Marketing narodowy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(3)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Hereźniak Marta
(2)
Olins Wally
(2)
Dziasek Elżbieta Kmita
(1)
Dąbek Dariusz
(1)
Jasiecki Krzysztof (1960- )
(1)
Leszczyński Marcin (ekonomia)
(1)
Luchowski Paweł
(1)
Post Penelope N
(1)
Post Richard S
(1)
Rojek Roman
(1)
Skonieczko Grzegorz
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Żołnierski Aleksander
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Marketing narodowy
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Naz. red. oraz aut. ze s. red.
Zaw. inf. o XIII Ogólnopolskim Sympozjum Agroturystycznym "Marka wiejskiego produktu turystycznego", Gdańsk-Jelitkowo, 21-23 września 2009 r.
Sygnatura czytelni BWF: XII K 20
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 5827 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Faktyczny rok wyd. 2010.
Bibliogr. s. [220]-226.
Dla studentów różnych kierunków nauk społecznych, polskich instytucji publicznych, menedżerów firm.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 163 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 30
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 126200 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4132 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 9196 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział I. Konceptualne podstawy międzynarodowego public relations. 1.1. Definicja i istota międzynarodowego public relations 1.1.1. Międzynarodowe public relations 1.1.2. Globalne public relations 1.1.3. Międzykulturowe public relations 1.2. Przyczyny rozwoju public relations w środowisku międzynarodowym 1.2.1. Globalizacja 1.2.2. Demokratyzacja 1.2.3. Mediatyzacja Rozdział II. Międzynarodowe public relations w perspektywie głównych nurtów badawczych 2.1. Public relations w środowisku międzynarodowym 2.1.1. Excellence Public Relations w ujęciu globalnym 2.1.2. World Class Public Relations R. Wakefielda 2.1.3. Teoretyczne ramy globalnego public relations K. Sriramesha i D. Vercica 2.1.4. Ekonomiczno-polityczne ujęcie K. Sriramesha i S. Duhe 2.1.5. Transformacyjne public relations R. Ławniczaka 2.2. Międzynarodowe public relations państwa 2.2.1. Konceptualna konwergencja public relations i dyplomacji publicznej B. Signitzera i T. Coombsa 2.2.2. Specjalizacje międzynarodowego public relations G. Szondiego 2.2.3. Koncepcja zwrotu z inwestycji w międzynarodowe public relations państw S. Lee i Y. Yoon Rozdział III. Podmioty i narzędzia międzynarodowego public relations 3.1. Podmioty międzynarodowego public relations 3.1.1. Państwa 3.1.2. Przedsiębiorstwa 3.1.3. Międzynarodowe organizacje rządowe 3.1.4. Międzynarodowe organizacje pozarządowe 3.1.5. Osoby 3.2. Narzędzia międzynarodowego public relations 3.2.1. Międzynarodowe media relations i reklama 3.2.2. Wydarzenia o charakterze międzynarodowym i kryzysowe public relations 3.2.3. Public affairs i lobbing 3.2.4. Sondaże opinii publicznej 3.3. Strategie międzynarodowego public relations 3.3.1. Koncepcja modelowego ujęcia public relations 3.3.2. Strategiczne podejście do międzynarodowego public relations Rozdział IV. Międzynarodowe public relations państwa 4.1. Przyczyny stosowania międzynarodowego public relations przez państwo 4.1.1. Deterytorialność praw i obowiązków państwa 4.1.2. Deterytorialność własności 4.1.3. Deterytorialność produkcji i świadczenia usług 4.2. Międzynarodowe public relations państwa - perspektywa ekonomii informacji 4.2.1. Międzynarodowe public relations państwa w poszczególnych dyscyplinach badawczych 4.2.2. Ekonocentryczne ujęcie międzynarodowego public relations 4.3. Instrumenty międzynarodowego public relations państw 4.3.1. Marketing terytorialny 4.3.2. Branding narodowy 4.3.3. Dyplomacja publiczna 4.3.4. Dyplomacja gospodarcza 4.3.5. Dyplomacja kulturalna 4.3.6. Dyplomacja medialna 4.3.7. Dyplomacja elit politycznych Rozdział V. Reputacja państwa jako efekt międzynarodowego public relations 5.1. Istota i pojęcie reputacji państwa 5.1.1. Reputacja 5.1.2. Reputacja państwa 5.2. Reputacja państwa w naukach ekonomicznych 5.2.1. Reputacja gospodarki i biznesu 5.2.2. Atrakcyjność inwestycyjna państwa 5.2.3. Wiarygodność kredytowa państwa 5.2.4. Marka narodowa 5.2.5. Efekt kraju pochodzenia 5.2.6. Miękka siła państwa Rozdział VI. Metody pomiaru reputacji państwa 6.1. Podstawowe aspekty pomiaru reputacji państwa 6.1.1. Ekonomia 6.1.2. Nauki o zarządzaniu 6.1.3. Politologia 6.2. Mapa reputacji państw 6.3. Pomiar wartości reputacji państwa 6.3.1. Premia za reputację 6.3.2. Kapitał reputacji 6.3.3. Konkurencyjność kraju pochodzenia Rozdział VII. Konkurencyjność gospodarki 7.1. Istota i pojęcie konkurencyjności gospodarki 7.1.1. Poziomy konkurencyjności 7.1.2. Konkurencyjność gospodarki 7.2. Metody pomiaru konkurencyjności gospodarki 7.2.1. Diament Portera 7.2.2. Metoda M. Weresy 7.2.3. Metody pomiaru World Economic Forum i International Institute for Management Development Rozdział VIII. Rola międzynarodowego public relations w kształtowaniu konkurencyjności gospodarki 8.1. Międzynarodowe public relations a reputacja państwa 8.1.1. Wydatki państw na międzynarodowe public relations 8.1.2. Globalne oceny reputacji państw 8.1.3. Globalna reputacja gospodarek 8.2. Relacje pomiędzy międzynarodowym public relations a konkurencyjnością gospodarki 8.2.1. Potencjał konkurencyjny państw 8.2.2. Pozycja konkurencyjna państw 8.2.3. Międzynarodowe public relations a konkurencyjność gospodarki 8.2.4. Premia za reputację państwa
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 276 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148809 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Akademii Marek. Gospodarka pod Własną Banderą)
Tyt. oryg. : Wally Olins on Brand.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109100 L (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 796 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 42
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 137395 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5052 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118068 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 305-344.
Marka a konkurencyjność przedsiębiorstwa Istota konkurencyjności przedsiębiorstw Koncepcje teoretyczne wyjaśniające kształtowanie konkurencyjności przedsiębiorstwa Marka, orientacja na markę i zdolności przedsiębiorstwa w zakresie zarządzania marką a konkurencyjność przedsiębiorstwa Istota marki a konkurencyjność przedsiębiorstwa Zdolności przedsiębiorstwa w zakresie zarządzania marką i orientacja na markę a wyniki przedsiębiorstwa Podejścia do systemu zarządzania marką w organizacji Zagraniczna ekspansja marek w świetle teoretycznych koncepcji internacjonalizacji przedsiębiorstw Teoretyczne koncepcje umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa a zagraniczna ekspansja marek Modele wyjaśniające proces międzynarodowego rozwoju marki Międzynarodowe strategie marek: istota, treść i kontekst Międzynarodowe strategie marek Międzynarodowa strategia marek a strategia umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa Treść międzynarodowej strategii marek i międzynarodowej strategii marki Zakres decyzji dotyczących międzynarodowej strategii marek Stosowanie marek na rynkach zagranicznych Strategie portfela marek przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych Treść międzynarodowej strategii marki Międzynarodowe strategie marek ze względu na efekt kraju pochodzenia Podsumowanie - model międzynarodowej strategii marek Międzynarodowe strategie marek przedsiębiorstw z rynków wschodzących Istota i typologia rynków wschodzących Proces umiędzynarodowienia i międzynarodowa konkurencyjność przedsiębiorstw z rynków wschodzących Proces umiędzynarodowienia i międzynarodowa konkurencyjność polskich przedsiębiorstw Międzynarodowe strategie marek stosowane przez przedsiębiorstwa z rynków wschodzących - wnioski z literatury Międzynarodowe strategie marek polskich przedsiębiorstw - koncepcja i wyniki badań empirycznych Analiza głównych składowych konstruktów "zróżnicowanie uwarunkowań na rynkach zagranicznych" oraz "adaptacja strategii kluczowej marki na rynku zagranicznym Wyniki badania z zastosowaniem modelowania równań strukturalnych metodą PLS-SEM
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 64
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6281 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności