Segmentacja rynku
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(27)
Forma i typ
Artykuły
(19)
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(4)
Magazyn
(1)
Autor
Bogacz Paweł
(1)
Cybulska Alicja
(1)
Czyżewski Piotr
(1)
Dunbar Ian
(1)
Dworak Janusz (1955- )
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Gołębicka Anna
(1)
Grzesiowski Maciej
(1)
Guzek Michał
(1)
Jastrzębski Wojciech
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kamińska Agnieszka
(1)
Kałowska Dorota
(1)
Kozielski Robert
(1)
Limański Andrzej
(1)
Massalski Marek
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
McDonald Malcolm
(1)
Siemieniako Dariusz
(1)
Smektalski Albert
(1)
Styś Monika
(1)
Szuty Marcin
(1)
Tarka Piotr
(1)
Tkaczyk Paweł
(1)
Trawka Dominika
(1)
Uciechowska Bożena
(1)
Wadas Krzysztof
(1)
Wicher Adam
(1)
Woźniak Tadeusz
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Źródło Małgorzata
(1)
Żurawik Barbara
(1)
Żurawik Wojciech (1946- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Budownictwo
(2430)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1935)
Elektrotechnika
(1897)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Segmentacja rynku
(-)
Fizyka
(1536)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1231)
Fizjoterapia
(1176)
Wytrzymałość materiałów
(1162)
Ochrona środowiska
(1025)
Sport
(1015)
Turystyka
(953)
Elektronika
(949)
Mechanika
(934)
Ekonomia
(932)
Automatyka
(918)
Język angielski
(875)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(825)
Chemia
(811)
Polska
(792)
Rehabilitacja
(788)
Gospodarka
(780)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(746)
Konstrukcje budowlane
(729)
Przemysł
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Prawo pracy
(713)
Piłka nożna
(711)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(641)
Architektura
(638)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(617)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(591)
Energetyka
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(557)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(533)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(522)
Materiałoznawstwo
(520)
Komputery
(518)
Produkcja
(518)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(509)
Praca
(506)
Analiza matematyczna
(497)
Zarządzanie jakością
(497)
Dzieci
(496)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Energia elektryczna
(492)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(487)
Przedsiębiorstwo
(481)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(475)
Szkolnictwo wyższe
(472)
Maszyny elektryczne
(471)
Finanse
(469)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(466)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(461)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Rehabilitacja medyczna
(434)
Skrawanie
(434)
Języki programowania
(433)
Reklama
(432)
Działalność gospodarcza
(429)
Mechanika budowli
(427)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Historia
(392)
Optymalizacja
(392)
Filozofia
(390)
Rachunkowość zarządcza
(388)
Statystyka
(386)
Budownictwo mieszkaniowe
(385)
Podatki
(385)
Socjologia
(384)
Banki
(380)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Monografia
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(19)
27 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Opisowe kryteria segmentacji klientów / Mirosława Kaczmarek. W: Marketing w Praktyce. 2002, nr 4, s.7-11. - Warszawa : INFOR, 2002
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Własny styl opakowań / Dorota Kałowska. W: Marketing w Praktyce. 2002, nr 4, s.24-26. - Warszawa : INFOR, 2002
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 112040 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Plany sprzedaży / Marek Massalski. W: Marketing w Praktyce. 2008, nr 4, s.80-82. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 406-424.
ROZDZIAŁ t. Tendencje rozwoju konsumpcji jako przesłanka działań marketingowych 1.1.Megatrendy wyznacznikami przyszłych zachowań konsumentów 1.1.1.Podstawowe uwarunkowania i rodzaje megatrendów w rozwoju konsumpcji 1.1.2.Procesy demograficzne nowym wyzwaniem dla marketingu 1.1.3.Czynniki technologiczne w kształtowaniu zachowań konsumenckich 1.1.4.Uwarunkowania ekonomiczne zmian w zachowaniach konsumenckich 1.1.5.Uwarunkowania społeczno-kulturowe - tendencje zmian wartości konsumpcyjnych 1.2.Pokolenia konsumentów - wartości, postawy, zachowania we współczesnym świecie 1.3.Cechy nowego konsumenta 1.4.Etnocentryzm i globalizacja konsumpcji 1.4.1.Globalizacja w aspekcie wpływu na zachowania konsumentów 1.4.2.Podstawy etnocentryzmu konsumenckiego a rozwój marketingu globalnego 1.5.Postmodernizm w konsumpcji i jego implikacje marketingowe 1.5.1.Cechy postmodernizmu jako etapu w rozwoju społeczno-ekonomicznym 1.5.2.Prawidłowości konsumpcji postmodernistycznej 1.5.3.Wpływ zmian technologicznych i społecznych na konsumpcję i marketing ROZDZIAŁ 2. Produkt i jego atrybuty jako uwarunkowania zachowań konsumentów 2.1.Produkt jako uwarunkowanie procesu decyzyjnego konsumenta 2.1.1.Preferowane cechy i asortyment produktów 2.1.2.Reakcje konsumentów wobec nowych produktów 2.1.3.Dyfuzja innowacji na polskim rynku 2.2.Oczekiwania konsumentów dotyczące opakowań 2.3.Rola marki w procesie decyzyjnym konsumenta 2.3.1.Wybór marki przez konsumenta 2.3.2.Lojalność wobec marki 2.3.3.Wyniki badania wrażliwości i lojalności konsumentów wobec marki 2.4. Cena jako uwarunkowanie decyzji rynkowych konsumentów 2.4.1.Prawidłowości zachowań konsumentów pod wpływem cen 2.4.2.Strategie postępowania polskich konsumentów wobec cen ROZDZIAŁ 3. Zachowania konsumentów pod wpływem marketingowych form dystrybucji i promocji 3.1.Postępowanie konsumenta w procesie wyboru formy dystrybucji 3.1.1.Wybór przez konsumenta formy dystrybucji 3.1.2.Czynniki wpływające na postępowanie konsumenta przy dokonywaniu zakupów 3.1.3.Przesłanki realizowania zakupów w różnych rodzajach sieci handlowych 3.1.4.Korzystanie przez konsumentów z form sprzedaży bezpośredniej 3.2.Reakcje konsumentów na działania promocyjne 3.2.1.Mechanizm reagowania odbiorców na przekazy reklamowe 3.2.2.Zewnętrzne czynniki określające percepcję przekazu komunikacyjnego 3.2.3.Wrażliwość konsumenta na promocję sprzedaży 3.2.4.Zachowania rynkowe konsumentów pod wpływem środków promocji ROZDZIAŁ 4. Segmenty rynku konsumpcyjnego i ich znaczenie w polityce produktu i ceny 4.1.Podział rynku na segmenty 4.1.1.Charakterystyki konsumentów w zespole kryteriów segmentacji 4.1.2.Style życia konsumentów i ich rola w wyznaczaniu segmentów rynku 4.1.3.Behawioralne kryteria segmentacji rynku 4.2.Strategie pozycjonowania dostosowane do reguł postępowania konsumentów 4.3.Konsument w polityce rozwoju nowego produktu 4.4.Przesłanki polityki cenowej przedsiębiorstwa ROZDZIAŁ 5. Konsument w centrum marketingowej strategii dystrybucji i komunikacji 5.1. Kształtowanie strategii dystrybucji i poziomu obsługi klienta 5.1.1.Wpływ wymagań konsumentów na decyzje dotyczące intensywności dystrybucji 5.1.2.Trend omnichannel w zachowaniach konsumentów 5.1.3.Relacje między sprzedawcą a nabywcą 5.1.4.Przykłady działań służących podwyższaniu poziomu obsługi klienta 5.2. Komunikowanie się przedsiębiorstwa z rynkiem 5.2.1. Rola społeczno-kulturowych uwarunkowań zachowań konsumenckich w tworzeniu przekazu reklamowego 5.2.2. Wpływ wewnętrznych uwarunkowań postępowania konsumenta na przekaz komunikacyjny 5.3. Stosowanie form komunikacji online 5.3.1.Znaczenie technologii internetowej w kształtowaniu form komunikacji z konsumentami 5.3.2.Reklama kontekstowa i behawioralna - w kierunku większej skuteczności odziaływania na konsumentów ROZDZIAŁ 6. Konsument w kreowaniu wartości 6.1.Model współtworzenia wartości z aktywną rolą konsumentów 6.2.Formy aktywności konsumentów w tworzeniu innowacji 6.3.Udział konsumentów w realizowaniu zadań o charakterze społecznym we współpracy z instytucjami publicznymi 6.4.Konsumpcja kolaboratywna jako bodziec rozwoju nowych modeli biznesowych przedsiębiorstw 6.4.1.Cele i mechanizmy konsumpcji kolaboratywnej 6.4.2.Konsumpcja kolaboratywna jako forma sharing economy 6.4.3.Konsumpcja kolaboratywna a modele biznesowe przedsiębiorstw ROZDZIAŁ 7. Nowe koncepcje zarządzania i marketingu związane z klientem 7.1.Customer Knowledge Management jako wyzwanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.1.1.Customer Knowledge Management - założenia i obszary zarządzania wiedzą konsumenta 7.1.2.Zasady, etapy kształtowania i style Customer Knowledge Management 7.2.Customer Engagement Marketing - strategie pobudzania zaangażowania potencjalnych klientów 7.2.1.Mechanizmy i instrumenty kształtowania zaangażowania konsumentów 7.2.2.Efekty Customer Engagement Management 7.3.Podstawowe orientacje strategiczne w kształtowaniu zaangażowania i więzi przedsiębiorstwa z klientem 7.4.Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.4.1.Zasady i mechanizmy kształtowania satysfakcji 7.4.2.Metody pomiaru satysfakcji klientów 7.4.3.Kierunki wykorzystania wskaźników satysfakcji klientów w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.5.Programy kształtowania lojalności klientów 7.6.Uwarunkowania i kierunki działań służących umieszczeniu klienta w centrum strategii przedsiębiorstwa
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 294 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 39
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151080 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6361 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Market Segmentation : How to Do It, How to Profitfrom It.
Indeks.
Dla kadry zarządzającej firm, menedżerów i pracowników działów marketingu oraz studentów zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106413 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy Naukowe / Politechnika Białostocka ISSN 0867-096X ; Nr 72)
Bibliogr.s. 127 - 132
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 989 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Konsument bez metryki / Monika Styś. W: Marketing w Praktyce. 2006, nr 6, s.10-12. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2006
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Strategia marki krok po kroku, czyli Jak z marek małych zrobić marki wielkie / Krzysztof Wadas. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 225, [6] stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Onepress)
Marketing to sztuka wyboru Rozdział 1. Marka jako znak z większą lub mniejszą mocą O tym, jak Kanadyjczyk w T-shircie z Hugo Bossa twierdził, że marka nie ma znaczenia Znak, który ułatwia decyzje i budzi emocje Na początek określ, jaką moc ma Twoja marka Marka, której jeszcze nie ma Marka, która nie zauważyła, że staje się marką Marka, która znalazła się po ciemnej stronie mocy Marka, która ma wielką moc Znają markę czy nie znają? Oto jest pytanie Rozdział 2. Diabeł tkwi w. strategii Czym się różni strategia marki od strategii komunikacji? Jedna strategia czy wiele strategii marki w obrębie jednej firmy? Co wspólnego z podrywem ma proces strategiczny? Rozdział 3. Najciemniej pod latarnią, czyli o tym, jak poznać swoje podwórko Musisz - tak, musisz wiedzieć, do kogo chcesz trafić: określenie grupy docelowej Musisz wiedzieć, z kim konkurujesz Musisz przeprowadzić autodiagnozę Rozdział 4. Pozycjonowanie - sposób na to, żeby zostać w świadomości konsumenta na dłużej O co chodzi z tym całym pozycjonowaniem i dlaczego nie chodzi tutaj o Google'a - przykładów kilka Pozycjonowanie swoje, a wizerunek swoje Klucz do pozycjonowania marki, czyli jak to zrobić krok po kroku Brand key Wiem, wiem, nie ma to jak przykład Rozdział 5. Przetarg zawsze uczciwy, brief zawsze kompletny Bądź uczciwy wobec innych i wobec siebie Kogo zaprosić do przetargu Tyle dostaniesz, ile włożysz Jak uniknąć rozczarowania, czyli jakie elementy musi zawierać brief Znajdź czas, żeby pogadać Rozdział 6. Koniec to dopiero początek Tak jak nie ma dymu bez ognia, tak nie powinno być logo bez pozycjonowania Łamać kody czy nie łamać kodów? Oto jest pytanie Jak Cię widzą, tak Cię piszą Zasady zobowiązują także wtedy, kiedy mówimy o logo Sztywność versus kreatywność Przyszła pora, żeby pozycjonowanie wdrożyć w życie Mów "sprawdzam" przy każdej możliwej okazji Rozdział 7. Nie stój w miejscu! Zwiększaj moc marki Rozszerzenie o produkt a rozszerzenie o nową kategorię Skąd wiedzieć, kiedy się rozszerzać? Bądź na czasie Rebranding to nie tylko zmiana wizualna, to coś więcej - znacznie więcej Rewolucja czy ewolucja? Nie zawsze się udaje, ale po upadku trzeba się podnieść
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 65
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152508 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6491 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Klient "strategiczny" od największych strat / Tadeusz Woźniak. W: Controlling i Rachunkowość Zarządcza. 2011, nr 8, s.33-34. - Warszawa : INFOR, 2011
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 949 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności