Boguszewicz-Kreft Monika
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(3)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Boguszewicz-Kreft Monika
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Usługi
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Marketing partnerski
(1)
Obsługa klienta
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [313]-337.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 483 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 36
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124737 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3539 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 37/2014)
Bibliogr. przy pracach. Netogr. przy niektórych pracach.
Dla studentów i przedsiębiorców.
1. Implementacja metodyki myślenia sieciowego w marketingowo-logistycznym zarządzaniu mikroprzedsiębiorstwem - Danuta Janczewska 13 1.1. Uwarunkowania zarządzania w mikroprzedsiębiorstwie 14 1.2. Zarządzanie marketingowo-logistyczne mikroprzedsiębiorstwem 16 1.3. Metodyka Network Thinking w zarządzaniu marketingowo-logistycznym Mikrofirmą 18 1.5. Cel i przedmiot badań własnych 20 2. Struktura i organizacja procesów w gospodarstwie wiejskim - Jacek Jaworski, Tomasz Kondraszuk 27 2.1. Istota organizacji procesowej 29 2.2. Procesy gospodarcze a specyfika gospodarstwa wiejskiego 31 3. Multimedialne instrumentarium komunikacji wsparciem procesowego zarządzania relacjami na przykładzie sieciowych przedsiębiorstw handlu detalicznego branży FMCG - Katarzyna Kolasińska-Morawska 37 3.1. Internet jako czynnik sprawczy działań współczesnych przedsiębiorstw 39 3.2. Nowy klient - e-konsument 42 3.3. Relacje między uczestnikami gry rynkowej 42 3.4. Komunikacja a interakcyjność przedsiębiorstw z otoczeniem 44 4. Postawy przedsiębiorców wobec rozstrzygania konfliktów na platformie ODR - Beata Krawczyk-Bryłka, Iwona Flis 53 4.1. Sposoby rozwiązywania konfliktów w polskich przedsiębiorstwach 54 4.2. Postawa polskich przedsiębiorców wobec rozwiązań IT w organizacji 57 4.3. Opinie przedsiębiorców dotyczące mediacji na platformie ODR - wyniki badań własnych 59 5. Zdolność do innowacji jako kompetencja elastycznego wytwórcy - od teorii do praktyki zarządzania - Bogdan Nogalski, Przemysław Niewiadomski 67 5.1. Efektywność jako determinanta innowacyjności - rozważania systematyzujące 69 5.2. Innowacyjność w kontekście nauk o zarządzaniu 71 5.3. Praktyczny wymiar innowacji według założeń i przyjętej definicji 77 6. Regułowy model doboru technologii informatycznych dla systemów zarządzania inteligentnymi miastami - Cezary Orłowski 85 6.1. Model zarządzania technologiami informatycznymi 86 6.2. Badanie zasadności replikatywnej modelu 88 6.3. Badanie zasadności predykcyjnej modelu 91 7. Polityka zrównoważonego rozwoju jako instrument przeobrażeń europejskiego transportu na przykładzie polskich portów lotniczych - Danuta Rucińska 97 7.1. Zrównoważony rozwój a transport 98 7.2. Porty lotnicze jako obiekty gałęziowej infrastruktury transportu i podmioty Gospodarcze 101 7.3. Kształtowanie zrównoważonego transportu lotniczego 105 7.4. Przeobrażenia w polskich portach lotniczych z uwzględnieniem koncepcji zrównoważonego rozwoju 108 8. Model elastycznej organizacji pracy w instytucji budżetowej: studium przypadku sądu rejonowego - Janusz Rymaniak 115 8.1. Założenia metodyczne 116 8.1.1. Cele zmian organizacji pracy w działach nieprodukcyjnych gospodarki 116 8.1.2. Metodyka tworzenia modelu elastycznego systemu pracy 118 8.2. Model zmian systemowych 120 8.2.1. Modele klasyczny i elastyczny 120 8.2.2. Warunki efektywnego funkcjonowania przeprojektowanego systemu pracy 124 9. Koncepcja podwyższania poziomu funkcjonowania gmin - Stefan Tokarski, Iwona Lubimow-Burzyńska 131 9.1. Gmina w nowej perspektywie 132 9.2. Jakość usług a podnoszenie poziomu osiąganych efektów 133 9.3. Luki percepcji w usługach publicznych 135 9.4. Model scenariusza przebiegu procesu podwyższania poziomu funkcjonowania gmin 136 10. Nowe technologie jako determinanta rozwoju na przykładzie polskiego rynku usług radiokomunikacyjnych - Jacek Wysocki, Łukasz Wesołowski 149 10.1. Aspekt technologiczny a konkurencyjność przedsiębiorstwa 150 10.2. Wpływ innowacyjności na rozwój rynku telefonii mobilnej 152 11. Zarządzanie wiedzą w małych przedsiębiorstwach oferujących wiedzochłonne usługi biznesowe - Małgorzata Zięba 163 11.1. Problematyka zarządzania wiedzą w małych i średnich przedsiębiorstwach 164 11.2. Sektor wiedzochłonnych usług biznesowych 165 11.3. Opis metody badawczej 166 11.4. Rezultaty 167 12. Lokalizacja działalności gospodarczej w świetle klasycznych i współczesnych teorii w warunkach globalizacji - Krzysztof Ziółkowski 173 12.1. Geneza i pojęcie globalizacji 174 12.2. Rozwój działalności gospodarczej w świetle teorii lokalizacji 176 12.3. Bezpośrednie inwestycje zagraniczne jako forma rozwoju działalności gospodarczej - ujęcie teoretyczne 181
Sygnatura czytelni BMW: VI F 6(37) (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140540 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., wykaz aktów prawnych s. 155-160. Netogr. s. 160-161.
Dla studentów różnych kierunków, w tym m.in. zarządzanie, marketing, turystyka i rekreacja oraz innych kierunków, na których realizowane są specjalności lub przedmioty bezpośrednio, lub pośrednio związane z marketingiem, a w szczególności promocją.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 160 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 77
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 139653 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5284 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Promocja usług / Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 165 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykazy aktów prawnych na stronach 155-161.
Znaczenie i istota marketingu usług Znaczenie usług Pojęcie i cechy specyficzne usług Specyfika marketingu usług Promocja na rynku usług Specyfika promocji na rynku usług Instrumenty promocji wykorzystywane na rynku usług Skuteczność i efektywność działań promocyjnych na rynku usług Ambient marketing i jego wykorzystanie w usługach Istota ambient marketingu Marketing Partyzancki (Guerilla Marketing) Marketing Wirusowy (Viral Marketing) Marketing Szeptany (Buzz Marketing) Trendsetting Marketing Kontrowersyjny E-mail Marketing Przykłady realizacji kampanii ambientowych Inne płaszczyzny wykorzystania ambient marketingu na rynku usług Tworzenie i realizacja kampanii promocyjnych na rynku usług Pojęcie, zadania, główne cechy kampanii promocyjnej Etapy budowy kampanii promocyjnej Promocja wybranych rodzajów usług Usługi bankowe Usługi gastronomiczne Usługi hotelarskie Usługi pośrednictwa Usługi transportowe Usługi ubezpieczeniowe Analiza sektorowych rozwiązań w zakresie promocji usług w Polsce i krajach UE na przykładzie usług turystycznych Cele i zadania głównych podmiotów odpowiedzialnych za promocję polskiej turystyki Polska Organizacja Turystyczna (POT) Regionalne Organizacje Turystyczne (ROT) Lokalne Organizacje Turystyczne (LOT) Przykłady turystycznych kampanii promocyjnych realizowanych w Polsce Analiza systemu promocji turystyki w wybranych krajach europejskich....
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 45
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153644 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153645 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności