Zakupy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(37)
Forma i typ
Artykuły
(27)
Książki
(10)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(4)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(6)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Grabiwoda Barbara
(2)
Gwiżdż Halszka
(2)
Kałusiewicz Monika
(2)
Krywan Tomasz
(2)
Ocicka Barbara
(2)
Tokarczyk Marcin
(2)
Błuś Adam
(1)
Czerepko Joanna
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dmowska Joanna
(1)
Gąsiorowska Agata
(1)
Jachowska Katarzyna
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kardasz Hubert
(1)
Kloskowski Dariusz
(1)
Konieczny Wiktor
(1)
Kownacka Violetta
(1)
Kwarciany Marcin
(1)
Maruchin Wojciech
(1)
Milewska Beata
(1)
Milewski Dariusz
(1)
Mącik Dorota
(1)
Paliś Beata
(1)
Perchla-Włosik Aleksandra
(1)
Połoz Włodzimierz
(1)
Płaziak Monika
(1)
Raciniewska Alicja
(1)
Ruter Matthias
(1)
Savor Leo
(1)
Sempruch-Krzemińska Katarzyna
(1)
Skurpel Dagmara
(1)
Szymańska Anna Irena
(1)
Sączawa Iwona
(1)
Tokarz Adam
(1)
Tomczyk Anna
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Wieczorek Dariusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(37)
Język
polski
(37)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Zakupy
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(760)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(637)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Przedsiębiorstwo
(467)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(6)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Braniewo (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Elbląg (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Obwód królewiecki (Rosja)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Monografia
(8)
Raport z badań
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Transport i logistyka
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(24)
Transport, Spedycja, Logistyka
(2)
Unia Europejska
(1)
37 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 121470 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Efektywność strategii zakupów / Beata Milewska, Dariusz Milewski. W: Eurologistics 2017, nr 3, s. 18-21. - 2017.
Kartoteka zagadnieniowa: Transport, Spedycja, Logistyka
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Rola zakupów w działalności przedsiębiorstw / Barbara Ocicka. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 274, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [251]-266.
Rozdział 1. Zarządzanie zakupami w przedsiębiorstwie 1.1.Geneza współczesnego zarządzania zakupami 1.2.Zarządzanie zakupami w świetle teorii nauk ekonomicznych 1.3.Zakupy i proces zakupowy 1.4.Wpływ zakupów na realizację celów przedsiębiorstwa Rozdział 2. Ewolucja zakupów w świetle modeli dojrzałości 2.1.Geneza i ogólna charakterystyka modeli dojrzałości 2.2.Modele dojrzałości zakupów 2.3.Poziomy integracji zakupów 2.3.1.Strategiczna integracja zakupów 2.3.2.Integracja zakupów w przedsiębiorstwie 2.3.3.Integracja zakupów w łańcuchu dostaw 2.4.Miejsce zakupów w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstw 2.5.Pomiar efektów i mierniki w zarządzaniu zakupami 2.6.Technologie w zarządzaniu zakupami 2.7.Koncepcja autorskiego modelu dojrzałości funkcji zakupów Rozdział 3. Rozwój strategii zakupowych 3.1.Istota i rola strategii zakupowych 3.2.Etapy tworzenia i poziomy strategii zakupowych 6 Spis treści 3.3.Strategie zarządzania kategoriami zakupowymi 3.3.1.Segmentacja kategorii zakupowych w macierzach portfelowych 3.3.2.Dźwignie zakupowe w zarządzaniu kategorią 3.4.Strategie zarządzania dostawcami 3.4.1.Układ sił w relacjach z dostawcami 3.4.2.Zarządzanie relacjami między nabywcą a dostawcą Rozdział 4. Dojrzałość funkcji zakupowej w przedsiębiorstwach w Polsce w świetle wyników badań 4.1.Strategiczne podejście do zarządzania zakupami w badanych przedsiębiorstwach 4.2.Rozwój strategicznego podejścia w badanych przedsiębiorstwach 4.3.Miejsce funkcji zakupowej w strukturze organizacyjnej badanych firm 4.5.Integracja wewnętrzna zakupów w badanych przedsiębiorstwach 4.6.Integracja zakupów w łańcuchach dostaw badanych firm 4.7.Pomiar efektów i mierniki w zarządzaniu zakupami badanych firm 4.8.Wykorzystanie technologii wspomagających zarządzanie zakupami w badanych przedsiębiorstwach 4.9.Ocena dojrzałości funkcji zakupowej w badanych przedsiębiorstwach Załącznik 1. Kwestionariusz pogłębionego wywiadu indywidualnego służący do diagnozy i analizy dojrzałości funkcji zakupowej w przedsiębiorstwie w badaniach jakościowych pt: „Rola zakupów w działalności przedsiębiorstw"
Sygnatura czytelni BMW: VI F 157 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148000 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147999 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka zakupowa w miastach / Beata Paliś. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 426 stron : ilustracje ; 23 cm.
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Bibliografia na stronach 379-410.
Dla pracowników biur podróży, osób zarządzających miastami i promujących miasta na rynku turystycznym, a także pracowników i menedżerów centrów handlowych i innych placówek handlu detalicznego.
Miasto jako przestrzeń turystyczna Miasto w ujęciu marketingu terytorialnego Klasyfikacje i współczesne koncepcje rozwoju miast Handel w strukturze funkcji miasta Wielowymiarowość miast – w kierunku fenomenu turystyki miejskiej Uwarunkowania rozwoju turystyki miejskiej i jej wpływ na rozwój miasta Wybrane klasyfikacje uwarunkowań rozwoju turystyki Czynniki podażowe rozwoju turystyki miejskiej Czynniki popytowe rozwoju turystyki miejskiej Czynniki uniwersalne rozwoju turystyki miejskiej Rola interesariuszy w kreowaniu miejskiego produktu turystycznego. Obszary wpływu turystyki na rozwój miasta Istota, cechy i rola turystyki zakupowej w miastach Pojęcie turystyki zakupowej Produkt turystyki zakupowej Światowe destynacje zakupowe Ruch turystyczny motywowany zakupami w Polsce i na świecie Współczesne trendy w zachowaniach konsumentów a nowe wymiary sprzedaży detalicznej Metodyczno-organizacyjne aspekty badań determinant rozwoju turystyki zakupowej Elementy produktu turystyki zakupowej jako podażowe determinanty kształtujące decyzje jego nabywców Czynniki atrakcyjności miejsc zakupowych Destynacje i miejsca koncentracji turystów zakupowych oraz kupowane przez nich produkty Źródła informacji o miejscach zakupowych. Preferowane środki transportu w podróżach zakupowych Zachowania turystów w podróży motywowanej zakupami jako popytowe czynniki rozwoju turystyki zakupowej Motywy podróży w celach zakupowych Częstotliwość podróżowania Organizacja turystycznych wyjazdów zakupowych Osoby towarzyszące w czasie podróży zakupowej Wydatki turystów zakupowych Perspektywy rozwoju turystyki zakupowej według badanych respondentów Determinanty kształtujące rozwój turystyki zakupowej w opinii jej kreatorów Miasta zakupowe oraz czynniki rozwoju turystyki zakupowej Działania miejskich destynacji turystycznych na rzecz rozwoju turystyki zakupowej – wybrane przykłady z Polski i ze świata Perspektywy rozwoju turystyki zakupowej w opinii jej kreatorów Rekomendacje w zakresie planowania rozwoju turystyki zakupowej w polskich miastach
Sygnatura czytelni BWF: XII H 82
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152538 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8907 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Sztuka wyboru / Włodzimierz Połoz. W: Eurologistics. 2010, nr 3, s.48-51. - Suchy Las : Eurologistics s.c., 2010
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Logistycy kupcami / Matthias Ruter, Leo Savor. W: Eurologistics. 2010, nr 2, s.54-55. - Suchy Las : Eurologistics s.c, 2010
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dynamika na rynku pracy w logistyce i zakupach / Iwona Sączawa. W: Eurologistics. 2017, nr 2, s. 71-74. - 2017
Dokument nadrzędny: Eurologistics.
Kartoteka zagadnieniowa: Transport, Spedycja, Logistyka
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliografia, netografia na stronach 137-152.
Dla studentów logistyki, marketingu oraz zarządzania, a także praktyków i teoretyków zajmujących się obsługą logistyczną handlu elektronicznego.
Koncepcja wartości dla klienta 1.1. Wartość dla klienta w naukach społecznych i ekonomicznych 1.1.1. Geneza, istota i kategorie pojęcia wartości 1.1.2. Wartość dla klienta w naukach ekonomicznych 1.2. Strategie i obszary tworzenia wartości dla klienta w działalności handlowej 1.3. Atrybuty wartości dla klienta wynikające z działalności handlowej 1.4. Zarządzanie wartością dla klienta Rozwój i strategie handlu elektronicznego 2.1. Czynniki rozwoju oraz stan aktualny handlu elektronicznego na rynku B2C w Polsce i na świecie 2.1.1. Geneza i determinanty rozwoju e-handlu 2.1.2. Ekspansja polskiego handlu internetowego 2.2. E-konsument i jego oczekiwania względem transakcji w handlu elektronicznym 2.2.1. Charakterystyka pokoleń klientów i ich preferencje zakupowe 2.2.2. E-klient i jego postawa wobec handlu elektronicznego 2.3. Nowe modele biznesu elektronicznego w świetle koncepcji wartości dla klienta 2.3.1. Modele biznesowe w handlu elektronicznym 2.3.2. M-commerce i f-commerce – nowe modele dostarczenia wartości dla klienta 2.3.3. Omnichannel – wyzwanie współczesnego rynku e-commerce Logistyczny łańcuch tworzenia wartości w handlu elektronicznym 3.1. Koncepcja tworzenia wartości w handlu elektronicznym 3.2. Logistyczny łańcuch wartości 3.2.1. Logistyka handlu elektronicznego 3.2.2. Pojęcie i istota łańcucha dostaw i sieci dostaw 3.2.3. Łańcuchy wartości 3.2.4. Znaczenie logistyki w łańcuchu wartości w handlu elektronicznym 3.2.5. Współpraca w ramach łańcucha dostaw jako determinanta tworzenia wartości 3.3. Logistyczne bariery funkcjonowania e-handlu w kontekście tworzenia wartości Wartość dla klienta w handlu elektronicznym w ocenie klientów i obsługi sklepów internetowych 4.1. Przebieg badań i charakterystyka prób badawczych 4.2. Oczekiwana i dostarczana wartość dla klienta w handlu elektronicznym 4.2.1. Obraz polskiego rynku e-commerce 4.2.2. Logistyczne aspekty zakupów w Internecie w kontekście tworzenia wartości dla klienta 4.3. Wnioski i rekomendacje dla podmiotów gospodarczych
Sygnatura czytelni BMW: VI I 255 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 48
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 148977 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148976 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6108 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ISSN 2450-7865 ; 1021)
Bibliografia, netografia na stronach 171-191.
Handel detaliczny w Polsce i jego przemiany w ujęciu instytucjonalnym Funkcje i rola handlu w rozwoju gospodarczym Ewolucja instytucji handlu detalicznego na świecie Rozwój handlu detalicznego w Polsce Formy handlu detalicznego Współczesny handel a zachowania konsumentów Ujęcie modelowe Formy handlu detalicznego preferowane przez współczesnych konsumentów Trendy w zachowaniach konsumentów jako uwarunkowania innowacji w handlu detalicznym Place targowe z perspektywy przedsiębiorcy i konsumenta Pojęcie i historia placów targowych Place targowe jako przedmiot badań Sprzedaż detaliczna w systemie targowiskowym w wybranych krajach Unii Europejskiej Specyfika handlu targowiskowego w Polsce na tle wybranych krajów europejskich Charakterystyka handlu targowiskowego na przykładzie Krakowa Centra handlowe jako miejsca kreacji nowego stylu życia Centra handlowe jako przedmiot badań Typologia centrów handlowych Centra handlowe w Polsce Atrakcyjność centrów handlowych w opinii młodych konsumentów Znaczenie centrów handlowych dla konsumentów na przykładzie Krakowa Galeria społecznościowa jako nowe oblicze galerii handlowej Place targowe i centra handlowe jako przestrzenie dokonywania zakupów Pojęcie przestrzeni publicznej i semipublicznej miasta Place targowe i centra handlowe jako przykłady przestrzeni publicznej i semipublicznej Zachowania przestrzenne konsumentów odwiedzających place targowe i centra handlowe
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 3
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6439 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Odchudzanie zakupów / Adam Tokarz. W: Eurologistics. 2016, nr 2, s. 44-45. - 2016
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Sposób na obniżanie kosztów / Anna Tomczyk. W: Eurologistics. 2008, nr 2, s.84-85. - Suchy Las : Eurologistics s.c., 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Strategia odzyskiwania klientów / Grzegorz Urbanek. W: Manager. 2003, nr 2, s.7-9. - Warszawa : INFOR, 2003
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zmiana roli zakupów W: Eurologistics. 2008, nr 2, s.86-88. - Suchy Las : Eurologistics s.c., 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności