Leszczyński Marcin (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Leszczyński Marcin (ekonomia)
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Meryk Radosław
(79)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Klupiński Kamil
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Konkurencyjność
(1)
Marketing narodowy
(1)
Państwo
(1)
Public relations
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział I. Konceptualne podstawy międzynarodowego public relations. 1.1. Definicja i istota międzynarodowego public relations 1.1.1. Międzynarodowe public relations 1.1.2. Globalne public relations 1.1.3. Międzykulturowe public relations 1.2. Przyczyny rozwoju public relations w środowisku międzynarodowym 1.2.1. Globalizacja 1.2.2. Demokratyzacja 1.2.3. Mediatyzacja Rozdział II. Międzynarodowe public relations w perspektywie głównych nurtów badawczych 2.1. Public relations w środowisku międzynarodowym 2.1.1. Excellence Public Relations w ujęciu globalnym 2.1.2. World Class Public Relations R. Wakefielda 2.1.3. Teoretyczne ramy globalnego public relations K. Sriramesha i D. Vercica 2.1.4. Ekonomiczno-polityczne ujęcie K. Sriramesha i S. Duhe 2.1.5. Transformacyjne public relations R. Ławniczaka 2.2. Międzynarodowe public relations państwa 2.2.1. Konceptualna konwergencja public relations i dyplomacji publicznej B. Signitzera i T. Coombsa 2.2.2. Specjalizacje międzynarodowego public relations G. Szondiego 2.2.3. Koncepcja zwrotu z inwestycji w międzynarodowe public relations państw S. Lee i Y. Yoon Rozdział III. Podmioty i narzędzia międzynarodowego public relations 3.1. Podmioty międzynarodowego public relations 3.1.1. Państwa 3.1.2. Przedsiębiorstwa 3.1.3. Międzynarodowe organizacje rządowe 3.1.4. Międzynarodowe organizacje pozarządowe 3.1.5. Osoby 3.2. Narzędzia międzynarodowego public relations 3.2.1. Międzynarodowe media relations i reklama 3.2.2. Wydarzenia o charakterze międzynarodowym i kryzysowe public relations 3.2.3. Public affairs i lobbing 3.2.4. Sondaże opinii publicznej 3.3. Strategie międzynarodowego public relations 3.3.1. Koncepcja modelowego ujęcia public relations 3.3.2. Strategiczne podejście do międzynarodowego public relations Rozdział IV. Międzynarodowe public relations państwa 4.1. Przyczyny stosowania międzynarodowego public relations przez państwo 4.1.1. Deterytorialność praw i obowiązków państwa 4.1.2. Deterytorialność własności 4.1.3. Deterytorialność produkcji i świadczenia usług 4.2. Międzynarodowe public relations państwa - perspektywa ekonomii informacji 4.2.1. Międzynarodowe public relations państwa w poszczególnych dyscyplinach badawczych 4.2.2. Ekonocentryczne ujęcie międzynarodowego public relations 4.3. Instrumenty międzynarodowego public relations państw 4.3.1. Marketing terytorialny 4.3.2. Branding narodowy 4.3.3. Dyplomacja publiczna 4.3.4. Dyplomacja gospodarcza 4.3.5. Dyplomacja kulturalna 4.3.6. Dyplomacja medialna 4.3.7. Dyplomacja elit politycznych Rozdział V. Reputacja państwa jako efekt międzynarodowego public relations 5.1. Istota i pojęcie reputacji państwa 5.1.1. Reputacja 5.1.2. Reputacja państwa 5.2. Reputacja państwa w naukach ekonomicznych 5.2.1. Reputacja gospodarki i biznesu 5.2.2. Atrakcyjność inwestycyjna państwa 5.2.3. Wiarygodność kredytowa państwa 5.2.4. Marka narodowa 5.2.5. Efekt kraju pochodzenia 5.2.6. Miękka siła państwa Rozdział VI. Metody pomiaru reputacji państwa 6.1. Podstawowe aspekty pomiaru reputacji państwa 6.1.1. Ekonomia 6.1.2. Nauki o zarządzaniu 6.1.3. Politologia 6.2. Mapa reputacji państw 6.3. Pomiar wartości reputacji państwa 6.3.1. Premia za reputację 6.3.2. Kapitał reputacji 6.3.3. Konkurencyjność kraju pochodzenia Rozdział VII. Konkurencyjność gospodarki 7.1. Istota i pojęcie konkurencyjności gospodarki 7.1.1. Poziomy konkurencyjności 7.1.2. Konkurencyjność gospodarki 7.2. Metody pomiaru konkurencyjności gospodarki 7.2.1. Diament Portera 7.2.2. Metoda M. Weresy 7.2.3. Metody pomiaru World Economic Forum i International Institute for Management Development Rozdział VIII. Rola międzynarodowego public relations w kształtowaniu konkurencyjności gospodarki 8.1. Międzynarodowe public relations a reputacja państwa 8.1.1. Wydatki państw na międzynarodowe public relations 8.1.2. Globalne oceny reputacji państw 8.1.3. Globalna reputacja gospodarek 8.2. Relacje pomiędzy międzynarodowym public relations a konkurencyjnością gospodarki 8.2.1. Potencjał konkurencyjny państw 8.2.2. Pozycja konkurencyjna państw 8.2.3. Międzynarodowe public relations a konkurencyjność gospodarki 8.2.4. Premia za reputację państwa
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 276 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148809 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności