Turystyka zakupowa
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Czerepko Joanna
(1)
Głuchowski Jan (1940- )
(1)
Paliś Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Turystyka zakupowa
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(467)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Braniewo (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Elbląg (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Obwód królewiecki (Rosja)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Historia
(1)
Podróże i turystyka
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zakupy transgraniczne : uwarunkowania rozwoju / Joanna Czerepko. - Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2022. - 162, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 143-159.
Streszczenie: Dotyczy m.in. Braniewa i Elbląga.
Miejsce zakupów transgranicznych w nauce 1.1. Trzy podejścia do zakupów transgranicznych 1.2. Istota zakupów transgranicznych 1.3. Zakupy transgraniczne w badaniach marketingowych 1.4. Rola badań klientów w zakupach transgranicznych Uwarunkowania rozwoju zakupów transgranicznych 2.1. Czynniki wpływające na klientów dokonujących zakupów transgranicznych 2.2. Charakterystyka wybranych czynników rozwoju zakupów transgranicznych 2.3. Opuszczanie lokalnego środowiska zakupowego jako podstawa zakupów transgranicznych 2.4. Oddziaływanie zakupów transgranicznych na lokalne środowisko handlowe 2.5. Wpływ bazarów na kształtowanie się zakupów transgranicznych na przykładzie Polski Uwarunkowania rozwoju zakupów transgranicznych na świecie 3.1. Obszar przygraniczny Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej i Kanady 3.2. Obszar przygraniczny Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej i Meksyku 3.3. Obszary przygraniczne w Europie 3.4. Obszary przygraniczne w Azji 3.5. Główne czynniki determinujące zakupy transgraniczne w poszczególnych obszarach geograficznych Rozwój zakupów transgranicznych na granicach Rzeczypospolitej Polskiej 4.1. Granica zachodnia Rzeczypospolitej Polskiej 4.2. Granica południowa Rzeczypospolitej Polskiej 4.3. Granica wschodnia Rzeczypospolitej Polskiej z wyłączeniem obwodu kaliningradzkiego 4.4. Granica Rzeczypospolitej Polskiej z Federacją Rosyjską 4.4.1. Charakterystyka pogranicza polsko-rosyjskiego 4.4.2. Profil klienta dokonującego zakupów transgranicznych 4.5. Główne czynniki determinujące zakupy transgraniczne w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154527 N, 154528 N (2 egz.)
Książka
W koszyku
Na saksy i do Bułgarii : turystyka handlowa w PRL / Jan Głuchowski. - Warszawa : Bellona, [copyright 2019]. - 365, [3] strony : faksymilia, fotografie ; 21 cm.
Bibliografia na stronie [367].
ROZDZIAŁ I KRAJE SOCJALISTYCZNE 1.Związek Radziecki - bajeczny Sezam 2.Bułgaria - kantor zakupu walut 3.Rumunia - antykoncepcyjny Biseptol 4.Węgry i Niemiecka Republika Demokratyczna: handel „łańcuszkowy" ROZDZIAŁ II KRAJE EUROPY ZACHODNIEJ I TURCJA 1.Grecja - „mówimy po polsku" 2.Inne państwa - niszowy handel i zakupy 3.Turcja - totalny biznes ROZDZIAŁ III KRAJE EGZOTYCZNE 1.Egipt - czy masz lisa? 2.Indie - „złoty trójkąt" 3.Korea Południowa - wyprawy po moherowe runo 4.Tajlandia - sztućce oraz seksturystyka 5.Syria i Kuba - garnitury, rum i cygara ROZDZIAŁ IV HANDEL W KRÓLESTWIE NEPTUNA 1.Indywidualna turystyka pod handlową banderą 2.„Armenia" i „Gruzja" - radzieckie perły czarnomorskie 3.„Stefan Batory" - umiarkowany handel i nobliwe zakupy A.Montreal, Rotterdam i Leningrad B.Wyspy Kanaryjskie C.Fiordy Norwegii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149075 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka zakupowa w miastach / Beata Paliś. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 426 stron : ilustracje ; 23 cm.
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Bibliografia na stronach 379-410.
Dla pracowników biur podróży, osób zarządzających miastami i promujących miasta na rynku turystycznym, a także pracowników i menedżerów centrów handlowych i innych placówek handlu detalicznego.
Miasto jako przestrzeń turystyczna Miasto w ujęciu marketingu terytorialnego Klasyfikacje i współczesne koncepcje rozwoju miast Handel w strukturze funkcji miasta Wielowymiarowość miast – w kierunku fenomenu turystyki miejskiej Uwarunkowania rozwoju turystyki miejskiej i jej wpływ na rozwój miasta Wybrane klasyfikacje uwarunkowań rozwoju turystyki Czynniki podażowe rozwoju turystyki miejskiej Czynniki popytowe rozwoju turystyki miejskiej Czynniki uniwersalne rozwoju turystyki miejskiej Rola interesariuszy w kreowaniu miejskiego produktu turystycznego. Obszary wpływu turystyki na rozwój miasta Istota, cechy i rola turystyki zakupowej w miastach Pojęcie turystyki zakupowej Produkt turystyki zakupowej Światowe destynacje zakupowe Ruch turystyczny motywowany zakupami w Polsce i na świecie Współczesne trendy w zachowaniach konsumentów a nowe wymiary sprzedaży detalicznej Metodyczno-organizacyjne aspekty badań determinant rozwoju turystyki zakupowej Elementy produktu turystyki zakupowej jako podażowe determinanty kształtujące decyzje jego nabywców Czynniki atrakcyjności miejsc zakupowych Destynacje i miejsca koncentracji turystów zakupowych oraz kupowane przez nich produkty Źródła informacji o miejscach zakupowych. Preferowane środki transportu w podróżach zakupowych Zachowania turystów w podróży motywowanej zakupami jako popytowe czynniki rozwoju turystyki zakupowej Motywy podróży w celach zakupowych Częstotliwość podróżowania Organizacja turystycznych wyjazdów zakupowych Osoby towarzyszące w czasie podróży zakupowej Wydatki turystów zakupowych Perspektywy rozwoju turystyki zakupowej według badanych respondentów Determinanty kształtujące rozwój turystyki zakupowej w opinii jej kreatorów Miasta zakupowe oraz czynniki rozwoju turystyki zakupowej Działania miejskich destynacji turystycznych na rzecz rozwoju turystyki zakupowej – wybrane przykłady z Polski i ze świata Perspektywy rozwoju turystyki zakupowej w opinii jej kreatorów Rekomendacje w zakresie planowania rozwoju turystyki zakupowej w polskich miastach
Sygnatura czytelni BWF: XII H 82
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152538 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8907 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności