Lupa-Wójcik Iwona
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Lupa-Wójcik Iwona
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Meryk Radosław
(79)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Klupiński Kamil
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 203-219.
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W PRZEDSIĘBIORSTWIE Media społecznościowe – istota, rodzaje i cechy predysponujące je do wykorzystania w działalności przedsiębiorstw Social media marketing to marketing w mediach społecznościowych? Zakres możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Koncepcja firmy 2.0 Content marketing w mediach społecznościowych Koncepcja content marketingu Zasady i dobre praktyki z obszaru content marketingu Narzędzia content marketingu w mediach społecznościowych Reklama w mediach społecznościowych. POMIAR EFEKTYWNOŚCI I SKUTECZNOŚCI DZIAŁAŃ w tych mediach Charakterystyka rynku reklamy w mediach społecznościowych Formaty reklam i narzędzia do ich tworzenia w mediach społecznościowych na przykładzie serwisu Facebook Pomiar efektywności i skuteczności działań marketingowych przedsiębiorstwa w mediach społecznościowych. Performance marketing Promocja sprzedaży i public relations w mediach społecznościowych Formy promocji sprzedaży w mediach społecznościowych Instrumenty i działania PR w mediach społecznościowych Zastosowanie koncepcji CSR w mediach społecznościowych jako instrumentu PR MARKETING SZEPTANY w mediach społecznościowych Word-of-mouth marketing. Adwokaci marki Buzz marketing. Liderzy opinii Marketing wirusowy: marketing partyzancki i prank marketing Real-time marketing Zarządzanie relacjami z klientem w mediach społecznościowych Budowanie relacji z klientami w mediach społecznościowych Jakość obsługi klienta w mediach społecznościowych Zarządzanie kryzysem w mediach społecznościowych Media społecznościowe jako źródło dANYCH, informacji I WIEDZY o otoczeniu przedsiębiorstwa Tworzenie person. Pozyskanie danych i informacji o klientach Pozyskanie danych i informacji o innych podmiotach znajdujących się w otoczeniu zewnętrznym przedsiębiorstwa Media społecznościowe jako źródło danych i informacji o otoczeniu wewnętrznym przedsiębiorstwa. Yammer Zastosowanie koncepcji crowdsourcingu w mediach społecznościowych Media społecznościowe W employer brandingu oraz REKRUTACJI i selekcji pracowników Rola mediów społecznościowych w employer brandingu Rekrutacja pracowników w mediach społecznościowych Selekcja kandydatów do pracy z wykorzystaniem mediów społecznościowych MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE A zaangażowanie pracowników Znaczenie zaangażowania pracowników w mediach społecznościowych dla przedsiębiorstwa. Employee Advocacy Budowanie zaangażowania pracowników w mediach społecznościowych Media społecznościowe jako narzędzie budowania zaangażowania pracowników w przedsiębiorstwie
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 58
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6280 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności