Marketing kulturowy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Serwański Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Marketing kulturowy
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(494)
Energia elektryczna
(491)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(430)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 317-333.
TEORETYCZNE ASPEKTY SYMBOLIZMU W ZARZĄDZANIU Paradygmatyczny zwrot w naukach społecznych Postmodernizm i ponowoczesność Interakcjonizm symboliczny Konstruktywizm społeczny Zagadnienie wyboru w naukach społecznych Szkoły psychologiczne i program psychologii kulturowej „Zwrot lingwistyczny” oraz rola myślenia metaforycznego w naukach społecznych Metafora mechaniczna i organizmu w teorii organizacji Metafora kulturowa w naukach o organizacji. Kultura organizacyjna Symbolizm i symbolizm organizacyjny Symbolizm organizacyjny w świetle paradygmatów nauk społecznych Ewolucja teorii organizacji oraz jej warunki Podejście pozytywistyczne (modernizm) Podejście subiektywistyczne i interpretatywne MODERNIZM W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ. KLASYCZNE SYSTEMY POZYCJONOWANIA W UJĘCIU KRYTYCZNYM Teorie komunikacji. Szkoła procesu komunikacyjnego i szkoła semiotyczna Metafora przewodu w komunikacji Komunikacja jako konstytuanta organizacji Perspektywa znaczeniowa i perspektywa informacyjna w komunikacji marketingowej Reklama – między nauką a sztuką Podstawowe schematy pozycjonowania w reklamie. ELM, hierarchia efektów, macierz FCB Kapitał marki w orientacji funkcjonalnej Konsumencki model kapitału marki (Consumer Based Brand Equity) Kevina Kellera Wymiary kapitału marki w ujęciu Davida Aakera Pozycjonowanie Osobowość marki „Mantra” marki. Esencjonalne rozumienie tożsamości. Pozycjonowanie emocjonalne. Pozycjonowanie wirusowe Segmentacja konsumentów Nurt wartości (values) – podejście nomotetyczne i idiograficzne Nurt cech osobowości (personality) Nurt międzykulturowy Nurt stylów życia Nurt poststrukturalnej analizy stylów życia Marka korporacyjna jako praktyka „kapitalizmu interesariuszy” Tożsamość organizacyjna. Wizerunek i reputacja Symbolizm w modernistycznych modelach komunikowania MODEL MARKETINGU KULTUROWEGO Założenia modelu marketingu kulturowego Rynek w rozumieniu kulturowym Motywy oraz projekty tożsamościowe Ideologia społeczna, mit tożsamościowy oraz źródła jego pochodzenia Sprzeczności kulturowe Wyrażenie kulturowe Autorytet kulturowy i polityczny marki Stanowisko pozycjonowania i brief kulturowy Organizacja pracy strategicznej. Biurokracje marketingowe i studia kulturowe Marka kulturowa jako sieć społeczna Rola tekstów kultury w budowie marki tożsamościowej Kulturowa teoria innowacji Strategia kulturowa Ortodoksja kulturowa Zmiana społeczna i potencjał ideologiczny Taktyki kulturowe oraz realizacja strategii Korporacyjny marketing symboliczny Model dostosowawczy VCI (Vision-Culture-Image Alignment Model). Dialog tożsamościowy Ograniczenia w stosowaniu modelu kulturowego MODEL MARKETINGU KULTUROWEGO I STRATEGIA KULTUROWA W KOMUNIKACJI MAREK W POLSCE Metodyka badania Analiza dyskursu Siatka pojęciowa w marketingu kulturowym Genealogia studiów przypadku marek Profil polskiej kultury Historyczno-hermeneutyczna analiza polskich kampanii reklamowych FRUGO Żywiec Allegro Reserved – wirusowe pozycjonowanie kulturowe Raiffeisen – pościg za trendami (coolhunt) Kulturowe innowacje polskich marek Krowarzywa i Wegeguru Kondrat Wina Wybrane i Biesiadowo Yestersen Aplikacja modelu kulturowego Szumisie Revolt of Nature. Scenariusz Szumisie Kochanie Scenariusz Szumisie Ciało. Scenariusz Szumisie Praca Fotoreportaż Revolt of Nature Lato
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 299 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 96
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151831 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6430 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności