Przedsiębiorstwo wielonarodowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(30)
Forma i typ
Książki
(30)
Dostępność
tylko na miejscu
(25)
dostępne
(21)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(21)
Biblioteka Międzywydziałowa
(10)
Biblioteka WEiZ
(16)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Najlepszy Eugeniusz (1940- )
(2)
Sagan Mariusz
(2)
Andrews Tim G. (1968- )
(1)
Bernat Tomasz
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borowski Jerzy (organizacja i zarzadzanie)
(1)
Cieślik Andrzej
(1)
Czarnecka Barbara
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Dziemianowicz Wojciech (1970- )
(1)
Fojutowski Łukasz
(1)
Gardawski Juliusz (1948- )
(1)
Gradalski Feliks
(1)
Heffner Krystian (1951- )
(1)
Iszkowski Wacław
(1)
Jałowiecki Bohdan (1934- )
(1)
Kopycińska Danuta
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Krajewska Magdalena
(1)
Kubicka Jolanta
(1)
Mead Richard (1943- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nowakowski Marcin K
(1)
Obłój Krzysztof (1954- )
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Przytuła Sylwia
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Różański Jerzy (1949- )
(1)
Schroeder Jerzy
(1)
Skorupińska Katarzyna
(1)
Sokołowicz Mariusz E
(1)
Stępień Beata
(1)
Szymczak Maciej
(1)
Słowikowska Anna
(1)
Witek-Hajduk Marzanna Katarzyna
(1)
Wąsowska Aleksandra
(1)
Yip George S
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(29)
angielski
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Opole (woj. opolskie ; okręg)
(1)
Polska
(1)
Województwo łódzkie
(1)
Gatunek
Podręczniki
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(2)
Dane statystyczne
(1)
30 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3193 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 121401 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112756, 127546 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3806 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 127752, 127754, 127753 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 139792 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wyzwania Społeczno-Ekonomiczne)
W aneksie teksty aktów prawnych.
Bibliogr. s. [179]-181.
Sygnatura czytelni BMW: VI I 37 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 132141 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 389 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116756 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 119466, 115799 L (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103980, 107958 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1244 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135647 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
([Seria Akademicka. Ekonomia])
Nazwa serii na s. interent. wydaw.
Zawiera aneks poświęcony planowaniu projektu lub rozprawy naukowej z dziedziny zarządzania międzynarodowego.
Bibliogr. s. [585]-596.
Dla studentów i menedżerów zainteresowanych tematyką.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 233 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX A 106
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 131363, 131362 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131361 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4289 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [235]-240.
Dla specjalistów w dziedzinie: marketingu, handlu międzynarodowego, zarządzania, a także dla studentów kierunków ekonomicznych.
1. Wartość — jej istota i postrzeganie z perspektywy rynku międzynarodowego 1.1. Koncepcja marketingu — zmiana paradygmatu 1.2. Istota i znaczenie wartości w ofercie przedsiębiorstwa 1.3. Proces zakupu a wartość dla klienta 1.4. Sposoby tworzenia wartości dla konsumenta 1.5. Obszary kreowania wartości dla klienta 1.6. Wartość dla klienta a elementy marketingu 1.7. Sposoby dodawania wartości dla klienta 2. Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy przedsiębiorstw międzynarodowych 2.1. Strategie przedsiębiorstw międzynarodowych — pomiędzy standaryzacją, adaptacją a zachowaniami izomorficznymi 2.2. Charakterystyka rynku goszczącego a kształt systemu zarządzania wartością dla klienta 2.3. Wewnętrzne cechy korporacji międzynarodowych wpływające na stopień standaryzacji/adaptacji CVM 3. Zakres, przedmiot i metodyka badań pierwotnych dotyczących zarządzania wartością dla klienta 3.1. Cele, przedmiot i zakres badań 3.2. Zastosowane metody i narzędzia badawcze 3.3. Charakterystyka badanych podmiotów 3.3.1. Konsumenci 3.3.2. Podmioty uczestniczące w ankiecie internetowej 4. Postrzeganie wartości i systemu zarządzania wartością dla klienta przez polskich odbiorców — wyniki badań 4.1. Postrzeganie wartości przez polskiego klienta — wyniki badań ankietowych 4.1.1. Postrzeganie wartości przez kobiety i mężczyzn 4.1.2. Postrzeganie wartości przez konsumentów w różnym wieku 4.1.3. Postrzeganie wartości a wykształcenie konsumentów 4.2. Ocena klientów dotycząca współpracy z przedsiębiorstwami i wpływu działań marketingowych na wartość 4.2.1. Ocena wpływu działalności marketingowej na wartość przez kobiety i mężczyzn 4.2.2. Ocena wpływu działalności marketingowej na wartość przez różne grupy wiekowe 4.2.3. Ocena wpływu działalności marketingowej a wykształcenie respondentów 5. Opinie konsumentów na temat działalności marketingowej przedsiębiorstw polskich i międzynarodowych 5.1. Kto lepiej tworzy i oferuje wartość dla klienta — wyniki badań 5.1.1. Opinie kobiet i mężczyzn na temat tworzenia wartości w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych 5.1.2. Tworzenie wartości w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych w opiniach osób w różnym wieku 5.1.3. Opinie na temat tworzenia wartości w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych — podział ze względu na wykształcenie 5.2. Opinie konsumentów na temat współpracy z przedsiębiorstwami w kreowaniu dla nich wartości 6. Czym jest wartość i jak jest tworzona — wyniki badań przedsiębiorstw 6.1. Czym jest wartość — opinie przedsiębiorstw 6.2. Sposób obsługi klienta i charakter gromadzonych o nim informacji — wyniki badań 6.3. Procedura kreacji i oceny tworzonej wartości dla klienta w przedsiębiorstwach — wyniki badań 6.4. Pożądane zmiany w polityce marketingowej — opinie przedsiębiorstw 7. CVM a charakterystyka klientów i branż ankietowanych przedsiębiorstw 7.1. Jacy są i czego oczekują nasi klienci — opinie ankietowanych przedsiębiorstw 7. 2. Charakter konkurencji w opinii badanych przedsiębiorstw — wybrane aspekty 7.2.1. Występowanie nieuczciwej konkurencji w opinii badanych przedsiębiorstw 7.2.2. Podmioty stosujące nieuczciwą konkurencję w opinii ankietowanych 7.2.3. Charakter nieuczciwej konkurencji według ankietowanych podmiotów 7.2.4. Podejście do klientów zagranicznych w opinii ankietowanych podmiotów 8. Kreowanie i zarządzanie wartością na rynku mebli w sferze B2B 8.1. Cechy rynku instytucjonalnego 8.2. Różnorodność powiązań a wartość na rynku instytucjonalnym 8.3. Wartość tworzona przez przedstawicieli handlowych 8.4. Wartość dla segmentu i wartość indywidualizowana 8.5. Proces decyzyjny na rynku instytucjonalnym a wartość 8.6. Relacje sposobem tworzenia wartości 8.7. Dostarczanie wartości 8.8. Zaufanie jako wartość na rynku B2B 9. Wartość dla pacjenta na rynku farmaceutycznym 9.1. Cechy szczególne rynku farmaceutycznego 9.2. Wartość w ofercie producentów oraz hurtowni farmaceutycznych 9.3. Tworzenie, komunikowanie i dostarczanie wartości dla pacjenta na poziomie aptek 9.4. Wartość z perspektywy macierzy Ansoffa 9.5. Opieka farmaceutyczna formą wartości dla pacjenta 9.6. Potrzeby pacjentów a oferowanie wartości 9.7. Wartość tworzona we wnętrzu apteki i w kontaktach z pacjentem 10. Wartość na rynku produktów kosmetycznych 10.1. Makrotrendy zachowań konsumentów a wartość 10.2. Wartość w kanałach dystrybucji produktów kosmetycznych 10.3. Szanse i bariery w aktywności konsumentów — substytucja kosmetyków 10.4. Wartość wzmacniana oddziaływaniem na zmysły 10.5. Przełamywanie schematów źródłem wartości 10.6. Szkolenia elementem tworzenia wartości 10.7. Wartość w przekroju elementów marketingu 11. Wartość na rynku produktów żywnościowych 11.1. Wydatki na żywność — kierunki rozwoju 11.2. Bariery w strategiach wchodzenia na nowe rynki z produktami żywnościowymi 11.3. Opakowanie a wartość produktów żywnościowych 11.4. Komunikowanie wartości na rynku żywności 11.4.1. Reklama w komunikowaniu wartości 11.4.2. Promocja sprzedaży a wartość 11.4.3. Promocja wartości za pomocą pozostałych narzędzi
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 135 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 41
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 137917 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 5092 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108215, 108717 L (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1671 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108217 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98676 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Dla studentów i wykładowców kierunków ekonomocznych, badaczy umiędzynarodowienia działalności polskich firm, a także praktyków gospodarczych i menedżerów różnych szczebli zarządzania.
Sygnatura czytelni BWZ: IX A 118
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 137946 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5096 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(HR [Human Resources])
Bibliogr. przy rozdz.
Dla kadry zarządzającej przedsiębiorstw międzynarodowych, pracowników działów personalnych, a także studentów zarządzania i stosunków międzynarodowych.
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 42
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126269, 126644, 126645, 126268, 105693, 126270 (6 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1052 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 176-183. Netogr. s. [184].
Dla studentów kierunków zarządzania, ekonomii, administracji oraz praktyków zarządzania.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 804 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX A 101
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131432 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 4300 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie międzynarodowe / Małgorzata Rozkwitalska. - Warszawa : Difin, 2007. - 437 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. [436]-437.
Dla studentów szkół wyższych zainteresowanych problematyką globalizacji, biznesu międzynarodowego i korporacji transnarodowych, dla menedżerów firm krajowych prowadzących operacje zagraniczne, dla kierowników w firmach z udziałem kapitału zagranicznego oraz jako pomoc dydaktyczna w przedmiotach: zarządzanie międzynarodowe, zarządzanie europejskie, biznes międzynarodowy, biznes europejski, globalizacja, korporacje transnarodowe.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 711 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX A 99
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 124306, 134400, 134402, 134401, 134403 (5 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124305 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3455 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [243]-247.
Dla pracowników naukowych i studentów uczelni ekonomicznych oraz przedsiębiorców i menedżerów.
Sygnatura czytelni BMW: VI F 57 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125170 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności