Produkt turystyczny
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(9)
Forma i typ
Artykuły
(6)
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka WWFiF
(2)
Autor
Dul Magdalena
(1)
Graczykowska Bogusława
(1)
Janeczko Emilia
(1)
Janeczko Krzysztof
(1)
Krupa Jan
(1)
Królikowska Bożena
(1)
Lipianin-Zontek Ewa
(1)
Madej Tomasz
(1)
Olszewski-Strzyżowski Jacek
(1)
Paliś Beata
(1)
Szczechowicz Bartosz
(1)
Szewczyk Irena
(1)
Szygula Jan
(1)
Walas Barłomiej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Produkt turystyczny
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Podróże i turystyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Kultura Fizyczna
(6)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 175-194.
Istota turystyki - wybrane zagadnienia Produkt turystyczny i jego charakterystyka Materialne i niematerialne elementy produktów turystycznych Cechy usług - implikacje dla produktu turystycznego Rodzaje produktów turystycznych Jakość - główny składnik produktu turystycznego Produkt turystyczny - budowanie potencjału destynacji Miejsce docelowe - destynacja Elementy produktu turystycznego destynacji Atrakcje turystyczne a atrakcyjność turystyczna destynacji Produkt turystyczny a proces konsumpcji turystycznej Struktura produktu turystycznego destynacji Uwarunkowania egzo- i endogeniczne wpływające na możliwość kreowania produktu turystycznego destynacji Czynniki determinujące rozwój produktu turystycznego - podział determinant Czynniki makrootoczenia Otoczenie konkurencyjne Współpraca konkurujących podmiotów turystycznych - koopetycjaKlient - turysta . Podmioty uczestniczące w tworzeniu i stymulowaniu rozwoju produktu turystycznego destynacji Rola sektora prywatnego i publicznego w budowaniu potencjału destynacji Rola, zadania i zakres działalności klastrów w destynacji Współudział mieszkańców w kreowaniu produktu turystycznego destynacji Kreowanie produktów turystki wiejskiej Zarządzanie strategiczne w kształtowaniu produktu turystycznego destynacji Strategie produktu turystycznego destynacji Wizja i cele rozwoju produktu turystycznego destynacji Wybrane metody określania pozycji strategicznych wykorzystywane w celu kreowania produktów turystycznych Wybrane strategie rozwoju produktu turystycznego destynacji Strategia - Blue Ocean Strategy Ograniczenia dotyczące kreowania produktów turystycznych Analiza uwarunkowań rozwoju produktów turystycznych w subregionie południowym województwa śląskiego Dane diagnostyczne subregionu południowego województwa śląskiego Walory przyrodnicze subregionu południowego województwa śląskiego Walory antropologiczne Walory kulturowe (tradycja, obrzędy, muzyka, rękodzieło) Zagospodarowanie turystyczne Potencjał turystyczny subregionu południowego województwa śląskiego w świetle badań empirycznych Potencjał turystyczny badanej destynacji - analiza danych statystycznych Produkty turystyczne w miejscu docelowym w świetle badań
Sygnatura czytelni BWF: XII J 47
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8741 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Turystyka zakupowa w miastach / Beata Paliś. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 426 stron : ilustracje ; 23 cm.
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Bibliografia na stronach 379-410.
Dla pracowników biur podróży, osób zarządzających miastami i promujących miasta na rynku turystycznym, a także pracowników i menedżerów centrów handlowych i innych placówek handlu detalicznego.
Miasto jako przestrzeń turystyczna Miasto w ujęciu marketingu terytorialnego Klasyfikacje i współczesne koncepcje rozwoju miast Handel w strukturze funkcji miasta Wielowymiarowość miast – w kierunku fenomenu turystyki miejskiej Uwarunkowania rozwoju turystyki miejskiej i jej wpływ na rozwój miasta Wybrane klasyfikacje uwarunkowań rozwoju turystyki Czynniki podażowe rozwoju turystyki miejskiej Czynniki popytowe rozwoju turystyki miejskiej Czynniki uniwersalne rozwoju turystyki miejskiej Rola interesariuszy w kreowaniu miejskiego produktu turystycznego. Obszary wpływu turystyki na rozwój miasta Istota, cechy i rola turystyki zakupowej w miastach Pojęcie turystyki zakupowej Produkt turystyki zakupowej Światowe destynacje zakupowe Ruch turystyczny motywowany zakupami w Polsce i na świecie Współczesne trendy w zachowaniach konsumentów a nowe wymiary sprzedaży detalicznej Metodyczno-organizacyjne aspekty badań determinant rozwoju turystyki zakupowej Elementy produktu turystyki zakupowej jako podażowe determinanty kształtujące decyzje jego nabywców Czynniki atrakcyjności miejsc zakupowych Destynacje i miejsca koncentracji turystów zakupowych oraz kupowane przez nich produkty Źródła informacji o miejscach zakupowych. Preferowane środki transportu w podróżach zakupowych Zachowania turystów w podróży motywowanej zakupami jako popytowe czynniki rozwoju turystyki zakupowej Motywy podróży w celach zakupowych Częstotliwość podróżowania Organizacja turystycznych wyjazdów zakupowych Osoby towarzyszące w czasie podróży zakupowej Wydatki turystów zakupowych Perspektywy rozwoju turystyki zakupowej według badanych respondentów Determinanty kształtujące rozwój turystyki zakupowej w opinii jej kreatorów Miasta zakupowe oraz czynniki rozwoju turystyki zakupowej Działania miejskich destynacji turystycznych na rzecz rozwoju turystyki zakupowej – wybrane przykłady z Polski i ze świata Perspektywy rozwoju turystyki zakupowej w opinii jej kreatorów Rekomendacje w zakresie planowania rozwoju turystyki zakupowej w polskich miastach
Sygnatura czytelni BWF: XII H 82
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152538 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8907 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 177-193
CZYNNIKI WZROSTU I ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTWA 1.1Przedsiębiorstwo w ujęciu teoretycznym 1.2Istota wzrostu i rozwoju przedsiębiorstwa 1.2.1Wzrost przedsiębiorstwa 1.2.2Rozwój przedsiębiorstwa 1.3Wybrane teorie wzrostu i rozwoju przedsiębiorstwa 1.3.1Teoria rozwoju J. Downiego 1.3.2Teoria R. Marrisa 1.3.3Teoria E. Penrose 1.3.4Model SOC 1.4Formy wzrostu i rozwoju przedsiębiorstwa 1.5Teorie rozwoju organizacji - fazowe modele wzrostu 1.6Fazy rozwoju i wzrostu przedsiębiorstwa PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH 2.1Istota i cechy rynku turystycznego 2.1.1Pojęcie rynku turystycznego i jego specyfika 2.1.2Elementy rynku turystycznego i jego cechy 2.1.3Struktura podmiotowa rynku turystycznego 2.2Rozwój rynku usług turystycznych 2.3Przedsiębiorstwo turystyczne w systemie gospodarki 2.4Produkt turystyczny jako wyznacznik atrakcyjności i aktywności przedsiębiorstw turystycznych WYBRANE CZYNNIKI WZROSTU I ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTW TURYSTYCZNYCH 3.1Czynniki wzrostu i rozwoju przedsiębiorstwa 3.2Kultura zaufania i innowacyjności jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa 3.3Jakość czynnikiem budującym przewagę konkurencyjną 3.4Etyka i społeczna odpowiedzialność biznesu jako determinanty rozwoju przedsiębiorstw turystycznych 3.5Rola finansów we wzroście przedsiębiorstw turystycznych 3.6Marketingowe czynniki rozwoju przedsiębiorstw turystycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152213 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności