencjami zawodowymi pracowników w nowoczesnych organizacjach Paweł Jurek Kompetencje zawodowe - przegląd podejść do zagadnienia Koncepcje kompetencji w ujęciu behawioralnym Koncepcje kompetencji w ujęciu psychologii różnic indywidualnych Dwupoziomowy Model Kompetencji Zawodowych - propozycja własnej koncepcji Pomiar kompetencji zawodowych w Dwupoziomowym Modelu Kompetencji Zawodowych Zalety i ograniczenia Dwupoziomowego Modelu Kompetencji Zawodowych Zastosowanie kompetencji zawodowych w praktyce zarządzania potencjałem społecznym Opisy stanowisk Rekrutacja i selekcja Analiza potrzeb rozwojowych i ewaluacja działań rozwojowych Ocena okresowa pracowników System motywacyjny Rozdział 4. Nowe tendencje w podejściu do szkoleń w organizacji Mariola Łaguna Cele szkoleń z perspektywy budowania konkurencyjności firmy Przebieg i organizacja procesu szkoleniowego Metody uczenia się w organizacji Planowanie sesji szkoleniowych CZĘŚĆ III. JEDNOSTKA W ORGANIZACJI - NOWE ZAGADNIENIA Rozdział 5. Zaangażowanie w pracy i organizacji - przegląd problematyki i narzędzi pomiaru Anna Szabowska- -Walaszczyk Źródła teorii zaangażowania Charakterystyka zaangażowania Zaangażowanie zawodowe a organizacyjne Czynniki osobnicze i sytuacyjne (organizacyjne) Zaangażowanie jako stan lub zespół zachowań Model zaangażowania jako stanu według Wilmara Schaufeliego Podstawowe założenia Zaangażowanie według Schaufeliego a inne podejścia Pomiar zaangażowania - zalety i wady dostępnych narzędzi Zaangażowanie a funkcjonowanie organizacji i jednostki Rozdział 6. Strategie pracy emocjonalnej - konstrukcja i trafność Skali Pracy Emocjami Róża Bazińska, Roma Kadzikowska-Wrzosek, Sylwiusz Retowski, Dorota Szczygieł Praca emocjonalna jako proces regulacji emocji - podstawy teoretyczne SPE Konstrukcja Skali Pracy Emocjonalnej (SPE). Przygotowanie wstępnej puli pozycji Trafność czynnikowa SPE Podstawowe własności psychometryczne SPE Trafność Skali Pracy Emocjonalnej (SPE) Czynniki indywidualne a praca emocjonalna: wpływ obserwacyjnej samokontroli, inteligencji emocjonalnej oraz płci Czynniki organizacyjne a praca emocjonalna: wpływ stażu pracy i czasu poświęcanego na kontakt z klientami Konsekwencje pracy emocjonalnej: wypalenie zawodowe i stan zdrowia Załącznik. Skala Pracy Emocjami (SPE) CZĘŚĆ IV. KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU ORGANIZACJI I MARKI - NOWE MOŻLIWOŚĆ I METODY Rozdział 7. Wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa - przegląd pojęć i metod pomiaru Oleg Gorbaniuk Tożsamość, wizerunek i reputacja organizacji - przybliżenie pojęć Rola metafory w eksploracji wizerunku przedsiębiorstw Dynamika wizerunku i reputacji Pomiar reputacji przedsiębiorstwa - przegląd metod Propozycja narzędzia do pomiaru symbolicznego wizerunku przedsiębiorstwa Załacznik. Skrócona wersja skali do badania „osobowości" organizacji Załącznik. Pełna wersja skali do badania „osobowości" organizacji Rozdział 8. O roli i znaczeniach marki produktu w kontekście nowoczesnych organizacji Anna Maria Zawadzka Pojęcie marki i wymiary wartości marki Perspektywa procesu podejmowania decyzji, czyli marka jako strategia wyboru Perspektywa procesu poszerzania Ja-Marka jako koncepcja Ja i styl życia Między marką produktu a organizacją jako marką - marka ewoluująca Skuteczne zarządzanie marką - marka jako polityka społeczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154721 N, 154723 N, 154722 N (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności