Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(29)
Forma i typ
Książki
(18)
Artykuły
(11)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(14)
dostępne
(7)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Biblioteka Międzywydziałowa
(5)
Biblioteka WEiZ
(12)
Autor
Jaki Andrzej (1964- )
(2)
Maślankowski Krzysztof
(2)
Antoszkiewicz Jan Daniel
(1)
Bachnik Katarzyna
(1)
Barowicz Marek
(1)
Bielecki Jan Krzysztof (1951- )
(1)
Buszko Michał
(1)
Błach Joanna (ekonomia)
(1)
Caputa Wiesława
(1)
Cegłowski Bartłomiej
(1)
Chomać-Pierzecka Ewa
(1)
Ciepielowska Małgorzata
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Herman Andrzej
(1)
Jamrozy Krzysztof
(1)
Jaworek Małgorzata (1977- )
(1)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(1)
Kruk Sylwia
(1)
Maćkowiak Ewa (ekonomia)
(1)
Maćkowiak Ewa (nauki ekonomiczne)
(1)
Mielcarz Paweł
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pawłowicz Leszek
(1)
Pawłowicz Leszek (ekonomia). Red
(1)
Pluta Wiesław
(1)
Rojek Tomasz (ekonomia)
(1)
Sawicka Bogna
(1)
Scharmer Otto
(1)
Skrzyniarz Piotr
(1)
Spólnik Grzegorz
(1)
Stępień Beata
(1)
Suchenek Jakub
(1)
Szablewski Andrzej T
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Wieprow Joanna
(1)
Wildowicz-Giegiel Anna
(1)
Wirth Herbert (1956- )
(1)
Wójcik Daniel
(1)
Ćwięk Wojciech
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Maklerzy giełdowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(494)
Energia elektryczna
(491)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(430)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Gatunek
Monografia
(7)
Artykuł z czasopisma fachowego
(5)
Podręczniki akademickie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Zarządzanie i marketing
(7)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(11)
29 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The essentials of theory U : core principles and applications.
CZĘŚĆ i. Ramy postrzegania pola 1.Martwy punkt Trzy podziały Martwy punkt Stojąc przed czystym płótnem Przyjazd do MIT Nauka na podstawie wyłaniającej się przyszłości Budowanie inkubatora Pola społeczne 2.Teoria U — forma podąża za świadomością Sprawić, by system ujrzał sam siebie Przebłysk wizji Proces — trzy posunięcia Sondowanie głębszych obszarów Trzy narzędzia wewnętrznego poznania Trzej wrogowie spotykani w podróży po lewej stronie U Dwie bariery w drodze ku górze U Presensja i absensja 3.Macierz ewolucji społecznej Gramatyka pól społecznych Uczestniczenie Rozmawianie Organizowanie Koordynowanie i nadzór Z pola 1. na pole 4. — podróż przez inwersję Sprawianie, by system wyczuwał i widział samego siebie 4.Ucho igielne „Wiążę z tobą wielkie nadzieje" Reintegracja materii i umysłu Podstawy myślenia systemowego Przez igielne ucho Inwersja relacji system - ja Od reakcji do regeneracji CZĘŚĆ II. Oparta na świadomości metoda wdrażania zmian systemowych 5.Jeden proces, pięć ruchów — tworzenie innowacji na podstawie przyszłości Współinicjowanie. Odkrywanie wspólnej intencji Współwyczuwanie — oglądanie rzeczywistości ze skrajów systemu Presensja — nawiązywanie kontaktu z naszym największym przyszłym potencjałem Współtworzenie — krystalizowanie i prototypowanie nowych rozwiązań Współkształtowanie — rozwijanie ekosystemów innowacji CZĘŚĆ III. Narracja ewolucyjnej zmiany społecznej 6.Aktualizowanie systemu operacyjnego społeczeństwa Ekonomia 4.0 Demokracja 4.0 Podejście międzysektorowe 4.0 Laboratorium 4.0 7.Powrót do korzeni Z podziękowaniami dla wschodnioniemieckiego KGB Trzymać obrany kurs „Nie możemy tego nie zrobić!" U.lab Zaangażuj się 0 Presencing Institute
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152674 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa : zarządzanie wartością i wycena marki / Grzegorz Urbanek. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 320 stron : ilustracje, wykresy, 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 305-316.
Dla osób pracujących w finansach, właścicieli przedsiębiorstw, kadry zarządzającej, a także osób pracujących w marketingu.
Pojęcie i ewolucja znaczenia marki Od piktogramu do ikony kultury Perspektywa marketingowa marki Rola marki w tworzeniu wartości dla klienta Marka jako zestaw aktywów - kapitał marki Marka z perspektywy prawnej Identyfikatory marki jako znaki towarowe Pozostałe prawa własności intelektualnej związane z marką Ochrona marki Marka w strategii przedsiębiorstwa Strategia przedsiębiorstwa w budowaniu trwałej przewagi konkurencyjnej Realna przewaga konkurencyjna Rola marki w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Marka jako kategoria sprawozdawcza Regulacje standardów rachunkowości odnośnie marki Pozabilansowe ujęcie marki - propozycje rozwiązań Marka w bilansie pro forma a rentowność przedsiębiorstwa Marka a wartość przedsiębiorstwa i wartość dla akcjonariuszy Spojrzenie mikroekonomiczne na markę Cele działania przedsiębiorstwa Wartość przedsiębiorstwa i metody jej wyceny Rodzaje wartości i jej determinanty Wycena dochodowa przedsiębiorstwa Wycena porównawcza przedsiębiorstwa Wyniki i wartość przedsiębiorstwa a wartość dla akcjonariuszy Marka a wartość przedsiębiorstwa Wpływ marki na wyniki przedsiębiorstwa i wartość dla akcjonariuszy - wyniki badań Wycena marki Metody kosztowe wyceny marki Metody rynkowe wyceny marki Metody dochodowe wyceny marki Wymagana stopa zwrotu dla marki Metody bezpośrednie wyceny marki Metody pośrednie wyceny marki Opcje realne w wycenie marki Wybór metody wyceny marki Licencjonowanie marki w budowaniu wartości przedsiębiorstwa Istota i rodzaje licencji marki Zasady ustalania wysokości stawek licencyjnych dla marki Podejście rynkowe w ustalaniu stawek licencyjnych Podejście dochodowe w ustalaniu wysokości stawek licencyjnych Szacowanie opłaty licencyjnej na podstawie zdyskontowanych przepływów gotówkowych Przyszłość marek w globalnej gospodarce
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 67
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153344 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 153343 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 315-349.
Teoretyczno-empiryczne rozważania o kreacji wartości w przedsiębiorstwie Koncepcja neoklasyczna a nieortodoksyjne teorie przedsiębiorstwa Źródła kreacji wartości w teorii konkurencji ekonomicznej .. Pomiar efektów kreacji wartości Konkurencyjność wynikowa jako efekt kreacji wartości przedsiębiorstw w Polsce Rola kapitału intelektualnego w procesie tworzenia wartości we współczesnym przedsiębiorstwie Pojęcie kapitału intelektualnego w naukach ekonomicznych Pomiar kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa Znaczenie akumulacji kapitału intelektualnego w przedsiębiorstwie nowej gospodarki Zastosowanie koncepcji holistyczno-dynamicznej do arralizy kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa Akumulacja kapitału ludzkiego a kreacja wartości w przedsiębiorstwach w Polsce Kapitał ludzki jako determinanta wzrostu wartości przedsiębiorstwa Inwestycje w kapitał ludzki Jakość kapitału ludzkiego w kontekście procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw Bariery akumulacji kapitału ludzkiego Akumulacja kapitału organizacyjnego a kreacja wartości w przedsiębiorstwach w Polsce Kapitał organizacyjny jako determinanta wzrostu wartości przedsiębiorstwa Inwestycje w systemy usprawniające procesy Diagnoza polskiej kultury organizacyjnej Potencjał kapitału innowacyjnego przedsiębiorstw Bariery akumulacji kapitału organizacyjnego Akumulacja kapitału intraspołecznego a kreacja wartości w przedsiębiorstwach w Polsce Znaczenie kapitału intraspołecznego we wzroście wartości przedsiębiorstwa Związek kapitału intraspołec znego z koncepcją CSR Instrumenty i metody budowania kapitału intraspołecznego... I99Zachowania nieetyczne a akumulacja kapitału intraspołecznego Akumulacja kapitału interspołecznego a kreacja wartości w przedsiębiorstwach w Polsce Znaczenie kapitału interspołecznego we wzroście wartości przedsiębiorstwa Związek kapitału interspołecznego z koncepcją CSR Działania z zakresu CSR na rzecz akumulacji kapitału interspołecznego ograniczenia w procesie akumulacji kapitału interspołecznego Akumulacja kapitału intelektualnego a kreacja wartości na przykładzie średnich przedsiębiorstw w Polsce.
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 102
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 5835 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143592 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności