Projektowanie graficzne
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje fachowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(11)
dostępne
(7)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Biblioteka Międzywydziałowa
(7)
Biblioteka WEAiI
(4)
Autor
Kolczyńska Joanna
(2)
Komorowska Magdalena
(2)
Satalecka Ewa (1959- )
(2)
Airey David (1979- )
(1)
Chamielec Grażyna
(1)
D'Andrade Hugh
(1)
Dabner David
(1)
Duszek Roman (1935- )
(1)
Elam Kimberly
(1)
French Nigel
(1)
Genew Simeon (1973- )
(1)
Kidd Chip
(1)
Komorowska Magdalena (filolog)
(1)
Lenk Krzysztof (1936-2018)
(1)
Llop Rosa
(1)
Munari Bruno (1907-1998)
(1)
Müller-Brockmann Josef (1914-1996)
(1)
Newark Quentin
(1)
Oleś Robert
(1)
Pluta Nina
(1)
Salwa Mateusz (1979- )
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Stewart Sandra
(1)
Vickress Abbie
(1)
Voelker Ulysses
(1)
Zempol Eric
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Graficy
(2)
Projektanci grafiki
(2)
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Młodzież
(1)
Projektanci 3D
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Typografowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Projektowanie graficzne
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
1901-2000
(3)
2001-
(2)
Temat: miejsce
Francja
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Poradnik
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Opracowanie
(2)
Autobiografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura i sztuka
(11)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Historia
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Inżynieria i technika
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Logo design love : tworzenie genialnych logotypów : nowa odsłona / David Airey ; tłumaczenie Bartosz Sałbut. - Wydanie II rozszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - XIII, [1], 224 strony : ilustracje ; 24 cm.
Tytuł oryginału: Logo design love : a guide to creating iconic brand identities.
Na okładce: Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami?
Bibliografia na stronie 220. Indeks.
CZĘŚĆ I ZNACZENIE WIZERUNKU MARKI Rozdział 1. Jesteśmy otoczeni (2) Rozdział 2. Chodzi o to, co chcesz przekazać (6) Oryginalny produkt tylko z tym podpisem (7) Firma bez logo jest jak człowiek bez twarzy (8) Na oczach milionów (9) Tylko za zgodą królowej (10) Symbole nie znają granic (11) Projektowanie wizerunku jako element języka (13) O znaczeniu wizerunku marki raz jeszcze (21) Rozdział 3. Elementy kultowych projektów (22) Nie komplikuj (22) Trafność (24) Czerpanie z tradycji (28) Wyjątkowość (29) Logo powinno zapadać w pamięć (34) Małe jest piękne (35) Skoncentruj się na jednym aspekcie (37) Siedem składników Twojego popisowego dania (38) Pamiętaj, że zasady są po to, aby je łamać (39) CZĘŚĆ II PROCES PROJEKTOWANIA Rozdział 4. Podstawy (42) Pozbądź się tremy (42) Wszystko zależy od wytycznych projektu (43) Gromadzenie informacji wstępnych (44) Informacje szczegółowe (44) Słów kilka na temat decydentów (45) Daj klientowi czas na odpowiedź... (45) ...dbaj jednak o to, aby dialog przebiegał zgodnie z zasadami (45) Czas na zadanie domowe (46) Opracowywanie wytycznych projektu (46) Misja i cele kluczem do sukcesu (47) Badania terenowe na ratunek (50) Wcielanie w życie szczegółów ustalonych z klientem (54) Wybór przymiotników zaproponowanych przez klienta (56) Rozdział 5. Unikanie zagrożeń związanych z rebrandingiem (60) Argumenty przemawiające za rebrandingiem (60) Byle nie przedobrzyć (61) Odpowiedź znajdziesz często w wywiadzie zogniskowanym (62) Od wizerunku korporacyjnego do wizerunku bliskiego (63) A może wystarczy poprawić to i owo? (66) Łączenie elementów (70) Nie zapomnij o manierach (71) Rozdział 6. Wycena projektu (72) Najpierw porozmawiaj, potem podaj cenę (72) Rozdział 7. Od ołówka do PDF-a (81) Mapy myślowe (81) Szkicownik - rzecz absolutnie niezbędna (86) Dziesiąte przykazanie (89) Definiowanie ubezpieczeń (93) Międzynarodowy komunikat (96) Raz szybciej, raz wolniej (97) Zbyt wiele pomysłów (102) Czerń i biel przed kolorem (103) Znaczenie kontekstu (105) Pióro mocniejsze od myszy (108) Rozdział 8. Sztuka prowadzenia rozmów (110) Kontaktuj się z decydentami (111) Zasada nr 1: współpracuj z osobą kontaktową (115) Zasada nr 2: unikaj pośrednictwa i mediacji (117) Zasada nr 3: przejmij kontrolę (119) Zasada nr 4: utrzymuj zaangażowanie komitetu (121) Nie zapomnij mniej obiecać, a potem przekroczyć oczekiwania (123) Zapomnij o swoim ego (128) CZĘŚĆ III NAPRZÓD Rozdział 9. Utrzymywanie motywacji (132) Nigdy nie przestawaj się uczyć (132) Wyprzedzaj innych o cztery lata (134) Zrób coś ważnego (134) Odejdź od komputera (138) Twórz dla siebie (138) Stwórz coś nowego (138) Pamiętaj o początkach (139) Znajdź w sobie nieukojone pragnienie (140) Nie przepracowuj się (140) Nie ustawaj w zadawaniu pytań (144) Wstań z łóżka prawą nogą i pozostań na niej (144) Znajdź płaszczyznę porozumienia (144) Gdy zbliża się termin (145) Myśl lateralnie (151) Lepiej się komunikuj (151) Kontroluj swoje oczekiwania (152) Nigdy nie przestawaj projektować (152) Bądź szczęśliwy (152) Nie wszyscy mają tyle szczęścia (153) Rozdział 10. Odpowiedzi na Twoje pytania (154) Problemy z oryginalnością pomysłów (154) Pomiary zwrotu z inwestycji w projekt (155) Prawo do korzystania z logo (156) Problemy komunikacyjne (156) Jak sfinalizować transakcję (157) Klienci zagraniczni (158) Ile koncepcji? (158) Rodzina i przyjaciele (160) Poprawianie projektów (161) Ramy czasowe projektów (161) Badanie konkurentów klienta (162) Najgorszy projekt, najgorszy klient (162) Co jest czyje? (162) Kontrolowanie ilości pracy (163) Rozdział 11. 31 praktycznych porad dotyczących projektowania logo (164) 1. Zadawaj klientom pytania (164) 2. Myśl jasno (164) 3. Przygotuj się na niespodziewane okoliczności (164) 4. Logo nie musi informować o tym, czym zajmuje się firma (165) 5. Symbol nie jest niezbędnym elementem logo (165) 6. Jeden element zapadający w pamięć (166) 7. Nie zapominaj o szkicowniku (166) 8. Trendy zostaw przedstawicielom świata mody (166) 9. Sięgaj po banały (167) 10. Pracuj w czerni i bieli (167) 11. Pamiętaj o trafności (167) 12. Uważaj na koszty druku (167) 13. Bądź konsekwentny (168) 14. Dopasuj czcionkę do symbolu (168) 15. Stosuj podpisy (168) 16. Przedstaw wersję jednokolorową (168) 17. Zwracaj uwagę na kontrast (168) 18. Testuj wiele różnych rozmiarów (170) 19. Odwróć kolorystykę (170) 20. Odwróć projekt do góry nogami (170) 21. Ważny jest materiał (170) 22. Zastanów się nad rejestracją logo jako znaku towarowego (171) 23. Nie obawiaj się błędów (171) 24. Zachowaj elastyczność (171) 25. Logo to nie marka (172) 26. Pamiętaj, że projektowanie to proces dwukierunkowy (172) 27. Zróżnicowanie to podstawa (172) 28. Świadomość kulturowa (172) 29. Wspomagaj rozpoznawalność (172) 30. Przedstaw kontekst (173) 31. Spraw, by inni się uśmiechali (173) Rozdział 12. Logo to nie wszystko (176) Pyszne marzenie (176) Przyczyna i skutek (186) Diabeł tkwi w szczegółach (194) Szczęścia nie kupisz, ale kupisz herbatę (202) Pod powierzchnią wody (206)
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII A 78
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146184 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 202-203. Indeks.
Dla projektantów tworzących na potrzeby wydawnictw drukowanych, animacji i mediów cyfrowych.
Podstawy prowadzenia przygotowań Rozumowanie liniowe i myślenie lateralne Rysunek wstępny Wizualizacja pomysłów Teorie obrazu i tekstu Grupy odbiorców, rynki i koncepcje Planowanie, organizacja i finalizacja Dział drugi: PODSTAWY KOMPOZYCJI Podstawy kompozycji Forma i przestrzeń Symetria i asymetria Podstawowe zasady projektowania layoutu Style layoutu Tempo i kontrast Wielkość i format Tożsamość i systemy rozszerzone Fotografia i ilustracja Dział trzeci: PODSTAWYTYPOGRAFII Typografia i znaczenie Anatomia pisma Wybór kroju czcionki Odstępy Czytelność i zrozumiałość Wyróżnienie i hierarchia w typografii Linie i ornamenty typograficzne Tekst jako obraz Dziat czwarty: PODSTAWY KOLORU Terminologia z zakresu teorii koloru Czytelność, kontrast i harmonia barw Skojarzenia barwne Kolor jako informacja Dział piąty: NARZĘDZIA I TECHNOLOGIE Podstawy fotografii i pozyskiwanie zdjęć Programy do składu stron Photoshop lllustrator Animate i After Effects Dział szósty: PROCES PRODUKCJI I PREZENTACJE Przygotowanie plików do druku Przekonująca prezentacja Rodzaje papieru i wykończenia Druk barwny Drukowanie Druk cyfrowy Korekcja prób barwnych i próba druku Dział siódmy: PROJEKTOWANIE DO INTERNETU Ogólny zarys pracy nad projektem Rodzaje stron internetowych Narzędzia internetowe Wstępne konsultacje Architektura informacji (Al) Schematy blokowe i obraz szkieletowy Wspólne elementy layoutów Projektowanie witryny Aplikacje w urządzeniach przenośnych Systemy zarządzania treścią Reklamy w formie bannera Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych Internetowe portfolio Dział ósmy: ŚCIEŻKI SPECJALIZACJI
Sygnatura czytelni BMW: XII D 93 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147708, 147706 N, 147707 (3 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 14718 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 15368 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Grid systems : principles of organizing type.
Bibliografia na stronie 142. Indeks.
Elementy projektu i proces projektowania Ograniczenia i możliwości Proporcje elementów Grupowanie Przestrzeń negatywowa i grupowanie Krawędź formatu i relacje osiowe Reguła trójpodziału Koło a kompozycja Kompozycja horyzontalna Ulotka zapowiadająca Die neue Typographie Strona tytułowa i strona z tekstemzIsms of Art Rozkładówka z katalogu ofertowego Bauhausu Sponsorzy Theater am Hechtplatz Strona internetowa firmy SamataMason Program Instytutu Architektury i Urbanistyki w Nowym Jorku Materiały promocyjne Sotheby's Spis treści katalogu wystawy The New Urban Landscape Kompozycja horyzontalno-wertykalna Plakat wystawy Zurcher Kunst/er im Helmhaus Katalog Nike ACG Program obchodów stupięćdziesięciolecia Uniwersytetu w Zurychu Najlepsze szwajcarskie plakaty z 1992 roku, czyli Besten Schweizer Plakate des Jahres 1992 82Festiwal Salzburski, rozkładówka programu Plakat Wydziału Architektury i Planowania Przestrzennego Uniwersytetu Columbia Kompozycja diagonalna Plakat wystawy Kandinsky'ego Strony z broszury Biura Reklama-Mechano oraz publikacji The Next Cali Plakaty „National-Zeitung" Program Teatru Miejskiego we Fryburgu - projekty karty tytułowej Program wystaw i wykładów na Wydziale Architektury i Planowania Przestrzennego Uniwersytetu Columbia Hierarchia typograficzna Studium przypadku: Odkrycie wirusa wywołującego AIDS Studium przypadku: Początki komunizmu na Kubie Studium przypadku: Levi's wkracza do świata mody Studium przypadku: „Jeśli rękawiczka źle leży, to w winę nikt nie uwierzy"
Sygnatura czytelni BMW: X E 18 (nowy)
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII X 119
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150211, M 15113 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 15120 N (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150239 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrób projekt typo / Nigel French & Hugh D'Andrade ; przełożył Robert Oleś. - Wydanie pierwsze. - Kraków : d2d.pl, 2022. - IX, [1], 269 stron : ilustracje ; 26 cm.
Tytuł oryginału: The typo project book : typographic projects to sharpen your creative skills & diversify your portfolio.
Na okładce: Projekty typograficzne, króre rozwiną twoje umiejętności twórcze i urozmaicą portfolio.
Indeksy.
Pastisz Styl wiktoriański Ujarzmij dekoracyjny nadmiar Secesja Zaplątani w winorośl Dada W stronę irracjonalności Konstruktywizm Czerwień, czerń i ostre skosy Bauhaus Proste kształty i barwy podstawowe Art deco Elegancka geometria Plakat z czasów wojny Wysiłek ku zwycięstwu Kicz Soczysty i sensacyjny Styl szwajcarski Funkcjonalny, neutralny i asymetryczny Plakat muzyki country Plakat inspirowany Hatch Show Print Psychodelia Daj się ponieść z plakatem rockowym z lat sześćdziesiątych Punk Nie ma przyszłości w angielskich snach Grunge Oto jesteśmy, zabaw nas Okładka magazynu Gdzie rozwiane włosy wplatają się w winietę Klasyczne dzieło literatury pięknej Wykrój to z kroju Okładka albumu w stylu vintage Stonowane kolory i rozkołysane linie bazowe Opakowanie płyty kompaktowej Uwiecznij tę chwilę na składance Książka kucharska Krój jako przystawka Plakat teatralny Praca pod skosem Plakat dla miasta Powtarzalność i losowość w stylu retro Przewodnik turystyczny Nie komplikuj Plakat filmowy A nagroda trafia do... Plakat festiwalu muzycznego Skomponuj swój wymarzony skład Więcej klasycznej beletrystyki Kilka słów o ilustrowaniu klasyki Infografika Warta (kilku) tysięcy słów Plakat muzyczny w druku typograficznym Zabawa z ruchomą czcionką w XXI wieku Etykieta na piwo Wykreuj swój ulubiony browar Etykieta na wino Zaprojektuj etykietę na wykwintne wino Wizytówka Zrób dobre pierwsze wrażenie Dłuższy tekst Katalog produktów lub prezentów Między strukturą a chaosem Klasyka literatury Ujarzmij setki stron niczym profesjonalista Poezja Wykaż się polotem, ale zadbaj o szczegóły Książka kucharska Przepis krok po kroku Layout czasopisma Sześciostronicowy artykuł do magazynu Menu Zaprojektuj kartę dań ulubionej restauracji Ulotka trójdzielna Zaprojektuj prostą ulotkę Ilustrowany spis treści Zaprojektuj rozkładówkę ze spisem treści Projekt formularza Bez wiszących resztek Obrazy typograficzne Alfabet z sąsiedztwa Zapoluj na litery! Nad morzem Przywołaj atmosferę miejsca za pomocą liternictwa Alfabet środowiskowy Znajdź litery we wszystkim Pismo widmo Zanikające ślady dawnych czasów Kolaż Połącz tekst, teksturę i kliparty w stylu vintage Typomapa Utwórz mapę wyłącznie z tekstu Portret gwiazdy „Cieniowanie" słowami Portret pismem odręcznym Czasy najlepsze i czasy najgorsze Przepołowiony portret typograficzny Pół człowiek - pół litery ASCII-art Zaszyfruj dzieła dawnych mistrzów Łamigłówka Utwórz tematyczną wykreślankę słowną Kolekcja od A do Z Zgłębiaj charakter pisma Pismo jako obraz Logo Nowe logo dla zasłużonej instytucji Typograficzna ilustracja tekstu piosenki Nadaj charakter cytatowi lub tekstowi piosenki Projektowanie kroju pisma Rozmowa z twórcą kroju Barlow Tekst w kształcie Nadaj słowom wizualną formę Animowany baner internetowy Niech się rusza Desenie i przekształcenia typograficzne Co litery robią w ukryciu Rytowany inicjał Podrasuj swój inicjał Litery w rozkwicie Niech twoje litery wiją się i zawijają Ikony Przekształć symbole w font Odręczny napis Zapisz cytat ręcznie Pocztówka z dużymi literami Śmiałe litery godne wielkiego miasta Kolorowe fonty Poznaj możliwości pisma chromatycznego Bluza z kapturem Krój do noszenia Interpretacja słowa lub frazy Przekręt potrafi zmienić znaczenie Sitodrukowy plakat koncertowy Indie rock w ograniczonej kolorystyce Interpretacja listy lub raportu „Rain later. Good"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152854 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompozycja w sztuce cyfrowej : podstawy / Simeon Genew. - Wydanie pierwsze. - Kraków : d2d.pl, 2022. - 151, [1] strona : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronie [152].
Rodzaje kompozycji Kompozycja kadru w programie Photoshop CC Format arkusza roboczego (kadru) Układy kompozycyjne narzędzia Crop w programie Photoshop CC Trójpodział (Rule of Thirds) Siatka (Grid) Kompozycja oparta na przekątnej (Diagonal) Kompozycja trójkątna (barokowa) (Triangle) Złoty podział (Golden Ratio) Spirala Fibonacciego (Golden Spiral) Jaki jest sens stosowania predefiniowanych układów kompozycyjnych? „Tak nie rób" / „Tak rób" „Tak nie rób" Unikaj symetrycznego układu elementów sceny Unikaj umieszczania obiektu w centrum kadru Unikaj dzielenia kadru na pół Unikaj dzielenia kadru na dwa kontrastujące obszary o podobnym rozmiarze Unikaj stykania się obiektów z ramą obrazu. Zostaw trochę przestrzeni wokół obiektu lub zdecydowanie go wykadruj Nie komponuj kadru przy użyciu wyłącznie poziomych linii Unikaj zbiegu linii w centrum kadru Nie wyprowadzaj uwagi obserwatora poza kadr Częste błędy w kadrowaniu obiektów Błędy popełniane przy łączeniu dwóch planów w scenie O co chodzi z tą symetrią? Jak unikać nudy w kompozycji Wizualny środek obrazu Balans asymetryczny Parzysta i nieparzysta liczba elementów Budowa sceny Scena we wnętrzu - krok po kroku Linia horyzontu i dynamika Wieloplanowość Elementy narracji wizualnej Powtórzenie i rytm Nakładanie się elementów sceny Repoussoir i rama Przykłady z wykorzystaniem repoussoir Perspektywa powietrzna Relacje pomiędzy elementami sceny Wyjątkowy moment (według Gurneya) Grupowanie Przeciwstawienie Linie naprowadzające Efekt skali Winieta Przykłady zastosowań Inne systemy podziału kadru Podział nieformalny Andrew Loomisa Dynamiczna symetria Rabatment (przycinanie) Jak myśleć o kompozycji podczas szkicowania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153572 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tekst także na wyklejkach.
Całe projektowanie graficzne Forma Typografia Treść Pomysł 10 projektów
Sygnatura czytelni BMW: X I 15 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 15115 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 343-344. Indeks.
Piotr Rypson, Lepszy kształt świata Lata trzydzieste i czterdzieste. Dzieciństwo Lata pięćdziesiąte. Edukacja i pierwsze projekty Lata sześćdziesiąte. Plakaty, okładki, czasopisma Lata siedemdziesiąte. Jak myśleć o projektowaniu Lata osiemdziesiąte. Jak uczyć innych Lata dziewięćdziesiąte. Jak pracować Po roku 2000. Refleksje o zapisach komunikacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150229 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 121-124.
System graficzny w projektowaniu okładek W poszukiwaniu języka parametrów dla projektowania graficznego Parametry języka wizualnego a projektowanie okładek Poziom symbolizacji Poziom ekspresji Obiekty graficzne Cechy wizualne Zasady percepcji Związki obiekt-powierzchnia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151696 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Gird systems in graphic design : a visual communication manual for graphic designers, typographers and three dimensional designers.
Druk dwuszpaltowy.
Bibliografia na stronach 175-176. Indeks.
Siatki i filozofia projektowania10 Siatki modułowe w typografii11 Do czego służy siatka?13 Formaty papieru15 System miar typograficznych17 Pisma19 Szerokość łamu30 Interlinia34 Proporcje marginesów39 Paginacja42 Pisma dziełowe i nagłówkowe45 Tworzenie łamów49 Konstruowanie siatki57 Siatka 8-modułowa72 Siatka 20-modułowa76 Siatka 32-modułowa87 Fotografia a siatka modułowa97 Ilustracja a system siatki99 Apia a system siatki101 Zastosowania siatek w praktyce104 Siatki modułowe a identyfikacja wizualna firm133 Siatki w projektowaniu trójwymiarowym141 Przykłady wystaw149 Systemy porządkowania dawniej i dziś158
Sygnatura czytelni BMW: XII D 101 (nowy)
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Y 93
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 150074 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 15085 N (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150073 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dizajn i sztuka / Bruno Munari ; przełożył Mateusz Salwa. - Kraków : d2d.pl Elżbieta Totoń i Robert Oleś, 2014. - 244, [3] strony : ilustracje, fotografie ; 21 cm.
Bezużyteczne maszyny Dizajn i sztuka Dizajnerzy i styliści Kim jest dizajner Sztuka czysta i stosowana Żywy język Róża w kształcie róży Styliści Tajemnicza sztuka Wzornictwo wizualne Charakteryzacja wizualna Kształt słów Telegramy i wiersze Dwa w jednym Język symboli i znaków? Dwanaście tysięcy różnych barw Projektowanie graficzne Plakat z kompozycją centralną Plakat bez wymiarów Książki dla dzieci Wzornictwo przemysłowe Miniaturyzacja sztuki Jak się mieszka w tradycyjnym japońskim domu Czym jest bambus? Forma spontaniczna Lampa pryzmatyczna Zużyte przedmioty Pomarańcza, groszek i róża Podróżna rzeźba Wytworne Mieszkania Luksusowo Wykończone Dzisiejsze autorytety Sztućce To jeszcze nie wszystkie Fantazyjne podarki Dizajn eksperymentalny Irys Wzrasta i wybucha Formy wklęsło-wypukłe Ciągłe struktury Czwórstożek Yin-yang Efekt mory Projekcje bezpośrednie Projekcje z wykorzystaniem światła spolaryzowanego Kwadrat Koło 207 Trójkąt Strzała traci lotki, ale nie grot Teoretyczne rekonstrukcje wyobrażonych przedmiotów 220 Ćwiczenia z topologii eksperymentalnej Dwie fontanny, dziewięć kul... Maszyny mojego dzieciństwa (1924) Od tłumacza
Sygnatura czytelni BMW: X I 16 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 15118 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co to jest projektowanie graficzne? / Quentin Newark ; [tłumaczenie: Joanna Kolczyńska]. - Warszawa : Wydawnictwo Arkady, copyright 2021. - 189, [3] strony : ilustracje (głównie kolorowe) ; 22 cm.
Indeks.
Co to jest projektowanie graficzne? Funkcjonalność a estetyka Kim jest projektant graficzny? Problem stylu Styl i polityka Projekt graficzny a reklama Projekt graficzny a sztuka Ewolucja projektu graficznego Zmienić świat Język wizualny Alfabety Moduły Języki Kroje pisma Pełen zestaw znaków Czcionki cyfrowe Typografia Siatka Hierarchia Linie i inne środki wyrazu Obrazy llustracje Fotografie Zastosowanie fotografii Słowo i obraz Narzędzia ołówek Materiały Papier Komputer Logo Tożsamość Druki reklamowe Druki informacyjne Opakowania Książki Czasopisma Wystawy Znaki Strony internetowe Grafika w filmie Portfolio Atelier Works Transmission Rabia Gupta Sawdust Anagrama Experimental Jetset H5 Philippe Apeloig Browns Cahan & Associates Rebecca Foster Kid-ethic Rose Koichi Sato
Sygnatura czytelni BMW: X E 22 (nowy)
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII X 123
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 15176 N (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150675 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 162-164.
Siatki graficzne w codziennych zastosowaniach Siatki w powieściach Siatki w książkach użytkowych Siatki w albumach i katalogach Siatki w czasopismach Siatki w gazetach Siatki w projektowaniu stron internetowych Inne zastosowania Proces projektowania -pierwsze kroki m Pomysł i szkic Kontekst Człowiek potrzebuje porządku Bodziec, reakcja i inne zjawiska Intuicja i metoda w projektowaniu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149320 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności