Prochera-Smykała Ilona
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Prochera-Smykała Ilona
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
Marketing
(2)
Firma (nazwa)
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Reklama
(1)
Znak towarowy
(1)
Znaki towarowe
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
U góry okładki: Marketing. Zero teorii. Sama praktyka. Polski autor w polskich realiach. Najbardziej aktualna wiedza.
Silna marka Marka to wizerunek, a nie logo! Strategia marki Budowanie marki: podstawy Tworzenie wartości marki - trzy różne korzyści Czym jest wartość produktu? Czy marka musi być prawdziwa? Ile jest marki w Twojej marce? Przewaga konkurencyjna Czy Twoja marka się wybija? Do którego miejsca przynależy Twoja marka? Rozszerzanie marki: tak, ale z głową Co-branding, czyli łączenie marek Marka korporacyjna Struktura marek w Twojej firmie Strategia komunikacji marki Jak marka nauczyła się mówić Głębia marki Punkty styczności z marką Pozycjonowanie marki O pozycjonowaniu przez przymiotniki Naming. Co musisz wiedzieć? W jaki sposób pisać teksty reklamowe? Jak pisać tekst, który sprzedaje? Jak ważny jest wizerunek w Twojej branży? Sprzedawanie wody w czasie deszczu Klient pośredni i bezpośredni Strategia Księżyca Test Sinatry Emocje w reklamie Rebranding - po co i komu? Identyfikacja wizualna Symbolika logotypu Jak zaprojektować dobre logo? Skuteczna ulotka reklamowa Efektywny folder i broszura reklamowa Kosmetyka dokumentów firmowych Lepsza witryna internetowa Kreatywna wizytówka Spójny wizerunek firmy Kontekst czasowy identyfikacji wizualnej Projektowanie doświadczenia Relacja klient - marka Czego boją się klienci? Jak przyciągnąć uwagę konsumenta? Pozwól klientom zaangażować się w Twoją markę Też chcę być w bandzie, czyli o decyzjach konsumentów O zadowoleniu klientów Koszt zdobycia klienta Nowy marketing Wszystkie drogi prowadzą... na Twoją stronę WWW Zadbaj o swój newsletter Blog firmowy jako narzędzie marketingowe Blogi wychodzą z komputera O płaceniu za informacje w internecie E-commerce idzie w stronę społeczności? Czego e-commerce może się nauczyć od tradycyjnego merchandisingu? Po co Ci strategia social media? Marketing w social media: narzędzia do monitorowania marki Brandjack, konsument przejmuje markę Brandowanie przyszłości Grywalizacja Case study Komunikacja marketingowa kliniki dentystycznej Rebranding IGAZ Tiry na tory - marka akcji społecznej Urlop tacierzyński, czyli o motywowaniu Chcesz moich pieniędzy? Wystarczy, że wydłużysz dobę Marketing mobilny - geolokalizacja
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 242 (nowy)
Sygnatura czytelni BWF: V G 87
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 48
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145700 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145699 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5562 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149578 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Rozdział I. Silna marka (9) Marka to wizerunek, a nie logo! (10) Strategia marki (14) Budowanie marki: podstawy (18) Tworzenie wartości marki - trzy różne korzyści (21) Czym jest wartość produktu? (24) Czy marka musi być prawdziwa? (27) Ile jest marki w Twojej marce? (29) Przewaga konkurencyjna (32) Czy Twoja marka się wybija? (34) Do którego miejsca przynależy Twoja marka? (37) Rozszerzanie marki: tak, ale z głową (40) Co-branding, czyli łączenie marek (43) Marka korporacyjna (46) Struktura marek w Twojej firmie (49) Rozdział II. Strategia komunikacji marki (53) Jak marka nauczyła się mówić (54) Głębia marki (57) Punkty styczności z marką (59) Pozycjonowanie marki (61) O pozycjonowaniu przez przymiotniki (64) Naming. Co musisz wiedzieć? (66) W jaki sposób pisać teksty reklamowe? (71) Jak pisać tekst, który sprzedaje? (75) Jak ważny jest wizerunek w Twojej branży? (80) Sprzedawanie wody w czasie deszczu (82) Klient pośredni i bezpośredni (86) Strategia Księżyca (89) Test Sinatry (91) Emocje w reklamie (94) Rebranding - po co i komu? (96) Rozdział III. Identyfikacja wizualna (99) Symbolika logotypu (100) Jak zaprojektować dobre logo? (104) Skuteczna ulotka reklamowa (108) Efektywny folder i broszura reklamowa (111) Kosmetyka dokumentów firmowych (115) Lepsza witryna internetowa (118) Kreatywna wizytówka (120) Spójny wizerunek firmy (123) Kontekst czasowy identyfikacji wizualnej (125) Projektowanie doświadczenia (127) Rozdział IV. Relacja klient - marka (129) Czego boją się klienci? (130) Jak przyciągnąć uwagę konsumenta? (132) Pozwól klientom zaangażować się w Twoją markę (136) Też chcę być w bandzie, czyli o decyzjach konsumentów (139) O zadowoleniu klientów (142) Koszt zdobycia klienta (145) Rozdział V. Nowy marketing (147) Wszystkie drogi prowadzą... na Twoją stronę WWW (148) Zadbaj o swój newsletter (151) Blog firmowy jako narzędzie marketingowe (155) Blogi wychodzą z komputera (158) O płaceniu za informacje w internecie (160) E-commerce idzie w stronę społeczności? (163) Czego e-commerce może się nauczyć od tradycyjnego merchandisingu? (165) Po co Ci strategia social media? (168) Marketing w social media: narzędzia do monitorowania marki (172) Brandjack, konsument przejmuje markę (175) Brandowanie przyszłości (179) Grywalizacja (184) Rozdział VI. Case study (191) Komunikacja marketingowa kliniki dentystycznej (192) Rebranding IGAZ (194) Tiry na tory - marka akcji społecznej (197) Urlop tacierzyński, czyli o motywowaniu (200) Chcesz moich pieniędzy? Wystarczy, że wydłużysz dobę (204) Marketing mobilny - geolokalizacja (209)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152385 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności