Public relations w internecie
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(4)
Forma i typ
Książki
(3)
Artykuły
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(3)
Autor
Dąbrowski Jacek
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Public relations w internecie
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(696)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(614)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(491)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografia / Instytut Neofilologii i Komunikacji Społecznej. Politechnika Koszalińska, ISSN 0239-7129 ; nr 209)
ISSN 0239-7129 odnosi sie do pierwotnego tyt. serii: Monografie / Wyższa Szkoła Inżynierska w Koszalinie, natomiast nr 241 stanowi jej kontynuację.
Bibliogr., netogr. s. [159]-168. Netogr. s. 168-174. Indeks.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 32
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4928 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 183-185. Netogr. s. 185-186.
Dla praktyków-specjalistów ds. marketingu i public relations, menedżerów, dydaktyków marketingu, studentów.
Sygnatura czytelni BMW: VI C 64 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 11
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 120222 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3051 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The new rules of marketing & PR : how to use social media, online video, mobile applications, blogs, new releases, and viral marketing to reach buyers directly.
Nowe zasady marketingu i PR Jak bezpośrednio dostrzeć do kupujących Media społecznościowe i twoja docelowa publiczność Blogi - jak skłonić miliony do opowiedzenia twojej historii Audio i wideo skłaniaja do działania Bogata witryna internetowa Marketing i public relations w czasie rzeczywistym Rola sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego w marketingu i PR Twoj własny plan marketingowy i PR-owy Rozwijanie biznesu - marketing i PR jako narzędzia zwiększające sprzedaż Strategie tworzenia rewelacyjnych treści Jak pisać dla swoich nabywców Rola serwisów społecznościowych Blogowanie - bezpośrednia droga do nabywcy Obraz jest wart tysiaca słów Wideo i podcasty bez tajemnic Jak dotrzeć bezpośredio do nabywców dzięki komunikatom informacyjnym Twoje centrum prasowe - przestrzeń nie tylko dla mediów Nowe zasady docierania do mediów Newsjacking - porwij media swoją historią Marketing w wyszukiwarkach internetowych
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 72
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152380 N, 152379 N (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6468 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności