Serwański Tomasz
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Serwański Tomasz
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Meryk Radosław
(79)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Klupiński Kamil
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing kulturowy
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 317-333.
TEORETYCZNE ASPEKTY SYMBOLIZMU W ZARZĄDZANIU Paradygmatyczny zwrot w naukach społecznych Postmodernizm i ponowoczesność Interakcjonizm symboliczny Konstruktywizm społeczny Zagadnienie wyboru w naukach społecznych Szkoły psychologiczne i program psychologii kulturowej „Zwrot lingwistyczny” oraz rola myślenia metaforycznego w naukach społecznych Metafora mechaniczna i organizmu w teorii organizacji Metafora kulturowa w naukach o organizacji. Kultura organizacyjna Symbolizm i symbolizm organizacyjny Symbolizm organizacyjny w świetle paradygmatów nauk społecznych Ewolucja teorii organizacji oraz jej warunki Podejście pozytywistyczne (modernizm) Podejście subiektywistyczne i interpretatywne MODERNIZM W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ. KLASYCZNE SYSTEMY POZYCJONOWANIA W UJĘCIU KRYTYCZNYM Teorie komunikacji. Szkoła procesu komunikacyjnego i szkoła semiotyczna Metafora przewodu w komunikacji Komunikacja jako konstytuanta organizacji Perspektywa znaczeniowa i perspektywa informacyjna w komunikacji marketingowej Reklama – między nauką a sztuką Podstawowe schematy pozycjonowania w reklamie. ELM, hierarchia efektów, macierz FCB Kapitał marki w orientacji funkcjonalnej Konsumencki model kapitału marki (Consumer Based Brand Equity) Kevina Kellera Wymiary kapitału marki w ujęciu Davida Aakera Pozycjonowanie Osobowość marki „Mantra” marki. Esencjonalne rozumienie tożsamości. Pozycjonowanie emocjonalne. Pozycjonowanie wirusowe Segmentacja konsumentów Nurt wartości (values) – podejście nomotetyczne i idiograficzne Nurt cech osobowości (personality) Nurt międzykulturowy Nurt stylów życia Nurt poststrukturalnej analizy stylów życia Marka korporacyjna jako praktyka „kapitalizmu interesariuszy” Tożsamość organizacyjna. Wizerunek i reputacja Symbolizm w modernistycznych modelach komunikowania MODEL MARKETINGU KULTUROWEGO Założenia modelu marketingu kulturowego Rynek w rozumieniu kulturowym Motywy oraz projekty tożsamościowe Ideologia społeczna, mit tożsamościowy oraz źródła jego pochodzenia Sprzeczności kulturowe Wyrażenie kulturowe Autorytet kulturowy i polityczny marki Stanowisko pozycjonowania i brief kulturowy Organizacja pracy strategicznej. Biurokracje marketingowe i studia kulturowe Marka kulturowa jako sieć społeczna Rola tekstów kultury w budowie marki tożsamościowej Kulturowa teoria innowacji Strategia kulturowa Ortodoksja kulturowa Zmiana społeczna i potencjał ideologiczny Taktyki kulturowe oraz realizacja strategii Korporacyjny marketing symboliczny Model dostosowawczy VCI (Vision-Culture-Image Alignment Model). Dialog tożsamościowy Ograniczenia w stosowaniu modelu kulturowego MODEL MARKETINGU KULTUROWEGO I STRATEGIA KULTUROWA W KOMUNIKACJI MAREK W POLSCE Metodyka badania Analiza dyskursu Siatka pojęciowa w marketingu kulturowym Genealogia studiów przypadku marek Profil polskiej kultury Historyczno-hermeneutyczna analiza polskich kampanii reklamowych FRUGO Żywiec Allegro Reserved – wirusowe pozycjonowanie kulturowe Raiffeisen – pościg za trendami (coolhunt) Kulturowe innowacje polskich marek Krowarzywa i Wegeguru Kondrat Wina Wybrane i Biesiadowo Yestersen Aplikacja modelu kulturowego Szumisie Revolt of Nature. Scenariusz Szumisie Kochanie Scenariusz Szumisie Ciało. Scenariusz Szumisie Praca Fotoreportaż Revolt of Nature Lato
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 299 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 96
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151831 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6430 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności