Niestrój Roman
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Magazyn
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Niestrój Roman
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Marketing
(2)
Modele matematyczne
(1)
Obserwator stanu
(1)
Silniki asynchroniczne
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Matematyka
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [429]-436.
Dla słuchaczy wyższych szkół ekonomicznych.
Istota i znaczenie marketingu Geneza marketingu Orientacja produkcyjna Orientacja sprzedażowa Orientacja marketingowa Marketing strategiczny Pojęcie marketingu Ujęcie klasyczne Ujęcie szerokie Marketing a zarządzanie marketingiem (marketingowe) Ogólne zasady marketingu Funkcje marketingowe Sektorowe uwarunkowania marketingu Marketing dóbr konsumpcyjnych Marketing dóbr produkcyjnych (marketing przemysłowy) Marketing usług Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu Marketing jako narzędzie przedsiębiorcy Marketing a konsument Znaczenie marketingu w gospodarce narodowej Przedsiębiorstwo i jego środowisko Struktura otoczenia marketingowego Elementy otoczenia przedsiębiorstwa Elementy otoczenia niezależne od przedsiębiorstwa Elementy otoczenia marketingowego kontrolowane przez przedsiębiorstwo Adaptacja przedsiębiorstwa do otoczenia Konsumenci i ich zachowania na rynku Konsumenci i nabywcy Nabywcy dóbr i usług finalnych Profile demograficzne konsumentów Hierarchia potrzeb Stopa życiowa Styl życia konsumentów Proces podejmowania decyzji zakupu Organizacje i instytucje jako nabywcy produktów Rodzaje nabywców zorganizowanych Cele zakupu nabywców zorganizowanych Mechanizm podejmowania decyzji zakupu nabywców zorganizowanych Segmentacja rynku Pojęcie i rola segmentacji rynku Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji Kryteria opisujące cechy nabywców Kryteria charakteryzujące wzorce zakupów Ocena atrakcyjności segmentów rynku Wybór docelowych rynków Planowanie miejsca produktów w wybranych segmentach rynku Produkt Pojęcie i struktura produktu Klasyfikacja produktów Klasyfikacja produktów konsumpcyjnych Klasyfikacja produktów zaopatrzeniowych Cykl życia produktu Wykorzystywanie koncepcji cyklu życia produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa Stadium wprowadzania produktu na rynek Stadium wzrostu sprzedaży Stadium dojrzałości Stadium spadku Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio Kryteria formowania asortymentu produktów Znak towarowy Opakowanie produktu Usługi towarzyszące sprzedaży dóbr Wprowadzanie na rynek nowych produktów Pojęcie nowego produktu Znaczenie innowacji produktowych Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu Czynniki kształtujące procedury planowania nowego produktu Poszukiwanie idei nowych produktów Selekcja pomysłów Analiza marketingowa Rozwój techniczny produktu Testowanie rynków Komercjalizacja Cena Kształtowanie polityki cen w przedsiębiorstwie Ustalanie celów polityki cen Ustalanie kierunków polityki cen Wybór polityki cen Polityka cen zorientowana na konkurencję Polityka cen zorientowana na popyt Polityka cen zorientowana na koszty Wdrażanie polityki cen Dostosowanie polityki cen do zmian na rynku Dystrybucja Istota i miejsce dystrybucji w marketingu Pojęcie, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji Pośrednicy w kanałach dystrybucji Rodzaje pośredników Funkcje handlu hurtowego wobec producentów i detalistów Tendencje rozwojowe hurtu Funkcje i formy organizacyjne detalu Sklepy detaliczne Pozasklepowa sprzedaż detaliczna Tendencje rozwojowe handlu detalicznego Projektowanie i wybór kanałów dystrybucji Zakres i przesłanki projektowania kanałów Etapy projektowania kanałów Wyznaczniki konstrukcji kanałów Procedury oceny i wyboru kanałów dystrybucji Wybór pośredników Formy współpracy uczestników kanałów dystrybucji Logistyka dystrybucji Istota i koszty dystrybucji Kryteria oceny sprawności i efektywności fizycznej dystrybucji Promocja Promocja jako element marketingu-mix Funkcje i struktura promocji Związki promocji z pozostałymi instrumentami marketingu-mix Zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych w przedsiębiorstwie Formułowanie celów polityki promocji Identyfikacja docelowych segmentów rynku Ustalanie budżetu promocyjnego Określanie kompozycji narzędzi promocji Ocena efektów polityki promocji Reklama Reklama jako proces komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem Psychologiczne podstawy oddziaływania reklamy Rodzaje nośników reklamy i kryteria ich wyboru Promocja dodatkowa {salespromotion) Public relations Marketingowy system informacji Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej Struktura marketingowego systemu informacji Obszary badań marketingowych Marketingowy proces badawczy Definiowanie problemu badawczego Projektowanie badań Analiza zebranych informacji i prezentacja wyników Zarządzanie marketingiem Proces zarządzania marketingiem Rynek i pole rynkowe przedsiębiorstwa Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa .Analiza sytuacji ze względu na cykl życia produktu Analiza portfolio Misja i rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa Kształtowanie strategii marketingowej Planowanie operacyjne marketingu Organizacja marketingu Kontrola marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144592 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografia ; 728)
Bibliografia, netografia na stronach 130-136.
Liniowe obserwatory luenbergera Struktury obserwatorów liniowych Tadeusz Białoń obserwator proporcjonalny Całkowanie zmiennych stanu obserwatora obserwator proporcjonalno-całkujący Zmodyfikowany obserwator całkujący Obserwator proporcjonalny z dodatkowymi integratorami Kryteria doboru wzmocnień obserwatorów . Tadeusz Białoń, Marian Pasko Stabilność, stałe czasowe' pulsacje drgań własnych odporność na zaburzenia i odchyłki parametrów Inne kryteria Analityczne metody doboru wzmocnień obserwatorów Tadeusz Białoń Transformacja diadyczna 'Metoda SÓylemeza-Munro Metoda zmiany bazy optymalizacy1ny dobór wzmocnień obserwatorów Tadeusz Białoń Synteza i badania obserwatorów zmiennych stanu Silnika indukcyjnego Model matematyczny silnika indukcyjnego Tadeusz Białoń, Roman Niestrój, Marian Pasko odtwarzanie prędkości kątowej silnika indukcyjnego Tadeusz Białoń, Roman Niestrój, Marian Pasko Obserwatory proporcjonalne silnika indukcyjnego Tadeusz Białoń, Arkadiusz Lewicki, Roman Niestrój, Marian Pasko obserwatory proporcjonalno-całkujące silnika indukcyjnego Tadeusz Białoń, Arkadiusz Lewicki, Marian Pasko Zmodyfikowane obserwatory całkujące silnika indukcyjnego Tadeusz Białoń, Arkadiusz Lewicki, Marian Pasko Obserwatory z dodatkowymi integratorami silnika indukcyjnego Tadeusz Białoń, Arkadiusz Lewicki, Marian Pasko . Metoda nntanybazy . Metoda Sóylemeza-Munro . Metoda optymalizacyjna Badania symulacyjne wskaźnika wzmocnienia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146889 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Bibliogr. s. 213-[215].
Dla studentów kierunku zarządzanie i marketing oraz menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 90756, 90754, 90757, 90755, 90753 (5 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności