Wiśniewska Agnieszka (finanse)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Wiśniewska Agnieszka (finanse)
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Meryk Radosław
(79)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Klupiński Kamil
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Marketing wartości
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Żywność
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 265-296.
Rozdział 1. PERSPEKTYWY BADAŃ NAD WARTOŚCIĄ W KONTEKŚCIEZACH OWAŃ KONSUMENCKICH 1.1. Wartość jako pojęcie interdyscyplinarne 1.2. Wartość jako motywator zachowań konsumenckich 1.3. Wartość konsumencka – dotychczasowe przeglądy literatury 1.4. Wartość konsumencka – ramy obszaru naukowego dla analizy bibliometrycznej i jakościowego przeglądu literatury Rozdział 2. TENDENCJE W BADANIACH NAUKOWYCH NAD WARTOŚCIĄ KONSUMENCKĄ – ANALIZA BIBLIOMETRYCZNA 2.1. Problemy badawcze i procedura analizy bibliometrycznej 2.2. Badania nad wartością konsumencką – dojrzałość problematyki w naukach o zarządzaniu 2.3. Ekosystem badawczo-publikacyjny związany z wartością konsumencką 2.4. Badania nad wartością konsumencką – konteksty i aspekty 2.5. Wstępna identyfikacja luki badawczej w subobszarze zielonej wartości postrzeganej Rozdział 3. TEORIE WARTOŚCI KONSUMENCKIEJ – STATE OF THE ART 3.1. Procedura zastosowanego tradycyjnego przeglądu literatury 3.2. Wartość konsumencka a perspektywa dominującej logiki w marketingu 3.3. Naukowe konceptualizacje wartości konsumenckiej 3.4. Dyskusja nad wymiarami postrzeganej wartości konsumenckiej 3.5. Konteksty rynkowe i metody badań nad postrzeganą wartością konsumencką 3.6. Rekomendowane kierunki badań nad postrzeganą wartością konsumencką Rozdział 4. BADANIA NAD POSTRZEGANĄ WARTOŚCIĄ KONSUMENCKĄ W KONTEKŚCIE ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU – PRZEGLĄD ZAKRESU LITERATURY 4.1. Procedura zastosowanego przeglądu zakresu literatury 4.2. Zrównoważony rozwój jako kontekst badań nad zachowaniami konsumentów 4.3. Konceptualizacja postrzeganej wartości konsumenckiej w kontekście idei zrównoważonego rozwoju 4.4. Znaczenie postrzegania zrównoważonych aspektów wartości konsumenckiej dla intencji behawioralnych w świetle dotychczasowych badań 4.5. Rekomendacje dla przyszłych badań nad postrzeganą wartością konsumencką w kontekście zrównoważonego rozwoju – doprecyzowanie luki badawczej Rozdział 5. METODYKA BADAŃ EMPIRYCZNYCH 5.1. Cel główny badania empirycznego i operacjonalizacja pojęcia zrównoważonej wartości konsumenckiej 5.2. Produkty spożywcze jako rynkowy kontekst badań nad wartością konsumencką 5.3. Procedura badań empirycznych i rygor metodyczny Rozdział 6. PERCEPCJA ZRÓWNOWAŻONEJ WARTOŚCI KONSUMENCKIEJ – WYNIKI BADAŃ EKSPLORACYJNYCH (ETAP I) 6.1. Cel eksploracyjnych badań konsumenckich i problemy badawcze 6.2. Metoda jakościowych badań konsumenckich, procedura badawcza i próba 6.3. Narzędzie badawcze i struktura wywiadu fokusowego 6.4. Wyniki eksploracyjnych badań konsumenckich 6.4.1. Zwyczaje zakupowe i pozakupowe konsumentów 6.4.2. Problemy współczesnego świata z perspektywy Person stworzonych przez respondentów 6.4.3. Percepcja marek zrównoważonych przez respondentów 6.4.4. Postrzegane korzyści, ryzyko i koszty związane z zakupem lub konsumpcją produktów spożywczych oferowanych pod markami zrównoważonymi 6.5. Podsumowanie eksploracyjnych badań konsumenckich Rozdział 7. WYMIARY ZRÓWNOWAŻONEJ WARTOŚCI KONSUMENCKIEJ – WYNIKI BADAŃ EKSPLANACYJNYCH (ETAP II) 7.1. Cele i metodyka badań eksperckich 7.2. Wyniki badań eksperckich 7.3. Cele i metodyka ilościowych badań pilotażowych 7.4. Wyniki ilościowych badań pilotażowych 7.5. Podsumowanie wyników z etapu badań eksplanacyjnych Rozdział 8. AKCEPTACJA ZRÓWNOWAŻONEJ WARTOŚCI KONSUMENCKIEJ – WYNIKI BADAŃ ILOŚCIOWYCH (ETAP III) 8.1. Cele badania właściwego, model postulowany i hipotezy 8.1.1. Cele badań 8.1.2. Postrzegana zrównoważona wartość konsumencka i intencje behawioralne – podstawy teoretyczne dla hipotez badawczych 8.1.3. Zaufanie do marek zrównoważonych – operacjonalizacja pojęcia i hipotezy badawcze 8.1.4. Postawa wobec idei zrównoważonego rozwoju – operacjonalizacja pojęcia i hipotezy badawcze 8.1.5. Pozostałe zmienne testowane w modelu i hipotezy badawcze 8.1.6. Hipotezy badawcze w modelu postulowanym 8.2. Metoda i procedura badania oraz metody analizy 8.3. Narzędzie badawcze 8.3.1. Ogólna struktura narzędzia badawczego 8.3.2. Skala dla zrównoważonej wartości konsumenckiej i intencji behawioralnych 8.3.3. Skala dla zmiennej ZAUFANIE wobec marek zrównoważonych 8.3.4. Skala dla zmiennej POSTAWA wobec zrównoważonego rozwoju 8.4. Próba badawcza 8.5. Wyniki badań ilościowych 8.5.1. Rzetelność i trafność konstruktu zrównoważonej wartości konsumenckiej 8.5.2. Rzetelność i trafność skali dla zmiennej INTENCJE behawioralne konsumentów 8.5.3. Weryfikacja modelu akceptacji zrównoważonej wartości konsumenckiej na rynku polskim 8.5.4. Potwierdzenie modelu akceptacji zrównoważonej wartości konsumenckiej w innym kontekście rynkowym – kontekst Polski vs kontekst Niemiec 8.5.5. Rzetelność i trafność skali dla zmiennej ZAUFANIE do marek zrównoważonych 8.5.6. Testowanie znaczenia zmiennej mediującej ZAUFANIE 8.5.7. Postawa wobec zrównoważonego rozwoju – segmentacja polskich respondentów oraz rzetelność i trafność skali dla zmiennej w modelu akceptacji SCV 8.5.8. Testowanie roli postawy wobec zrównoważonego rozwoju w modelu akceptacji zrównoważonej wartości konsumenckiej 8.5.9. Testowanie znaczenia zmiennych demograficznych jako moderatorów w modelu akceptacji zrównoważonej wartości konsumenckiej 8.5.10. Podsumowanie wyników z etapu deskryptywnego i wnioski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154279 N, 154280 N (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności