Znak towarowy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(31)
Forma i typ
Artykuły
(26)
Książki
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Biblioteka WEiZ
(1)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Załucki Mariusz
(3)
Jęsiak Renata
(2)
Rosół Ewelina
(2)
Barczak Mikołaj
(1)
Bernatowicz Aleksandra
(1)
Celińska-Mysław Ewa
(1)
Dachowska Anna
(1)
Dulkowska Natalia
(1)
Gaweł Agnieszka
(1)
Hartman Jan
(1)
Kotarba Wiesław
(1)
Kozera Kamila
(1)
Lampart Marta
(1)
Lis Krzysztof
(1)
Maciejewicz Aleksandra
(1)
Maliński Tomasz
(1)
Pieńkowski Piotr
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Pul Paula
(1)
Ries Laura
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Szepietowska Anna
(1)
Szymańska-Rybak Małgorzata
(1)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(1)
Waluśkiewicz Martyna
(1)
Wieczorkowska Monika
(1)
Wiktorowicz Michał
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Ziarnicka-Koper Magdalena
(1)
Żak Julian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Odbiorca
Prawnicy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Znak towarowy
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(494)
Energia elektryczna
(491)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(430)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(15)
Unia Europejska
(11)
31 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Aport znaku towarowego - skutki podatkowe / Krzysztof Lis. W: Prawo Przedsiębiorcy dodatek: Podatki i Rachunkowość. 2003, nr 17, s.18-19. - Warszawa : INFOR, 2003
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nowa ustawa o wyrobie napojów spirytusowych / Tomasz Maliński. W: Prawo Przedsiębiorcy. 2007, nr 1, s.83-87. - Warszawa : INFOR, 2007
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Tytuł oryginału: Visual hammer : nail your brand into the mind with the emotional power of a visual.
1 WIZUALNY MŁOTEK Jego zadziwiająca moc 2 GWÓŹDŹ Ostateczny cel 3 KSZTAŁT Im prostszy, tym lepszy 4 KOLOR Musisz wyróżnić się odmiennością 5 PRODUKT Idealny młotek 6 OPAKOWANIE Zrób to inaczej 7 AKCJA Skuteczniejsza niż nieruchomy obraz 8 ZAŁOŻYCIEL Naturalny wizualny młotek 9 SYMBOL Wizualizacja niewidzialnego 10 CELEBRYTA Gwiazda w wizerunku marki wady i zalety 11 ZWIERZĘTA Animizacja się sprawdza 12 DZIEDZICTWO Czerpanie z bogactw historii 13 TWÓJ WŁASNY MŁOTEK Jak go znaleźć?
Sygnatura czytelni BWF: V G 86
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149576 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149577 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Rozdział I. Silna marka (9) Marka to wizerunek, a nie logo! (10) Strategia marki (14) Budowanie marki: podstawy (18) Tworzenie wartości marki - trzy różne korzyści (21) Czym jest wartość produktu? (24) Czy marka musi być prawdziwa? (27) Ile jest marki w Twojej marce? (29) Przewaga konkurencyjna (32) Czy Twoja marka się wybija? (34) Do którego miejsca przynależy Twoja marka? (37) Rozszerzanie marki: tak, ale z głową (40) Co-branding, czyli łączenie marek (43) Marka korporacyjna (46) Struktura marek w Twojej firmie (49) Rozdział II. Strategia komunikacji marki (53) Jak marka nauczyła się mówić (54) Głębia marki (57) Punkty styczności z marką (59) Pozycjonowanie marki (61) O pozycjonowaniu przez przymiotniki (64) Naming. Co musisz wiedzieć? (66) W jaki sposób pisać teksty reklamowe? (71) Jak pisać tekst, który sprzedaje? (75) Jak ważny jest wizerunek w Twojej branży? (80) Sprzedawanie wody w czasie deszczu (82) Klient pośredni i bezpośredni (86) Strategia Księżyca (89) Test Sinatry (91) Emocje w reklamie (94) Rebranding - po co i komu? (96) Rozdział III. Identyfikacja wizualna (99) Symbolika logotypu (100) Jak zaprojektować dobre logo? (104) Skuteczna ulotka reklamowa (108) Efektywny folder i broszura reklamowa (111) Kosmetyka dokumentów firmowych (115) Lepsza witryna internetowa (118) Kreatywna wizytówka (120) Spójny wizerunek firmy (123) Kontekst czasowy identyfikacji wizualnej (125) Projektowanie doświadczenia (127) Rozdział IV. Relacja klient - marka (129) Czego boją się klienci? (130) Jak przyciągnąć uwagę konsumenta? (132) Pozwól klientom zaangażować się w Twoją markę (136) Też chcę być w bandzie, czyli o decyzjach konsumentów (139) O zadowoleniu klientów (142) Koszt zdobycia klienta (145) Rozdział V. Nowy marketing (147) Wszystkie drogi prowadzą... na Twoją stronę WWW (148) Zadbaj o swój newsletter (151) Blog firmowy jako narzędzie marketingowe (155) Blogi wychodzą z komputera (158) O płaceniu za informacje w internecie (160) E-commerce idzie w stronę społeczności? (163) Czego e-commerce może się nauczyć od tradycyjnego merchandisingu? (165) Po co Ci strategia social media? (168) Marketing w social media: narzędzia do monitorowania marki (172) Brandjack, konsument przejmuje markę (175) Brandowanie przyszłości (179) Grywalizacja (184) Rozdział VI. Case study (191) Komunikacja marketingowa kliniki dentystycznej (192) Rebranding IGAZ (194) Tiry na tory - marka akcji społecznej (197) Urlop tacierzyński, czyli o motywowaniu (200) Chcesz moich pieniędzy? Wystarczy, że wydłużysz dobę (204) Marketing mobilny - geolokalizacja (209)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152385 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zmiana systemu rejestracji znaków towarowych / Monika Wieczorkowska. W: Prawo Europejskie w Praktyce. 2016, nr 4, s. 40-42. - 2016
Dokument nadrzędny: Prawo Europejskie w Praktyce.
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wspólnotowy znak towarowy / Michał Wiktorowicz. W: Prawo Przedsiębiorcy. 2004, nr 47, s.36-38. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 305-344.
Marka a konkurencyjność przedsiębiorstwa Istota konkurencyjności przedsiębiorstw Koncepcje teoretyczne wyjaśniające kształtowanie konkurencyjności przedsiębiorstwa Marka, orientacja na markę i zdolności przedsiębiorstwa w zakresie zarządzania marką a konkurencyjność przedsiębiorstwa Istota marki a konkurencyjność przedsiębiorstwa Zdolności przedsiębiorstwa w zakresie zarządzania marką i orientacja na markę a wyniki przedsiębiorstwa Podejścia do systemu zarządzania marką w organizacji Zagraniczna ekspansja marek w świetle teoretycznych koncepcji internacjonalizacji przedsiębiorstw Teoretyczne koncepcje umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa a zagraniczna ekspansja marek Modele wyjaśniające proces międzynarodowego rozwoju marki Międzynarodowe strategie marek: istota, treść i kontekst Międzynarodowe strategie marek Międzynarodowa strategia marek a strategia umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa Treść międzynarodowej strategii marek i międzynarodowej strategii marki Zakres decyzji dotyczących międzynarodowej strategii marek Stosowanie marek na rynkach zagranicznych Strategie portfela marek przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych Treść międzynarodowej strategii marki Międzynarodowe strategie marek ze względu na efekt kraju pochodzenia Podsumowanie - model międzynarodowej strategii marek Międzynarodowe strategie marek przedsiębiorstw z rynków wschodzących Istota i typologia rynków wschodzących Proces umiędzynarodowienia i międzynarodowa konkurencyjność przedsiębiorstw z rynków wschodzących Proces umiędzynarodowienia i międzynarodowa konkurencyjność polskich przedsiębiorstw Międzynarodowe strategie marek stosowane przez przedsiębiorstwa z rynków wschodzących - wnioski z literatury Międzynarodowe strategie marek polskich przedsiębiorstw - koncepcja i wyniki badań empirycznych Analiza głównych składowych konstruktów "zróżnicowanie uwarunkowań na rynkach zagranicznych" oraz "adaptacja strategii kluczowej marki na rynku zagranicznym Wyniki badania z zastosowaniem modelowania równań strukturalnych metodą PLS-SEM
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 64
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6281 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Prawo właściwe dla umów licencyjnych znaku towarowego (cz. 1) / Mariusz Załucki. W: Prawo i Podatki Unii Europejskiej w Praktyce. 2007, nr 12, s. 26-32. - 2007
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Prawo właściwe dla umów licencyjnych znaku towarowego (cz. 2) / Mariusz Załucki. W: Prawo i Podatki Unii Europejskiej w Praktyce. 2008, nr 1, s. 22-26. - 2008
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Licencjonowanie marki / Magdalena Ziarnicka-Koper. W: Prawo Przedsiębiorcy. 2002, nr 37, s.34-36. - Warszawa, 2002
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kształt znaku towarowego - zakaz rejestracji W: Prawo Europejskie w Praktyce. 2014, nr 9, s. 28-33. - 2014
Dokument nadrzędny: Prawo Europejskie w Praktyce.
Źródło: curia.europa.eu
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Brak okładki
Książka
W koszyku
ZNAKI TOWAROWE A.Brak zdolności odróżniającej I.Sp.392.2015 Decyzja z dnia 27 stycznia 2016 r. w sprawie Trening Zastępowania Agresji (ART) o numerze R.(...) II.Sp.286.2014 Decyzja z dnia 23 lutego 2016 r. w sprawie graficznego znaku towarowego o numerze R.(...) III.Sp.502.2015 Decyzja z dnia 25 listopada 2016 r. w sprawie graficznego znaku towarowego o numerze R.(...) IV.Sp.55.2018 Decyzja z dnia 19 grudnia 2018 r. w sprawie „Aquarelle Effect" o numerze R.(...) B.Naruszenie praw osobistych lub majątkowych osób trzecich I.Sp.48.2013 Decyzja z dnia 18 kwietnia 2018 r. w sprawie „Piłkarski Poker" o numerze R.(...) II.Sp.227.2018 Decyzja z dnia 22 maja 2019 r. w sprawie „FUNDACJA SZKOŁA POD ŻAGLAMI KRZYSZTOFA BARANOWSKIEGO" o numerze R.(...) III.Sp.211.2018 Decyzja z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie „NAJLEPSZE ZAPIEKANKI W MIEŚCIE ZAPIEKANKI U PANDY" o numerze R.(...) IV.Sp.427.2012 Decyzja z dnia 31 maja 2016 r. w sprawie „LUXURY CREAM FUDGE KRÓWKI MILANOWSKIE ZPC MILANÓWEK Made in Poland" o numerze R.(...) C.Zła wiara i naruszenie zasad współżycia społecznego I.Sp.459.2014 Decyzja z dnia 1 października 2015 r. w sprawie „ERG0L1NE" o numerze R.(...) II.Sp.419.2014 Decyzja z dnia 26 lutego 2016 r. w sprawie „BREAKOUT" o numerze R.(...) III.Sp.234.2015 Decyzja z dnia 1 marca 2016 r. w sprawie „CAMOMILLE" o numerze R.(...) IV.Sp.68.2014 Decyzja z dnia 29 lipca 2016 r. w sprawie „GAP" o numerze R.(...) V.Sp.334.2005 Decyzja w sprawie CZUWAJ o numerze R.(...) D.Kolizja z wcześniejszym podobnym znakiem towarowym I. Sp.444.2015 Decyzja z dnia 21 stycznia 2016 r. w sprawie „NORMACNE" o numerze R.(...) E.Renoma I.Sp.377.2015 Decyzja z dnia 3 stycznia 2017 r. w sprawie „PARMEZZA" o numerze R.(...) II.Sp.306.2016 Decyzja z dnia 7 marca 2017 r. w sprawie „KAJMAN" o numerze R.(...) III.Sp.280.2015 Decyzja z dnia 11 maja 2016 r. w sprawie „2 SMAK 1000 ML SMAKOWITOŚCI ZIELONA BUDKA 1947" o numerze R.(...) IV.Sp.266.2015 Decyzja z dnia 11 stycznia 2016 r. w sprawie „łaciata" o numerze R.(...) F.Symbole (godło, barwy) I. Sp.228.2013 Decyzja z dnia 6 grudnia 2013 r. w sprawie unieważnienia znaku towarowego graficznego o numerze R.(...) G.Stwierdzenie wygaśnięcia I.Sp.156.2015 Decyzja z dnia 7 marca 2017 r. w sprawie „ATLAS" o numerze R.(...) II.Sp.343.2014 Decyzja z dnia 19 kwietnia 2019 r. w sprawie „PLUS" o numerze R.(...) III.Sp.245.2016 Decyzja z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie „GALERIA GOPLANA LESZNO" o numerze R.(...) IV.Sp.412.2016 Decyzja z dnia 25 maja 2017 r. w sprawie „ZOTTUŚ" o numerze R.(...) V.Sp.253.2015, Sp.254.2015, Sp.255.2015, Sp.465.2014 Decyzja z dnia 26 września 2016 r. w sprawie znaków towarowych „INTEL" VI.Sp.219.2015 Decyzja z dnia 25 stycznia 2016 r. w sprawie „MLEKO ŁACIATE" o numerze R.(...) VII.Sp.29.2017 Decyzja z dnia 29 marca 2018 r. w sprawie „NDF" o numerze R.(...) WZORY PRZEMYSŁOWE A. Wzory przemysłowe I. Sp.18.2016 Decyzja z dnia 5 stycznia 2017 r. unieważnienie prawa z rejestracji wzoru przemysłowego pt: „Profil konstrukcyjny do instalacji oświetleniowej typu LED" nr Rp.(...)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150053 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Tożsamość marki W: Manager. 1999, nr 3, s. 49-50. - Warszawa : INFOR, 1999
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności