Zatwarnicka-Madura Beata
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(8)
Forma i typ
Książki
(5)
Artykuły
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(3)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Zatwarnicka-Madura Beata
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Handlowcy
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Komunikacja marketingowa
(3)
Obsługa klienta
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Reklama
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Badania Mystery Shopping
(1)
Celebryci
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikaty reklamowe
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Modele sprzedaży
(1)
Negocjacje
(1)
Osobowość sprzedawcy
(1)
Personel sprzedażowy
(1)
Perswazja
(1)
SPRZEDAŻ OSOBISTA
(1)
Sprzedaż bezpośrednia
(1)
Szkolenia pracownicze
(1)
TECHNIKI NEGOCJACYJNE
(1)
Wizerunek handlowca
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(3)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 141879 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 233-251.
Modele komunikacji w reklamie Reklama w świetle teorii komunikacji Różnorodność i wieloaspektowość modeli komunikacji Modele komunikacji społecznej – implikacje dla reklamy Modele komunikacji marketingowej Model komunikacji jednostopniowej w reklamie Model komunikacji dwustopniowej w reklamie Postać w przekazie reklamowym Istota i funkcje postaci w przekazie reklamowym Typologia postaci w przekazie reklamowym Znana postać w przekazie reklamowym Postać w reklamie jako ambasador marki Modele oddziaływania postaci w reklamie na odbiorcę Typologia modeli Model źródła Model dopasowania Model transferu znaczeń Model ELM Model podwójnej ścieżki rozrywki Współczesna rola postaci w modelu komunikacji – wyniki badań empirycznych Ilościowa analiza i ocena postaci występujących w reklamach w ujęciu podmiotowym, przedmiotowym i czasowym Postacie w reklamach a wskaźniki zainteresowania i udział w rynku Metodyka i analiza badania jakościowego FGI
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 99
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6478 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
U góry s. tyt. i okł.: HR.
Bibliogr. s. 105-109.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 525 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124160 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Techniki sprzedaży osobistej / Beata Zatwarnicka-Madura. - Warszawa : CeDeWu - Sp., 2004. - 215 s. : rys., schem., tab., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr.s. 205 - 215
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 78
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111635 L (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2106 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Techniki sprzedaży osobistej / Beata Zatwarnicka-Madura. - Wydanie IV. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 215 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Bibliografia, netografia na stronach 205-215.
Dla studentów na kierunkach marketingu, zarządzania, handlu, a także osób odpowiedzialnych za zarządzanie sprzedażą osobistą w przedsiębiorstwach, sprzedawców oraz trenerów zajmujących się szkoleniami z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta.
PODSTAWOWE ZAGADNIENIA ZWIĄZANE ZE SPRZEDAŻĄ OSOBISTĄ Istota procesu komunikacji marketingowej Uwarunkowania zachowania konsumentów na rynku Pojęcie i zakres sprzedaży osobistej jako metody komunikacji Menedżerskie aspekty zarządzania sprzedażą osobistą PROFESJONALNY MODEL ROZMOWY HANDLOWEJ Komunikacja interpersonalna w procesie sprzedaży osobistej Narzędzia identyfikacji i analizy potrzeb w rozmowie sprzedażowej Techniki prezentacji i demonstracji produktu Komunikacja niewerbalna w rozmowie handlowej Techniki pokonywania obiekcji klienta i finalizowania sprzedaży ZAAWANSOWANE TECHNIKI ROZMÓW HANDLOWYCH Techniki wywierania wpływu w procesie sprzedaży Techniki postępowania z różnymi typami klientów Techniki negocjacyjne Techniki sprzedaży osobistej w świetle dotychczasowych badań ANALIZA PROCESU SPRZEDAŻY OSOBISTEJ W ŚWIETLE BADAŃ
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 30
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153803 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153804 N (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zaprzeczaj z głową / Beata Zatwarnicka-Madura. W: Marketing w Praktyce. 2007, nr 7, s.78-80. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2007
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności