Espinoza Chip (1962- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Espinoza Chip (1962- )
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Pracodawcy
(1)
Temat
Pokolenie Y
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I. ZJAWISKO MILENIALSÓW 25 1.Milenialsi i ty 27 Pokolenia w pracy 29 Co się tu właściwie dzieje? 33 Nadchodząca luka na rynku pracy 39 Jesteś taki wyjątkowy 40 Wypełnienie luki 43 2.Czyż nie jesteśmy wszyscy tacy sami? 47 I co z tego? Czyż wszystkie pokolenia nie są takie same? 47 Kto ma znaleźć sens i określić zasady? 57 3.Menedżerowie skuteczni versus nieskuteczni 62 Nastawienie 65 Kontynuacja współpracy z działem personalnym 70 4.Punkty zapalne między menedżerami a milenialsami 73 Pozycje percepcyjne 75 Konsekwencje braku doświadczenia 83 CZĘŚĆ II. ODKRYJ PODSTAWOWE KOMPETENCJE W ZARZĄDZANIU DZISIEJSZYMI PRACOWNIKAMI 97 5.Bądź elastyczny — kiedy zgoda, by robili po swojemu, ma sens. Bycie elastycznym wobec Autonomicznych 99 Wartości milenialsów: Połączenie pracy i życia 100 Zniekształcenia wynikające z doświadczenia 102 Kontrakt psychologiczny 105 Uczenie się na sukcesach 107 Uczenie się na porażkach 108 Najlepsze praktyki 109 6.Twórz właściwe nagrody — nagradzanie odpowiednich rzeczy we właściwy sposób. Nagradzanie Roszczeniowych 113 Wartość milenialsów: Nagroda 114 Zniekształcenie wynikające z doświadczenia 115 Właściwe nagradzanie 117 Nagradzanie odpowiednich rzeczy 119 Niech mają bieżące informacje 120 Uczenie się na sukcesach 121 7.Zaprzęgnij ich wyobraźnię do pracy — są na czele klasy kreatywnej. Rozwijanie Pomysłowych 126 Wartość milenialsów: Wyrażanie siebie 127 Zniekształcenie wynikające z doświadczenia 127 Kreatywność i przewaga konkurencyjna 129 Najlepsze praktyki 130 Niech wiedzą, co się dzieje z ich pomysłami 132 Pozwól im się bawić 133 8.Buduj relację — najpierw oni, potem ty. Angażowanie Zajętych sobą 137 Wartość milenialsów: Uwaga 138 Zniekształcenie wynikające z doświadczenia 140 Najlepsze praktyki 141 Co jest barierą w budowaniu zaangażowania? 145 Materiał do przemyśleń 150 Nie ma transferu wiedzy niejawnej bez zbudowania relacji 151 9.Bądź pozytywny podczas korygowania — ostrożnie, kruche! Rozbrajanie Obronnych 155 Wartość milenialsów: Osiągnięcia 156 Zniekształcenie wynikające z doświadczenia 160 Najlepsze praktyki 162 Uczenie się na sukcesach 164 Uczenie się na porażkach 168 10.Nie bierz tego do siebie — nie zawsze jesteś w centrum. Samoróżnicowanie od Irytujących 173 Wartość milenialsów: Nieformalność 174 Zniekształcenie wynikające z doświadczenia 175 Samoróżnicowanie dotyczy ciebie 178 Wiedz, gdzie oni się kończą, a zaczynasz ty 179 Odrębność i wspólnota 180 Znaj różnice między twoją rolą a twoją osobą 181 Wystrzegaj się wciągania osób postronnych 181 Pomyśl o swojej obecności 182 Wyznania 183 11.Pokaż im pełny obraz — szersza perspektywa nie istnieje, dopóki nie pomożesz im jej dostrzec. Poszerzanie perspektywy Krótkowzrocznych 188 Wartość milenialsów: Prostota 189 Zniekształcenie wynikające z doświadczenia 190 Uczenie się na sukcesach 191 Uczenie się na porażkach 192 Zacznij od czegoś prostego 193 Model myślenia o konsekwencjach 194 Pięć „dlaczego" 196 Proszę, podziel się 198 12.Włączaj szczegóły — wieloznaczność jest ich kryptonitem. Ukierunkowanie Nieskupionych 203 Wartość milenialsów: Wielozadaniowość 204 Zniekształcenie wynikające z doświadczenia 205 Ukierunkowywanie? Myślałem, że chcą autonomii 207 Ukierunkowywanie 208 Uczenie się na sukcesach 209 Uczenie się na porażkach 211 13.Spraw, żeby to miało dla nich znaczenie — chcą wiedzieć „po co", zanim dowiedzą się „co". Motywowanie Obojętnych 216 Wartość milenialsów: Znaczenie 217 Zniekształcenie wynikające z doświadczenia 219 Hierarchia możliwości 222 Uczenie się na sukcesach 225 Uczenie się na porażkach 227 CZĘŚĆ III. TWOJA PRZEWAGA KONKURENCYJNA 233 14.Budowanie kultury przyjaznej pokoleniu Y 235 Dostrzeż swoje gwiazdy i stwórz dla nich przestrzeń do wymiany doświadczeń 235 Włącz swoich menedżerów do rozmowy 237 Pytaj milenialsów 238 Ogranicz zniekształcenia panujące w organizacji 239 Promuj podstawowe kompetencje w zarządzaniu dzisiejszymi pracownikami 241 Inwentarz porozumienia międzypokoleniowego 243 15.Mentoring dla milenialsów 245 Wyzwania, przed którymi stają milenialsi w pracy 247 Strategie pokonywania blokad w pracy 253 7 umiejętności pokonywania blokad 256
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 352 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146304 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności