Konsumenci (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(117)
Forma i typ
Książki
(115)
Publikacje naukowe
(27)
Publikacje fachowe
(11)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Artykuły
(1)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(95)
dostępne
(44)
nieokreślona
(8)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(47)
Biblioteka Międzywydziałowa
(39)
Biblioteka WEiZ
(55)
Biblioteka WWFiF
(10)
Magazyn
(3)
Autor
Chmiel Maciej
(6)
Rudnicki Leszek (nauki ekonomiczne)
(4)
Burgiel Aleksandra
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Kieżel Ewa
(3)
Mruk Henryk
(3)
Smyczek Sławomir
(3)
Antonides Gerrit
(2)
Dobiegała-Korona Barbara (1940- )
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Frąckiewicz Ewa (organizacja i zarządzanie)
(2)
Grabiwoda Barbara
(2)
Grzega Urszula
(2)
Kasperek-Hoppe Maria
(2)
Mróz Bogdan
(2)
Niemczyk Agata
(2)
Rachocka Joanna
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Winch Anna
(2)
Winch Sławomir
(2)
Woś Jerzy
(2)
Wright Malcolm (1963- )
(2)
Zagrodzki Michał
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Albigowski Marek
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Babicz-Zielińska Ewa
(1)
Badzińska Ewa
(1)
Bangs David H. jr
(1)
Barden Phil (1959- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Batyk Iwona M
(1)
Baudrillard Jean (1929-2007)
(1)
Becker Gary Stanley (1930-2014)
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bernat Tomasz
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(1)
Bloch Janina
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Boryczko Bartosz
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Brzozowska-Woś Magdalena
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Bywalec Czesław
(1)
Caputa Wiesława
(1)
Chochrek Paweł
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Czernecka Julita
(1)
Czuchaj-Łagód Katarzyna
(1)
Dziubińska Agnieszka
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Dąbrowska Anna (1953- )
(1)
Dąbrowska Anna (ekonomia)
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Dąbrowski Marcin
(1)
Dąbrowski Tomasz Jarosław
(1)
Engelhardt Juliusz
(1)
Falkowska-Olszeska Justyna
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gordon Ian H
(1)
Goryńska-Goldmann Elżbieta
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grybś-Kabocik Marta
(1)
Gudowski Janusz
(1)
Gutkowska Krystyna
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Górska Grażyna
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Hołodnik Daria
(1)
Jabłoński Artur (marketing)
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Jaciow Magdalena
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Jawłowska Aldona
(1)
Jeżewska-Zychowicz Marzena
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Karwowska Joanna
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kiba Maja
(1)
Kiżel Ewa
(1)
Komańda Marcin
(1)
Kopycińska Danuta
(1)
Kownacka Violetta
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Kraus Artur
(1)
Kryk Barbara
(1)
Krzak Maciej
(1)
Królak Sławomir
(1)
Lambkin Mary
(1)
Laskowski Wacław (nauki ekonomiczne)
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(48)
1990 - 1999
(13)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(33)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(117)
Język
polski
(116)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(7)
Menedżerowie
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Pracownicy naukowi
(2)
Kierownicy projektów
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Konsumenci (ekonomia)
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(20)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
1901-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(18)
Europa
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia (region)
(1)
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Niemiecka Republika Demokratyczna
(1)
Obwód kaliningradzki (Rosja)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Rosja
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wielkopolska
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Monografia
(13)
Raport z badań
(10)
Podręczniki akademickie
(8)
Dokumenty elektroniczne
(7)
Opracowanie
(7)
Praca zbiorowa
(7)
Materiały pomocnicze
(5)
Podręcznik
(5)
Podręczniki
(3)
Poradnik
(2)
Poradniki
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(20)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(18)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Psychologia
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(1)
117 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
374,4 MB; 226,8 MB
Program telewizyjny
Scenariusz: Maciej Chmiel
Prowadząca: Dorota Wellman
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. DS 3176 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
327,5 MB; 340,2 MB; 344,4 MB
Program telewizyjny
Scenariusz: Maciej Chmiel
Prowadząca: Dorota Wellman
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. DS 3177 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
244,3 MB; 390,9 MB
Program telewizyjny
Scenariusz: Maciej Chmiel
Prowadząca: Dorota Wellman
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. DS 3178 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Alfabetyzm finansowy na świecie i w Polsce / Andrzej Cwynar. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2021. - 257 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 227-248.
Teoretyczne ramy badań alfabetyzmu finansowego Alfabetyzm finansowy – kwestie terminologiczne Wiedza i umiejętności jako składniki alfabetyzmu finansowego Samoocena jako składnik alfabetyzmu finansowego Samoocena w sensie poczucia własnej skuteczności w zarządzaniu finansami osobistymi Samoocena w sensie przekonania o posiadaniu wiedzy finansowej (subiektywna wiedza finansowa) Alfabetyzm finansowy jako połączenie wiedzy, umiejętności i samooceny Alfabetyzm finansowy jako połączenie wiedzy, umiejętności, samooceny, a także postaw i zachowań finansowych Meandry definiowania alfabetyzmu finansowego Zdolności matematyczne a konceptualne granice alfabetyzmu finansowego Alfabetyzm finansowy a koncepcja możliwości (dokonywania wyborów) finansowych Operacjonalizacja alfabetyzmu finansowego Operacjonalizacja za pomocą testu osiągnięć Treści dziedzinowe testu Struktura testu 60 Przetwarzanie odpowiedzi „Nie wiem” Agregowanie wyników testu i klasyfikowanie badanych na tej podstawie Popularne testy osiągnięć: „wielka trójka” i „wielka piątka” Testy zweryfikowane w analizach psychometrycznych Operacjonalizacja za pomocą samooceny Subiektywna wiedza finansowa Poczucie własnej skuteczności w zarządzaniu finansami osobistymi Poziom alfabetyzmu finansowego w Polsce i na świecie Wyniki sondaży wykorzystujących „wielką trójkę” – porównanie międzynarodowe Wyniki badań OECD Wyniki badania S&P Global FinLit Badania alfabetyzmu finansowego w Polsce Badania prowadzone w jednostkach naukowych Badania prowadzone przez instytucje związane z rynkiem finansowym Podstawowe zmienne społeczno-demograficzne i ekonomiczne a alfabetyzm finansowy – przegląd literatury Płeć a alfabetyzm finansowy Różnice ze względu na płeć w wynikach testów alfabetyzmu finansowego – istota i skala zjawiska Możliwe przyczyny różnic w poziomie alfabetyzmu finansowego ze względu na płeć Wiek a alfabetyzm finansowy Różnice ze względu na wiek w wynikach testów alfabetyzmu finansowego – istota i skala zjawiska Możliwe przyczyny różnic w poziomie alfabetyzmu finansowego ze względu na wiek Poziom wykształcenia a alfabetyzm finansowy Dochód a alfabetyzm finansowy Formalna edukacja finansowa a alfabetyzm finansowy – przegląd literatury Edukacja finansowa a alfabetyzm finansowy – usystematyzowanie pojęć Wpływ edukacji finansowej na poziom alfabetyzmu finansowego – wyniki indywidualnych badań Edukacja finansowa w szkołach średnich i na studiach Edukacja finansowa poza szkołą Badania treści i form edukacji finansowej Przeglądy badań skuteczności edukacji finansowej (narracyjne i systematyczne) Metaanalizy wyników badań skuteczności edukacji finansowej Możliwe przyczyny małej skuteczności edukacji finansowej Stan edukacji finansowej w Polsce Edukacja finansowa w szkole Edukacja finansowa poza szkołą Płeć, wiek, wykształcenie i dochód a poziom alfabetyzmu finansowego dorosłych Polaków – metaanaliza wyników wcześniejszych badań własnych Charakterystyka przeprowadzonej metaanalizy Cel i hipoteza zerowa Badania uwzględnione w metaanalizie Model metaanalizy, miara wielkości efektów i sposób ich zważenia Heterogeniczność efektów Wyniki metaanalizy – łączna wielkość efektów Skrzywienie publikacyjne Poziom alfabetyzmu finansowego dorosłych Polaków Zmienne społeczno-demograficzne, ekonomiczne i formalna edukacja finansowa a alfabetyzm finansowy dorosłych Polaków
Sygnatura czytelni BWZ: III A 80
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6313 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3189 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bezpieczeństwo konsumentów na rynku żywności / redakcja naukowa Anna Dąbrowska. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2020. - 183 strony : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Krystyna Mazurek-Łopacińska Ekologizacja konsumpcji w kontekście bezpieczeństwa produktów żywnościowych Ekologizacja konsumpcji - istota i cele badań Kategorie bezpieczeństwa ekologicznych produktów żywnościowych Typologia konsumentów na rynku produktów ekologicznych jako wyraz zróżnicowania zachowań konsumenckich Etnocentryzm konsumencki w kształtowaniu postaw wobec żywności ekologicznej Kierunki polityki marketingowej zorientowane na kształtowanie bezpieczeństwa żywnościowego Joanna Szwacka-Mokrzycka, Marzena Lemanowicz Konsumenci wobec żywności ekologicznej Pojęcie żywności ekologicznej Determinanty konsumpcji żywności ekologicznej w świetle badań innych autorów Wpływ żywności ekologicznej na zdrowie człowieka Zachowania respondentów wobec żywności ekologicznej. Wyniki badań empirycznych Anna Rogala, Renata Nestorowicz, Ewa Jerzyk Bezpieczeństwo konsumentów na rynku żywności ekologicznej Charakterystyka żywności ekologicznej Percepcja żywności ekologicznej wśród polskich konsumentów Kwestie bezpieczeństwa żywności ekologicznej w przyszłości Justyna Zwolińska Agroekologia jako instrument bezpieczeństwa żywnościowego w Unii Europejskiej Rolnictwo przemysłowe Agroekologia Wspólna Polityka Żywnościowa Krystyna Świetlik Ekonomiczna dostępność żywności jako indykator bezpieczeństwa żywnościowego Pojęcie i sposoby pomiaru ekonomicznej dostępności do żywności Ekonomiczna dostępność żywności w Polsce w latach 2013-2017 Poziom spożycia podstawowych artykułów żywnościowych Mirosława Malinowska Bezpieczeństwo konsumenta na rynku żywności jako obiekt badań Bezpieczeństwo konsumenta na rynku żywności Charakterystyka analizowanych artykułów Bezpieczeństwo konsumenta na rynku żywności - wyniki analizy zawartości treści artykułów Barbara Kucharska Bezpieczeństwo żywności - perspektywa przedsiębiorstwa i konsumenta Bezpieczeństwo żywności Bezpieczeństwo żywności - przykłady rozwiązań w produkcji i handlu detalicznym Konsument wobec bezpieczeństwa żywności Bezpieczeństwo żywności - perspektywa pokolenia Y w świetle badań bezpośrednich Magdalena Ankiel, Bogdan Sojkin Postrzeganie informacji na opakowaniu w zakresie przydatności żywności do spożycia przez konsumentki w Wielkopolsce Identyfikacja kryteriów oceny przydatności żywności do spożycia przez konsumentów Postrzeganie i ocena informacji o trwałości żywności na opakowaniu przez konsumentki Tomasz Olejniczak Postrzeganie bezpieczeństwa żywności przez seniorów na przykładzie województwa wielkopolskiego Poziom wiedzy osób starszych o zdrowiu, żywności i żywieniu Opinie osób starszych na temat stanu bezpieczeństwa spożywanej żywności Beata Kolny Żywność wygodna a zaspokojenie potrzeb żywieniowych konsumenta Potrzeby żywieniowe i żywność wygodna - charakterystyka pojęć Źródła informacji i charakterystyka próby badawczej Częstotliwość i determinanty zakupu żywności wygodnej w świetle wyników badań własnych Grzegorz Maciejewski Zaufanie konsumentów do nowych rodzajów żywności Zaufanie konsumentów do żywności Nowe rodzaje żywności Zaufanie mieszkańców województwa śląskiego do nowych rodzajów żywności Michał Kucia Wykorzystanie zaangażowania klientów w redukowaniu ryzyka konsumenckiego na rynku żywności Ryzyko w decyzjach nabywczych konsumentów Wykorzystanie koncepcji zaangażowania klienta w redukowaniu ryzyka konsumenckiego Marcin Gębarowski Targi w promowaniu bezpieczeństwa żywności - zróżnicowanie wydarzeń i ich zakresy tematyczne Pojmowanie bezpieczeństwa żywności Identyfikacja wydarzeń wystawienniczych propagujących bezpieczeństwo żywności
Sygnatura czytelni BMW: IX M 51 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 15128 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Tekst na skrzydełkach.
1. Kiedy projekt tak naprawdę się zaczyna 17 Wybór dostawcy 19 Narodziny problemów 22 2. Dlaczego sprzedawcy nie powinni sprzedawać samodzielnie 27 Sprzedaż od kuchni - aktorzy i ich cele 28 Cele sprzedażowe a przyszłość projektu 30 Podejście holistyczne 32 3. Opóźnienie jako problem etapu sprzedaży 37 Opóźnienia sprzedane versus opóźnienia powstałe podczas prac 38 W praktyce 42 4. Zakres jako problem etapu sprzedaży 45 Macierz zgodności (compliance matrix) 46 Warsztaty 47 Dlaczego zakres "wybucha" 48 Dobre praktyki 51 5. Kalendarz płatności a późniejsza kondycja projektu 57 Dlaczego regularne płatności są korzystne 58 Fakturowanie z góry 59 Agresywne kalendarze płatności 62 On-premise versus SaaS 63 6. Dlaczego nastawienie jest ważniejsze niż rezultaty 67 Twarde rezultaty to za mało 68 Waga nastawienia i oddania klientowi 70 Projekt a relacja z klientem 73 7. Dlaczego obecność u klienta jest ważniejsza niż rezultaty 77 Wartość dodana obecności lokalnej 78 Obecność lokalna jako model biznesowy 81 8. Komitet sterujący jako narzędzie kierownika projektu 85 Jak powinna wyglądać prezentacja na komitet sterujący 86 Sterowanie przebiegiem dyskusji 88 Wybór adresatów wypowiedzi 90 9. Dyskusje z klientem - jedyne, co się liczy, to postępy i dlaczego nie warto mieć racji 93 Klasyka dyskusji 94 Dlaczego nie warto mieć racji 95 Postępy - nadrzędny cel dyskusji 97 10. Jak i kiedy komunikować niewygodne informacje, czyli o czym klient powinien wiedzieć 101 Kiedy można i trzeba być całkiem szczerym 102 Dlaczego czasem trzeba wybierać pomiędzy byciem kłamcą a byciem idiotą 104 Kiedy bycie całkiem szczerym jest szkodliwe dla projektu 107 Poziom szczerości zależy od typu klienta 109 11. Zawsze bądź gotowy na najgorsze 113 Etap 1. Sygnały poprzedzające zatrzymanie projektu 115 Etap 2. Powiadomienie przez klienta o zatrzymaniu projektu 117 Etap 3. Przesłanie żądań ze strony klienta 120 Etap 4. Przygotowanie strategii obrony 121 Etap 5. Negocjacje 125 Etap 6. Postępowanie procesowe 126 12. Kary - wiele hałasu o nic 129 Jak i za co nalicza się kary 130 Dlaczego naliczanie kar nie ma sensu 133 Obrona przed formalnym naliczaniem kar 134 Do czego klienci najczęściej wykorzystują mechanizm kar 135 13. Metodologie zarządzania projektami - akademickie dyskusje kontra prawdziwe życie 139 MeNajczęstsze błędy i nieporozumienia 140 Jak definiować metodologię zarządzania dla naszego projektu 144 14. Strategia zarządzania zależy od etapu projektu 149 Sprzedaż oraz inicjacja projektu 150 Analiza 151 Produkcja 152 Testy akceptacyjne 153 Stabilizacja systemu po uruchomieniu produkcyjnym 154 Utrzymanie 154 15. Dostępność ludzi w poszczególnych fazach projektu 157 Sprzedaż 158 Inicjacja oraz rozpędzanie projektu 159 Dopóki projekt ma priorytet 160 Kiedy projekt "ma brodę" 161 16. Kontrola wewnętrznego statusu projektu 165 Dwa równoległe wymiary raportowania 166 Liczy się informacja, a nie jej format 167 Dobre praktyki, o których wiecznie zapominamy 168 Komu właściwie potrzebne są informacje statusowe oraz raporty 171 17. Estymaty niskiego poziomu - źródło ciągłych opóźnień i podstawa planowania 175 Skala problemu 176 Źródło problemu 178 Budowa solidnych podstaw planowania 180 18. Poprawa błędów - planowanie skazane na porażkę 185 19. Zarządzanie opóźnieniem 189 Po czyjej stronie leży wina 190 Kształtowanie percepcji klienta 191 Dokumentowanie okoliczności opóźnienia 193 Akceptacja opóźnienia 194 Zmiana priorytetów oraz przeplanowanie projektu 195 Redukcja zakresu 196 Podział etapów na mniejsze oraz wydłużanie projektu 197 20. Cała prawda o testach akceptacyjnych 199 Dlaczego powinniśmy rozpoczynać testy akceptacyjne najszybciej, jak to możliwe 200 Jak pragmatycznie planować testy akceptacyjne 204 Opieka nad testującym klientem 205 Formalne kryteria akceptacji - teoria a praktyka 206 23. Jeśli chcesz oszczędzać, inwestuj w ludzi 209 Analiza projektowa i współpraca z klientem 210 Produkcja 212 Dać podwyżkę czy pozwolić odejść? 214 Obsadzanie kluczowych ról 215 22. Kiedy nadeszła pora na renegocjacje lub zerwanie kontraktu 219 Kiedy kontynuacja projektu nie ma sensu 220 Renegocjacja warunków kontraktowych 223 Zatrzymywanie projektu 225 23. Zawsze warto być w grze 231
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 428 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151113 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. Marketing)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Dla wyższej i średniej kadry menedżerskiej, członków rad nadzorczych, inwestorów i doradców, osób odpowiedzialnych za budowę wartości przedsiębiorstw, słuchaczy studiów podyplomowych oraz szkoleń z tematyki zarządzania wartością przedsiębiorstwa, marketingu wartości oraz zarządzania wartością klienta, studentów - nie tylko kierunków ekonomicznych, doktorantów i kadry akademickiej.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 457 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII C 21
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135273 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 135272 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4798 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [431]-440. Netogr. s. 440.
Dla studentów wydziałów i specjalności turystyka i rekreacja, menedżerów i pracowników przedsiebiorstw turystycznych.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 125 (nowy)
Sygnatura czytelni BWF: IV F 7
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125094 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 6060 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Praca Naukowa / Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice))
Bibliografia na stronach 79-92.
Rozdział 1. Zarządzanie wiedzą w teorii nauk o zarządzaniu i jakości 1.1. Popularność tematyki zarządzania wiedzą w publikacjach naukowych 1.2. Zarządzanie wiedzą w przeszłości i obecnie 1.3. Customer Relationship Management w zarządzaniu wiedzą klienta Rozdział 2. Zarządzanie wiedzą w kontekście rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw 2.1. Zagadnienie adaptacyjności małych i średnich przedsiębiorstw 2.2. Wyzwania innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw w świetle zasobów wiedzy 2.3. Wiedza w relacjach z klientem w małych i średnich przedsiębiorstwach usługowych Rozdział 3. Postrzeganie zasadniczych aspektów zarządzania wiedzą klienta w świetle usługowej praktyki biznesowej 3.1. Założenia badawcze i metodyka badań własnych 3.2. Fundamentalne aspekty zarządzania wiedzą klienta - perspektywa małych i średnich przedsiębiorstw 3.3. Kluczowe uwarunkowania zidentyfikowanych generaliów zarządzania wiedzą klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150462, 150463, 150466, 150464, 150467, 150468, 150465 (7 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [363]-394 i przy rozdz. Indeks.
Dla studentów kierunków związanych z marketingiem i biznesem oraz dla marketingowców, menedżerów i kadry kierowniczej firm.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 180 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 127269 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [363]-394 i przy rozdz. Indeks.
Dla studentów kierunków związanych z marketingiem i biznesem oraz dla marketingowców, menedżerów i kadry kierowniczej firm.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 139 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 43
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 138873 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5165 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 109-116.
Rozwój nowych technologii i ich konsekwencje dla przedsiębiorstw i klientów Technologie informacyjno-komunikacyjne - pojęcie i rodzaje Marketing w Internecie - od Web 1.0 do Web 4.0 Marketing mobilny i rozszerzona rzeczywistość Modele akceptacji ICT Rynek srebrnych konsumentów a ICT Starzenie się społeczeństwa i definicja seniora Srebrna gospodarka i srebrny rynek Marketing seniorów Pokolenie baby boomers a młodsze pokolenia wobec ICT ICT - element wykluczający czy włączający seniorów Senior a nowe technologie - założenia badawcze Procedura badawcza wśród osób 60+ i 60- Charakterystyka respondentów Seniorzy wczoraj, dziś i jutro wobec nowych technologii Senior wczoraj i senior dziś a ICT Osoby starsze vs. osoby młodsze a ICT ICT w kontaktach firmy z klientami - dziś i jutro Użytkownicy nowości ICT na srebrnym rynku Model akceptacji ICT przez dzisiejszych i przyszłych seniorów Gerontechnologia - nowa droga rozwoju firmy?
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 51
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148099 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6027 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Srebrna gospodarka : ujęcie społeczno-ekonomiczne / redakcja naukowa Ewa Frąckiewicz, Barbara Kryk. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 265 stron : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 233-252.
Społeczne iekonomiczne aspekty starzenia się społeczeństw Zróżnicowanie poziomu starości a pandemia COVID-19 - Renata Knap 17 1.1. Zróżnicowanie poziomu starości ludności świata 18 1.2. Przebieg pandemii COVID-19 w pierwszej połowie 2020 roku 25 1.3. Skala pandemii COVID-19 a udział osób starszych w populacji 30 Idea miasta przyjaznego starzeniu się i jej realizacja w mieście Szczecin - Beata Bugajska 37 2.1. Otoczenie fizyczne przyjazne starzeniu się 39 2.2. Otoczenie społeczne przyjazne starzeniu się 45 2.3. Możliwość uzyskania wsparcia jako obszar przyjazny starzeniu się 49 Senior a rynek mieszkaniowy - Milena Bera, Monika Śpiewak-Szyjka 53 3.1. Uwarunkowania demograficzne 54 3.2. Sytuacja materialna seniorów 56 3.3. Rynek mieszkaniowy wśród seniorów 57 Edukacja zdrowotna w starości - Magdalena Sylwia Kamińska 63 4.1. Edukacja zdrowotna osób starszych 64 4.1.1. Andragogika i geragogika 64 4.1.2. Definicja i cele edukacji zdrowotnej 64 4.1.3. Funkcje edukacji zdrowotnej 66 4.1.4. Paradygmaty edukacji zdrowotnej 68 4.2. Czynniki warunkujące skuteczność edukacji zdrowotnej 69 4.2.1. Metodyka edukacji zdrowotnej 70 4.2.2. Poczucie koherencji 74 4.2.3. Zasady edukacji zdrowotnej 74 4.2.4. Kompetencje edukatora zdrowia 78 Usługi opiekuńcze nad niesamodzielnymi osobami starszymi w Polsce - Rafał Iwański 81 5.1. Starość nadchodzi 82 5.2. Zapotrzebowanie na opiekę długoterminową 82 5.3. Organizacja i finansowanie świadczeń z zakresu opieki długoterminowej 84 Sytuacja gospodarstw domowych seniorów Wzrost gospodarczy a sytuacja finansowa gospodarstw domowych seniorów - Wanda Skoczylas 97 6.1. Konceptualizacja badań 101 6.2. Wyniki przeprowadzonego badania 103 Osoby starsze na rynku pracy - konieczność czy potrzeba aktywności? - Barbara Kryk 115 Wstęp 115 7.1. Metodyka badań 116 7.2. Sytuacja zawodowa osób starszych na rynku pracy 117 7.3. Zaangażowanie osób starszych w pracę 129 Finansowe zabezpieczenie emerytalne w srebrnej gospodarce - Iwona Olejnik 137 Wstęp 137 8.1. Finansowe zabezpieczenie emerytalne 138 8.2. Sposoby minimalizowania luki emerytalnej - wyniki badań własnych 143 8.3. Metody zmniejszenia luki emerytalnej - rekomendacje 146 Konsumpcja gospodarstw domowych seniorów w perspektywie 2050 r. - Michał Litwiński 149 9.1. Przesłanki prognozowania konsumpcji gospodarstw domowych seniorów 150 9.2. Podstawy przewidywania konsumpcji gospodarstw domowych 153 9.3. Założenia i procedura prognozowania konsumpcji gospodarstw domowych 156 9.4. Oszacowanie parametrów modeli prognostycznych 163 Odpowiedzialna konsumpcja polskich seniorów - Katarzyna Włodarczyk 175 Wstęp 175 10.1. Odpowiedzialna konsumpcja - istota pojęcia 176 10.2. Seniorzy - konsumenci w Polsce 177 10.3. Działania na rzecz odpowiedzialnego konsumenta w Polsce - perspektywa rządu i firm 179 10.4. Odpowiedzialna konsumpcja seniorów - wyniki badań 181 Aktywność osób starszych Aktywność seniorów w czasie wolnym - Iwona Bąk 189 11.1. Sposoby wykorzystywania czasu wolnego przez osoby starsze 192 11.2. Aktywność turystyczna osób w starszym wieku 196 Seniorzy jako uczestnicy mediów społecznościowych i twórcy ich treści - Ewa Frąckiewicz 201 12.1. Proces włączania osób starszych w środowisko cyfrowe 202 12.2. Obecność seniorów w mediach społecznościowych 206 12.3. Osoby starsze jako nadawcy treści w wirtualnym środowisku - przykłady 211 Seniorzy jako beneficjenci podmiotów ekonomii społecznej - Aleksandra Grzesiuk 217 13.1. Ekonomia społeczna w Polsce 218 13.2. Ekonomia społeczna a starzenie się społeczeństw 221 13.3. Projekty skierowane do seniorów - case study 223
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150241 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Planowania i Statystyki w Warszawie ISSN 0239-9512 ; Nr 306)
Bibliogr.s. [222] - 231
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79370 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zachowania nabywców / Lechosław Garbarski. - Wyd. 2 rozsz. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 183 s. : il. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. [182]-183.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104651 L (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Seria 1, ISSN 0208-4902 ; z. 166 Sygn. P 1029/C 26639.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Relationschip Marketing. New Strate- gies. Techniques and Technologies to Win the Customers You Want and Keep Them Forever.
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 20
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 912 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności