Pokolenie Y
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(36)
Forma i typ
Artykuły
(31)
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Proza
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(3)
Autor
Frątczak-Rudnicka Barbara
(2)
Sokół Gracja
(2)
Anders Katarzyna
(1)
Augustynowicz Krzysztof
(1)
Berłowski Paweł
(1)
Daraczyńska Natalia
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dolot Anna
(1)
Dziopak Martyna
(1)
Espinoza Chip (1962- )
(1)
Fidecki Marcin
(1)
Gałązka Marta
(1)
Gordon Mateusz
(1)
Gujski Łukasz
(1)
Guryn Halina
(1)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Góralski Szymon
(1)
Hryniszyn Michał
(1)
Iwanowska-Polkowska Marta
(1)
Jędrasik Joanna
(1)
Kisielewski Michał
(1)
Klimek-Michno Katarzyna
(1)
Koźlik Kinga
(1)
Kwiecień Krzysztof
(1)
Lipka Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Massalski Marek
(1)
Nieżurawska-Zając Joanna
(1)
Nowak Magdalena
(1)
Orłowska Agnieszka
(1)
Piotr C
(1)
Popiel Sebastian
(1)
Sońta Monika
(1)
Ukleja Mick (1948- )
(1)
Węgrzyn Anna
(1)
Włudarczyk Anna
(1)
Zaręba Paulina
(1)
Zdanowicz Sławomir
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(33)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(36)
Język
polski
(36)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Pracodawcy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Pokolenie Y
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(522)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(493)
Energia elektryczna
(490)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Monografia
(3)
Poradnik
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(31)
36 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zaangażowanie w centrach usług / Katarzyna Klimek-Michno. W: Personel i Zarządzanie. 2015, nr 2, s.42-45. - Warszawa : INFOR, 2015
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Czy dr Google zastąpi HR-owe autorytety? / Kinga Koźlik, Monika Sońta. W: Personel i Zarządzanie. 2014, nr 10, s.24-26. - Warszawa : INFOR, 2014
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 163-176.
Cechy pokoleniowe jako źródło zagrożeń i szans dla pracodawców Zmiany demograficzne jako determinanta współczesnego świata pracy Podstawowe wartości i postawy Milenialsów Rodzaje transgresji międzypokoleniowych i ich wykorzystanie do kreowania kapitału ludzkiego Pojęcie transgresji międzypokoleniowych i ich typologia Identyfikacja obszarów zarządzania kapitałem ludzkim wymagających transformacji wskutek transgresji międzypokoleniowych w środowisku pracy Rodzaje wartości stanowiących kierunek transgresji Stopień oryginalności transgresji międzypokoleniowych dotyczących Milenialsów w środowisku pracy Skutki nieuwzględnienia w zarządzaniu kapitałem ludzkim transgresji międzypokoleniowych Identyfikacja źródeł zagrożeń zatrudniania Milenialsów Zagrożenie niepozyskaniem Milenialsów dla organizacji Nieuwzględnienie modeli decyzyjnych kandydatów do pracy z pokolenia Milenialsów Błędy rekrutacyjno-selekcyjne i adaptacyjne oraz ich tło Zagrożenie niedostatecznym zaangażowaniem Milenialsów w pracę Zagrożenie niezaprojektowania dla Milenialsów pracy z poczuciem sensu, stanowiącej siłę napędową ich zaangażowania Deficyty przywództwa Niedostatek inwestycji w projekty zapewnienia dobrostanu poprzez łączenie satysfakcji z pracy z jej usensowieniem Nieukierunkowanie kultury organizacyjnej na zaangażowanie. Nieprzywiązywanie wagi do percepcji kultury organizacyjnej Zagrożenie wynikające z nieuwzględnienia potrzeb rozwojowych Milenialsów Nieuwzględnienie nowych zasad kształtowania karier i szkoleń Niekorzystanie z szans otwartej gospodarki talentami i elastyczności Zagrożenie wynikające z nieadekwatności przestrzeni i czasu pracy do potrzeb Milenialsów Niedostatek inwestycji w komfort pracy Wyniki badań własnych z zakresu potrzeb najmłodszej grupy Milenialsów i wynikające z nich wnioski o charakterze projektowym. Zagrożenie konfliktami międzygeneracyjnymi Brak projektów zorientowanych na wielogeneracyjność Niekształtowanie szacunku dla wartości reprezentowanych przez różne pokolenia i zrozumienia istoty transgresji międzygeneracyjnych Zagrożenie nielojalnością Era postlojalnościowa jako przyczyna nielojalności Ograniczoność możliwości oddziaływania na mechanizmy wewnętrzne lojalności Pożądany i możliwy do ukształtowania typ lojalności Brak diagnoz lojalności i oddziaływania na poziom zagrożenia nielojalnością Wzmacnianie szans związanych z zatrudnianiem Milenialsów Wykorzystanie potencjału przywódczego „cyfrowych tubylców" Dopasowanie strategii personalnych do potrzeb zarządzania kapitałem ludzkim Milenialsów Substytucja nieadekwatnych do oczekiwań Milenialsów narzędzi HRM nowym instrumentarium Diagnoza istniejącego stanu personalnego, planowanie zatrudnienia, pozyskiwanie pracowników Kierowanie ludźmi Zarządzanie efektami pracy i ocenianie pracowników Rozwój pracowników Wynagradzanie pracowników Zarządzanie konfliktami oraz odejściami i zwolnieniami Cyfrowy pracownik i controlling personalny zorientowany na Milenialsów Nacisk na inteligencję generacyjną Kreowanie zaufania generacyjnego
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 184
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6519 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Motywowanie pracowników zróżnicowanych pokoleniowo / Joanna Nieżurawska-Zając. - Wydanie 1. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 424 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 355-366.
Współczesne podejście do motywowania pracowników Istota i cele motywowania pracowników Tradycyjne teorie motywacji Teorie treści Teorie procesu Nowoczesne podejście do motywowania Koncepcja szczęścia (hygge) i jej rola w motywowaniu pracowników Koncepcja równoważąca życie zawodowe i osobiste (work-life balance) Nowoczesne koncepcje wynagradzania Koncepcja całkowitych korzyści z pracy (total reward) Koncepcje elastycznych systemów wynagradzania Uelastycznianie wynagradzania na przykładzie systemów kafeteryjnych Motywowanie przez zaangażowanie i lojalność pracowników Pojęcie i składniki zaangażowania pracowników Czynniki wzmacniające zaangażowanie pracowników Pomiar poziomu zaangażowania pracowników . Motywowanie przez zaangażowanie Determinanty i motywy lojalności pracowników Utracone korzyści spowodowane nielojalnością Czynniki determinujące lojalność i pomiar lojalności pracowników Motywowanie przez lojalność Zarządzanie różnorodnością pokoleniową w przedsiębiorstwie Pojęcie i wymiary różnorodności Istota różnorodności Różnorodność wiekowa w ujęciu socjologicznym Zarządzanie różnorodnością Wiek jako kryterium zarządzania pracownikami Całościowe podejście do zarządzania różnorodnością pokoleniową Motywowanie w zarządzaniu różnorodnością pokoleniową Zastosowane metody i procedura badań empirycznych Motywowanie pracowników zróżnicowanych pokoleniowo Ocena ważności elementów systemu motywacyjnego w przekroju różnych generacji Tradycyjne instrumenty motywowania 1 Nowoczesne koncepcje motywowania Dopasowanie instrumentów motywowania do potrzeb pracowników w opinii różnych grup pokoleniowych Tradycyjne instrumenty motywowania Nowoczesne koncepcje motywowania Poziom zaangażowania i lojalności pracowników w przekroju różnych grup pokoleniowych Determinanty poziomu zaangażowania pracowników Czynniki opisujące poziom lojalności pracowników Tradycyjne instrumenty i nowoczesne koncepcje motywowania preferowane przez bardziej zaangażowanych w pracę i lojalnych przedstawicieli generacji pokoleniowych Skuteczność polityki motywacyjnej a poziom zaangażowania i lojalności pracowników w przekroju generacji pokoleniowych
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 173
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 6172 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Sen czy zmora marketerów? / Magdalena Nowak. W: Marketing w Praktyce. 2014, nr 9, s. 14-16. - Warszawa, 2014
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kapitał ludzki z perspektywy prezesa / Agnieszka Orłowska. W: Personel i Zarządzanie. 2012, nr 11, s.58-61. - Warszawa : INFOR, 2012
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Pokolenie Ikea / Piotr C. - Wydanie trzecie. - Gdynia : Novae Res, © 2023. - 221, [1] strona : fotografie ; 20 cm.
Autor
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Pokolenie Ikea to opowieść o ludziach, którzy pracują po to, aby spłacać kredyty, rozczarowani rygorystycznym, sprzedanym za namiastki szczęścia życiem. Jak zabawia się w piątkowy wieczór młody gwiazdor warszawskiej palestry? O czym śni Olga, grzeczna dziewczynka z dobrego domu, codziennie wbijająca się w garsonkę? Za czym tęsknią ludzie w szklanych wieżowcach? Co jeszcze można sprzedać? Czy życie trwa przez dwa tygodnie w roku? [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155037 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Po pierwsze smartfon / Anna Węgrzyn. W: Personel i Zarządzanie. 2016, nr 8, s. 32-35. - 2016
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pieniądze nie zawsze najważniejsze W: Personel i Zarządzanie. 2016, nr 11, s. 20-23. - 2016
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności