Otto Jacek (1957- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(3)
Biblioteka WWFiF
(2)
Magazyn
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Otto Jacek (1957- )
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(3)
angielski
(1)
Temat
Marketing partnerski
(2)
Fundusze strukturalne Unii Europejskiej
(1)
Handel
(1)
Marketing
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Usługi
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing relacji : koncepcja i stosowanie / Jacek Otto. - Wyd. 2 rozsz. - Warszawa : C.H. Beck, Wydawnictwo, 2004. - XIV, 360 s. : il. ; 24 cm.
(Academia Oeconomica)
Na okł. : Metody tworzenia długookresowych więzi z klientami, wiedza o kluczowych zmianach we współczesnym marketingu.
Bibliogr. s. 337-349. Netogr. s. 349. Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 505 (nowy)
Sygnatura czytelni BWF: V G 35
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 21
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 120393 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 120392 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2258 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 5227 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Politechnika Łódzka)
Na okł. : Monografie Politechniki Łódzkiej. Na grzb. nr wydaw. : 1148.
Bibliogr. s. 248-254.
Publ. przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych, szczególnie kierunków zarządzania i marketingu.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 507 (nowy)
Sygnatura czytelni BWF: V G 37
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 29
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 120414 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3074 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 5239 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Metody i Techniki Zarządzania)
Bibliogr. przy rozdz.
Metody zarządzania marką Magdalena Grębosz 1.1. Cykl życia marki 1.2. Metody wprowadzania marki na rynek 1.3. Metody wzmacniania marki 1.4. Metody rozwoju marki 1.5. Metody odświeżenia marki 1.6. Metody wycofania marki z rynku 2. Kreowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na podstawie kapitału marki Maciej Dębski 2.1. Kapitał marki jako źródło jej wartości 2.2. Model budowania przewagi konkurencyjnej na podstawie kapitału marki 2.3. Promocja jako narzędzie budowania kapitału marki 2.4. Marketing relacji jako narzędzie budowania kapitału marki 3. Metody komunikacji marketingowej Michał Chmielecki 3.1. Social media jako norma w komunikacji marketingowej 3.2. Employer branding – mariaż marketingu i HR 3.3. CSR 3.4. Międzykulturowe public relations 3.5. Wartości i elementy kulturowe w Azji 4. Marketing relacji Jacek Otto 4.1. Ewolucja koncepcji marketingu 4.2. Produkt relacyjny 4.3. Cena relacyjna 4.4. Dystrybucja bezpośrednia 4.5. Promocja interaktywna 4.6. Specjalna obsługa 4.7. Programy lojalnościowe 5. Marketing społeczny Robert Seliga, Andrzej Woźniak 5.1. CSR a marketing społeczny 5.2. Zintegrowany model marketingu społecznego 5.3. Egzemplifikacja marketingu społecznego. Kampania społeczna – Bezpieczny Przejazd – „Zatrzymaj się i żyj” 5.3.2. Charakterystyka problemu 5.3.3. Interesariusze kampanii 5.3.4. Cele kampanii 5.3.5. Strategia kampanii 6. Marketing współtworzenia wartości z klientem Grzegorz Baran 6.1. Rosnące zaangażowanie klientów we współtworzenie wartości 6.2. Tworzenie wartości dodanej poprzez współdzielenie zasobów 6.3. Zaangażowanie klientów we współtworzenie doświadczeń 6.4. Współtworzenie rozwiązań jako źródło innowacji 7. Marketing medialny Anna Jupowicz-Ginalska 7.1. Marketing medialny – definicja, model komunikacji i elementy składowe 7.2. Produkt medialny a zestaw wartości dla odbiorcy 7.3. Cena jako koszt konsumenta 7.3.1. Cena – koszt osobisty 7.3.2. Cena – koszt instytucjonalny 7.3.2.1. Koszt instytucjonalny w prasie 7.3.2.2. Koszt instytucjonalny w telewizji 7.3.2.3. Koszt instytucjonalny w radiu 7.3.2.4. Koszt instytucjonalny w internecie 7.4. Dystrybucja jako komfort i wygoda użytkowania środków przekazu 7.5. Promocja jako komunikacja z otoczeniem 8. Metody marketingu placówek handlowych Katarzyna Kolasińska-Morawska 8.1. Strefa M – merchandising – prezentacja reprezentacyjna 8.2. Narzędzia merchandisingu-mix 8.3. Strefa V – visual merchandising - zagospodarowanie przestrzeni placówki handlowej 8.3.1. Witryna sklepowa 8.3.2. Powierzchnia sklepu 8.3.3. Ruch klientów w sklepie 8.3.4. Organizacja ekspozycji 8.4. Strefa MS – multisensory marketing – zmysłowość placówki handlowej 8.4.1. Przestrzeń 8.4.2. Dźwięk 8.4.3. Zapach 8.4.4. Dotyk 8.4.5. Smak 9. Marketing w handlu elektronicznym e-commerce Paweł Morawski 9.1. E-Biznes w XXI wieku 9.2. Metody i techniki promocji w e-commerce 9.3. Podstawowe narzędzia e-marketingu w e-handlu 9.4. Marketing automation w e-commerce (case study) 10. Alternatywne paradygmaty współczesnego marketingu Łukasz Sułkowski 10.1. Dominujący paradygmat w marketingu i jego krytyka 10.2. Alternatywne paradygmaty w marketingu 10.2.1. Paradygmat interpretatywno-symboliczny w marketingu 10.2.2. Paradygmat krytyczny w marketingu (Critical Marketing Studies) 10.3. Postmodernizm w marketingu 10.4. Krytyczna i postmodernistyczna wizja marketingu 10.5. Postmodernizm, relatywizm kulturowy a etnorelatywizm 10.6. Założenia partykularyzmu i subiektywizmu 10.7. Uwarunkowania hiperrzeczywistości 10.7.1. Marketing a fragmentacja 10.8. Orientacja konsumpcyjna w społeczeństwie 10.8.1. Opresyjność struktur władzy i „przemoc symboliczna” 10.9. Metodyka paradygmatów alternatywnych
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 159 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 45
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 139649 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 139648 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5282 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 122200 LE (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności