Czaplewski Maciej
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Czaplewski Maciej
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Internet
(2)
Usługi telekomunikacyjne
(2)
Analiza wielokryterialna
(1)
Banki internetowe
(1)
M-płatności
(1)
Rynek
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Czechy
(1)
Hiszpania
(1)
Japonia
(1)
Korea Południowa
(1)
Niemcy
(1)
Portugalia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Słowacja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografia)
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Wprowadzenie do problematyki bankowości mobilnej Istota i zakres bankowości mobilnej Etapy rozwoju i czynniki rozwoju bankowości mobilnej Zakres funkcjonalny aplikacji mobilnych Charakterystyka innowacyjnej aplikacji mobilnej Banku Millennium – case study BLIK – innowacyjna platforma płatności Modele biznesowe bankowości mobilnej Istota modelu biznesowego Wpływ Internetu na działalność gospodarczą i modele biznesowe Istota bankowości mobilnej Podstawowe modele biznesowe bankowości mobilnej Bankowość mobilna jako nowy elektroniczny kanał dystrybucji usług bankowych Polityka dystrybucji usług bankowych Specyfika usług bankowych świadczonych na rynku elektronicznym Bankowość mobilna jako nowy elektroniczny kanał dystrybucji usług bankowych Definicja i rodzaje usług bankowości mobilnej Geneza bankowości mobilnej Znaczenie bankowości mobilnej jako kanału dystrybucji usług bankowych w Polsce Płatności mobilne jako innowacja na polskim rynku płatności detalicznych Innowacje na rynku płatności detalicznych Istota płatności mobilnych Główne rodzaje płatności mobilnych Klasyfikacja płatności mobilnych Systemy płatności mobilnych w Polsce Systemy oparte na rachunku przedpłaconym Systemy oparte na rachunku bankowym Systemy oparte na kartach płatniczych Systemy oparte na Direct Carrier Billing Systemy hybrydowe Rynek płatności mobilnych w Polsce Identyfikacja determinant wykorzystania płatności mobilnych Podstawy teoretyczne badań nad akceptacją nowych technologii przez konsumentów Charakterystyka wybranych badań empirycznych nad akceptacją płatności mobilnych Determinanty wykorzystywania płatności mobilnych przez konsumentów Narzędzia bankowości mobilnej w zarządzaniu budżetem gospodarstw domowych Dane a informacja – podstawy zarządzania finansami osobistymi Narzędzia analityczne bankowości mobilnej
Sygnatura czytelni BWZ: XIII E 8
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 145398 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5807 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1126) 1052)
Na stronie tytułowej także tom 1126. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliografia, netografia na stronach [273]-305.
1. Teoretyczne podstawy informacji i komunikacji 1.1. Pojęcie informacji 1.2. Informacja jako dobro ekonomiczne 1.3. Związek informacji i komunikacji 1.4. Istota telekomunikacji 2. Rynek usług telekomunikacyjnych w okresie poprzedzającym rozwój internetu 2.1. Charakterystyka rynku usług telekomunikacyjnych 2.2. Postęp techniczny w obszarze rynków usług telekomunikacyjnych 2.3. Zmiany ekonomiczne i organizacyjne w obszarze rynków usług telekomunikacyjnych 2.4. Modelowe ujęcie wpływu zmian w uwarunkowaniach technicznych oraz ekonomicznych i organizacyjnych na przekształcenia rynków usług telekomunikacyjnych 3. Internet i jego powiązania z rynkami usług telekomunikacyjnych 3.1. Istota internetu 3.2. Rozwój internetu 3.3. Powiązania internetu i telekomunikacji 3.4. Główne kierunki oddziaływania internetu na rynki usług telekomunikacyjnych 4. Przekształcenia rynków telekomunikacyjnych w dobie internetu (na przykładzie wybranych państw) 4.1. Metodyka badań 4.2. Przekształcenia w strukturze sieci telekomunikacyjnych i ich przełożenie na ofertę świadczonych usług 4.3. Postępowanie operatorów telekomunikacyjnych 4.4. Postępowanie usługobiorców 4.5. Postępowanie regulatorów rynku usług telekomunikacyjnych 5. Perspektywy rozwoju rynku usług telekomunikacyjnych 5.1. Osiągnięte przekształcenia rynku usług telekomunikacyjnych w dobie rozwoju internetu 5.2. Główne trendy rozwojowe zachodzące na powstającym rynku informacji i komunikacji 5.3. Ujednolicanie cyfrowe jako preferowany kierunek doskonalenia rynku informacji i komunikacji 5.4. Społeczeństwo gigabitowe jako oczekiwane następstwo cyfrowego ujednolicenia rynku informacji i komunikacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148165 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1223) 1149)
Na stronie tytułowej także tom 1223. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliografia, netografia na stronach 199-218.
1. Teoretyczne podstawy informacji i komunikacji 1.1. Ogólna charakterystyka informacji 1.2. Informacja jako dobro ekonomiczne 1.3. Związek informacji i komunikacji 2. Rynek usług telekomunikacyjnych jako rynek przesyłu informacji i jego powiązanie z internetem 2.1. Charakterystyka telekomunikacji oraz rynku usług telekomunikacyjnych 2.2. Zmiany techniczne, ekonomiczne i organizacyjne w obszarze rynków usług telekomunikacyjnych 2.3. Istota i rozwój internetu 2.4. Powiązania internetu i telekomunikacji 2.5. Główne kierunki oddziaływania internetu na rynki usług telekomunikacyjnych 3. Problemy pomiaru usług telekomunikacyjnych i internetowych w dobie powiązań rynku usług telekomunikacyjnych i internetu – ujęcie wielokryterialne 3.1. Koncepcje rozwoju społeczno-gospodarczego a problem pomiaru 3.2. Metody wielokryterialne i strukturalizacja procesu decyzyjnego 3.3. Proponowane metody badania usług telekomunikacyjnych i internetowych (AHP, TOPSIS i PROMETHEE II) – ich charakterystyka i przykłady zastosowania 4. Analiza rynku usług telekomunikacyjnych i internetowych z wykorzystaniem modelu AHP-TOPSIS-PROMETHEE II 4.1. Model badawczy i wstępna analiza danych 4.2. Obliczenia wag dla wybranych kryteriów (względna wartość informacyjna i AHP) 4.3. Budowa rankingu za pomocą metody TOPSIS 4.4. Budowa rankingu za pomocą metody PROMETHEE II 4.5. Synteza uzyskanych wyników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149820 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności