Marketing społecznościowy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(26)
Forma i typ
Artykuły
(13)
Książki
(13)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(13)
dostępne
(3)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(7)
Biblioteka WWFiF
(3)
Autor
Barciński Marcin
(2)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Żukowski Marcin
(2)
Ananicz Karina
(1)
Bednarski Michał
(1)
Brzoskowski Bartosz
(1)
Chrzanowski Dariusz
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dębski Łukasz
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grębosz-Krawczyk Magdalena
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kolasiński Maciej
(1)
Kowalska Magdalena (ekonomia)
(1)
Ledwoń-Blacha Anna
(1)
Lupa-Wójcik Iwona
(1)
Miller Grzegorz
(1)
Miotk Anna
(1)
Morawiec Barbara Maria
(1)
Oblizajek Marta
(1)
Pacha Dawid
(1)
Rak Bartłomiej
(1)
Sanak-Kosmowska Katarzyna
(1)
Siuda Dagna
(1)
Szwajlik Anna
(1)
Szymański Grzegorz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Widera Zbigniew
(1)
Wiktorska Magda
(1)
Wołek Łukasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(21)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Menedżerowie
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Marketing społecznościowy
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(494)
Energia elektryczna
(491)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(430)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(8)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(5)
Poradnik
(3)
Monografia
(2)
Poradniki
(2)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(13)
26 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 231-239. Netografia strony 240-243.
Marka - istota i treść pojęcia we współczesnym marketingu Natura i definicja marki Wartość i kapitał marki Czynniki kształtujące wycenę i pozycję rynkową marki Rola technologii informatyczno-komunikacyjnych w kształtowaniu treści pojęcia marki Funkcje i znaczenie komunikacji marketingowej w promocji marki Teoretyczne podstawy komunikacji marketingowej Funkcje systemu komunikacji marketingowej Przegląd i charakterystyka narzędzi komunikacji marketingowej Komunikacja marketingowa jako narzędzie kreowania siły marki Rola niestandardowych narzędzi w komunikacji marketingowej marki Internetowe narzędzia komunikacji marketingowej Internet jako platforma komunikacji marketingowej Narzędzia komunikacji marketingowej w internecie Ocena podejść metodologicznych w badaniach poświęconych skuteczności komunikacji marketingowej w internecie Serwisy społecznościowe jako nowoczesny kanał komunikacji marketingowej Istota i przesłanki rozwoju serwisów społecznościowych Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji marketingowej Użytkownicy serwisów społecznościowych Przegląd badań poświęconych serwisom społecznościowym 4-5- Strony afiliacyjne marek w portalu Facebook jako szczególny przykład komunikacji marketingowej w serwisach społecznościowych Metodyka badań nad działaniami marketingowymi prowadzonymi w portalach społecznościowych Opis zastosowanych metod badawczych i ich ograniczeń Charakterystyka grupy badawczej Ocena znaczenia serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki w świetle badań własnych Zachowania użytkowników w serwisach społecznościowych w świetle badań własnych Wartość marki w serwisach społecznościowych w opinii internautów Internetowy kapitał marki jako efekt działań marketingowych prowadzonych w serwisach społecznościowych Serwisy społecznościowe i ich znaczenie dla komunikacji marketingowej w opinii przedsiębiorstw
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 255 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 48
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147439 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5969 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Panorama mediów społecznościowych Nowe media dla nowego człowieka Nowe media (nie) są bezpłatne! Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci Social media - co jest czym? Od koncepcji do działania, czyli social media marketing Naszą siłą będzie treść Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy? Monitoring social mediów - jak go wykorzystać? Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie? Przegląd narzędzi Facebook Messenger Twitter YouTube Blogosfera, a może influencer marketing? Mikroinfluencerzy Visual content LinkedIn Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość? So-lo-mo Hipsteryzacja Internet rzeczy Social biznes Social selling Społeczna odpowiedzialność #człowiek - trend numer jeden? Mniej stocka, więcej życia Treść - klucz do serc i umysłów Każdy z nas jest medium Pandemiczne postscriptum.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 286 (nowy)
Sygnatura czytelni BWF: V G 93
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149833 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8837 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoja firma w social mediach : podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw / Marcin Żukowski. - Wydanie IV poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 243, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych Dziki Zachód Social jest stary! 1, 2, 3, internet Człowiek jest najważniejszy Nowe media dla nowego człowieka Nowe media (nie) są bezpłatne! Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci Social media - co jest czym? Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing Marketing pod strzechy! Najtrudniejszy. Komputer czy jabłko? Naszą siłą będzie treść Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy? Monitoring social mediów - jak go wykorzystać? Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie? Rozdział 3. Przegląd narzędzi Facebook Facebook Messenger X, czyli Twitter YouTube Influencer marketing Mikroinfluencerzy Visual content LinkedIn Przydatne narzędzia socialowca Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość? So-lo-mo Hipsteryzacja Internet rzeczy Social biznes Social selling Społeczna odpowiedzialność Rozdział 5. #człowiek - trend numer jeden? Mniej stocka, więcej życia Mniejszość też ma znaczenie? Treść - klucz do serc i umysłów Długi ogon nadaje ton Każdy z nas jest medium Pandemiczne i wojenne postscriptum
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 155534 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności