Dworak Janusz (1955- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Dworak Janusz (1955- )
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Analiza transakcyjna
(1)
Innowacje
(1)
Interesariusze
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing
(1)
Metody badawcze
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przetwarzanie danych
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Inżynieria marketingowa / Janusz Dworak. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 225 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 213-221.
Dla menedżerów, studentów, dydaktyków.
TEORETYCZNE ASPEKTY INŻYNIERII MARKETINGOWEJ Zastosowanie emergencji w procesie generowania innowacji. Charakterystyka emergencji Przesłanki implementacji emergencji do inżynierii marketingowej Klasyfikacja zjawisk emergentnych w przedsiębiorstwie Metodyka badań w inżynierii marketingowej Sposoby prowadzenia badań w inżynierii marketingowej Metodyczność i proces badań w inżynierii marketingowej Instrumenty inżynierii marketingowej Konceptualizacja problemu marketingowego i operacjonalizacja wyników badań Socjologiczne aspekty działań marketingowych Charakterystyka analizy transakcyjnej w kontekście działań marketingowych Istota supremacji (prymatów) w inżynierii marketingowej Nowa segmentacja klientów Socjologiczna perspektywa w inżynierii marketingowej Badania relacji w przedsiębiorstwie Rodzaje relacji Typy relacji marketingowych Pomiar efektywności relacji Optymalne miejsca rozwoju firmy - atraktory rynkowe Grupy emergentne w przedsiębiorstwie Kapitał intelektualny w tworzeniu grup emergentnych Wykorzystania kapitału intelektualnego przez grupy emergentne Zasady tworzenia grup emergentnych Rola facylitatora w tworzeniu gryp emergentnych Badania w inżynierii marketingowej Typy badań emergentnych i przykłady ich wykonywania Wizualizacja wyników badań Badania modalne Modelowanie w inżynierii marketingowej Model oparty na wskaźnikach maksymalnych minimalnych i średniej w branży Wykorzystanie anamorfozy w inżynierii marketingowej Model segmentacji klientów Rozszerzony model analizy SWOT Wizualizacja trajektorii przedsiębiorstw Dynamiczna wizualizacja wskaźników Model oceny stanu środowiska, w którym funkcjonuje przedsiębiorstwo Analiza wektorowa przedsiębiorstwa Kreatory jakościowe w inżynierii marketingowej Forma zarządzania jako bodziec kreowania innowacji Rozważania filozoficzne jako kreator innowacji Kognitywistyka w kreowaniu innowacyjnych rozwiązań Analogia jako kreator zjawisk emergentnych Oksymorony i antonim jako kreatory zjawisk emergentnych Bariery ograniczające powstawanie zjawisk emergentnych LEKSYKON INŻYNIERII MARKETINGOWEJ Przykłady prezentacji pojęć marketingowych Badania ankietowe Diagnoza marketingowa Informacja marketingowa Innowacje marketingowe Koncepcja marketingowa Konceptualizacja problemu Kwant marketingowy Profilaktyka marketingowa Operacjonalizacja marketingowa Projekt marketingowy Triangulacja marketingowa
WE0322n
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 298 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 40
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151825 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6427 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 13/2011)
Bibliografia przy rozdziale.
Strategia współpracy w sektorze organizacji pozarządowych - Jarosław Domański O istocie modeli biznesu - Tadeusz Falencikowski Semantyczna istota pojęcia model biznesu Istota rodzajowa modeli biznesu Istota konceptualna modeli biznesu Struktury i procesy w organizacjach ukierunkowanych na jakość - Bolesław Goranczewski Struktury i procesy a jakość pracy i możliwości jej doskonalenia Rodzaje struktur organizacyjnych. Od organizacji funkcjonalnej do procesowej Cechy struktur organizacyjnych a procesy Perspektywy struktur a procesy. Organizowanie dla przyszłości Struktury i procesy a wielkość organizacji Procesy jako przyszłość organizacyjnego działania Struktury i procesy w ujęciu normatywnym Doświadczenia niemieckie w funkcjonowaniu bankowych poręczeń kredytowych - Eugeniusz Gostomski Ogólne przesłanki funkcjonowania banków poręczeniowych Specyfika oraz znaczenie małych i średnich przedsiębiorstw w krajach Unii Europejskiej Istota i funkcjonowanie banków poręczeniowych w Niemczech Znaczenie banków poręczeniowych Zmiany w zarządzaniu strategicznym w wyniku wzrostu przedsiębiorstwa - Andrzej Kaleta, Anna Witek-Crabb Proces zarządzania strategicznego Uczestnicy zarządzania strategicznego Forma strategii. Treść strategii Czynniki sukcesu transferu strategicznych rozwiązań organizacyjnotechnologicznych - Marek Matuszak Pojęcie rozwiązań organizacyjnych i technologicznych oraz kryteria sukcesu ich transferu Czynniki sukcesu transferu rozwiązań organizacyjno-technologicznych Wybrane różnice w otoczeniu instytucjonalnym oraz ich znaczenie dla przebiegu i efektywności transferu - przypadek krajów postsocjalistycz­nych Podstawowe odmienności instytucjonalne pomiędzy krajami - dawcami i postsocjalistycznymi krajami - biorcami Nowe koncepcje behawioralne i ich znaczenie Sposoby ochrony modeli biznesowych - Jerzy Niemczyk Ochrona biznesu z perspektywy modelu biznesu Sposoby ochrony modelu biznesowego z perspektywy zarządzania strategicznego Sposoby ochrony modelu biznesowego z perspektywy szkół strategii Wykorzystanie systemu zarządzania jakością i zarządzania procesowego w kształtowaniu relacji z klientami w przemyśle stoczniowym - Bog­dan Nogalski, Roman Czapiewski Znaczenie procesowego podejścia do zarządzania w organizacji przedsiębiorstwa Identyfikacja i umiejscowienie poszczególnych rodzajów procesów w przedsiębiorstwie Integracja działań w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem SZJ Wyniki i wnioski z przeprowadzonych badań w stoczniach produkujących w pełni wyposażone statki z uwzględnieniem odchyleń w spojrze­niach armatorów i klientów Czynnik pracy w modelach przedsiębiorstw - koncepcje i kierunki badań - Janusz Rymaniak Modele produkcyjne Konstrukcja i efekty modeli Empiryczne modele socjotechniczne Konstrukcja i efekty modeli Modele eksperckie Założenia i metodyka Konstrukcja i efekty modeli Innowacyjne modele biznesu. Założenia i metodyka Konstrukcja i efekty modeli Dyskusja. Problemy metodologiczno-metodyczne Wpływ handlu międzynarodowego na produktywność przedsiębiorstwa - Tomasz Serwach Podstawy koncepcji learning-by-exporting Mechanizmy oddziaływania handlu międzynarodowego na produktywność przedsiębiorstwa Racjonalizacja produkcji w ramach firm wieloproduktowyc Zastosowanie lepszych technologii i czynników produkcji Międzynarodowa fragmentaryzacja produkcji Wyniki badań empirycznych Postać i pomiar wartości dla właścicieli przedsiębiorstwa - Aldona Uziębło Istota i kategoryzacja pojęcia wartości Postać wartości dla właścicieli Pomiar wartości dla właścicieli Relacje partnerskie w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Studium przypadku - Anna Wójcik-Karpacz Relacje partnerskie przedsiębiorstwa z otoczeniem jako konstrukt wieloaspektowy Podejście relacyjne do budowania przewagi konkurencyjnej Korzyści osiągane przez przedsiębiorstwo z relacji partnerskich z podmiotami otoczenia konkurencyjnego Fuzje i przejęcia w szkolnictwie wyższym - Paweł Zygarłowski Istota fuzji i przejęć Fuzje i przejęcia w gospodarce Fuzje i przejęcia w sektorze szkolnictwa wyższego Fuzje i przejęcia uczelni poza Polską. Polskie uwarunkowania prawne fuzji i przejęć uczelni Fuzje i przejęcia uczelni w Polsce po 1989 roku
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 102
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151554 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6417 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności