Bogacz Paweł
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Magazyn
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Bogacz Paweł
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Decyzje
(1)
Marketing partnerski
(1)
Nauka
(1)
Polityka bezpieczeństwa
(1)
Przemysł zbrojeniowy
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Sieć dystrybucji
(1)
Wojsko
(1)
Węgiel kamienny
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Monografia
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Rozprawy, Monografie = Dissertations, Monographs / [Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica], ISSN 0867-6631 ; 331)
Tytuł równoległy: Segmentation process of the market of individual customers of hard coal in Poland for the needs of building an effective distribution system.
Bibliografia, netografia na stronach 353-[359].
1.Marketing w łańcuchu wartości przedsiębiorstwa 2.1.Miejsce i rola marketingu w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa 2.2.Marketing relacyjny podstawową metodą zwiększania zysku przedsiębiorstwa 3.Segmentacja rynku pierwszym etapem marketingu relacyjnego 3.1.Rola i wybór typów segmentacji 3.2.Dystrybucja jednym z fundamentalnych elementów strategii marketingowej przedsiębiorstwa 4.Rola i stan badań segmentacyjnych na rynku odbiorców indywidualnych w aspekcie sytuacji na polskim rynku węgla kamiennego 4.1.Sytuacja na rynku węgla kamiennego w Polsce jako determinanta działań marketingowych przedsiębiorstwa górniczego 4.2.Niespójne definiowanie pojęcia „odbiorca indywidualny" 4.3.Dotychczasowe badania segmentacyjne w zakresie odbiorców indywidualnych 5.Aktualne strategie dystrybucji i logistyki stosowane przez przedsiębiorstwa górnicze z sektora górnictwa węgla kamiennego w stosunku do segmentu odbiorców indywidualnych i marketingowe wyniki ich funkcjonowania 5.1.Obecne strategie dystrybucji i logistyki stosowane przez przedsiębiorstwa górnicze 5.2.Niewykorzystane możliwości producentów węgla kamiennego wynikające z braku kompleksowej segmentacji rynku oraz z obecnej strategii dystrybucji 6.Metodyka segmentacji rynku na potrzeby budowy systemu dystrybucji węgla kamiennego dla odbiorców indywidualnych w Polsce 6.1.Algorytm prowadzenia segmentacji rynku odbiorców indywidualnych 6.2.1.Pomiar rynku 6.2.1.1.Pomiar wielkości rynku 6.2.1.2.Pomiar pojemności rynku 6.2.2.Ocena atrakcyjności poszczególnych części rynku 6.2.3.Wybór koncepcji obsługi dystrybucyjnej oraz logistycznej poszczególnych części rynku 7.Przykład zastosowania proponowanej metody segmentacji rynku odbiorców indywidualnych w Polsce 7.1.Wyniki pomiaru rynku odbiorców indywidualnych w Polsce 7.1.1.Wyniki pomiaru wielkości rynku 7.1.2.Wyniki pomiaru pojemności rynku 7.1.2.1.Wyniki pomiaru rocznego zużycia węgla kamiennego 7.1.2.2.Analiza cen węgla kamiennego w składach węglowych 7.1.2.3.Wyniki pomiaru pojemności ilościowej rynku 7.1.2.4.Wyniki pomiaru pojemności wartościowej rynku 7.2.Wyniki oceny atrakcyjności poszczególnych części rynku 7.3.Wybór koncepcji obsługi dystrybucyjnej oraz logistycznej poszczególnych części rynku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145918 LE (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie bezpieczeństwem narodowym Polski / Paweł Bogacz. - Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2023. - 278, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 187-224.
1.Założenia badawcze 1.1.Uzasadnienie wyboru tematu i jego znaczenie 1.2.Określenie problemu badawczego 1.3.Cele, hipotezy i pytania badawcze 1.4.Charakterystyka i dobór próby badawczej 2.Metodologia i wybrane podejścia teoretyczne 2.1.Założenia epistemologiczne i ontologiczne 2.2.Teoria systemów (podejście systemowe) 2.3.Teorie podejmowania decyzji 2.4.Przegląd literatury na temat metod wspomagania decyzji 3.Metody i narzędzia badawcze 3.1.Metoda AHP 3.2.Metoda ANP 3.3.Metoda REMBRANDT 3.4.Metoda DEMATEL 4.Przebieg badań i wyniki 4.1.Opis przebiegu badań 4.2.Wyniki badań - I część 4.3.Wyniki badań - II część 4.4.Wnioski i dalsze kierunki badań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153430 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności