Znak towarowy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(31)
Forma i typ
Artykuły
(26)
Książki
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Biblioteka WEiZ
(1)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Załucki Mariusz
(3)
Jęsiak Renata
(2)
Rosół Ewelina
(2)
Barczak Mikołaj
(1)
Bernatowicz Aleksandra
(1)
Celińska-Mysław Ewa
(1)
Dachowska Anna
(1)
Dulkowska Natalia
(1)
Gaweł Agnieszka
(1)
Hartman Jan
(1)
Kotarba Wiesław
(1)
Kozera Kamila
(1)
Lampart Marta
(1)
Lis Krzysztof
(1)
Maciejewicz Aleksandra
(1)
Maliński Tomasz
(1)
Pieńkowski Piotr
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Pul Paula
(1)
Ries Laura
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Szepietowska Anna
(1)
Szymańska-Rybak Małgorzata
(1)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(1)
Waluśkiewicz Martyna
(1)
Wieczorkowska Monika
(1)
Wiktorowicz Michał
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Ziarnicka-Koper Magdalena
(1)
Żak Julian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Odbiorca
Prawnicy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Znak towarowy
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(15)
Unia Europejska
(11)
31 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Roszczenia z tytułu naruszenia prawa do firmy / Mikołaj Barczak. W: Prawo Przedsiębiorcy. 2007, nr 28, s.83-87. - Warszawa : INFOR, 2007
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kolor i kształt jako przedmiot ochrony znaku towarowego / Natalia Dulkowska. W: Prawo Europejskie w Praktyce 2018, nr 11/12, s. 31 - 36. - 2018.
Glosa do wyroku Trybunału Sprawiedliwości UE z dnia 12 czerwca 2018 r. , C-163/13, Christian Louboutin i Christian Louboutin Sas przeciwko van Haren Schoenen BV
Bibliografia na stronach 31-36
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Brak okładki
Książka
W koszyku
I.OPISOWOŚĆ 1.C-421/04 (9.03.2006) Matratzen Concord AG przeciwko Hukla Germany SA 2.C-90/111 C-91/11 (15.03.2012) Alfred Strigl - Deutsches Patent- und Markenamt (C-90/11) oraz Securvita Gesellschaft zur Entwicklung alternativer Versicherungskonzepte mbH (C-91/11) przeciwko Óko-lnvest Verlagsgesellschaft mbH (Multi Markets Fund MMF) 3.C-409/12 (6.03.2014) Backaldrin Ósterreich The KORNSPITZ Company GmbH przeciwko Pfahnl Backmittel GmbH II.KSZTAŁT TOWARU 1.C-371/06 (20.09.2007) Benetton Group SpA przeciwko G-Star International BV 2.C-321/03 (25.01.2007) Dyson Ltd przeciwko Registrar of Trade Marks 3.C-205/13 (18.09.2014) Hauck GmbH & Co. KG przeciwko Stokke A/S, Stokke Nederland BV, Peterowi Opsvikowi, Peter Opsvik A/S 4.C-163/16 (12.06.2018) Christian Louboutin, Christian Louboutin SAS przeciwko Van Haren Schoenen BV 5.C-21/18 (14.03.2019) Textilis Ltd, Ozgur Keskin przeciwko SvensktTenn AB III.WYKAZ TOWARÓW I USŁUG 1.C-418/02 (7.07.2005) Praktiker Bau- und Heimwerkermarkte AG 2.C-307/10 (19.06.2012) Chartered Institute of Patent Attorneys przeciwko Registrar of Trade Marks (IP Translator) 3.C-420/13 (10.07.2014) Netto Marken-Discount AG & Co. KG przeciwko Deutsches Patent und Markenamt IV.ZŁA WIARA 1.C-529/07 (11.06.2009) Chocoladefabriken Lindt & Sprungli AG przeciwko Franz Hauswirth GmbH 2.C-569/08 (3.06.2010) Internetportal und Marketing GmbH przeciwko Richardowi Schlichtowi 3.C-320/12 (27.06.2013) Malaysia Dairy Industries Pte. Ltd przeciwko Ankenaevnet for Patenter og Varemaerker V.WTÓRNA ZDOLNOŚĆ ODRÓŻNIAJĄCA 1.C-353/03 (7.07.2005) Societe des produits Nestle SA przeciwko Mars UK Ltd 2.C-108/05 (7.09.2006) Bovemij Verzekeringen NV przeciwko Benelux-Merkenbureau 3.C-217/13 i C-218/13 (19.06.2014) Oberbank AG (C-217/13), Banco Santander SA (C-218/13), Santander Consumer Bank AG (C-218/13) przeciwko Deutscher Sparkassen- und Giroverband eV 4.C-215/14 (11.06.2015) Societe des Produits Nestle SA przeciwko Cadbury UK Ltd VI.PRAWDOPODOBIEŃSTWO WPROWADZENIA W BŁĄD 1.C-120/04 (6.10.2005) Medion AG przeciwko Thomson multimedia Sales Germany & Austria GmbH 2.C-259/04 (30.03.2006) Elizabeth Florence Emanuel przeciwko Continental Shelf 128 Ltd 3.C-20/14 (22.10.2015) BGW Beratungs-Gesellschaft Wirtschaft mbH przeciwko Bodowi Scholzowi VII.RENOMA 1.C-252/07 (27.11.2008) Intel Corporation Inc. przeciwko CPM United Kingdom Ltd 2.C-487/07 (18.06.2009) L'Oreal SA, Lancóme parfums et beaute & Cie SNC, Laboratoire Garnier & Cie przeciwko Bellure NV, Malaika lnvestments Ltd, działającej pod nazwą handlową „Honey pot cosmetic & Perfumery Sales", Starion International Ltd 3.C-301/07 (6.10.2009) PAGO International GmbH przeciwko Tirolmilch registrierte Genossenschaft mbH 4.C-65/12 (6.02.2014) Leidseplein Beheer BV, Hendrikus de Vries przeciwko Red Buli GmbH, Red Buli Nederland BV 5.C-125/14 (3.09.2015) Iron & Smith kft przeciwko Unilever NV 6.C-93/16 (20.07.2017) Ornua Co-operative Ltd, dawniej The Irish Dairy Board Co-operative Ltd, przeciwko Tindale & Stanton Ltd Espańa, SL VIII.RZECZYWISTE UŻYWANIE ZNAKU 1.C-12/12 (18.04.2013) Colloseum Holding AG Przeciwko Levi Strauss & Co 2.C-228/03 (17.03.2005) The Gillette Company, Gillette Group Finland Oy przeciwko LA-Laboratories Ltd Oy 3.C-48/05 (25.01.2007) Adam Opel AG przeciwko Autec AG 4.C-246/05 (14.06.2007) Armin Haupl przeciwko Lidl Stiftung& Co. KG 5.C-17/06 (11.09.2007) Celinę SARL przeciwko Celinę SA 6.C-442/07 (9.12.2008) Verein Radetzky-Orden przeciwko Bundesvereinigung Kameradschaft „Feldmarschall Radetzky" 7.C-62/08 (19.02.2009) UDV North America, Inc. przeciwko Brandtraders NV 8.C-495/07 (15.01.2009) Silberquelle GmbH przeciwko Maselli-Strickmode GmbH 9.C-553/11 (25.10.2012) Bernhard Rintisch przeciwko Klausowi Ederowi 10.C-149/11 (19.12.2012) Leno Merken BV przeciwko Hagelkruis Beheer BV 11.C-252/12 (18.07.2013) Specsavers International Healthcare Ltd, Specsavers BV, Specsavers Optical Group Ltd, Specsavers Optical Superstores Ltd przeciwko Asda Stores Ltd 12.C-654/15 (21.12.2016) Lansforsakringar AB przeciwko Matek A/S 13.C-689/15 (8.06.2017) W. F. Gozze Frottierweberei GmbH, Wolfgang Gózze przeciwko Verein Bremer Baumwollbórse IX. REKLAMA 1. C-533/06 (12.06.2008) 02 Holdings Limited, 02 (UK) Limited przeciwko Hutchison 3G UK Limited 2.C-278/08 (25.03.2010) Die BergSpechte Outdoor Reisen und Alpinschule Edi Koblmuller GmbH przeciwko Gunterowi Guniemu, trekking.at Reisen GmbH 3.C-324/09 (12.07.2011) L'Oreal SA, Lancóme parfums et beaute & Cie SNC, Laboratoire Garnier & Cie, LOreal (UK) Ltd przeciwko eBay International AG, eBay Europę SARL, eBay (UK) Ltd 4.C-323/09 (22.09.2011) Interflora Inc., Interflora British Unit przeciwko Marks & Spencer pic, Flowers Direct Online Ltd X.WYCZERPANIE 1.C-405/03 (18.10.2005) Class International BV przeciwko Colgate-Palmolive Company, Unilever NV, SmithKline Beecham pic, Beecham Group pic 2.C-127/09 (3.06.2010) Coty Prestige Lancaster Group GmbH przeciwko Simex Trading AG 3.C-291/16 (20.12.2017) Schweppes SA przeciwko Red Paralela SL, Red Paralela BCN SL XI.IMPORT RÓWNOLEGŁY/PRZEPAKOWANIE 1.C-276/05 (22.12.2008) The Wellcome Foundation Ltd przeciwko Paranova Pharmazeutika Handels GmbH 2.C-400/09 i C-207/10 (28.07.2011) Orifarm przeciwko Merck 3.C-129/17 (25.07.2018) Mitsubishi Shoji Kaisha Ltd, Mitsubishi Caterpillar Forklift Europę BV przeciwko Duma Forklifts NV, G.S. International BVBA 4.C-642/16 (17.05.2018) Junek EuropA/ertrieb GmbH przeciwko Lohmann & Rauscher International GmbH & Co. KG XII.INNE Wymóg dostępności oznaczenia: 1.C-102/07 (10.04.2008) adidas AG, adidas Benelux BV przeciwko Marca Mode CV, C&A Nederland CV, H&M Hennes & Mauritz Netherlands BV, Vendex KBB Nederland BV Przedstawialność znaku: 2.C-421/13 (10.07.2014) Apple Inc. przeciwko Deutsches Patent- und Markenamt Oznaczenie geograficzne: 3.C-44/17 (7.06.2018) Scotch Whisky Association przeciwko Michaelowi Klotzowi Odróżniający charakter znaku: 4.C-578/17 (27.03.2019) Oy Hartwall Ab przy udziale Patentti- ja rekisterihallitus Tzw. znaki testowe: 5.C-690/17 (11.04.2019) ÓKO-Test Verlag GmbH przeciwko Dr. Rudolf Liebe Nachf. GmbH & Co. KG
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148800 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Znak towarowy "Ameryka" / Jan Hartman. W: Marketing w Praktyce. 2006, nr 3, s.70-71. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2006
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ochrona znaku towarowego / Wiesław Kotarba. W: Manager. 2002, nr 3, s.47-50. - Warszawa, 2002
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jurysdykcja w sprawach wspólnotowego znaku towarowego / Marta Lampart. W: Prawo i Podatki Unii Europejskiej w Praktyce. 2008, nr 2, s. 2-14. - 2008
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Aport znaku towarowego - skutki podatkowe / Krzysztof Lis. W: Prawo Przedsiębiorcy dodatek: Podatki i Rachunkowość. 2003, nr 17, s.18-19. - Warszawa : INFOR, 2003
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nowa ustawa o wyrobie napojów spirytusowych / Tomasz Maliński. W: Prawo Przedsiębiorcy. 2007, nr 1, s.83-87. - Warszawa : INFOR, 2007
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Tytuł oryginału: Visual hammer : nail your brand into the mind with the emotional power of a visual.
1 WIZUALNY MŁOTEK Jego zadziwiająca moc 2 GWÓŹDŹ Ostateczny cel 3 KSZTAŁT Im prostszy, tym lepszy 4 KOLOR Musisz wyróżnić się odmiennością 5 PRODUKT Idealny młotek 6 OPAKOWANIE Zrób to inaczej 7 AKCJA Skuteczniejsza niż nieruchomy obraz 8 ZAŁOŻYCIEL Naturalny wizualny młotek 9 SYMBOL Wizualizacja niewidzialnego 10 CELEBRYTA Gwiazda w wizerunku marki wady i zalety 11 ZWIERZĘTA Animizacja się sprawdza 12 DZIEDZICTWO Czerpanie z bogactw historii 13 TWÓJ WŁASNY MŁOTEK Jak go znaleźć?
Sygnatura czytelni BWF: V G 86
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149576 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149577 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Rozdział I. Silna marka (9) Marka to wizerunek, a nie logo! (10) Strategia marki (14) Budowanie marki: podstawy (18) Tworzenie wartości marki - trzy różne korzyści (21) Czym jest wartość produktu? (24) Czy marka musi być prawdziwa? (27) Ile jest marki w Twojej marce? (29) Przewaga konkurencyjna (32) Czy Twoja marka się wybija? (34) Do którego miejsca przynależy Twoja marka? (37) Rozszerzanie marki: tak, ale z głową (40) Co-branding, czyli łączenie marek (43) Marka korporacyjna (46) Struktura marek w Twojej firmie (49) Rozdział II. Strategia komunikacji marki (53) Jak marka nauczyła się mówić (54) Głębia marki (57) Punkty styczności z marką (59) Pozycjonowanie marki (61) O pozycjonowaniu przez przymiotniki (64) Naming. Co musisz wiedzieć? (66) W jaki sposób pisać teksty reklamowe? (71) Jak pisać tekst, który sprzedaje? (75) Jak ważny jest wizerunek w Twojej branży? (80) Sprzedawanie wody w czasie deszczu (82) Klient pośredni i bezpośredni (86) Strategia Księżyca (89) Test Sinatry (91) Emocje w reklamie (94) Rebranding - po co i komu? (96) Rozdział III. Identyfikacja wizualna (99) Symbolika logotypu (100) Jak zaprojektować dobre logo? (104) Skuteczna ulotka reklamowa (108) Efektywny folder i broszura reklamowa (111) Kosmetyka dokumentów firmowych (115) Lepsza witryna internetowa (118) Kreatywna wizytówka (120) Spójny wizerunek firmy (123) Kontekst czasowy identyfikacji wizualnej (125) Projektowanie doświadczenia (127) Rozdział IV. Relacja klient - marka (129) Czego boją się klienci? (130) Jak przyciągnąć uwagę konsumenta? (132) Pozwól klientom zaangażować się w Twoją markę (136) Też chcę być w bandzie, czyli o decyzjach konsumentów (139) O zadowoleniu klientów (142) Koszt zdobycia klienta (145) Rozdział V. Nowy marketing (147) Wszystkie drogi prowadzą... na Twoją stronę WWW (148) Zadbaj o swój newsletter (151) Blog firmowy jako narzędzie marketingowe (155) Blogi wychodzą z komputera (158) O płaceniu za informacje w internecie (160) E-commerce idzie w stronę społeczności? (163) Czego e-commerce może się nauczyć od tradycyjnego merchandisingu? (165) Po co Ci strategia social media? (168) Marketing w social media: narzędzia do monitorowania marki (172) Brandjack, konsument przejmuje markę (175) Brandowanie przyszłości (179) Grywalizacja (184) Rozdział VI. Case study (191) Komunikacja marketingowa kliniki dentystycznej (192) Rebranding IGAZ (194) Tiry na tory - marka akcji społecznej (197) Urlop tacierzyński, czyli o motywowaniu (200) Chcesz moich pieniędzy? Wystarczy, że wydłużysz dobę (204) Marketing mobilny - geolokalizacja (209)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152385 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności