Zarządzanie rozwojem
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Autor
Duda Jan Tadeusz (1949- )
(1)
Mitoraj-Jaroszek Małgorzata
(1)
Moterski Filip
(1)
Piontek Barbara
(1)
Piontek Franciszek (1937- )
(1)
Roguski Jacek
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szelągowska Anna
(1)
Szewczyk Irena
(1)
Sładek Jerzy
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Szkoły średnie
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Zarządzanie rozwojem
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Hiszpania
(1)
Obszar Funkcjonalny Aglomeracji Warszawsko-Łódzkiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Łódzkie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Nauka i badania
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Rozwój osobisty
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Mechanika)
Bibliogr., netogr. s. 200-209.
Dla pracowników nauki zajmujących się tematyką rozwoju wyrobów, twórców systemów wspomagania komputerowego oraz inżynierów wdrażających nowoczesne rozwiązania w polskim przemyśle.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143899 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Na okładce: uwzględnia specyfikę branży IT.
Na stronie tytułowej: Helion Szkolenia Akademia IT & Biznes.
Bibliografia na stronach [267]-280.
Rozdział 1. Rozwój kompetencji w oparciu o rezultaty 9 Czym jest rozwój zasobów ludzkich? 9 Jaki jest cel rozwoju zasobów ludzkich? 11 Rozdział 2. Określenie potrzeb biznesowych i rozwojowych 15 Potencjalna opłacalność inwestycji 18 Potrzeby biznesowe 18 Potrzeby w zakresie wyników na stanowisku pracy 19 Formalna ocena pracy 20 Ocena 360 stopni 23 Obserwacja przy pracy 26 Potrzeby w zakresie uczenia się 34 Wywiady 34 Kwestionariusze 35 Testy wiedzy lub umiejętności 49 Preferencje 51 Mapa analizy potrzeb 51 Rozdział 3. Ustalenie celów biznesowych i rozwojowych 53 Cele na pierwszym poziomie - reakcja i planowanie działań 55 Cele na drugim poziomie - zdobyta wiedza i umiejętności 56 Cele na trzecim poziomie - zastosowanie i wdrożenie wiedzy na stanowisku pracy 57 Cele na czwartym poziomie - wpływ na rezultaty biznesowe 59 Cele na piątym poziomie - ROI (zwrot z inwestycji) 60 Rozdział 4. Ocena rezultatów szkoleń 63 Ocena na pierwszym poziomie - reakcja i planowanie działań 66 Plan działania 69 Ocena na drugim poziomie - zmiany w poziomie wiedzy i umiejętności 71 Ocena na trzecim poziomie - wdrożenie wiedzy i umiejętności na stanowisku pracy 73 Narzędzia do oceny szkolenia na trzecim poziomie 83 Podsumowanie planów działań 87 Ocena na czwartym poziomie - wpływ na wskaźniki biznesowe 89 Ocena na piątym poziomie - ROI, czyli zwrot z inwestycji 92 ROI ze szkolenia umiejętności przywódczych dla kadry menedżerskiej - studium przypadku 94 Rozdział 5. Przygotowanie i prowadzenie szkolenia 111 Etap twórczy 111 Cele uczenia 113 Dobór metod szkoleniowych 113 Metody pozwalające osiągnąć cele poznawcze 114 Metody pozwalające osiągnąć cele afektywne 118 Metody pozwalające osiągnąć cele behawioralne 125 Podręczniki prowadzącego szkolenie - "manual" 128 Materiały szkoleniowe 160 Kompetencje trenera prowadzącego szkolenie 166 Trenerzy wewnętrzni w organizacji 174 Współpraca z firmami szkoleniowymi 184 Rozdział 6. Blended learning 187 Przykład blended learningu 190 Zasada 70/20/10 - co to takiego? 192 Studium przypadku 204 Realizacja projektu 205 Rozdział 7. Rozwój kompetencji menedżerskich 207 Start menedżera 208 Awans zewnętrzny 209 Awans wewnętrzny 209 Planowanie i organizacja czasu pracy 210 Umiejętność prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych 212 Formalna ocena pracy 214 Rozwój kompetencji zespołu 218 Wprowadzanie nowego pracownika 218 Rola menedżera w szkoleniach 219 Coaching menedżerski 221 Delegowanie zadań 224 Trudne sytuacje w zarządzaniu 227 Coaching biznesowy 229 Studium przypadku 231 Mentoring 236 Rozdział 8. Zarządzanie karierą i planowanie sukcesji 245 Ścieżki kariery 247 Planowanie sukcesji 248 Rozdział 9. Kontekst organizacyjny 259 Powiązanie z biznesem 259 Zaangażowanie kadry menedżerskiej w proces rozwoju 262 Klimat organizacyjny 263
Sygnatura czytelni BMW: VI E 255 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147044 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Samorządowa)
Bibliografia na stronach 179-184.
Rozdział 1. Dziedzictwo poprzemysłowe a rozwój miasta 1.1. Dziedzictwo poprzemysłowe jako część dziedzictwa kulturowego 1.2. Dziedzictwo materialne i niematerialne jako czynnik rozwoju miasta Rozdział 2. Elementy zintegrowanego zarządzania miastem 2.1. Zintegrowane zarządzanie miastem 2.2. Sieci jako możliwość wykorzystania dziedzictwa poprzemysłowego w procesie zarządzania miastem 2.3. Zintegrowane projekty rozwojowe jako instrument procesu zarządzania miastem Rozdział 3. Organizacyjne i prawne podstawy wykorzystania obszarów poprzemysłowych 3.1. Rewitalizacja obszarów poprzemysłowych 3.2. Turystyka i szlaki kulturowe jako sposób adaptacji materialnego dziedzictwa poprzemysłowego 3.3. Przegląd obowiązującego prawa w zakresie ochrony dziedzictwa kulturowego 3.4. Nowe kierunki ochrony dziedzictwa poprzemysłowego Rozdział 4. Wykorzystanie materialnego dziedzictwa poprzemysłowego – prezentacja wyników badań 4.1. Charakterystyka miasta oraz obszarów wybranych do analizy 4.2. Metodologiczne aspekty procesu badawczego materialnego dziedzictwa poprzemysłowego w badaniach ilościowych i jakościowych 4.3. Techniki i narzędzia badawcze 4.4. Adaptacja oraz atrakcyjność materialnego dziedzictwa poprzemysłowego Łodzi w oczach interesariuszy 4.5. Możliwość adaptacji materialnego dziedzictwa poprzemysłowego poprzez wykorzystanie go na potrzeby rozwoju turystyki w kontekście zarządzania zintegrowanego 4.6. Identyfikacja kluczowych elementów dziedzictwa poprzemysłowego województwa łódzkiego oraz warszawsko-łódzkiego obszaru funkcjonalnego w kontekście zintegrowanego zarządzania rozwojem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149144 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. z dod. s. tyt.: Development management : social, economic and ecological aspects.
Na s. tyt. i okł. logo: Rozwój zrównoważony i trwały : człowiek, przyroda, ekonomia.
Stanowi merytoryczną całość z: Księga pamiątkowa Prof. zw. dr hab. Franciszka Piontka / pod red. B. Piontek, W. Piontka. Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007.
Zawiera materiały z Konferencji Jubileuszowej "Rozwój : godność człowieka, gospodarowanie, poszanowanie przyrody", połączonej z obchodami 70. urodzin i 40-lecia pracy naukowej Prof. zw. dr hab. Franciszka Piontka, Wisła, 11-13 czerwca 2007 r. - inf. o miejscu i dacie impr. ze s. [770].
Bibliogr. przy ref.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 119302 L (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 369-462.
I. ZINTEGROWANE ZARZĄDZANIE INSTYTUCJAMI SZKOLNICTWA WYŻSZEGO 1.Istota zarządzania uczelniami 1.1.Uczelnia przyszłości 1.2.Organizacja uniwersytetów I fali 1.3.Organizacja uniwersytetów II fali 1.4.Uniwersytety posthumboldtowskie 1.5.Organizacja uczelni III fali 1.6.Organizacja uczelni IV fali 1.7.Cztery fale organizacji uczelni 1.8.Autonomia uniwersytetu i wolność nauki 2.Model zarządzania uczelnią - perspektywa zintegrowana 2.1.Nadzór akademicki a zarządzanie uczelniami 2.2.Zarządzanie uczelnią 2.3.Ład akademicki i nadzór nad uczelniami 2.4.Modele ładu akademickiego w różnych krajach 2.5.Nadzór a zarządzanie uczelnią 2.6.Koncepcje ładu akademickiego 2.7.Krytyka menedżeryzmu i korporacyjności w zarządzaniu uczelnią 3.Transformacje instytucji szkolnictwa wyższego 3.1.Źródła transformacji uczelni 3.2.Uniwersytet neoliberalny - idea i krytyka 3.3.Internacjonalizacja szkolnictwa wyższego 3.4.Dywersyfikacja strategii oraz stratyfikacja zarządzania uczelniami 3.5.Powszechność kształcenia wyższego 3.6.Korporatyzacja zawodu akademika 3.7.Nauka przemysłowa oraz akademicka 3.8.Prywatyzacja i specjalizacja kształcenia 4. Przywództwo akademickie 4.1.Przywództwo w uczelni 4.2.Koncepcje przywództwa akademickiego 4.3.Role kierownicze w uczelniach 4.4.Przywództwo cyfrowe w uczelniach II. SYSTEM ORGANIZACYJNY UCZELNI 5.Strategia i misja akademicka 5.1.Zarządzanie strategiczne w uczelni 5.2.Historyczne zmiany misji i strategii akademickiej 5.3.Formacje i strategie uczelni 5.4.Biznesowe koncepcje strategii w uczelniach 6.Kultura i tożsamość organizacyjna uczelni 6.1.Kultura i tożsamość organizacyjna 6.2.Modele kultur organizacyjnych 6.3.Rodzaje kultur organizacyjnych 6.4.Ewolucja kultur akademickich 6.5.Zanikanie tradycyjnych kultur uniwersytetów 6.6.Kultura kontroli w uczelni 6.7.Proces zmiany kulturowej 7.Struktury organizacyjne i władza w uczelniach 7.1.Struktury organizacyjne 7.2.Struktury organizacyjne uczelni 7.3.Władza w organizacjach 7.4.Zmiany struktur władzy w uczelniach III. MISJE UCZELNI 8.Zarządzanie nauką 8.1.Znaczenie działalności naukowej uczelni 8.2.Zarządzanie działalnością badawczą uczelni 8.3.Międzynarodowe rankingi doskonałości naukowej 8.4.Krytyczne spojrzenie na zarządzanie nauką 9.Zarządzanie dydaktyką 9.1.Znaczenie zarządzania kształceniem wyższym 9.2.Zarządzanie jakością kształcenia 9.3.Zmiany systemów jakości 9.4.Metody i narzędzia zarządzania jakością w edukacji 9.5.Krytycznie o zarządzaniu jakością kształcenia 10. Zarządzanie trzecią misją 10.1.Istota trzeciej misji 10.2.Cele trzeciej misji uczelni 10.3.Zarządzanie trzecią misją 10.4.Różnorodność i tolerancja w uczelni 10.5.Zrównoważony rozwój w szkolnictwie wyższym IV. ZARZĄDZANIE OBSZARAMI FUNKCJONALNYMI UNIWERSYTETÓW 11.Zarządzanie kapitałem ludzkim i talentami w uczelniach 11.1.Człowiek w uczelni 11.2.Trzy paradygmaty zarządzania ludźmi w uczelni 11.3.Transformacje zarządzania kapitałem ludzkim w uczelniach 11.4.Zarządzanie kapitałem ludzkim w uczelniach i przedsiębiorstwach 11.5.Szkoły wyższe a obszary funkcji kadrowych 11.6.Planowanie zasobów ludzkich (planowanie personalne) 11.7.Rola rekrutacji w uczelniach 11.8.Problemy motywowania pracowników 12.Marketing w szkolnictwie wyższym 12.1.Ambiwalencja marketingu akademickiego 12.2.Koncepcje działalności marketingowej uczelni 12.3.Marka uniwersytetu 12.4.Komunikacja marketingowa w uniwersytetach 12.5.Marketing wewnętrzny oraz społeczna odpowiedzialność uniwersytetu 13.Policzalność uczelni 13.1.Koncepcja policzalności (accountability) 13.2.Rachunkowość uniwersytetów 13.3.Rozliczalność i profesjonalizacja zarządzania uczelniami publicznymi 13.4.Pomiar efektywności działalności uniwersytetów 13.5.Pomiar kapitału intelektualnego w uczelniach 13.6.Sprawozdawczość kapitału intelektualnego w szkołach wyższych 13.7.Zastosowanie raportowania kapitału intelektualnego uczelni na świecie 14.Zarządzanie wiedzą i informacją w instytucjach szkolnictwa wyższego 14.1.Zarządzanie wiedzą 14.2.Zarządzanie wiedzą w uczelniach 14.3.Taksonomie wiedzy w szkolnictwie wyższym 14.4.Koncepcje zarządzania wiedzą w uczelniach 14.5.Technologie informacyjno-komunikacyjne w ZW w uczelniach V. ZARZĄDZANIE ZMIANĄ I PROCESAMI W SZKOLNICTWIE WYŻSZYM 15.Zarządzanie zmianą i restrukturyzacja uczelni 15.1.Zarządzanie zmianą w uczelni 15.2.Zarządzanie zmianą kulturową w uczelni 15.3.Istota restrukturyzacji w uczelniach 15.4.Typologie restrukturyzacji uniwersytetów 16.Zarządzanie procesowe i projektowe w uczelni 16.1.„Projektyzacja" zarządzania 16.2.Procesy oraz projekty w szkolnictwie wyższym 17.Fuzje, przejęcia i alianse strategiczne uczelni 17.1.Rola fuzji uniwersytetów 17.2.Kooperacja, koordynacja oraz konsolidacja szkól wyższych 17.3.Ograniczenia fuzji szkól wyższych 17.4.Fale konsolidacji na świecie 17.5.Warunki brzegowe powodzenia fuzji uniwersytetu VI. ZARZĄDZANIE UNIWERSYTETEM PRZYSZŁOŚCI 18.Wpływ pandemii COVID-19 na szkolnictwo wyższe 18.1.Wpływ pandemii COVID-19 na cyfryzację organizacji 18.2.Skutki pandemii dla uczelni 18.3.Wymuszony e-learning w pandemii 19.Transformacja cyfrowa uczelni 19.1.Transformacja cyfrowa świata 19.2.Organizacje ery cyfrowej 19.3.Transformacja cyfrowa w uczelniach 20.Paradygmaty organizacyjne uniwersytetu 20.1.Paradygmaty organizacyjne 20.2.Funkcjonalistyczny paradygmat uczelni 20.3.Interpretatywna wizja szkoły wyższej 20.4.Krytyczny obraz uniwersytetu 20.5.Postmodernistyczny uniwersytet? 20.6.Analiza porównawcza paradygmatów organizacyjnych uczelni
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152539 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Inwestycje w zrównoważonym rozwoju miast / redakcja naukowa Anna Szelągowska. - Wydanie II zmienione. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 256 stron : ilustracje, mapy, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Miasta w świetle koncepcji zrównoważonego rozwoju - Anna Szelągowska 15 1.1. Geneza zrównoważonego rozwoju - od homo oeconomicus do homo sustinens 16 1.2. Zrównoważony rozwój - od antropopresji do antropizacji 20 1.3. Zrównoważony rozwój w dokumentach międzynarodowych 23 1.4. Kwestia zrównoważonego rozwoju miast w Agendzie 2030 28 1.5. Zrównoważony rozwój miast w świetle Agendy 2030 - wizja czy rzeczywistość? 31 Znaczenie inwestycji w rozwoju smart cities na przykładzie Barcelony - Monika Kustra 41 2.1. Idea smart city 42 2.2. Sektor technologii informacyjno-komunikacyjnych (ITC) 46 2.2.1. Inwestycje z zakresu smart city i ICT w miastach i ich znaczenie 47 2.2.2. Rola ICT w generowaniu wzrostu gospodarczego i przewagi konkurencyjnej miast 50 2.3. Studium przypadku - Barcelona 51 2.3.1. Model smart city w Barcelonie 52 2.3.2. Zrealizowane inwestycje i wdrożone rozwiązania technologiczne 55 2.3.3. Korzyści z realizacji modelu Smart City Barcelona 59 Rating w ocenie atrakcyjności inwestycyjnej miasta - Janusz Cichy 65 3.1. Atrakcyjność inwestycyjna a konkurencyjność - rozważania 66 3.2. Czynniki atrakcyjności inwestycyjnej miasta 70 3.3. Rating jako ocena wiarygodności finansowej miasta 74 3.4. Rating miasta jako czynnik lokalizacji inwestycji 78 Napływ bezpośrednich zagranicznych inwestycji do polskich regionów i miast - Aneta M. Kosztowniak, Andrzej T. Kosztowniak 85 4.1. Definicje oraz wybrane teorie charakteryzujące źródła powstania ZIB 87 4.2. Rola ZIB w rozwoju gospodarczym kraju oraz regionu przyjmującego 94 4.3. Czynniki lokalizacyjne oraz bariery napływu ZIB w kraju i regionie przyjmującym 100 4.4. Ocena atrakcyjności inwestycyjnej województw i podregionów oraz jej zmiany 105 4.5. Lokalizacja ZIB w polskich miastach 111 Zarządzanie miastem z wykorzystaniem partnerstwa publiczno-prywatnego - Katarzyna G. Sobiech-Grabka 129 5.1. Niedoskonałość państwa - przegląd koncepcji teoretycznych 131 5.2. W poszukiwaniu probierza efektywności działań administracji publicznej 134 5.3. Sandy Springs - studium przypadku 138 5.3.1. Sandy Springs jako pionier w wykorzystaniu PPP do kompleksowego zarządzania miastem 138 5.3.2. Rewizja początkowych założeń: odejście od kompleksowego PPP 142 5.4. Inne doświadczenia w wykorzystywaniu PPP w sferze zarządzania w miastach amerykańskich 144 Zarządzanie przestrzenią publiczną przez podmioty prywatne w formule partnerstwa publiczno-prywatnego: nowojorski Central Park - Katarzyna G. Sobiech-Grabka 151 6.1. Central Park - studium przypadku 153 6.2. Przegląd innych doświadczeń amerykańskich 157 Inwestycje w ciepłownictwo miejskie - Dorota Niedziółka 163 7.1. Ciepłownictwo wobec konieczności zmian 164 7.2. Specyfika współczesnego ciepłownictwa 166 7.3. Inwestycje na rynku ciepła systemowego 169 Wydatki inwestycyjne jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie miast na prawach powiatu - Anna Pyka, Jolanta Gałuszka 177 8.1. Miasta na prawach powiatu w strukturze jednostek samorządu terytorialnego 180 8.2. Inwestycje w działalności jednostek samorządowych 182 8.3. Wydatki inwestycyjne samorządów 186 8.4. Analiza wydatków inwestycyjnych miast na prawach powiatu 188 8.5. Przyszłość miast, innowacyjność i atrakcyjność dla biznesu 198 Innowacyjność na polskim rynku nieruchomości - Leszek Kałkowski 209 Zmiany wartości nieruchomości w procesie inwestycyjnym - Joanna Cymerman 219 10.1. Kategoria wartości nieruchomości 220 10.2. Podstawowe zagadnienia z wyceny nieruchomości 223 10.3. Wartość nieruchomości w procesie inwestycyjnym 228 10.3.1. Etapy rozwoju nieruchomości 228 10.3.2. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy 230 10.3.3. Podział nieruchomości 233 10.3.4. Uzbrojenie terenu 234 10.3.5. Scalenie i podział nieruchomości 236 Dochodzenie roszczeń z tytułu spadku wartości nieruchomości wskutek wejścia w życie planu miejscowego - wybrane zagadnienia - Jerzy Kopyra 241 11.1. Plan miejscowy jako źródło roszczeń związanych ze spadkiem wartości nieruchomości 241 11.2. Brak albo istotne ograniczenie możliwości korzystania z nieruchomości lub jej części w dotychczasowy sposób lub zgodny z dotychczasowym przeznaczeniem 242 11.3. Szacowanie wysokości należnego odszkodowania 247 11.4. Przedawnienie roszczeń z art. 36 UPZP 251
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153792 N, 153791 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 177-193
CZYNNIKI WZROSTU I ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTWA 1.1Przedsiębiorstwo w ujęciu teoretycznym 1.2Istota wzrostu i rozwoju przedsiębiorstwa 1.2.1Wzrost przedsiębiorstwa 1.2.2Rozwój przedsiębiorstwa 1.3Wybrane teorie wzrostu i rozwoju przedsiębiorstwa 1.3.1Teoria rozwoju J. Downiego 1.3.2Teoria R. Marrisa 1.3.3Teoria E. Penrose 1.3.4Model SOC 1.4Formy wzrostu i rozwoju przedsiębiorstwa 1.5Teorie rozwoju organizacji - fazowe modele wzrostu 1.6Fazy rozwoju i wzrostu przedsiębiorstwa PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH 2.1Istota i cechy rynku turystycznego 2.1.1Pojęcie rynku turystycznego i jego specyfika 2.1.2Elementy rynku turystycznego i jego cechy 2.1.3Struktura podmiotowa rynku turystycznego 2.2Rozwój rynku usług turystycznych 2.3Przedsiębiorstwo turystyczne w systemie gospodarki 2.4Produkt turystyczny jako wyznacznik atrakcyjności i aktywności przedsiębiorstw turystycznych WYBRANE CZYNNIKI WZROSTU I ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTW TURYSTYCZNYCH 3.1Czynniki wzrostu i rozwoju przedsiębiorstwa 3.2Kultura zaufania i innowacyjności jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa 3.3Jakość czynnikiem budującym przewagę konkurencyjną 3.4Etyka i społeczna odpowiedzialność biznesu jako determinanty rozwoju przedsiębiorstw turystycznych 3.5Rola finansów we wzroście przedsiębiorstw turystycznych 3.6Marketingowe czynniki rozwoju przedsiębiorstw turystycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152213 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności