Mazurek Grzegorz
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(19)
Forma i typ
Artykuły
(12)
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(6)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Mazurek Grzegorz
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(19)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing internetowy
(5)
Marketing elektroniczny
(4)
Komunikacja marketingowa
(3)
Blogi
(2)
Intranet
(2)
Marketing
(2)
Przedsiębiorstwa
(2)
Public relations
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Witryna internetowa firmowa
(2)
Wizerunek marki
(2)
Zamówienia publiczne
(2)
BTL
(1)
Blog korporacyjny
(1)
Blog partnerski
(1)
Blog zawodowy
(1)
CSR
(1)
Cele PR
(1)
Corporate Social Responsibility
(1)
Decyzje
(1)
Dofinansowanie projektu
(1)
Dokumentacja
(1)
Dokumenty
(1)
Dokumenty podmiotowe
(1)
Dokumenty w postępowaniu
(1)
Dowody
(1)
Dowody w sprawie
(1)
Dyrektywy
(1)
Dzienniki wirtualne
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gry flashowe
(1)
Intranet w firmie
(1)
Kampania wizerunkowa
(1)
Komunikacja bezpośrednia
(1)
Komunikacja w firmie
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Lider opinii
(1)
Mailing
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing wirusowy
(1)
Mierniki skuteczności PR
(1)
Naruszenia prawne
(1)
Nierzetelność
(1)
Nowelizacja przepisów
(1)
Ochrona informacji
(1)
Odpowiedzialność społeczna firmy
(1)
Produkty FMCG
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przepisy prawne
(1)
Public relations w internecie
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rozporządzenie
(1)
Rynek ubezpieczeń
(1)
Serwisy firm ubezpieczeniowych
(1)
Składanie ofert
(1)
Specjalista public relations
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Usługi budowlane
(1)
Wizerunek firmy
(1)
Wykluczenie wykonawcy
(1)
Wykonawca
(1)
Zachowania konsumenckie
(1)
Zmiany
(1)
Środki unijne
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Monografia
(2)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(12)
19 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 255-272.
Dla studentów zarządzania i marketingu w zakresie przedmiotów: e-marketing, e-commerce, nowoczesne koncepcje w marketingu, nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, komunikacja marketingowa.
1.Transformacja cyfrowa - implikacje dla marketingu (Grzegorz Mazurek) 1.1.Cyfrowa transformacja 1.2.Marketing a cyfrowa transformacja 1.3.Marketing a technologia 1.3.1.Technologie mobilne 1.3.2.Internet Rzeczy 1.3.3.Media społecznościowe 1.3.4.Sztuczna inteligencja 1.4.Marketing a metody zarządzania 1.5.Marketing a organizacja działań 1.6.Przyszłość marketingu 2.Sukces w czasach rewolucji cyfrowej [Robert Kozielski) 2.1.Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach 2.2.Czwarta rewolucja przemysłowa - w kierunku zmiany zasad konkurowania 2.3.Źródła sukcesu organizacji - analiza podejść - elementy wspólne i odróżniające 2.4.Czterolistna koniczyna - sukces w epoce cyfrowej 3. Homo Cyber Oeconomicus - nowy wymiar zachowań konsumenckich (Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska) 3.1.Konsument wobec technologii cyfrowych 3.2.Homo Cyber Oeconomicus - w kierunku przyszłości 3.3.Ekosystem cyfrowych interakcji 4.Architektura systemu komunikacji wirtualnej - uwarunkowania i wyzwania [Jan W. Wiktor) 4.1.Komunikacja marketingowa a paradygmat technologii cyfrowej i społeczeństwa sieci - uwarunkowania i zależności 4.2.Model komunikacji marketingowej w przestrzeni wirtualnej i cechy komunikacji on-line 4.3.Elementy architektury systemu komunikacji wirtualnej – funkcje i instrumenty 4.4.Metodyczne aspekty oceny komunikacji wirtualnej – elementy web-analityki 4.4.1.Zasady i kryteria ewaluacji strony firmowej 4.4.2.Ocena komunikacji w serwisach społecznościowych 4.4.3.Wskaźniki pomiaru skuteczności reklamy w sieci 4.4.4.Analiza ruchu w serwisie - Google Analytics 4.5.Strategiczne wyzwania wobec komunikacji marketingowej 5.Marka w procesie kreowania wartości na rynku 4.0 (Henryk Mruk) 5.1.Marka i jej istota na rynku 4.0 5.2.Nowe trendy w zachowaniach konsumentów 5.3.Nazwa i jej znaczenie na rynku 4.0 5.4.Pozycjonowanie marki na rynku 4.0 5.5.Wartości tworzą pozycję marki 5.6.Tożsamość oraz wizerunek marki 5.7.Marka osobista sposobem budowania marki przedsiębiorstwa 5.8.Lokalizacja marki na rynku 4.0 6.Badania marketingowe - nowe paradygmaty i metody w gospodarce cyfrowej [Krystyna Mazurek-Łopacińska) 6.1.Badania jakościowe w przestrzeni realnej i wirtualnej 6.1.1.Formy i techniki wywiadów 6.1.2.Podejście kulturowe w badaniach postaw i zachowań konsumenckich 6.1.3.Wykorzystanie technologii mobilnej w analizie psychograficznej 6.2.Analityka internetowa w badaniu zachowań nabywczych internautów 6.2.1. Multi-channel i Multiscreening w analityce internetowej 6.3.Rola technologii informacyjnych i komunikacyjnych w pozyskiwaniu wiedzy od klientów i kreowaniu innowacji 6.4.Big Data w analityce marketingowej 6.4.1.Cele i kierunki zastosowań 6.4.2.Big Data w podstawowych obszarach marketingu 6.5.Consumer Intelligence w pozyskiwaniu i analizie danych marketingowych 6.6.Rola kokpitów menedżerskich w badaniach marketingowych 6.7.Kierunki zastosowań analityki marketingowej 6.7.1.Wykorzystywanie analityki w obszarach decyzji marketingowych 6.7.2.Wyzwania dla przedsiębiorstw w stosowaniu analityki marketingowej 7.Market Intelligence a decyzje menedżerskie we współczesnej organizacji (Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula) 7.1.Uwarunkowania otoczenia współczesnego biznesu 7.2.Konkurencyjność współczesnej organizacji 7.3.Rola wiedzy i informacji w zarządzaniu inteligentną organizacją 7.4.Miejsce i znaczenie Market Intelligence w dobie gospodarki opartej na wiedzy 7.5.Wykorzystanie Market Intelligence dla wsparcia decyzji menedżerskich - w świetle wyników badań własnych 8. Koncepcja oraz kierunki rozwoju zintegrowanego zarządzania innowacjami (Andrzej Pomykalski) 8.1.Przesłanki i kierunki zmian 8.2.Istota innowacji 8.3.Charakterystyka aktywności innowacyjnej przez osiągane wyniki 8.4.Zarządzanie innowacjami 8.5.Zarządzanie sieciowe innowacjami 9. Oczami praktyków 9.1.Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje (Artur Maciorowski) 9.1.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje 9.1.2.Makrotrendy - rewolucja technologii 9.1.3.Mikrotrendy 9.2.Deep Learning - przywitaj się z Golemem (Lech C. Król) 9.2.1.Duch w maszynie 9.2.2.Dane 9.2.3.Algorytmy 9.2.4.Sprzęt 9.2.5.SISO 9.2.6.Mechaniczny Turek czy Golem? 9.2.7.Telefon od Absolutu 9.3. Trzy wymiary marketera - co współczesny marketer wiedzieć powinien? (Mariusz Ludwiński)
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 248 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146641 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Intranet : skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji / Urszula Kandefer, Grzegorz Mazurek. - Wydanie 1. - Warszawa : Poltext, 2019. - 158 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [155]-156.
Intranet - istota i znaczenie Znaczenie systemu intranetowego dla organizacji Ewolucja systemów intranetowych Cele wdrożenia intranetu Korzyści z wdrożenia intranetu Wybrane obszary zastosowań intranetów Najczęstsze mity na temat intranetów Wiedza Narzędzia finansowo-księgowe Zadania administracyjno-organizacyjne . HR zarządzanie zasobami ludzkimi Komunikacja . Komunikacja wewnętrzna obsługa klienta B2B Etapy projektowania i wdrożenia systemu Analiza przedwdrożeniowa oprogramowanie wspierające tworzenie intranetów Wybór modelu realizacji- samodzielnie vs outsourcing Powołanie zespołu intranetowego w organizacji Rozpoznanie potrzeb użytkownika portalu intranetowego i projektowanie systemu Metody i techniki badania skuteczności i efektywności intranetu Opracowanie strategii promocji intranetu w firmie lntranet - skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji Uruchomienie portalu Szkolenie użytkowników intranetu Monitoring i rozwój systemu Korzystanie z portalu intranetowego Zaangażowanie pracowników Minimalizacja ryzyka wynikającego z wdrożenia Zarządzanie organizacją a system intranetowy Zachęcanie pracowników do korzystania z intranetu i jego rozwoju Intranet 2.O czy intranet społecznościowy? Rola lidera organizacji w procesie komunikacji wewnętrznej Intranet jako instrument kreowania innowacji Zarządzanie portalem intranetowym - praktyczne rady Promocja wewnętrzna intranetu _ Mostostal Warszawa SA Intranet w Gas Storage Poland - GSPnet Praktyczne przykłady wdrożeń systemów intranetowych Portal intranetowy Provident Polska Wykorzystanie intranetów w polskich przedsiębiorstwach - wyniki badań Metodyka badania i charakterystyka próby Użytkowanie systemu Zarządzanie platformą Korzyści płynące z korzystania z systemu Użyteczność systemu Elementy społecznościowe
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 42
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5912 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
([Zarządzanie i Marketing])
Naz. serii ze s. internet. wydaw.
Bibliogr. s. [206]-207. Netogr. s. 207-208.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 15
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 3469 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek ; [Roman Bębenista i 21 pozostałych]. - Warszawa : Poltext, copyright 2018. - 482 strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm.
Nazwy autorów na stronie [7]-15.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Grzegorz Mazurek, Konrad Zach Strategia i planowanie e-marketingowe Jolanta Tkaczyk Konsument w internecie Michał Kot Badania marketingowe online Anna Miotk Mierzalność działań online Pawet Gruszecki Wybrane aspekty prawne e-marketingu Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Marta Ulman Usługi interaktywne Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Konrad Zach Serwisy WWW: oś komunikacji online Katarzyna Gawlik, Bartosz Borowiec Projektowanie interfejsów Wojciech Szymański Pozycjonowanie stron internetowych (SEo) Jarosław Sokołowski, Łukasz Sowiński, Romąn Bębenista Google AdWords i analityka webowa Dagmara PIata-AIf, Grzegorz Mazurek, Arkadiusz Miegoń Reklama internetowa Paweł SaIa E-mail marketing Dagmara Plata-Alf Marketing Automation Szymon Lisowski Social media marketing Tomasz Woźniak Technologie mobilne w marketingu Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański Content marketing Magdabna Daniłos Wideo marketing na YouTube Alekander Winciorek Internet PR i influencer marketing Konrad Zach Personal branding Grzegorz Mazurek Przyszłość e-marketingu Grzegorz Mazurek.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 244 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 44
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145945 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5840 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : Poltext, copyright 2018. - 482 strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Grzegorz Mazurek, Konrad Zach Strategia i planowanie e-marketingowe Jolanta Tkaczyk Konsument w internecie Michał Kot Badania marketingowe online Anna Miotk Mierzalność działań online Pawet Gruszecki Wybrane aspekty prawne e-marketingu Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Marta Ulman Usługi interaktywne Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Konrad Zach Serwisy WWW: oś komunikacji online Katarzyna Gawlik, Bartosz Borowiec Projektowanie interfejsów Wojciech Szymański Pozycjonowanie stron internetowych (SEo) Jarosław Sokołowski, Łukasz Sowiński, Romąn Bębenista Google AdWords i analityka webowa Dagmara PIata-AIf, Grzegorz Mazurek, Arkadiusz Miegoń Reklama internetowa Paweł SaIa E-mail marketing Dagmara Plata-Alf Marketing Automation Szymon Lisowski Social media marketing Tomasz Woźniak Technologie mobilne w marketingu Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański Content marketing Magdabna Daniłos Wideo marketing na YouTube Alekander Winciorek Internet PR i influencer marketing Konrad Zach Personal branding Grzegorz Mazurek Przyszłość e-marketingu Grzegorz Mazurek.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 46
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 5907 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Intranet - komunikacja więcej niż dobra / Grzegorz Mazurek. W: Marketing w Praktyce. 2004, nr 8, s.57-58. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Liderzy opinii online / Grzegorz Mazurek. W: Marketing w Praktyce. 2005, nr 10, s.6-10. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2005
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Mierzalność działań PR / Grzegorz Mazurek. W: Marketing w Praktyce. 2004, nr 3, s.30-33. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 183-185. Netogr. s. 185-186.
Dla praktyków-specjalistów ds. marketingu i public relations, menedżerów, dydaktyków marketingu, studentów.
Sygnatura czytelni BMW: VI C 64 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 11
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 120222 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3051 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Tam gdzie off-, tam i online / Grzegorz Mazurek. W: Marketing w Praktyce. 2005, nr 4, s.28-29. - Warszawa : INFOR, 2005
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 303, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 255-[284].
Transformacja cyfrowa - istota i charakterystyka Transformacja i cyfryzacja Technologie informacyjno-komunikacyjne - fundament cyfrowej transformacji Internet - od Web 1.0 do Web 4.0 - podbudowa procesów transformacyjnych Transformacja cyfrowa - perspektywy rozważań Ujęcie definicyjne transformacji cyfrowej - perspektywa przedsiębiorstwa Strategia transformacji cyfrowej Pomiar dojrzałości cyfrowej organizacji Technologie transformacyjne i ich wptyw na marketing Media spolecznościowe Wirtualna rzeczywistość Rozszerzona rzeczywistość Big data i chmura obliczeniowa Internet rzeczy Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe Technologie mobilne i technologie noszone Konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu Ewolucja marketingu - imperatyw technologiczny Technologie marketingowe (MarTech) - konsekwencje zarządcze Wyzwania współczesnego marketingu w świetle badań naukowych Współczesna rola marketingu w organizacji 210 Nowe koncepcje zarządzania działalnością marketingową Organizacja działalności marketingowej w dobie transformacji cyfrowej Nowe wyzwania dla marketingu
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 277 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 52
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148926 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6095 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wirusowe kreowanie wizerunku / Grzegorz Mazurek. W: Marketing w Praktyce. 2004, nr 6, s.31-33. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności