Żbikowska Agnieszka
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka WEiZ
(3)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Żbikowska Agnieszka
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
COVID-19
(1)
Epidemie
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Kryzys gospodarczy (2020)
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Public relations
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 145-151.
Pandemia COVID-19 jako uwarunkowanie konsumpcji Kryzys a zachowania konsumentów – ujęcie modelowe Pandemia spowodowana wirusem SARS-CoV-2 na świecie i w Polsce Optymizm i pesymizm konsumentów. Poziom ufności konsumenckiej w czasie pandemii koronawirusa COVID-19 a zachowania konsumentów w świetle analizy literatury przedmiotu i raportów agencji badawczych Badanie zachowań konsumpcyjnych w czasach pandemii – aspekty terminologiczne i metodyczne Podejścia metodyczne w poznaniu zagadnień zachowań konsumenta Integracja metodologiczna a badanie zachowań konsumpcyjnych w czasie kryzysu Zakres przedmiotowy badań konsumpcji spowodowanej pandemią COVID-19 – problemy terminologiczno-metodyczne Założenia metodyczne badań własnych, przebieg badań i charakterystyka respondentów Konsumpcja w czasach pandemii – zachowania, trendy Nastroje konsumentów i sytuacja gospodarstw domowych respondentów w czasie pandemii koronawirusa Zmiany zachowań konsumpcyjnych w czasie pandemii Pandemia jako impuls do prospołecznej i zrównoważonej konsumpcji Zapis etnograficzny zmian zachowań konsumpcyjnych w kontekście pandemii Kryzys spowodowany pandemią a zachowania nabywcze – pandemiczny i popandemiczny obraz konsumentów Synteza badań nad konsumpcją w czasie pandemii. Model reakcji konsumentów na kryzys COVID-19 Próba wskazania przyszłych trendów konsumpcyjnych zarysowujacych się pod wpływem kryzysu spowodowanego pandemią
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 11
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153416 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [249]-262.
Dla studentów kierunków Informatyka i ekonometria oraz Zarządzanie i marketing, jak również praktyków.
Potrzeby komunikacyjne w organizacji 1.1. Szkic o komunikowaniu się w organizacji 1.2. Kategoria potrzeby w relacji do systemów 1.3. Obszary potrzeb komunikacyjnych Teoria komunikowania 2.1. Istota i składniki procesu komunikowania się 2.2. Wybrane modele komunikacji Elementy komunikacji interpersonalnej w przedsiębiorstwie 3.1. Komunikacja interpersonalna: formalna pisemna i formalna ustna. Zasady mówienia i słuchania 3.2. Komunikacja nieformalna i sieć przepływu pogłosek 3.3. Języki niewerbalne, ich narzędzia i znaczenia 3.4. Typy zachowań uczestników komunikowania się Komunikacja przedsiębiorstwa z otoczeniem 4.1. Komunikacja marketingowa organizacji gospodarczych 4.1.1. Promocja jako narzędzie wspierania sprzedaży 4.1.2. Rola public relations w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa 4.1.3. Badania marketingowe jako element komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem 4.2. Wykorzystanie internetu w komunikacji organizacji z otoczeniem 4.3. Negocjacje zewnętrzne Komunikacja, wiedza organizacyjna a zmiany i innowacje zarządcze 5.1. Komunikacja jako proces zarządzania wiedzą 5.1.1. Model komunikacji jako narzędzia zarządzania wiedzą w organizacji 5.1.2. Komunikacja, wiedza organizacyjna a byt przedsiębiorstwa w gospodarce rynkowej 5.1.3. Komunikacyjne zachowania menedżerów i ich współpracowników a zmiany organizacyjne i cele komunikowania w organizacjach opartych na wiedzy 5.2. Grupy, zespoły zadaniowe, komitety 5.3. Obrady i ich formy 5.4. Wspólnoty praktyków (communities of practice) 5.5. Grupy wspólnych interesów 5.6. Grupy i zespoły wiedzy, tzw. Group-TeamWare 5.7. Technologia otwartej przestrzeni (Open Space – Technology) 5.8. Quality Audit Meeting 5.9. Zespoły twórczego kształtowania jakości D. Petersena 5.10. Koncepcja „fermentacji drożdży” 5.11. „Gorąca grupa” Komunikacja interkulturowa w organizacji 6.1. Kultura a komunikacja 6.2. Zakres komunikacyjnych uwarunkowań kulturowych 6.2.1. Płaszczyzna werbalna 6.2.2. Płaszczyzna niewerbalna 6.2.3. Płaszczyzna kognitywna 6.3. Interkulturowa kompetencja komunikacyjna 6.3.1. Kompetencja komunikacyjna – zarys problematyki 6.3.2. Międzykulturowa kompetencja komunikacyjna 6.4. Kształtowanie procesu komunikowania się w zróżnicowanym kulturowo środowisku organizacji Audyt komunikacji wewnętrznej 7.1. Audyt komunikacyjny – rys historyczny 7.2. Cele audytu komunikacyjnego 7.3. Metody wspomagania audytu systemu komunikowania w organizacji 7.4. Ramowe wytyczne dla przeprowadzania audytu systemu komunikowania w organizacji
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 61
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4386 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [330]-339. Indeks.
Dla studentów marketingu, euromarketingu, zarządzania, ekonomii, międzynarodowych stosunków gospodarczych, uczestników studiów doktoranckich i podyplomowych, kadr kierowniczych.
Sygnatura czytelni BWF: V G 33
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 123415, 123416 (2 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 5185 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2008 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności