Górska Grażyna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka WEiZ
(2)
Biblioteka WWFiF
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Górska Grażyna
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Gastronomia
(1)
Handel detaliczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marketing partnerski
(1)
PRZEMYSŁ PIWOWARSKI
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
TECHNOLOGIA INFORMACYJNA
(1)
Turystyka
(1)
URZĄDZENIA SPORTOWO-REKREACYJNE
(1)
Usługi
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Successful Tourism Marketing. A Practi- cal Handbook.
Sygnatura czytelni BWF: XII E 15
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 16
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107269 N, 108701 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1665 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 2288 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na s. 4 okł. błędny ISBN.
Bibliogr. s. 282-[283].
Dla studentów i kadry naukowej uczelni różnych typów o kierunkach ekonomicznych, a także dla osów zawodowo związanych z organizacją i funkcjonowaniem handlu detalicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99327 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Relationschip Marketing. New Strate- gies. Techniques and Technologies to Win the Customers You Want and Keep Them Forever.
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 20
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 912 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Hospitality Management an Introduction.
Bibliogr. przy rozdz.
Sygnatura czytelni BWF: XII L 4
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 2967 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The essence of services marketing.
Bibliografia na stronach 296-[297]. Indeks.
Dla studentów szkół wyższych, słuchaczy kursów i szkoleń z zakresu marketingu i zarządzania, a także dla menedżerów i specjalistów ds. marketingu w firmach usugowych.
Charakterystyka marketingu usług Rola sektora usług w gospodarce Charakterystyka, klasyfikacja usług Usługi w sektorze produkcji Marketing usług a marketing partnerski Rola marketingu Usługi a marketing - mix Rozwój marketingu usług Marketing partnerski Na którym rynku prowadzić marketing partnerski ? Istota marketingu usług Opracowanie misji firmy usługowej Definicja, istota misji Misja firmy usługowej Misja efektywna Segmentacja rynku usług Proces Zdefiniowanie segmentowanego rynku Kryteria segmentacji Wybór najlepszego kryterium (kryteriów) segmentacji Rozpoznanie i wybór konkretnych segmentów rynku Segmentacja, plasowanie i strategia marketingu-mix Plasowanie i różnicowanie usług Ewolucja roli plasowania Różnicowanie usług w warunkach konkurencji Plasowanie usług Poziomy, proces, znaczenie plasowania Marketing-mix, Elementy Usługa jako produkt Kształtowanie ceny usługi Dystrybucja: lokalizacja firmy i kanały Promocja w usługach Ludzie Procesy Obsługa klienta Opracowanie strategii marketing-mix Plan marketingowy w działalności usługowej Proces planowania Kontekst strategiczny Przegląd sytuacji Sformułowanie strategii marketingowej Alokacja środków i obserwacja Planowanie marketingowe a usługi Firma usługowa zorientowana na klienta Obsługa klienta, jakość i marketing Jakość usług Jak poprawić jakość usług Utrzymanie klientów Program marketingu partnerskiego Rozwój orientacji marketingowej w firmie usługowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92078, 92077 L, 140518, 92079, 92080 (5 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności