Optymalizacja biznesu
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Kristiansen Per
(1)
Rasmussen Robert
(1)
Szewczyk Irena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Optymalizacja biznesu
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(494)
Energia elektryczna
(491)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(430)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Na okładce oznaczenie wydawcy orginału Wiley.
Indeks.
Część I Terytorium LEGO® SERIOUS PLAY 1Potrzeba budowania lepszych biznesów 2Klocek LEGO* 3Definicja poważnej zabawy 4Metoda LEGO® SERIOUS PLAY® 5Rozmyślanie o terytorium LEGO® SERIOUS PLAY® Część II LEGO® SERIOUS PLAY®: Platforma naukowa 6Budowanie wiedzy - pomóż swojemu umysłowi 7Neuronauka - pojmowanie umysłu budowniczego 8Przepływ - radość z efektywnego uczenia się 9Wyobraźnia - dostrzeganie tego, czego nie ma 10 W zabawie chodzi o proces Część III Działanie metody LEGO® SERIOUS PLAY 11Działanie metody LEGO® SERIOUS PLAY® w biznesie 12Działanie metody LEGO® SERIOUS PLAY® w firmie LEGO 13Działanie metody LEGO® SERIOUS PLAY® poza biznesem 14Rozważania na temat działania metody LEGO® SERIOUS PLAY® 15Przekraczanie granic z użyciem metody LEGO® SERIOUS PLAY®
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154342 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 177-193
CZYNNIKI WZROSTU I ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTWA 1.1Przedsiębiorstwo w ujęciu teoretycznym 1.2Istota wzrostu i rozwoju przedsiębiorstwa 1.2.1Wzrost przedsiębiorstwa 1.2.2Rozwój przedsiębiorstwa 1.3Wybrane teorie wzrostu i rozwoju przedsiębiorstwa 1.3.1Teoria rozwoju J. Downiego 1.3.2Teoria R. Marrisa 1.3.3Teoria E. Penrose 1.3.4Model SOC 1.4Formy wzrostu i rozwoju przedsiębiorstwa 1.5Teorie rozwoju organizacji - fazowe modele wzrostu 1.6Fazy rozwoju i wzrostu przedsiębiorstwa PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH 2.1Istota i cechy rynku turystycznego 2.1.1Pojęcie rynku turystycznego i jego specyfika 2.1.2Elementy rynku turystycznego i jego cechy 2.1.3Struktura podmiotowa rynku turystycznego 2.2Rozwój rynku usług turystycznych 2.3Przedsiębiorstwo turystyczne w systemie gospodarki 2.4Produkt turystyczny jako wyznacznik atrakcyjności i aktywności przedsiębiorstw turystycznych WYBRANE CZYNNIKI WZROSTU I ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTW TURYSTYCZNYCH 3.1Czynniki wzrostu i rozwoju przedsiębiorstwa 3.2Kultura zaufania i innowacyjności jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa 3.3Jakość czynnikiem budującym przewagę konkurencyjną 3.4Etyka i społeczna odpowiedzialność biznesu jako determinanty rozwoju przedsiębiorstw turystycznych 3.5Rola finansów we wzroście przedsiębiorstw turystycznych 3.6Marketingowe czynniki rozwoju przedsiębiorstw turystycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152213 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności