Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(29)
Forma i typ
Książki
(18)
Artykuły
(11)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(14)
dostępne
(7)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Biblioteka Międzywydziałowa
(5)
Biblioteka WEiZ
(12)
Autor
Jaki Andrzej (1964- )
(2)
Maślankowski Krzysztof
(2)
Antoszkiewicz Jan Daniel
(1)
Bachnik Katarzyna
(1)
Barowicz Marek
(1)
Bielecki Jan Krzysztof (1951- )
(1)
Buszko Michał
(1)
Błach Joanna (ekonomia)
(1)
Caputa Wiesława
(1)
Cegłowski Bartłomiej
(1)
Chomać-Pierzecka Ewa
(1)
Ciepielowska Małgorzata
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Herman Andrzej
(1)
Jamrozy Krzysztof
(1)
Jaworek Małgorzata (1977- )
(1)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(1)
Kruk Sylwia
(1)
Maćkowiak Ewa (ekonomia)
(1)
Maćkowiak Ewa (nauki ekonomiczne)
(1)
Mielcarz Paweł
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pawłowicz Leszek
(1)
Pawłowicz Leszek (ekonomia). Red
(1)
Pluta Wiesław
(1)
Rojek Tomasz (ekonomia)
(1)
Sawicka Bogna
(1)
Scharmer Otto
(1)
Skrzyniarz Piotr
(1)
Spólnik Grzegorz
(1)
Stępień Beata
(1)
Suchenek Jakub
(1)
Szablewski Andrzej T
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Wieprow Joanna
(1)
Wildowicz-Giegiel Anna
(1)
Wirth Herbert (1956- )
(1)
Wójcik Daniel
(1)
Ćwięk Wojciech
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Maklerzy giełdowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(494)
Energia elektryczna
(491)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(430)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Gatunek
Monografia
(7)
Artykuł z czasopisma fachowego
(5)
Podręczniki akademickie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Zarządzanie i marketing
(7)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(11)
29 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza rentowności w badaniu efektywności przedsiębiorstwa / Andrzej Jaki, Sylwia Kruk. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 176 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 163-171.
Efektywność jako fundament działalności i zarządzania przedsiębiorstwem Efektywność jako podstawa racjonalnego gospodarowania Efektywność w zarządzaniu przedsiębiorstwem Realizacja celów przedsiębiorstwa jako przejaw dążenia do efektywności zarządzania Perspektywy badania efektywności przedsiębiorstwa Rentowność jako miara efektywności przedsiębiorstwa Pojęcie i istota rentowności Rentowność jako nośnik wartości przedsiębiorstwa Determinanty rentowności przedsiębiorstwa Metody oraz systemy pomiaru i oceny rentowności Analiza i ocena rentowności spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie - perspektywa sektorowa Ujęcie sektorowe w analizie rentowności Zakres i obiekty analizy - charakterystyka materiału empirycznego Analiza poziomu rentowności przedsiębiorstw Rentowność handlowa Rentowność ekonomiczna Rentowność finansowa Analiza przyczynowa rentowności badanych spółek w ujęciu sektorowym Założenia metodyczne analizy Analiza rentowności handlowej Analiza rentowności ekonomicznej Analiza rentowności finansowej Kierunki oraz determinanty rentowności handlowej, ekonomicznej i finansowej
Sygnatura czytelni BWZ: VIII C 99
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6494 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 237-251
Zarządzanie przedsiębiorstwem w erze globalizacji 13 1.1. Globalizacja działalności przedsiębiorstw 13 1.2. Przesłanki i kierunki zmian w zarządzaniu przedsiębiorstwem na przełomie wieków 23 1.3. Ewolucja paradygmatów i koncepcji zarządzania 38 1.4. Reorientacja procesów migracji wartości 50 Kategoria wartości w zarządzaniu przedsiębiorstwem 63 2.1. Kategoria wartości w strukturze celów przedsiębiorstwa 63 2.2. Koncepcja zarządzania wartością jako wyraz dążenia do wzrostu efektywności pomnażania kapitału w przedsiębiorstwie 77 2.3. Ewolucja koncepcji zarządzania wartością - nowy imperatyw kreowania wartości 92 2.4. Łańcuch wartości przedsiębiorstwa 100 Istota oraz narzędzia pomiaru i oceny efektywności kreowania wartości przedsiębiorstwa 117 3.1. Ewolucja zakresu i narzędzi pomiaru efektywności przedsiębiorstwa 117 3.2. Rynkowy pomiar efektywności przedsiębiorstwa 123 3.2.1. Założenia i istota rynkowego pomiaru efektywności 123 3.2.2. Zewnętrzne mierniki kreowania wartości 125 3.2.3. Wewnętrzne mierniki kreowania wartości 138 Analiza uwarunkowań i efektywności kształtowania wartości przedsiębiorstw sektora budowlanego w Polsce 149 4.1. Dobór i prezentacja przedsiębiorstw 149 4.2. Założenia metodyczne analizy 159 4.3. Diagnoza kondycji finansowej przedsiębiorstw 162 4.3.1. Analiza zasobów majątkowo-kapitałowych 162 4.3.2. Analiza płynności finansowej 165 4.3.3. Analiza rentowności 170 4.3.4. Analiza efektywności wykorzystania zasobów majątkowych i kapitałowych 176 4.3.5. Analiza zadłużenia 179 4.4. Parametry rachunku estymacji wartości przedsiębiorstw 182 4.5. Analiza poziomu oraz zmian efektywności kreowania wartości przedsiębiorstw 200 4.5.1. Analiza wartości rynkowej przedsiębiorstw oraz efektywności jej kreowania 201 4.5.2. Kreowanie ekonomicznej wartości dodanej 221
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 425 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 127
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150984 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6351 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106662 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 283-294.
Dla właścicieli i menedżerów małych lub średnich przedsiębiorstw, a także studentów.
Charakterystyka sektora małych i średnich przedsiębiorstw Teoretyczne problemy definiowania pojęcia przedsiębiorstwa Ewolucja definiowania małych i średnich przedsiębiorstw w Unii Europejskiej Ewolucja definiowania mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce Rozwój sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce . Finansowe formy wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce oraz Unii Europejskiej Uwarunkowania i determinanty rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw Społeczne aspekty zarządzania finansowego Człowiek ekonomiczny a człowiek realny . Behawioralna teoria przedsiębiorstw Behawioryzm w finansach i rachunkowości Rachunkowość behawioralna a odbiorcy informacji finansowych niezbędnych do podejmowania decyzji Od rachunkowości behawioralnej do rachunkowości agresywnej Problematyka tworzenia wartości w małych i średnich przedsiębiorstwach . Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa a zarządzanie wartością przedsiębiorstwa Strategie gospodarowania kapitałem obrotowym i kapitałem zaangażowanym w małych i średnich przedsiębiorstwach Strategie zarządzania wynikiem finansowym w małym i średnim przedsiębiorstwie . Strategie zarządzania środkami pieniężnymi Wielowymiarowy system informacji finansowej dla podejmowania decyzji menedżerskich w małych i średnich przedsiębiorstwach Zakres informacji finansowych w małych i średnich podmiotach w Dyrektywach Unii Europejskiej Sprawozdawczość finansowa małych i średnich podmiotów w Międzynarodowych Standardach Sprawozdawczości Finansowej dla Małych i Średnich Jednostek Rachunkowość mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw według uregulowań krajowych Cechy jakościowe informacji sprawozdawczej MŚP Behawioralny system zarządzania wartością w małym i średnim przedsiębiorstwie Holistyczne podejście do ustalenia kapitału zaangażowanego Wdrożenie systemu zarządzania kapitałem zaangażowanym i całkowitym finansowaniem w mikro-, małym i średnim i przedsiębiorstwie Metody ustalania zysku operacyjnego Ustalenie zysku operacyjnego przed opodatkowaniem przez MŚP Zasady ustalania wolnych przepływów pieniężnych Całościowy system zarządzania wartością dla mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw Wielowymiarowy system zarządzania wartością małego i średniego przedsiębiorstwa na przykładzie firmy handlowej oraz firmy deweloperskiej oraz spółki notowanej na rynku finansowym New Connect System zarządzania wartością w małym przedsiębiorstwie Podejście do zarządzania wartością przedsiębiorstwa w spółce deweloperskiej Wielowymiarowy system zarządzania wartością przedsiębiorstwa w spółce notowanej na rynku New Connect
Sygnatura czytelni BMW: VI F 156 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IV F 55
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 147729 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147728 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5997 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140258 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [235]-240.
Dla specjalistów w dziedzinie: marketingu, handlu międzynarodowego, zarządzania, a także dla studentów kierunków ekonomicznych.
1. Wartość — jej istota i postrzeganie z perspektywy rynku międzynarodowego 1.1. Koncepcja marketingu — zmiana paradygmatu 1.2. Istota i znaczenie wartości w ofercie przedsiębiorstwa 1.3. Proces zakupu a wartość dla klienta 1.4. Sposoby tworzenia wartości dla konsumenta 1.5. Obszary kreowania wartości dla klienta 1.6. Wartość dla klienta a elementy marketingu 1.7. Sposoby dodawania wartości dla klienta 2. Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy przedsiębiorstw międzynarodowych 2.1. Strategie przedsiębiorstw międzynarodowych — pomiędzy standaryzacją, adaptacją a zachowaniami izomorficznymi 2.2. Charakterystyka rynku goszczącego a kształt systemu zarządzania wartością dla klienta 2.3. Wewnętrzne cechy korporacji międzynarodowych wpływające na stopień standaryzacji/adaptacji CVM 3. Zakres, przedmiot i metodyka badań pierwotnych dotyczących zarządzania wartością dla klienta 3.1. Cele, przedmiot i zakres badań 3.2. Zastosowane metody i narzędzia badawcze 3.3. Charakterystyka badanych podmiotów 3.3.1. Konsumenci 3.3.2. Podmioty uczestniczące w ankiecie internetowej 4. Postrzeganie wartości i systemu zarządzania wartością dla klienta przez polskich odbiorców — wyniki badań 4.1. Postrzeganie wartości przez polskiego klienta — wyniki badań ankietowych 4.1.1. Postrzeganie wartości przez kobiety i mężczyzn 4.1.2. Postrzeganie wartości przez konsumentów w różnym wieku 4.1.3. Postrzeganie wartości a wykształcenie konsumentów 4.2. Ocena klientów dotycząca współpracy z przedsiębiorstwami i wpływu działań marketingowych na wartość 4.2.1. Ocena wpływu działalności marketingowej na wartość przez kobiety i mężczyzn 4.2.2. Ocena wpływu działalności marketingowej na wartość przez różne grupy wiekowe 4.2.3. Ocena wpływu działalności marketingowej a wykształcenie respondentów 5. Opinie konsumentów na temat działalności marketingowej przedsiębiorstw polskich i międzynarodowych 5.1. Kto lepiej tworzy i oferuje wartość dla klienta — wyniki badań 5.1.1. Opinie kobiet i mężczyzn na temat tworzenia wartości w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych 5.1.2. Tworzenie wartości w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych w opiniach osób w różnym wieku 5.1.3. Opinie na temat tworzenia wartości w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych — podział ze względu na wykształcenie 5.2. Opinie konsumentów na temat współpracy z przedsiębiorstwami w kreowaniu dla nich wartości 6. Czym jest wartość i jak jest tworzona — wyniki badań przedsiębiorstw 6.1. Czym jest wartość — opinie przedsiębiorstw 6.2. Sposób obsługi klienta i charakter gromadzonych o nim informacji — wyniki badań 6.3. Procedura kreacji i oceny tworzonej wartości dla klienta w przedsiębiorstwach — wyniki badań 6.4. Pożądane zmiany w polityce marketingowej — opinie przedsiębiorstw 7. CVM a charakterystyka klientów i branż ankietowanych przedsiębiorstw 7.1. Jacy są i czego oczekują nasi klienci — opinie ankietowanych przedsiębiorstw 7. 2. Charakter konkurencji w opinii badanych przedsiębiorstw — wybrane aspekty 7.2.1. Występowanie nieuczciwej konkurencji w opinii badanych przedsiębiorstw 7.2.2. Podmioty stosujące nieuczciwą konkurencję w opinii ankietowanych 7.2.3. Charakter nieuczciwej konkurencji według ankietowanych podmiotów 7.2.4. Podejście do klientów zagranicznych w opinii ankietowanych podmiotów 8. Kreowanie i zarządzanie wartością na rynku mebli w sferze B2B 8.1. Cechy rynku instytucjonalnego 8.2. Różnorodność powiązań a wartość na rynku instytucjonalnym 8.3. Wartość tworzona przez przedstawicieli handlowych 8.4. Wartość dla segmentu i wartość indywidualizowana 8.5. Proces decyzyjny na rynku instytucjonalnym a wartość 8.6. Relacje sposobem tworzenia wartości 8.7. Dostarczanie wartości 8.8. Zaufanie jako wartość na rynku B2B 9. Wartość dla pacjenta na rynku farmaceutycznym 9.1. Cechy szczególne rynku farmaceutycznego 9.2. Wartość w ofercie producentów oraz hurtowni farmaceutycznych 9.3. Tworzenie, komunikowanie i dostarczanie wartości dla pacjenta na poziomie aptek 9.4. Wartość z perspektywy macierzy Ansoffa 9.5. Opieka farmaceutyczna formą wartości dla pacjenta 9.6. Potrzeby pacjentów a oferowanie wartości 9.7. Wartość tworzona we wnętrzu apteki i w kontaktach z pacjentem 10. Wartość na rynku produktów kosmetycznych 10.1. Makrotrendy zachowań konsumentów a wartość 10.2. Wartość w kanałach dystrybucji produktów kosmetycznych 10.3. Szanse i bariery w aktywności konsumentów — substytucja kosmetyków 10.4. Wartość wzmacniana oddziaływaniem na zmysły 10.5. Przełamywanie schematów źródłem wartości 10.6. Szkolenia elementem tworzenia wartości 10.7. Wartość w przekroju elementów marketingu 11. Wartość na rynku produktów żywnościowych 11.1. Wydatki na żywność — kierunki rozwoju 11.2. Bariery w strategiach wchodzenia na nowe rynki z produktami żywnościowymi 11.3. Opakowanie a wartość produktów żywnościowych 11.4. Komunikowanie wartości na rynku żywności 11.4.1. Reklama w komunikowaniu wartości 11.4.2. Promocja sprzedaży a wartość 11.4.3. Promocja wartości za pomocą pozostałych narzędzi
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 135 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 41
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 137917 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 5092 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [155]-156.
Dla menedżerów i właścicieli małych i średnich przedsiebiorstw oraz studentów zarządzania i finansów.
Sygnatura czytelni BWZ: IX G 57
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135307, 135306, 124562 N (3 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3483 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115791 L (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The essentials of theory U : core principles and applications.
CZĘŚĆ i. Ramy postrzegania pola 1.Martwy punkt Trzy podziały Martwy punkt Stojąc przed czystym płótnem Przyjazd do MIT Nauka na podstawie wyłaniającej się przyszłości Budowanie inkubatora Pola społeczne 2.Teoria U — forma podąża za świadomością Sprawić, by system ujrzał sam siebie Przebłysk wizji Proces — trzy posunięcia Sondowanie głębszych obszarów Trzy narzędzia wewnętrznego poznania Trzej wrogowie spotykani w podróży po lewej stronie U Dwie bariery w drodze ku górze U Presensja i absensja 3.Macierz ewolucji społecznej Gramatyka pól społecznych Uczestniczenie Rozmawianie Organizowanie Koordynowanie i nadzór Z pola 1. na pole 4. — podróż przez inwersję Sprawianie, by system wyczuwał i widział samego siebie 4.Ucho igielne „Wiążę z tobą wielkie nadzieje" Reintegracja materii i umysłu Podstawy myślenia systemowego Przez igielne ucho Inwersja relacji system - ja Od reakcji do regeneracji CZĘŚĆ II. Oparta na świadomości metoda wdrażania zmian systemowych 5.Jeden proces, pięć ruchów — tworzenie innowacji na podstawie przyszłości Współinicjowanie. Odkrywanie wspólnej intencji Współwyczuwanie — oglądanie rzeczywistości ze skrajów systemu Presensja — nawiązywanie kontaktu z naszym największym przyszłym potencjałem Współtworzenie — krystalizowanie i prototypowanie nowych rozwiązań Współkształtowanie — rozwijanie ekosystemów innowacji CZĘŚĆ III. Narracja ewolucyjnej zmiany społecznej 6.Aktualizowanie systemu operacyjnego społeczeństwa Ekonomia 4.0 Demokracja 4.0 Podejście międzysektorowe 4.0 Laboratorium 4.0 7.Powrót do korzeni Z podziękowaniami dla wschodnioniemieckiego KGB Trzymać obrany kurs „Nie możemy tego nie zrobić!" U.lab Zaangażuj się 0 Presencing Institute
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152674 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa : zarządzanie wartością i wycena marki / Grzegorz Urbanek. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 320 stron : ilustracje, wykresy, 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 305-316.
Dla osób pracujących w finansach, właścicieli przedsiębiorstw, kadry zarządzającej, a także osób pracujących w marketingu.
Pojęcie i ewolucja znaczenia marki Od piktogramu do ikony kultury Perspektywa marketingowa marki Rola marki w tworzeniu wartości dla klienta Marka jako zestaw aktywów - kapitał marki Marka z perspektywy prawnej Identyfikatory marki jako znaki towarowe Pozostałe prawa własności intelektualnej związane z marką Ochrona marki Marka w strategii przedsiębiorstwa Strategia przedsiębiorstwa w budowaniu trwałej przewagi konkurencyjnej Realna przewaga konkurencyjna Rola marki w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Marka jako kategoria sprawozdawcza Regulacje standardów rachunkowości odnośnie marki Pozabilansowe ujęcie marki - propozycje rozwiązań Marka w bilansie pro forma a rentowność przedsiębiorstwa Marka a wartość przedsiębiorstwa i wartość dla akcjonariuszy Spojrzenie mikroekonomiczne na markę Cele działania przedsiębiorstwa Wartość przedsiębiorstwa i metody jej wyceny Rodzaje wartości i jej determinanty Wycena dochodowa przedsiębiorstwa Wycena porównawcza przedsiębiorstwa Wyniki i wartość przedsiębiorstwa a wartość dla akcjonariuszy Marka a wartość przedsiębiorstwa Wpływ marki na wyniki przedsiębiorstwa i wartość dla akcjonariuszy - wyniki badań Wycena marki Metody kosztowe wyceny marki Metody rynkowe wyceny marki Metody dochodowe wyceny marki Wymagana stopa zwrotu dla marki Metody bezpośrednie wyceny marki Metody pośrednie wyceny marki Opcje realne w wycenie marki Wybór metody wyceny marki Licencjonowanie marki w budowaniu wartości przedsiębiorstwa Istota i rodzaje licencji marki Zasady ustalania wysokości stawek licencyjnych dla marki Podejście rynkowe w ustalaniu stawek licencyjnych Podejście dochodowe w ustalaniu wysokości stawek licencyjnych Szacowanie opłaty licencyjnej na podstawie zdyskontowanych przepływów gotówkowych Przyszłość marek w globalnej gospodarce
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 67
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153344 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 153343 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 315-349.
Teoretyczno-empiryczne rozważania o kreacji wartości w przedsiębiorstwie Koncepcja neoklasyczna a nieortodoksyjne teorie przedsiębiorstwa Źródła kreacji wartości w teorii konkurencji ekonomicznej .. Pomiar efektów kreacji wartości Konkurencyjność wynikowa jako efekt kreacji wartości przedsiębiorstw w Polsce Rola kapitału intelektualnego w procesie tworzenia wartości we współczesnym przedsiębiorstwie Pojęcie kapitału intelektualnego w naukach ekonomicznych Pomiar kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa Znaczenie akumulacji kapitału intelektualnego w przedsiębiorstwie nowej gospodarki Zastosowanie koncepcji holistyczno-dynamicznej do arralizy kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa Akumulacja kapitału ludzkiego a kreacja wartości w przedsiębiorstwach w Polsce Kapitał ludzki jako determinanta wzrostu wartości przedsiębiorstwa Inwestycje w kapitał ludzki Jakość kapitału ludzkiego w kontekście procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw Bariery akumulacji kapitału ludzkiego Akumulacja kapitału organizacyjnego a kreacja wartości w przedsiębiorstwach w Polsce Kapitał organizacyjny jako determinanta wzrostu wartości przedsiębiorstwa Inwestycje w systemy usprawniające procesy Diagnoza polskiej kultury organizacyjnej Potencjał kapitału innowacyjnego przedsiębiorstw Bariery akumulacji kapitału organizacyjnego Akumulacja kapitału intraspołecznego a kreacja wartości w przedsiębiorstwach w Polsce Znaczenie kapitału intraspołecznego we wzroście wartości przedsiębiorstwa Związek kapitału intraspołec znego z koncepcją CSR Instrumenty i metody budowania kapitału intraspołecznego... I99Zachowania nieetyczne a akumulacja kapitału intraspołecznego Akumulacja kapitału interspołecznego a kreacja wartości w przedsiębiorstwach w Polsce Znaczenie kapitału interspołecznego we wzroście wartości przedsiębiorstwa Związek kapitału interspołecznego z koncepcją CSR Działania z zakresu CSR na rzecz akumulacji kapitału interspołecznego ograniczenia w procesie akumulacji kapitału interspołecznego Akumulacja kapitału intelektualnego a kreacja wartości na przykładzie średnich przedsiębiorstw w Polsce.
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 102
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 5835 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143592 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności