Kalińska-Kula Magdalena
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(5)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Kalińska-Kula Magdalena
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Decyzje
(2)
Marketing
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Biblioteki
(1)
E-konsumenci
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing wewnętrzny
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Wywiad gospodarczy
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Białoruś
(1)
Hiszpania
(1)
Portugalia
(1)
Ukraina
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [171]-181. Indeks.
1.Rola bibliotek w społeczeństwie XXI wieku 1.1.Biblioteki w zapisie ustawowym 1.2.Typy współczesnych bibliotek, ich funkcje, zadania i misja 1.3.Nowoczesny design bibliotek odpowiedzią na współczesne oczekiwania czytelników 2.Koncepcja marketingu wewnętrznego na gruncie bibliotecznym: istota i podstawowe założenia 2.1.Marketing wewnętrzny w ujęciu teoretycznym 2.2.Marketing wewnętrzny na gruncie bibliotecznym 2.3.Biblioteczny marketing wewnętrzny jako odpowiedź na współczesne wyzwania stawiane bibliotekom w społeczeństwie informacyjnym 3.Marketing biblioteczny jako przedmiot zainteresowania badaczy 3.1.Marketing biblioteczny w literaturze przedmiotu 3.2.Biblioteczny marketing wewnętrzny w literaturze przedmiotu 3.3.Biblioteczny marketing wewnętrzny w ujęciu statystycznym 4.Marketing wewnętrzny w bibliotekach województwa łódzkiego w świetle wyników badań własnych 4.3.1.Komunikacja wewnętrzna w bibliotece 4.3.2.System motywacyjny w bibliotece 4.3.3.Wybrane aspekty kultury organizacyjnej w bibliotece i ogólne uwarunkowania procesu pracy
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 263 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147953 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing / [Uniwersytet Łódzki])
Bibliografia, netografia na stronach 137-149.
Rozdział 1. Rozwój handlu internetowego na tle cyfrowej transformacji biznesu 1.1.Cyfrowa transformacja biznesu 1.2.Handel internetowy w procesie hybrydyzacji handlu 1.3.Korzyści i ograniczenia handlu online Rozdział 2. Zachowania e-klienta 2.1.Emocjonalne przesłanki zachowań konsumenta i pozyskiwanie wiedzy w tym obszarze 2.2.Koncepcja różnic pokoleniowych w kontekście użytkowania internetu i handlu online 2.3.Zachowania nabywców w handlu internetowym 2.4.Handel online na tle ekspansji internetu w świetle wyników międzynarodowych badań Rozdział 3. Handel internetowy z perspektywy nabywcy w Polsce i wybranych krajach europejskich – analiza komparatywna 3.1.Przedmiot, metodyka badania i charakterystyka próby 3.2.Zachowania internetowe potencjalnych e-nabywców 3.3.Opinie i postawy e-nabywców, motywatory i problemy w zakresie e-zakupów 3.4.Zwyczaje zakupowe nabywców w handlu internetowym
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 289 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150664 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia na stronach 137-143.
Dla pracowników nauki zajmujących się zarządzaniem wiedzą oraz nowymi technologiami, praktyków gospodarczych, a także studentów.
Realia współczesnego rynku jako czynnik rozwoju Market Intelligence Złożoność otoczenia rynkowego organizacji w dobie cyfryzacji Konsument w społeczeństwie informacyjnym Zarządzanie informacjami w kontekście podejmowania decyzji opartych na danych - data driven decision making Specyfika współczesnego otoczenia biznesowego przedsiębiorstw w świetle wyników badań Definicja i istota Market Intelligence Market Intelligence a pojęcia pokrewne Market Intelligence jako program Market Intelligence w świetle wyników międzynarodowych badań Pozyskiwanie wiedzy o rynku w praktyce rodzimych przedsiębiorstw - wyniki badań własnych Metodyka badania i charakterystyka próby Upowszechnienie systemu Market Intelligence, czynniki go determinujące oraz skuteczność podejmowanych decyzji zarządczych Organizacja, stopień zaawansowania oraz korzyści z programu Market Intelligence
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 256 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 49
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147486 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5971 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 255-272.
Dla studentów zarządzania i marketingu w zakresie przedmiotów: e-marketing, e-commerce, nowoczesne koncepcje w marketingu, nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, komunikacja marketingowa.
1.Transformacja cyfrowa - implikacje dla marketingu (Grzegorz Mazurek) 1.1.Cyfrowa transformacja 1.2.Marketing a cyfrowa transformacja 1.3.Marketing a technologia 1.3.1.Technologie mobilne 1.3.2.Internet Rzeczy 1.3.3.Media społecznościowe 1.3.4.Sztuczna inteligencja 1.4.Marketing a metody zarządzania 1.5.Marketing a organizacja działań 1.6.Przyszłość marketingu 2.Sukces w czasach rewolucji cyfrowej [Robert Kozielski) 2.1.Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach 2.2.Czwarta rewolucja przemysłowa - w kierunku zmiany zasad konkurowania 2.3.Źródła sukcesu organizacji - analiza podejść - elementy wspólne i odróżniające 2.4.Czterolistna koniczyna - sukces w epoce cyfrowej 3. Homo Cyber Oeconomicus - nowy wymiar zachowań konsumenckich (Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska) 3.1.Konsument wobec technologii cyfrowych 3.2.Homo Cyber Oeconomicus - w kierunku przyszłości 3.3.Ekosystem cyfrowych interakcji 4.Architektura systemu komunikacji wirtualnej - uwarunkowania i wyzwania [Jan W. Wiktor) 4.1.Komunikacja marketingowa a paradygmat technologii cyfrowej i społeczeństwa sieci - uwarunkowania i zależności 4.2.Model komunikacji marketingowej w przestrzeni wirtualnej i cechy komunikacji on-line 4.3.Elementy architektury systemu komunikacji wirtualnej – funkcje i instrumenty 4.4.Metodyczne aspekty oceny komunikacji wirtualnej – elementy web-analityki 4.4.1.Zasady i kryteria ewaluacji strony firmowej 4.4.2.Ocena komunikacji w serwisach społecznościowych 4.4.3.Wskaźniki pomiaru skuteczności reklamy w sieci 4.4.4.Analiza ruchu w serwisie - Google Analytics 4.5.Strategiczne wyzwania wobec komunikacji marketingowej 5.Marka w procesie kreowania wartości na rynku 4.0 (Henryk Mruk) 5.1.Marka i jej istota na rynku 4.0 5.2.Nowe trendy w zachowaniach konsumentów 5.3.Nazwa i jej znaczenie na rynku 4.0 5.4.Pozycjonowanie marki na rynku 4.0 5.5.Wartości tworzą pozycję marki 5.6.Tożsamość oraz wizerunek marki 5.7.Marka osobista sposobem budowania marki przedsiębiorstwa 5.8.Lokalizacja marki na rynku 4.0 6.Badania marketingowe - nowe paradygmaty i metody w gospodarce cyfrowej [Krystyna Mazurek-Łopacińska) 6.1.Badania jakościowe w przestrzeni realnej i wirtualnej 6.1.1.Formy i techniki wywiadów 6.1.2.Podejście kulturowe w badaniach postaw i zachowań konsumenckich 6.1.3.Wykorzystanie technologii mobilnej w analizie psychograficznej 6.2.Analityka internetowa w badaniu zachowań nabywczych internautów 6.2.1. Multi-channel i Multiscreening w analityce internetowej 6.3.Rola technologii informacyjnych i komunikacyjnych w pozyskiwaniu wiedzy od klientów i kreowaniu innowacji 6.4.Big Data w analityce marketingowej 6.4.1.Cele i kierunki zastosowań 6.4.2.Big Data w podstawowych obszarach marketingu 6.5.Consumer Intelligence w pozyskiwaniu i analizie danych marketingowych 6.6.Rola kokpitów menedżerskich w badaniach marketingowych 6.7.Kierunki zastosowań analityki marketingowej 6.7.1.Wykorzystywanie analityki w obszarach decyzji marketingowych 6.7.2.Wyzwania dla przedsiębiorstw w stosowaniu analityki marketingowej 7.Market Intelligence a decyzje menedżerskie we współczesnej organizacji (Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula) 7.1.Uwarunkowania otoczenia współczesnego biznesu 7.2.Konkurencyjność współczesnej organizacji 7.3.Rola wiedzy i informacji w zarządzaniu inteligentną organizacją 7.4.Miejsce i znaczenie Market Intelligence w dobie gospodarki opartej na wiedzy 7.5.Wykorzystanie Market Intelligence dla wsparcia decyzji menedżerskich - w świetle wyników badań własnych 8. Koncepcja oraz kierunki rozwoju zintegrowanego zarządzania innowacjami (Andrzej Pomykalski) 8.1.Przesłanki i kierunki zmian 8.2.Istota innowacji 8.3.Charakterystyka aktywności innowacyjnej przez osiągane wyniki 8.4.Zarządzanie innowacjami 8.5.Zarządzanie sieciowe innowacjami 9. Oczami praktyków 9.1.Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje (Artur Maciorowski) 9.1.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje 9.1.2.Makrotrendy - rewolucja technologii 9.1.3.Mikrotrendy 9.2.Deep Learning - przywitaj się z Golemem (Lech C. Król) 9.2.1.Duch w maszynie 9.2.2.Dane 9.2.3.Algorytmy 9.2.4.Sprzęt 9.2.5.SISO 9.2.6.Mechaniczny Turek czy Golem? 9.2.7.Telefon od Absolutu 9.3. Trzy wymiary marketera - co współczesny marketer wiedzieć powinien? (Mariusz Ludwiński)
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 248 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146641 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 375-402 i bibliografie przy rozdziałach.
Michał Moneta Content marketing Customer journey Growth hacker marketing. Insight klienta Lean Startup Marketing lateralny Marketing automation Performance marketing Propozycja wartości Real time marketing Strategia błękitnego oceanu Agata Matuszewska Kubicz Crowdsourcing Employer branding Marketing wartości Marketing wewnętrzny Ucząca się organizacja Zarządzanie międzypokoleniowe Zwinna organizacja Agata Mardosz Grabowska Design thinking Ekonomia współdzielenia Marketing partnerski (marketing relacji) Marketing sensoryczny Współtworzenie wartości i otwarta innowacja Zarządzanie doświadczeniami klientów Magdalena Kalińska Kula Badania etnograficzne Grywalizacja Neuromarketing Omnichannel Dominika Kaczorowska Spychalska Blockchain Influencer marketing Internet Rzeczy Rzeczywistość rozszerzona i rzeczywistość wirtualna
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 62
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 6323 (1 egz.)
E-book
W koszyku
W monografii zostały zaprezentowane badania dotyczące działań z zakresu marketingu wewnętrznego w bibliotekach województwa łódzkiego. Obszerna część teoretyczna zawiera informacje na temat roli bibliotek we współczesnym społeczeństwie informacyjnym oraz analizę koncepcji marketingu wewnętrznego. Autorki, wykorzystując do realizacji wyznaczonych celów badawczych wszechstronne studia literaturowe, odnoszą się do obowiązujących przepisów prawnych, wskazują na współczesne funkcje, zadania i misje bibliotek, a następnie podejmują próbę wyjaśnienia istoty i znaczenia marketingu wewnętrznego we współczesnej bibliotece. W części badawczej omawiają wyniki badania empirycznego dotyczącego takich zagadnień, jak: stosowane w praktyce elementy marketingu wewnętrznego (np. komunikacja wewnętrzna, system motywacyjny, kultura organizacyjna), ocena funkcjonowania marketingu wewnętrznego przez pracowników, konfrontacja oczekiwań pracowników ze stanem faktycznym. Ważnym dodatkiem do książki jest wyczerpująca bibliografia publikacji na temat marketingu bibliotecznego, począwszy od najwcześniejszej, datowanej na rok 1991. Zaletą monografii jest jej interdyscyplinarny charakter - Czytelnik otrzymuje rzetelne studia naukowe przeprowadzone z punktu widzenia informatologa i bibliologa oraz specjalisty w zakresie marketingu.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności