Przedsiębiorstwo wielonarodowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(30)
Forma i typ
Książki
(30)
Dostępność
tylko na miejscu
(25)
dostępne
(21)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(21)
Biblioteka Międzywydziałowa
(10)
Biblioteka WEiZ
(16)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Najlepszy Eugeniusz (1940- )
(2)
Sagan Mariusz
(2)
Andrews Tim G. (1968- )
(1)
Bernat Tomasz
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borowski Jerzy (organizacja i zarzadzanie)
(1)
Cieślik Andrzej
(1)
Czarnecka Barbara
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Dziemianowicz Wojciech (1970- )
(1)
Fojutowski Łukasz
(1)
Gardawski Juliusz (1948- )
(1)
Gradalski Feliks
(1)
Heffner Krystian (1951- )
(1)
Iszkowski Wacław
(1)
Jałowiecki Bohdan (1934- )
(1)
Kopycińska Danuta
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Krajewska Magdalena
(1)
Kubicka Jolanta
(1)
Mead Richard (1943- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nowakowski Marcin K
(1)
Obłój Krzysztof (1954- )
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Przytuła Sylwia
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Różański Jerzy (1949- )
(1)
Schroeder Jerzy
(1)
Skorupińska Katarzyna
(1)
Sokołowicz Mariusz E
(1)
Stępień Beata
(1)
Szymczak Maciej
(1)
Słowikowska Anna
(1)
Witek-Hajduk Marzanna Katarzyna
(1)
Wąsowska Aleksandra
(1)
Yip George S
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(29)
angielski
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(494)
Energia elektryczna
(491)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(430)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Opole (woj. opolskie ; okręg)
(1)
Polska
(1)
Województwo łódzkie
(1)
Gatunek
Podręczniki
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(2)
Dane statystyczne
(1)
30 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Management in international business / Mariusz Sagan. - Warszawa : Warsaw School of Economics, 2015. - 104, [1] s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
Publikacja przygotowana w ramach projektu "Młodzi projektują zarządzanie".
Bibliogr. s. [103]-104. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143662 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [208]-219.
Dla studentów na kierunkach zarządzanie, ekonomia oraz międzynarodowe stosunki gospodarcze, słuchaczy studiów podyplomowych i MBA, doktorantów oraz menedżerów.
Standaryzacja programów marketingowych na rynkach Międzynarodowych 1.1. Zjawisko standaryzacji w działalności marketingowej przedsiębiorstw 1.2. Standaryzacja programów marketingowych 1.3. Wpływ procesów globalizacji na standaryzację programów marketingowych 1.4. Tendencje w konsumpcji a standaryzacja 1.5. Standaryzacja a rodzaje strategii w marketingu międzynarodowym Efektywność, czynniki i zakres standaryzacji programów marketingowych na rynkach międzynarodowych 2.1. Efektywność zestandaryzowanych strategii marketingu-mix w świetle badań empirycznych 2.2. Czynniki standaryzacji programów marketingowych 2.2.1. Czynniki standaryzacji produktu 2.2.2. Czynniki standaryzacji ceny 2.2.3. Czynniki standaryzacji strategii reklamowych 2.3. Ewolucja standaryzacji poszczególnych instrumentów strategii marketingu-mix na rynkach międzynarodowych 2.3.1. Zakres standaryzacji na rynkach krajów rozwiniętych 2.3.2. Zakres standaryzacji na rynkach krajów rozwijających się i na rynkach wschodzących Standaryzacja produktu, ceny i strategii reklamowych na rynku FMCG w Polsce – wyniki badań własnych 3.1. Przedmiot analizy, dobór próby badawczej i metodyka badań 3.2. Charakterystyka próby badawczej 3.3. Zakres standaryzacji produktu, ceny i strategii reklamowych w badanych korporacjach międzynarodowych 3.3.1. Stopień transferu formuły produktów z rynku macierzystego na rynek polski 3.3.2. Zakres standaryzacji instrumentów marketingowych na polskim rynku FMCG 3.3.3. Spójność polityki standaryzacji korporacji międzynarodowych na rynku polskim 3.4. Standaryzacja a rodzaj produktu i jego pozycjonowanie na rynku 3.5. Cykl życia produktu a standaryzacja na rynku polskim 3.6. Perspektywy standaryzacji badanych instrumentów marketingu-mix w opinii kadry kierowniczej Otoczenie marketingowe a standaryzacja programów marketingowych na rynku polskim 4.1. Rola otoczenia marketingowego (kraj macierzysty – kraj docelowy) w standaryzacji programów marketingowych 4.2. Wpływ wybranych elementów otoczenia marketingowego na standaryzację programów marketingowych na rynku FMCG w Polsce 4.2.1. Podobieństwa kulturowe 4.2.2. Podobieństwa w zakresie dochodów rozporządzalnych oraz cen na rynku 4.2.3. Struktura konsumpcji oraz wielkość konsumpcji per capita wybranych produktów na rynku macierzystym i docelowym 4.2.4. Czynniki otoczenia technologicznego 4.2.5. Struktura wydatków reklamowych na rynku macierzystym i docelowym 4.2.6. Wybrane wskaźniki systemów dystrybucji 4.3. Otoczenie marketingowe a standaryzacja. Ujęcie syntetyczne Pozycja konkurencyjna i strategia firmy międzynarodowej a standaryzacja instrumentów marketingu-mix na rynku polskim 5.2. System podejmowania decyzji w korporacji (centralizacja/decentralizacja uprawnień) i jego związek ze standaryzacją na rynku docelowym 5.3. Pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa międzynarodowego oraz poziom konkurencji na rynku i ich wpływ na zakres standaryzacji w Polsce 5.3.1. Liczba rynków obsługiwanych przez firmę międzynarodową oraz szerokość portfolio marek jako korelaty konkurencyjności międzynarodowej i standaryzacji 5.3.2. Pozycja konkurencyjna korporacji na rynku polskim a zakres standaryzacji wybranych instrumentów marketingu-mix 5.3.3. Natężenie konkurencji na polskim rynku FMCG a zakres standaryzacji 5.4. Rozwój zestandaryzowanych programów korporacji międzynarodowych na rynkach globalnych a zakres standaryzacji na rynku lokalnym
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 148 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 92
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126113 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 126010 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3635 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [238]-249.
Dla studentów uczelni ekonomicznych oraz pracowników służb personalnych przedsiębiorstw międzynarodowych.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 183 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 10
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125156 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3576 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 132149 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 132148 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113376 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2307 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 127860, 127859, 127858 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Habilitacyjne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, ISSN 1642-3119 ; 14)
Bibliogr. s. 237-[247].
Sygnatura czytelni BWZ: VIII F 7
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2299 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa, ISSN 0867-7727 ; nr 568)
Bibliogr. s. [381]-397.
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 65
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3577 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [499]-511. Indeks.
Dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach, a także wszystkich zainteresowanych tą tematyką.
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 32
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109675, 109890 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1838 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78342 L (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności