Sułkowski Łukasz
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(13)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Artykuły
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(14)
dostępne
(5)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Biblioteka Międzywydziałowa
(7)
Biblioteka WEiZ
(7)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Sułkowski Łukasz
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Logistycy
(1)
Temat
Zarządzanie
(3)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Dystopia
(1)
Integracja europejska
(1)
Języki
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Kultura organizacji
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka (organizacja)
(1)
Marketing
(1)
Misja uczelni
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja oświaty
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Teoria poznania
(1)
Utopia
(1)
Wolność
(1)
Zarządzanie międzykulturowe
(1)
Zarządzanie oświatą
(1)
Zarządzanie publiczne
(1)
Zarządzanie rozwojem
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
Zasoby ludzkie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(3)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Metody i Techniki Zarządzania)
Bibliografia przy rozdziałach.
Dla specjalistów od zarządzania i aktywnych menedżerów, prawników, twórców prawa oraz studentów.
Zarządzanie zespołem wielokulturowym Ewa Stroińska, Justyna Trippner-Hrabi Wielokulturowość a zarządzanie Agata Kołodziejska Metody zarządzania międzykulturowego Michał Chmielecki, Łukasz Sułkowski Interkulturowość prawa. Treści czynności prawnych Paweł Sydor Aspekty kulturowe rachunkowości Justyna Fijałkowska Wybrane problemy zarządzania podmiotami leczniczymi w dobie przemian kulturowych na podstawie badań pilotażowych w Polsce i w Wielkiej Brytanii Andrzej Woźniak, Robert Seliga Prawo pacjenta do informacji i autonomii decydowania w wymiarze wielokulturowości Justyna Zajdel Nauczyciel w szkole wielokulturowej Adam K. Gogacz Kultura strategiczna – nowe podejście w zarządzaniu strategią Krzysztof Skusiewicz Reklama w perspektywie wielokulturowości Grzegorz Ignatowski Zezwolenia na pracę cudzoziemców ze wschodu w Polsce Joanna Wróblewska Nabywanie nieruchomości przez cudzoziemców ze wschodu Aleksandra Wojewoda Obraz ciała kobiet w różnych kulturach – wybrane konteksty Mariola Świderska Normatywne uwarunkowania ochrony zabytków sakralnych Tomaszowa Mazowieckiego Waldemar Szymański
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 325 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 10
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144853 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154054 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Logistyka w naukach o zarządzaniu i jakości Sylwia KONECKA 1.1.Koncepcje zarządzania, schematy poznawcze i teorie szczególne dla logistyki 1.2.Wybrane klasyfikacje dyscyplin naukowych 1.3.Logistyka jako kierunek studiów i jej lokowanie w odniesieniu do dyscypliny nauki o zarządzaniu i jakości - wyniki analizy danych z bazy RAD-on 1.4.Analiza struktur organizacyjnych publicznych uczelni wyższych pod kątem zatrudnienia kobiet logistyków 1.5.Kobiety i ich dorobek publikacyjny w aspekcie badań nad teorią logistyki w naukach o zarządzaniu i jakości Zarządzanie karierą zawodową kobiet w branży usług TSL Joanna DZIEŃDZIORA, Małgorzata SMOLAREK, Mirella HELLER 2.1.Istota i pojęcie kariery zawodowej 2.2.Kariera zawodowa kobiet 2.3.Analiza i ocena zarządzania karierą zawodową kobiet w branży usług TSL w świetle badań własnych Style kierowania menedżerów w przedsiębiorstwach logistycznych Jadwiga KACZMARSKA-KRAWCZAK 3.1.Style kierowania jako wyznaczniki efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi 3.2.Motywowanie w procesie kierowania 3.3.Style kierowania w przedsiębiorstwach logistycznych regionu łódzkiego - wyniki badań ankietowych Dbałość o klienta w procesie obsługi logistycznej Katarzyna KOLASIŃSKA-MORAWSKA 4.1.Ujęcie definicyjne, podział, rola i znaczenie klientów 4.2.Realizacja logistycznej obsługi klienta 4.3.Tworzenie wartości na rzecz klienta 4.4.Lojalność efektem tworzenia długotrwałych relacji 4.5.Technologia wsparciem w obsłudze logistycznej Usługi logistyczne integratorem łańcuchów dostaw - problemy kształtowania współpracy Marta BRZOZOWSKA 5.1.Zarządzanie łańcuchem dostaw w ujęciu teoretycznym 5.2.Kreowanie usług logistycznych w odpowiedzi na potrzeby rynkowe 5.3.Logistyka w pandemii 5.4.Udział kobiet w zarządzaniu łańcuchami dostaw Problematyka logistyki zaopatrzenia - ujęcie taktyczno-operacyjne Danuta JANCZEWSKA 6.1.Współczesne koncepcje logistyki zaopatrzenia 6.2.Zaopatrzenie jako kluczowa funkcja logistyczna w budowaniu konkurencyjności przedsiębiorstwa 6.3.Logistyczny proces zaopatrzenia - przykłady działań 6.4.Taktyczne i operacyjne podejście do logistyki zaopatrzenia w przedsiębiorstwie cukierniczym z sektora MSP - case study Zarządzanie w gospodarce magazynowej Marta UZNAŃSKA 7.1.Znaczenie i rola współczesnych magazynów w systemie logistycznym 7.2.Podstawowe fazy procesu magazynowania 7.3.Wyzwania w zarządzaniu gospodarką magazynową w XXI wieku 7.4.Kobiety w zarządzaniu gospodarką magazynową - osobista perspektywa Transport w logistyce Dorota DZIEDZIC, Monika ZIÓŁKO 8.1.Pojęcia związane z transportem 8.2.Funkcje transportu 8.3.Klasyfikacja transportu 8.4.Transport w Polsce 8.5.Kobiety w transporcie Logistyka w produkcji Irena Barbara JAŁMUŻNA 9.1.Oblicza logistyki produkcji 9.2.Czynniki determinujące kształtowanie przepływów 9.3.Logistyka produkcji oraz typy, formy i odmiany organizacji produkcji 9.4.Metody skutecznego zarządzania w integralnej logistyce produkcji 9.5.Obecne wyzwania dla logistyki produkcji 9.6.Wymagane cechy liderów w logistyce produkcji: „Siła liderek" 9.7.Kobiety w logistyce produkcji - wyniki badań Innowacje w logistyce Monika ZIÓŁKO, Justyna BROUQUIER 10.1.Definicje innowacji 10.2.Rodzaje innowacji 10.3.Innowacje a płeć 10.4.Innowacje w łańcuchach dostaw 10.5.Autonomiczne roboty dostawcze na przykładzie firmy Starship Informatyzacja a bezpieczeństwo informacyjne w logistyce Grażyna OŻAREK 11.1.Obraz statystyczny wykorzystania ICT w logistyce 11.2.Obraz bezpieczeństwa informacyjnego w usługach transportowych i gospodarce magazynowej 11.3.Dobre praktyki w ochronie informacji 11.4.Ocena poziomu bezpieczeństwa informacyjnego w organizacji 11.5.Koszty bezpieczeństwa informacyjnego Społeczna odpowiedzialność biznesu jako narzędzie budowania wizerunku firm logistycznych Ewa STROIŃSKA 12.1.Społeczna odpowiedzialność biznesu - zarys definicyjny 12.2.Koncepcja CSR w organizacjach logistycznych 12.3.Metodyka badawcza 12.4.CSR w praktyce-wyniki badań
Sygnatura czytelni BMW: VI I 26 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152377 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 152376 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Metody i Techniki Zarządzania)
Bibliogr. przy rozdz.
Dla menedżerów sektora publicznego, badaczy i studentów zainteresowanych zarządzaniem oraz pracowników administracji i służb publicznych.
Podstawy teoretyczne zarządzania publicznego Współczesne tendencje rozwoju nauk o zarządzaniu Łukasz Sułkowski 1.1. Megatrendy we współczesnych naukach o zarządzaniu 1.1.1. Specjalizacja w naukach o zarządzaniu 1.1.2. Wyłanianie się zupełnie nowych problemów i pól badawczych 1.1.3. Wzrastająca interdyscyplinarność nauk o zarządzaniu 1.1.4. Rozmycie tożsamości nauk o zarządzaniu i dyskursu organizacyjnego 1.1.5. Polimetodyczność zarządzania 1.1.6. Wieloparadygmatyczność organizacji i zarządzania 1.1.7. Pragmatyzacja nauk o zarządzaniu 1.1.8. Aksjologizacja nauk o zarządzaniu 1.1.9. Ekspansja przyrodoznawstwa 1.2. Megatrendy w zarządzaniu publicznym Zarządzanie publiczne jako teoria i praktyka Barbara Kożuch 2.1. Źródła i podstawy teoretyczne zarządzania publicznego 2.2. Zarządzanie publiczne jako szczegółowa dyscyplina nauk o zarządzaniu 2.3. Empiryczne modele zarządzania publicznego Metody i techniki zarządzania publicznego Publiczne zarządzanie strategiczne Paweł Mickiewicz 3.1. Źródła i podstawy teoretyczne publicznego zarządzania strategicznego 3.2. Zarządzanie strategiczne w samorządzie 3.3. Strategiczne zarządzanie przestrzenią i środowiskiem Zarządzanie jakością w organizacjach publicznych Roman Batko 4.1. Pojęcie jakości 4.2. Współczesna organizacja publiczna 4.3. Standaryzacja zarządzania organizacją publiczną dzięki systemowi zarządzania jakością 4.4. Jakość jako zobowiązanie etyczne Zarządzanie programami i projektami publicznymi Barbara Kożuch 5.1. Ogólna charakterystyka zarządzania programami i projektami publicznymi 5.2. Specyfika zarządzania publicznymi programami i projektami 5.3. Czynniki sukcesu w zarządzaniu programami i projektami Kultura organizacji publicznej Łukasz Sułkowski 6.1. Badania kultur organizacji publicznych 6.1.1. Analizy kultur organizacji publicznych 6.1.2. Analizy porównawcze kultur organizacji sektora publicznego oraz prywatnego, szczególnie w kontekście nurtu nowego zarządzania publicznego 6.1.3. Pragmatyczne analizy studiów przypadku wskazujące na możliwości wprowadzania zmian kulturowych oraz reform 6.1.4. Koncepcje biurokratyzacji i postbiurokratyzacji oraz krytyczne studia zarządzania publicznego 6.1.5. Opisy wpływu kontekstu kulturowego na zarządzanie organizacjami sektora publicznego 6.1.6. Problemy efektywności, jakości i skuteczności działania oraz konkurencyjności sektora publicznego 6.1.7. Swoiste tematy łączące kulturę z innymi problemami zarządzania organizacjami publicznymi 6.2. Charakterystyka kultur organizacji publicznych 6.3. Kultura biurokratyczna versus kultura pragmatyczna w organizacjach publicznych 6.4. Kultura konserwatywna versus kultura innowacyjna w organizacjach publicznych 6.5. Kultura hierarchiczna versus kultura równościowa w organizacjach publicznych 6.6. Kultura kolektywistyczna versus kultura indywidualistyczna w organizacjach publicznych 6.7. Kultura słaba versus kultura silna w organizacjach publicznych 6.8. Kultura negatywna versus kultura pozytywna w organizacjach publicznych Nowoczesne przywództwo w organizacjach publicznych Aldona Frączkiewicz-Wronka 7.1. Przywództwo - charakterystyka głównych koncepcji 7.2. Organizacja publiczna jako środowisko pracy przywódcy 7.3. Organizacyjne i indywidualne uwarunkowania rozwoju przywództwa w organizacjach publicznych Zarządzanie partycypacyjne Barbara Kożuch, Antoni Kożuch 8.1. Partycypacja w organizacjach publicznych 8.2. Istota zarządzania partycypacyjnego 8.3. Zarządzanie partycypacyjne a budowanie zaufania publicznego Dobre praktyki zarządzania publicznego Transformacja uczelni publicznych na przykładzie wybranych metod zarządzania jakością kształcenia Łukasz Sułkowski 9.1. Transformacje uniwersytetów 9.2. Uczelnie wyższe w Polsce 9.3. Wybrane metody zarządzania jakością kształcenia w uczelni wyższej 9.4. Przykłady zastosowania metod zarządzania jakością w uczelniach wyższych 9.5. Przykłady dobrych praktyk uczelni publicznych w Polsce Diagnozowanie kultury organizacyjnej w podmiocie leczniczym - studium szpitala publicznego Aldona Frączkiewicz-Wronka 10.1. Szpital publiczny - analiza skłonności personelu zarządzającego do doskonalenia procesu kierowania 10.2. Diagnoza kultury organizacyjnej w szpitalu publicznym - studium przypadku 10.2.1. Zaprojektowana procedura i metodyka badawcza 10.2.2. Charakterystyka instrumentu pomiarowego OCAI 10.2.3. Omówienie wyników prowadzonego studium przypadku
Sygnatura czytelni BWZ: XII G 32
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141256 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5388 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Metody i Techniki Zarządzania)
Wykaz aut. na s. [274]-276.
Bibliogr. przy rozdz.
Dla pracowników naukowych i studentów kierunków zarządzania, administracji, psychologii i socjologii oraz pracowników służb kadrowych w różnego typu organizacjach.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 170 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 151
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 142422 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 142421 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5488 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Metody i Techniki Zarządzania)
Bibliogr. przy rozdz.
Metody zarządzania marką Magdalena Grębosz 1.1. Cykl życia marki 1.2. Metody wprowadzania marki na rynek 1.3. Metody wzmacniania marki 1.4. Metody rozwoju marki 1.5. Metody odświeżenia marki 1.6. Metody wycofania marki z rynku 2. Kreowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na podstawie kapitału marki Maciej Dębski 2.1. Kapitał marki jako źródło jej wartości 2.2. Model budowania przewagi konkurencyjnej na podstawie kapitału marki 2.3. Promocja jako narzędzie budowania kapitału marki 2.4. Marketing relacji jako narzędzie budowania kapitału marki 3. Metody komunikacji marketingowej Michał Chmielecki 3.1. Social media jako norma w komunikacji marketingowej 3.2. Employer branding – mariaż marketingu i HR 3.3. CSR 3.4. Międzykulturowe public relations 3.5. Wartości i elementy kulturowe w Azji 4. Marketing relacji Jacek Otto 4.1. Ewolucja koncepcji marketingu 4.2. Produkt relacyjny 4.3. Cena relacyjna 4.4. Dystrybucja bezpośrednia 4.5. Promocja interaktywna 4.6. Specjalna obsługa 4.7. Programy lojalnościowe 5. Marketing społeczny Robert Seliga, Andrzej Woźniak 5.1. CSR a marketing społeczny 5.2. Zintegrowany model marketingu społecznego 5.3. Egzemplifikacja marketingu społecznego. Kampania społeczna – Bezpieczny Przejazd – „Zatrzymaj się i żyj” 5.3.2. Charakterystyka problemu 5.3.3. Interesariusze kampanii 5.3.4. Cele kampanii 5.3.5. Strategia kampanii 6. Marketing współtworzenia wartości z klientem Grzegorz Baran 6.1. Rosnące zaangażowanie klientów we współtworzenie wartości 6.2. Tworzenie wartości dodanej poprzez współdzielenie zasobów 6.3. Zaangażowanie klientów we współtworzenie doświadczeń 6.4. Współtworzenie rozwiązań jako źródło innowacji 7. Marketing medialny Anna Jupowicz-Ginalska 7.1. Marketing medialny – definicja, model komunikacji i elementy składowe 7.2. Produkt medialny a zestaw wartości dla odbiorcy 7.3. Cena jako koszt konsumenta 7.3.1. Cena – koszt osobisty 7.3.2. Cena – koszt instytucjonalny 7.3.2.1. Koszt instytucjonalny w prasie 7.3.2.2. Koszt instytucjonalny w telewizji 7.3.2.3. Koszt instytucjonalny w radiu 7.3.2.4. Koszt instytucjonalny w internecie 7.4. Dystrybucja jako komfort i wygoda użytkowania środków przekazu 7.5. Promocja jako komunikacja z otoczeniem 8. Metody marketingu placówek handlowych Katarzyna Kolasińska-Morawska 8.1. Strefa M – merchandising – prezentacja reprezentacyjna 8.2. Narzędzia merchandisingu-mix 8.3. Strefa V – visual merchandising - zagospodarowanie przestrzeni placówki handlowej 8.3.1. Witryna sklepowa 8.3.2. Powierzchnia sklepu 8.3.3. Ruch klientów w sklepie 8.3.4. Organizacja ekspozycji 8.4. Strefa MS – multisensory marketing – zmysłowość placówki handlowej 8.4.1. Przestrzeń 8.4.2. Dźwięk 8.4.3. Zapach 8.4.4. Dotyk 8.4.5. Smak 9. Marketing w handlu elektronicznym e-commerce Paweł Morawski 9.1. E-Biznes w XXI wieku 9.2. Metody i techniki promocji w e-commerce 9.3. Podstawowe narzędzia e-marketingu w e-handlu 9.4. Marketing automation w e-commerce (case study) 10. Alternatywne paradygmaty współczesnego marketingu Łukasz Sułkowski 10.1. Dominujący paradygmat w marketingu i jego krytyka 10.2. Alternatywne paradygmaty w marketingu 10.2.1. Paradygmat interpretatywno-symboliczny w marketingu 10.2.2. Paradygmat krytyczny w marketingu (Critical Marketing Studies) 10.3. Postmodernizm w marketingu 10.4. Krytyczna i postmodernistyczna wizja marketingu 10.5. Postmodernizm, relatywizm kulturowy a etnorelatywizm 10.6. Założenia partykularyzmu i subiektywizmu 10.7. Uwarunkowania hiperrzeczywistości 10.7.1. Marketing a fragmentacja 10.8. Orientacja konsumpcyjna w społeczeństwie 10.8.1. Opresyjność struktur władzy i „przemoc symboliczna” 10.9. Metodyka paradygmatów alternatywnych
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 159 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 45
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 139649 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 139648 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5282 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Metody i Techniki Zarządzania)
Nazwy aut. na s. [246]-247.
Bibliogr. przy rozdz.
Dla menedżerów i studentów.
Wyzwania metodologiczne zarządzania bezpieczeństwem Łukasz Sułkowski, Konrad Raczkowski 1.1. Wyzwania klasyfikacji paradygmatów w naukach o zarządzaniu 1.2. Od ontologii do aksjologii zarządzania bezpieczeństwem 1.2.1. Wymiar ontologiczny 1.2.2. Wymiar epistemologiczny 1.2.3. Wymiar metodologiczny 1.2.4. Wymiar aksjologiczny Metody i techniki zarządzania bezpieczeństwem ekonomicznym Konrad Raczkowski 2.1. Bezpieczeństwo ekonomiczne - zagadnienia wprowadzające 2.2. Systemowe zarządzanie bezpieczeństwem ekonomicznym 2.3. Metody zarządzania bezpieczeństwem ekonomicznym 2.3.1. Gospodarstwa domowe 2.3.2. Przedsiębiorstwa 2.3.3. Gospodarka narodowa z perspektywy instytucjonalnej 3.4. Wspólne techniki zarządzania bezpieczeństwem ekonomicznym Zarządzanie odpornością państwa na zagrożenia środowiska naturalnego Bazyli Poskrobko, Tomasz Poskrobko 3.1. Zagrożenia w systemie środowisko 3.1.1. Antropogeniczne obciążenie środowiska 3.1.2. Nieprzystosowanie się do zmian klimatu 3.1.3. Zagrożenia wynikające z innych antropogenicznych obciążeń środowiska 3.1.4. Niebezpieczeństwo powrotu pandemii chorób zakaźnych 3.2. Pośrednie zagrożenia środowiska przyrodniczego 3.3. Zarządzanie odpornością państwa na globalne zagrożenia środowiska przyrodniczego 3.3.1. Pojęcie odporność na zagrożenia 3.3.2. Narzędzia zarządzania odpornością państwa na globalne zagrożenia 3.3.2.1. Nowe idee i koncepcje rozwoju społeczno-gospodarczego 3.3.2.2. Międzynarodowe regulacje prawne i programy działania 3.3.2.3. Strategia kształtowanie odporności państwa na globalne zagrożenia 3.4. Zarządzanie bezpieczeństwem ekologicznym państwa 3.4.1. Bezpieczeństwo ekologiczne w systemie bezpieczeństwa narodowego 3.4.2. System kierowania bezpieczeństwem ekologicznym 3.4.3. System wykonawczy systemu bezpieczeństwa ekologicznego 3.4.3.1. Monitoring zagrożeń 3.4.3.2. System reagowania Metody zarządzania złożonymi zagrożeniami geopolitycznymi we współczesnym świecie Czesław Mesjasz 4.1. Złożoność współczesnego społeczeństwa 4.1.1. Definicje złożoności 4.1.2. Złożoność systemów społecznych 4.2. Interpretacje bezpieczeństwa 4.2.1. Ewolucja koncepcji bezpieczeństwa 4.2.2. Poszerzona i pogłębiona interpretacja bezpieczeństwa 4.2.3. Geopolityczne zagrożenia bezpieczeństwa 4.2.4. Zarządzanie bezpieczeństwem geopolitycznym - management czy governance? 4.3. Badania złożoności oraz teoria i polityka bezpieczeństwa 4.3.1. Systemowe cechy bezpieczeństwa 4.3.2. Teoria bezpieczeństwa a złożoność systemów społecznych 4.3.3. Opis i wyjaśnienie związków przyczynowo-skutkowych 4.3.4. Przewidywanie 4.3.5. Podejście normatywne 4.3.6. Retrospekcja i retrodykcja (backcasting - prognozy wygasłe) 4.3.7. Sterowanie i regulacja 4.4. Bezpieczeństwo i złożoność - przykłady 4.4.1. Związki bezpośrednie i pośrednie 4.4.2. Bezpośrednie i pośrednie związki pomiędzy międzynarodowym i globalnym bezpieczeństwem koncepcji systemów złożonych 4.4.3. Systemy złożone i rozszerzona koncepcja bezpieczeństwa Metody i techniki zarządzania bezpieczeństwem społecznym Marek Lisiecki 5.1. Metody i techniki identyfikowania i prognozowania zagrożeń dla bezpieczeństwa społecznego oraz identyfikowania oczekiwań obywateli 5.2. Metody i techniki tworzenia prawa, konstruowania strategii działania, określania zasobów finansowych na rzecz bezpieczeństwa społecznego 5.3. Metody i techniki tworzenia struktur organizacyjnych realizujących działania prewencyjne, operacyjne, restrykcyjne Metody i techniki zarządzania bezpieczeństwem technologicznym Katarzyna Sienkiewicz-Małyjurek 6.1. Technologia i zagrożenia technologiczne 6.2. Podstawy teoretyczne zarządzania bezpieczeństwem technologicznym 6.3. Metody i techniki wykorzystywane w zarządzaniu bezpieczeństwem technologicznym 6.3.1. Foresight technologiczny 6.3.2. Ocena oddziaływań technologii 6.3.3. Zarządzanie ryzykiem
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 779 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XII D 12
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 137945 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5095 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość i Zarządzanie / Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania, ISSN 1733-2486 ; t. 3 z. 2)
Zaw. mat. z Konferencji Naukowej "Rola komunikacji międzykulturowej w procesie integracji" Łódź, 6-7 czerwca 2001r. - inf. z wprow.
Bibliogr. przy ref.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109298 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [348]-376.
Dla specjalistów w dziedzinie organizacji i zarządzania, doktorantów na kierunkach ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych w wyższych uczelniach różnych typów.
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 50
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 133404
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4597 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Bibliogr. s. 211-216.
Sygnatura czytelni BMW: VI F 41 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124660 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach. Netogr. przy niektórych pracach.
Dla środowiska akademickiego, jak i biznesowego.
Zarządzanie znaczeniami z perspektywy krytycznej Sławomir Magala Wstęp – Geneza krytycznych nauk o zarządzaniu 1.1. Krytyczna perspektywa: raport obserwatora uczestniczącego 1.2. Krytyczne badania zarządzania: jak patrzeć szefom na ręce? 1.3. Zarządzanie znaczeniami: ideologie i metodologie 1.4. Zarządzanie znaczeniami: skąd wiemy, czy coś ma sens? 1.5. Recepcja krytycznych teorii zarządzania Paradygmat krytyczny organizacji i zarządzania Łukasz Sułkowski 2.1. Paradygmaty nauk społecznych w zarządzaniu 2.2. Źródła paradygmatu krytycznego w zarządzaniu 2.3. Założenia epistemologiczne CMS 2.4. Krytyka dyskursu nauk o zarządzaniu 2.5. Ideologia menedżeryzmu 2.6. Zastosowania CMS 2.7. Krytyka nurtu krytycznego Opowieści i archetypy Monika Kostera Wstęp – Rys historyczny 3.1. Główne teorie 3.1.1. Estetyka a organizowanie 3.1.2. Opowieści organizacyjne 3.1.3. Archetypy i organizacje 3.1.4. Opowieści archetypiczne i mity Płeć – odzyskiwany wymiar organizacji i zarządzania Małgorzata Durska 4.1. Co ma feminizm do organizacji i zarządzania? 4.2. Czy organizacje i zarządzanie mają płeć? 4.3. Gender jako system i jako proces 4.4. Gender (wciąż) nieoswojony Analiza przypadku Społeczna „nieodpowiedzialność” biznesu Justyna Fijałkowska 5.1. Podejście klasyczne do koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu 5.2. Krytyka koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu 5.3. Krytyka motywów i sposobów działań deklarowanych jako działania w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu Deuniwersytetyzacja współczesnego uniwersytetu Michał Zawadzki Opis przypadku. Przedsiębiorczy model uniwersytetu w Polsce 6.1. Typy racjonalności w edukacji i wynikające z ich dominacji konsekwencje 6.2. Racjonalność instrumentalna 6.3. Racjonalność hermeneutyczna 6.4. Racjonalność emancypacyjna 6.5. Analiza przypadku. Krytyka przedsiębiorczego modelu uniwersytetu 6.6. Fundamentalizm edukacyjny i rynkowy Marketing w kulturze Jerzy Kociatkiewicz Opis przypadku: Przemiana Wnerwiacza w Szaloną Żabę 7.1. Funkcja ekonomiczna marketingu 7.2. Funkcja ideologiczna marketingu 7.3. Funkcja kulturotwórcza marketingu Analiza przypadku: Wnerwiacz utowarowiony Rozdział 8. Czy prosumpcja sprzyja emancypacji? Dylematy zarządzania konsumentami Łukasz Iwasiński 8.1. Zarządzanie konsumentami 8.2. Prosumpcja 8.3. Krytyka Neomarksistowskie koncepcje alienacji pracy w analizie strajku czynnego Paweł Sydor Opis przypadku – strajk czynny 9.1. Materializm 9.2. Alienacja pracy 9.3. Alienacja pracy w marksizmie 9.4. Koncepcje alienacji pracy w neomarksizmie 9.5. Użyteczność koncepcji alienacji pracy w analizie zjawiska strajku czynnego – próba analizy 9.6. Wartość poznawcza koncepcji alienacji pracy Wolontariat jako forma wyzysku pracownika. Autoetnografia pracy wolontariuszki Pamela Ślufińska 10.1. Korzyści płynące z wolontariatu 10.1.1. Możliwe do osiągnięcia korzyści 10.1.2. Regulacje prawne i bezprawne łamanie zasad 10.2. Wyzysk – próba definicji oraz przykłady 10.3. Błahość powierzanych zadań 10.4. Nieprawdziwe obietnice awansu 10.5. Osobiste preferencje 10.6. Wykorzystywanie szczególnych kompetencji 10.7. Organizacyjny bałagan 10.8. Nieporozumienie Krytyczne spojrzenie na nurt krytyczny Michał Izak 11.1. Krytyki Nurtu Krytycznego 11.1.1. Nieinteraktywność Nurtu Krytycznego – problem komunikacji teorii z praktyką 11.1.2. Niespójność teoretyczna w obrębie Nurtu Krytycznego 11.1.3. Problematyczny status metody argumentacji krytycznej 11.1.4. Ryzyko badań „krytycznych” – studium przypadku
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 638 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 139145 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(MTZ ; [6])
Inf. odnośnie numeracji serii z 4 s. okł.
Bibliogr. przy rozdz.
Kierunki rozwoju zarządzania we współczesnym przedsiębiorstwie Mariusz Bednarek 1.1. Globalizacja i rewolucja naukowo-techniczna 1.1.1. Technologia high-tech i jej wpływ na globalizacji 1.1.2. Technologie wytwarzania 1.1.3. Ogólna charakterystyka globalizacji 1.2. Cele i paradygmaty przedsiębiorstwa przyszłości 1.2.1. Cele przedsiębiorstwa przyszłości 1.2.2. Paradygmaty zarządzania przedsiębiorstwem przyszłości 1.2.3. Problemy wymagające rozwiązania 1.3. Formy działania przedsiębiorstwa przyszłości 1.3.1. Modele działania przedsiębiorstwa 1.3.2. Organizacja wirtualna 1.3.3. Organizacja szczupła - lean, zwinna - agile 1.3.4. Formy przedsiębiorstwa przyszłości 1.4. Trendy zmian w systemach zarządzania przedsiębiorstwa 1.4.1. Organizacja inteligentna - zarządzanie oparte na myśleniu systemowym 1.4.2. Zarządzanie oparte na wiedzy 1.5. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa przyszłości 1.5.1. Zrównoważone przedsiębiorstwo 1.5.2. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa 2. Kulturowe przywództwo w zarządzaniu Łukasz Sułkowski, Adam Panaszek 2.1. Etymologia i definicje przywództwa 2.2. Paradygmaty przywództwa 2.3. Koncepcja cech przywódczych 2.4. Przywództwo z perspektywy międzykulturowej 2.5. Style kierowania z perspektywy kulturowej 2.6. Przywództwo kulturowe Kulturowe aspekty zmiany organizacyjnej Aneta Parkes 3.1. Rola zarządzania zmianą we współczesnym przedsiębiorstwie 3.1.1. Charakterystyka i rodzaje zmian organizacyjnych 3.1.2. Zmiana a kultura organizacyjna 3.1.3. Wybrane modele zarządzania zmianą 3.2. Przewodzenie zmianie vs zarządzanie zmianą 3.2.1. Przywództwo a zarządzanie 3.2.2. Lider i jego rola w procesie zmian 3.3. Rola kultury organizacyjnej w procesie wprowadzania zmian 3.3.1. Kultura organizacyjna jako czynnik wspierający wprowadzanie zmian 3.3.2. Kultura organizacyjna jako czynnik ograniczający wprowadzanie zmian 3.4. Kultura organizacyjna a zmiana systemu zarządzania Polityka personalna a kultura organizacyjna współczesnego przedsiębiorstwa Izabela Widelska-Strzalińska, Maria Jabłońska-Wołoszyn, Joanna Szybisz, Leszek Kamiński 4.1. Powiązania polityki personalnej z kulturą organizacyjną przedsiębiorstwa Izabela Widelska-Strzalińska 4.1.1. Motywacyjny charakter polityki personalnej w zarządzaniu zasobami ludzkimi 4.1.2. Strategiczny wymiar polityki personalnej 4.1.3. Polityka personalna a kultura organizacyjna - współczesne wyzwania 4.1.4. Rola Human Resources w kształtowaniu polityki personalnej 4.2. Elementy polityki personalnej a kultura organizacyjna Maria Jabłońska-Wołoszyn 4.2.1. Proces pozyskiwania pracowników 4.2.2. Ocena i rozwój kompetencji 4.3. Rola przywództwa w budowaniu kultury organizacyjnej Joanna Szybisz 4.3.1. Przywódca jako nośnik wartości kulturowych w sytuacji wyzwania rosnącej zmienności otoczenia 4.3.2. Atrybuty współczesnego przywódcy 4.3.3. Wybrane koncepcje rozwoju kompetencji efektywnego przywódcy 4.4. Marketing oraz audyt personalny jako formy utrwalania wartości kulturowych 4.4.1. Marketing personalny - zarządzaniem różnorodnością pracowników Maria Jabłońska-Wołoszyn 4.4.2. Istota i znaczenie audytu personalnego w budowaniu wartości kulturowych organizacji Izabela Widelska-Strzalińska 4.5. Komunikacja wewnątrz przedsiębiorstwa Leszek Kamiński 4.5.1. Istota i formy procesu komunikacji w przedsiębiorstwie 4.5.2. Determinanty i bariery efektywnej komunikacji we współczesnym przedsiębiorstwie 4.5.3. Komunikacja jako skuteczne narzędzie w procesie kształtowania kultury organizacyjnej i realizacji strategii przedsiębiorstwa Przypadki projektowania i wdrażania zmian systemów zarządzania Mariusz Bednarek, Łukasz Bielakowski, Aneta Parkes, Maria Jabłońska-Wołoszyn 5.1. Społeczna odpowiedzialność (CRS) przedsiębiorstwa w KGHM Polska Miedź S.A. - case study Mariusz Bednarek, Łukasz Bielakowski 5.2. Struktura przedsiębiorstwa przyszłości - case study Mariusz Bednarek 5.3. Wdrażanie Lean Management - doświadczenia międzynarodowe Aneta Parkes 5.4. Zmiany kulturowe vs polityka personalna Maria Jabłońska-Wołoszyn 5.4.1. O firmie 5.4.2. Polityka personalna Firmy X 5.4.3. Potrzeba zmiany w kulturze organizacyjnej 5.4.4. Rekomendacje dla HR
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 23
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5603 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Rycerze czy partyzanci? / Łukasz Sułkowski. W: Personel i Zarządzanie. 2002, nr 3, s.12-15. - Warszawa, 2002
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 369-462.
I. ZINTEGROWANE ZARZĄDZANIE INSTYTUCJAMI SZKOLNICTWA WYŻSZEGO 1.Istota zarządzania uczelniami 1.1.Uczelnia przyszłości 1.2.Organizacja uniwersytetów I fali 1.3.Organizacja uniwersytetów II fali 1.4.Uniwersytety posthumboldtowskie 1.5.Organizacja uczelni III fali 1.6.Organizacja uczelni IV fali 1.7.Cztery fale organizacji uczelni 1.8.Autonomia uniwersytetu i wolność nauki 2.Model zarządzania uczelnią - perspektywa zintegrowana 2.1.Nadzór akademicki a zarządzanie uczelniami 2.2.Zarządzanie uczelnią 2.3.Ład akademicki i nadzór nad uczelniami 2.4.Modele ładu akademickiego w różnych krajach 2.5.Nadzór a zarządzanie uczelnią 2.6.Koncepcje ładu akademickiego 2.7.Krytyka menedżeryzmu i korporacyjności w zarządzaniu uczelnią 3.Transformacje instytucji szkolnictwa wyższego 3.1.Źródła transformacji uczelni 3.2.Uniwersytet neoliberalny - idea i krytyka 3.3.Internacjonalizacja szkolnictwa wyższego 3.4.Dywersyfikacja strategii oraz stratyfikacja zarządzania uczelniami 3.5.Powszechność kształcenia wyższego 3.6.Korporatyzacja zawodu akademika 3.7.Nauka przemysłowa oraz akademicka 3.8.Prywatyzacja i specjalizacja kształcenia 4. Przywództwo akademickie 4.1.Przywództwo w uczelni 4.2.Koncepcje przywództwa akademickiego 4.3.Role kierownicze w uczelniach 4.4.Przywództwo cyfrowe w uczelniach II. SYSTEM ORGANIZACYJNY UCZELNI 5.Strategia i misja akademicka 5.1.Zarządzanie strategiczne w uczelni 5.2.Historyczne zmiany misji i strategii akademickiej 5.3.Formacje i strategie uczelni 5.4.Biznesowe koncepcje strategii w uczelniach 6.Kultura i tożsamość organizacyjna uczelni 6.1.Kultura i tożsamość organizacyjna 6.2.Modele kultur organizacyjnych 6.3.Rodzaje kultur organizacyjnych 6.4.Ewolucja kultur akademickich 6.5.Zanikanie tradycyjnych kultur uniwersytetów 6.6.Kultura kontroli w uczelni 6.7.Proces zmiany kulturowej 7.Struktury organizacyjne i władza w uczelniach 7.1.Struktury organizacyjne 7.2.Struktury organizacyjne uczelni 7.3.Władza w organizacjach 7.4.Zmiany struktur władzy w uczelniach III. MISJE UCZELNI 8.Zarządzanie nauką 8.1.Znaczenie działalności naukowej uczelni 8.2.Zarządzanie działalnością badawczą uczelni 8.3.Międzynarodowe rankingi doskonałości naukowej 8.4.Krytyczne spojrzenie na zarządzanie nauką 9.Zarządzanie dydaktyką 9.1.Znaczenie zarządzania kształceniem wyższym 9.2.Zarządzanie jakością kształcenia 9.3.Zmiany systemów jakości 9.4.Metody i narzędzia zarządzania jakością w edukacji 9.5.Krytycznie o zarządzaniu jakością kształcenia 10. Zarządzanie trzecią misją 10.1.Istota trzeciej misji 10.2.Cele trzeciej misji uczelni 10.3.Zarządzanie trzecią misją 10.4.Różnorodność i tolerancja w uczelni 10.5.Zrównoważony rozwój w szkolnictwie wyższym IV. ZARZĄDZANIE OBSZARAMI FUNKCJONALNYMI UNIWERSYTETÓW 11.Zarządzanie kapitałem ludzkim i talentami w uczelniach 11.1.Człowiek w uczelni 11.2.Trzy paradygmaty zarządzania ludźmi w uczelni 11.3.Transformacje zarządzania kapitałem ludzkim w uczelniach 11.4.Zarządzanie kapitałem ludzkim w uczelniach i przedsiębiorstwach 11.5.Szkoły wyższe a obszary funkcji kadrowych 11.6.Planowanie zasobów ludzkich (planowanie personalne) 11.7.Rola rekrutacji w uczelniach 11.8.Problemy motywowania pracowników 12.Marketing w szkolnictwie wyższym 12.1.Ambiwalencja marketingu akademickiego 12.2.Koncepcje działalności marketingowej uczelni 12.3.Marka uniwersytetu 12.4.Komunikacja marketingowa w uniwersytetach 12.5.Marketing wewnętrzny oraz społeczna odpowiedzialność uniwersytetu 13.Policzalność uczelni 13.1.Koncepcja policzalności (accountability) 13.2.Rachunkowość uniwersytetów 13.3.Rozliczalność i profesjonalizacja zarządzania uczelniami publicznymi 13.4.Pomiar efektywności działalności uniwersytetów 13.5.Pomiar kapitału intelektualnego w uczelniach 13.6.Sprawozdawczość kapitału intelektualnego w szkołach wyższych 13.7.Zastosowanie raportowania kapitału intelektualnego uczelni na świecie 14.Zarządzanie wiedzą i informacją w instytucjach szkolnictwa wyższego 14.1.Zarządzanie wiedzą 14.2.Zarządzanie wiedzą w uczelniach 14.3.Taksonomie wiedzy w szkolnictwie wyższym 14.4.Koncepcje zarządzania wiedzą w uczelniach 14.5.Technologie informacyjno-komunikacyjne w ZW w uczelniach V. ZARZĄDZANIE ZMIANĄ I PROCESAMI W SZKOLNICTWIE WYŻSZYM 15.Zarządzanie zmianą i restrukturyzacja uczelni 15.1.Zarządzanie zmianą w uczelni 15.2.Zarządzanie zmianą kulturową w uczelni 15.3.Istota restrukturyzacji w uczelniach 15.4.Typologie restrukturyzacji uniwersytetów 16.Zarządzanie procesowe i projektowe w uczelni 16.1.„Projektyzacja" zarządzania 16.2.Procesy oraz projekty w szkolnictwie wyższym 17.Fuzje, przejęcia i alianse strategiczne uczelni 17.1.Rola fuzji uniwersytetów 17.2.Kooperacja, koordynacja oraz konsolidacja szkól wyższych 17.3.Ograniczenia fuzji szkól wyższych 17.4.Fale konsolidacji na świecie 17.5.Warunki brzegowe powodzenia fuzji uniwersytetu VI. ZARZĄDZANIE UNIWERSYTETEM PRZYSZŁOŚCI 18.Wpływ pandemii COVID-19 na szkolnictwo wyższe 18.1.Wpływ pandemii COVID-19 na cyfryzację organizacji 18.2.Skutki pandemii dla uczelni 18.3.Wymuszony e-learning w pandemii 19.Transformacja cyfrowa uczelni 19.1.Transformacja cyfrowa świata 19.2.Organizacje ery cyfrowej 19.3.Transformacja cyfrowa w uczelniach 20.Paradygmaty organizacyjne uniwersytetu 20.1.Paradygmaty organizacyjne 20.2.Funkcjonalistyczny paradygmat uczelni 20.3.Interpretatywna wizja szkoły wyższej 20.4.Krytyczny obraz uniwersytetu 20.5.Postmodernistyczny uniwersytet? 20.6.Analiza porównawcza paradygmatów organizacyjnych uczelni
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152539 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności