Gorynia Marian (1956- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(8)
Forma i typ
Książki
(7)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(5)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Gorynia Marian (1956- )
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Ekonomiści
(1)
Menedżerowie
(1)
Temat
Konkurencja
(3)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Przedsiębiorstwa
(2)
Przedsiębiorstwa międzynarodowe
(2)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(2)
Zarządzanie
(2)
Innowacje
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Organizacja
(1)
Prognozy gospodarcze
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręczniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102990 L (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 672 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 302-341.
Dla menedżerów filii zagranicznych oraz ich partnerów w kraju goszczącym filie, polityków gospodarczych, studentów kierunków ekonomicznych i z obszaru nauk o zarządzaniu oraz uczestników studiów MBA.
Przegląd koncepcji teoretycznych przedsiębiorstwa międzynarodowego z perspektywy historycznej 1.1.Istota przedsiębiorstwa międzynarodowego 1.2.Tradycyjne teorie i koncepcje przedsiębiorstwa międzynarodowego 1.3.Współczesne teorie i koncepcje przedsiębiorstwa międzynarodowego w ujęciu C. Pitelisa i R. Sugdena22 1.4.Niszowe teorie i koncepcje przedsiębiorstwa międzynarodowego 1.5.Współczesne teorie i koncepcje przedsiębiorstwa międzynarodowego w ujęciu G. Ietto-Gillies 1.6.Współczesne teorie i koncepcje przedsiębiorstwa międzynarodowego w ujęciu M. Forsgrena 1.7.Współczesne teorie i koncepcje przedsiębiorstwa międzynarodowego w ujęciu M. Cassona Sprawność innowacyjna jako źródło przewagi konkurencyjnej 2.1.Pojęcie i typy innowacji 2.2.Innowacja jako proces 2.3.Komplementarność innowacji 2.4.Motywy podejmowania innowacji 2.5.Pojęcie i mierniki sprawności innowacyjnej przedsiębiorstwa 2.6.Wewnętrzne determinanty innowacyjności przedsiębiorstw 2.7.Zewnętrzne determinanty innowacyjności przedsiębiorstw 2.8.Otwarte innowacje - połączenie zasobów wewnętrznych przedsiębiorstwa z zewnętrznymi źródłami wiedzy Relacje międzyorganizacyjne - specyfika w sieci przedsiębiorstwa międzynarodowego 3.1.Więzi międzyorganizacyjne - wybrane koncepcje teoretyczne 3.2.Koncepcja zakorzenienia społecznego organizacji 3.2.1.Założenia koncepcji zakorzenienia społecznego wg M.S. Granovettera 3.2.2.Wybrane aspekty analizy zakorzenienia przedsiębiorstwa - perspektywa zarządzania strategicznego 3.3.Specyfika relacji w sieci przedsiębiorstwa międzynarodowego 3.3.1.Filie zagraniczne w strukturze sieciowej przedsiębiorstwa międzynarodowego 3.3.2.Zakorzenienie w sieci przedsiębiorstwa międzynarodowego 3.3.2.1.Wewnętrzne zakorzenienie a sprawność innowacyjna filii zagranicznych 3.3.2.2.Zewnętrzne zakorzenienie a sprawność innowacyjna filii zagranicznych 3.3.2.3.Podwójne zakorzenienie filii zagranicznej - w poszukiwaniu równowagi 3.4.Jakość relacji centrala - filie zagraniczne w przedsiębiorstwie międzynarodowym 3.4.1.Koncepcja jakości relacji 3.4.2.Determinanty jakości relacji w sieci przedsiębiorstwa międzynarodowego 3.5.Pozycja filii w strukturze sieciowej przedsiębiorstwa międzynarodowego 3.5.1.Władza 3.5.2.Czynniki wspierające siłę filii 3.5.3.System odpornościowy korporacji 3.5.4.Autonomia a kontrola Strategie innowacji i internacjonalizacja B+R w przedsiębiorstwach międzynarodowych 4.1.Istota i rodzaje strategii innowacji 4.2.Internacjonalizacja B+R w przedsiębiorstwach międzynarodowych 4.2.1.Motywy i modele internacjonalizacji B+R w PM z gospodarek wysokorozwiniętych 4.2.2.Gospodarki wschodzące w procesach innowacyjnych i internacjonalizacji B+R Zagraniczne inwestycje bezpośrednie w Polsce 5.1.Motywy i miejsca lokowania ZIB w Polsce 5.1.1.Uwagi konceptualne 5.1.2.Wyniki wcześniejszych badań nad motywami i lokalizacją ZIB w Polsce 5.2.Zagraniczne inwestycje bezpośrednie w Polsce - wybrane dane statystyczne 5.2.1.Liczba, wielkość i orientacja branżowa inwestorów zagranicznych 5.2.2.Lokalizacja, wartość i pochodzenie kapitału filii zagranicznych działających w Polsce 5.2.3.Liczba pracowników oraz wyniki finansowe i nakłady inwestycyjne podmiotów zagranicznych podejmujących ZIB w Polsce 5.2.4.Działalność eksportowa i importowa filii zagranicznych działających w Polsce 5.2.5.Profil firm z udziałem kapitału zagranicznego w Polsce 5.3.Sprawność innowacyjna filii zagranicznych ulokowanych w Polsce i innych krajach członkowskich UE z regionu Europy Środkowo-Wschodniej - wyniki wcześniejszych badań Badanie sprawności innowacyjnej zagranicznych filii utworzonych w Polsce i ich pozycji w sieci przedsiębiorstw międzynarodowych 6.1.Cele badania i hipotezy badawcze 6.2.Model badawczy 6.3.Konceptualizacja i operacjonalizacja zmiennych wykorzystanych w modelu badawczym 6.4.Metody pozyskiwania danych 6.5.Charakterystyka próby badawczej w badaniu ilościowym 6.6.Autonomia decyzyjna filii określona przez spółki-matki 6.7.Pozycja filii zagranicznej w wewnętrznej sieci przedsiębiorstwa międzynarodowego 6.8.Sprawność innowacyjna filii zagranicznych 6.9.Relacje filii z centralą PM, centralami regionalnymi oraz spółkami siostrzanymi 6.9.1. Znaczenie podmiotów wewnętrznych (w sieci PM) dla sprawności innowacyjnej badanych filii 6.9.2. Intensywność relacji, przepływy wiedzy i wspólne projekty innowacyjne w wewnętrznej sieci PM 6.10.Relacje filii z partnerami niezależnymi (zewnętrznymi) 6.11.Potencjał innowacyjny Polski jako kraju goszczącego filie 6.12.Wyniki badań ilościowych - z wykorzystaniem modelu PLS SEM 6.13.Wyniki empirycznych badań ilościowych - dyskusja Studia przypadków sprawności innowacyjnej filii zagranicznych utworzonych w Polsce 7.1.Sprawność innowacyjna ArjoHuntleigh Polska Sp. z o.o. 7.1.1.Spółka-matka i jej orientacja na innowacje 7.1.2.Spółka-córka - profil Filii 7.1.3.Autonomia Spółki 7.1.4.Pozycja Filii w wewnętrznej sieci korporacji 7.1.5.Sprawność innowacyjna Filii w ramach sieci korporacyjnej 7.1.6.Powiązania Filii z centralą i spółkami-siostrami 7.1.7.Powiązania Filii z podmiotami spoza sieci korporacyjnej 7.1.8.Ocena potencjału innowacyjnego Polski z perspektywy Filii 7.2.Sprawność innowacyjna Nestle Polska SA. 7.2.1.Spółka-matka i jej orientacja na innowacje 7.2.2.Spółka-córka - profil Nestle Polska S.A. 7.2.3.Autonomia Spółki Nestle Polska S.A. 7.2.4.Pozycja Filii w wewnętrznej sieci korporacyjnej 7.2.5.Sprawność innowacyjna Filii w ramach sieci korporacyjnej 7.2.6.Powiązania Filii z centralą i spółkami siostrzanymi 7.2.7.Powiązania Filii z podmiotami spoza sieci korporacyjnej 7.2.8.Ocena potencjału innowacyjnego Polski z perspektywy Filii 7.3.Sprawność innowacyjna SENER Sp. z o.o. 7.3.1.Spółka-matka i jej orientacja na innowacje 7.3.2.Spółka-córka - profil filii SENER Polska 7.3.3.Autonomia Spółki 7.3.4.Pozycja Filii w wewnętrznej sieci korporacyjnej 7.3.5.Sprawność innowacyjna Filii w ramach sieci korporacyjnej 7.3.6.Powiązania Filii z centralą i spółkami siostrzanymi 7.3.7.Powiązania Filii z podmiotami spoza sieci korporacyjnej 7.3.8.Ocena potencjału innowacyjnego w Polsce z perspektywy Filii 7.4.Sprawność innowacyjna TPV Displays Polska 7.4.1.Spółka-matka i jej orientacja na innowacje 7.4.2.Spółka-córka i jej profil 7.4.3.Autonomia Filii 7.4.4.Pozycja TPV Displays Polska w sieci korporacyjnej 7.4.5.Sprawność innowacyjna Filii w ramach sieci korporacyjnej 7.4.6.Powiązania Filii z centralą i spółkami-siostrami 7.4.7.Powiązania Filii z podmiotami spoza sieci korporacyjnej 7.4.8.Ocena potencjału innowacyjnego Polski z perspektywy Filii
Sygnatura czytelni BMW: VI F 168 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151042 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3042 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kompendium Wiedzy o ...)
Bibliogr. s. 335-[341]. Indeks.
Dla studentów kierunków ekonomicznych ze specjalnością biznes międzynarodowy i gospodarka międzynarodowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 123060 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kompendium Wiedzy o ...)
Bibliogr. s. 335-[341]. Indeks.
Dla studentów kierunków ekonomicznych ze specjalnością biznes międzynarodowy i gospodarka międzynarodowa.
Sygnatura czytelni BWZ: IV A 31
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3431 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Seria 1, ISSN 0208-4902 ; z. 278 Sygn. P 1029/C 36376.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 467-[491]. Indeks.
Przedsiębiorstwo jako przedmiot poznania w biznesie między narodowym – zagadnienia teoretyczno-metodologiczne Przedsiębiorstwo jako podmiot realnej gospodarki i przedmiot poznania naukowego Przedsiębiorstwo jako podmiot sfery realnej Przedsiębiorstwo jako przedmiot poznania w naukach ekonomicznych Zakres pojęcia biznesu międzynarodowego Interdyscyplinarny charakter biznesu międzynarodowego Zagadnienie ekspansji zagranicznej a teorie przedsiębiorstwa Uwarunkowania kontekstualne zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw – poziom globalny, regionalny i mezoekonomiczny Kontekst zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw – globalizacja, antyglobalizacja, deglobalizacja, regionalizacja Przyczyny, przejawy i skutki globalizacji Przyszłość globalizacji Mezoekonomiczne uwarunkowania zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw Konkurencja na (wewnętrznym) rynku branżowym – model Portera Koncepcja diamentu Portera Czynniki internacjonalizacji i globalizacji branż – model Yipa Synteza modeli Portera i Yipa Główne obszary refleksji nad zagraniczną ekspansją przedsiębiorstw W naukach ekonomicznych Zagraniczna ekspansja przedsiębiorstw a teoria handlu międzynarodowego I teoria zagranicznych inwestycji bezpośrednich Teoria handlu międzynarodowego a zagadnienie internacjonalizacji przedsiębiorstwa Paradygmat międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstwa (internacjonalizacji przedsiębiorstwa) a teoria handlu międzynarodowego Przedsiębiorstwo w klasycznej teorii handlu międzynarodowego Przedsiębiorstwo we współczesnej teorii wymiany międzynarodowej (teorii handlu międzynarodowego) – nowa teoria handlu międzynarodowego i nowa teoria handlu międzynarodowego Teoria zagranicznych inwestycji bezpośrednich a zagadnienie zagranicznej ekspansji (internacjonalizacji) przedsiębiorstwa – paradygmat zagranicznych inwestycji bezpośrednich a paradygmat zagranicznej ekspansji przedsiębiorstwa Paradygmat zagranicznych inwestycji bezpośrednich Przedsiębiorstwo w koncepcjach zagranicznych inwestycji bezpośrednich Model cyklu życia produktu Teoria oligopolu międzynarodowego Teoria internalizacji Eklektyczna teoria produkcji międzynarodowej Teoria międzynarodowej transmisji zasobów Teoria horyzontów globalnych Teoria konkurencji globalnej Teoria geobiznesu Integracja teorii handlu międzynarodowego i teorii zagranicznych inwestycji bezpośrednich Przegląd koncepcji teoretycznych przedsiębiorstwa międzynarodowego (PM) z perspektywy historycznej Oczekiwania w stosunku do koncepcji teoretycznych PM Co to jest przedsiębiorstwo międzynarodowe? Pierwotne/tradycyjne teorie/koncepcje PM Nowoczesne/współczesne teorie/koncepcje przedsiębiorstwa międzynarodowego na podstawie Pitelisa, Sugdena [eds. 1991] Wczesne, niszowe, przejściowe teorie/koncepcje przedsiębiorstw międzynarodowych Współczesne teorie przedsiębiorstw międzynarodowych na podstawie Ietto-Gillies [2005, 2011, 2019] Współczesne teorie przedsiębiorstw międzynarodowych na podstawie Forsgrena [2008, 2013, 2017] Współczesne teorie przedsiębiorstwa międzynarodowego na podstawie Cassona [2018] Inne ujęcia istoty przedsiębiorstwa międzynarodowego Współczesne teorie internacjonalizacji przedsiębiorstwa Model sekwencyjny i jego rozwinięcia Internacjonalizacja niekonwencjonalna, internacjonalizacja symultaniczna Internacjonalizacja w ujęciu podejścia sieciowego Internacjonalizacja w ujęciu przedsiębiorczości międzynarodowej – międzynarodowe nowe przedsięwzięcia i firmy born global Internacjonalizacja – perspektywa zasobów, wiedzy, umiejętności, kompetencji, zdolności i uczenia się Strategie zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw – motywy, definicje, poziomy, rodzaje i mierniki oraz pojęcie strategii globalnej Motywy zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw Koncepcje i definicje strategii przedsiębiorstwa Poziomy strategii przedsiębiorstwa Strategia internacjonalizacji przedsiębiorstwa i strategia dezinternacjonalizacji oraz reinternacjonalizacji Rodzaje strategii internacjonalizacji Strategia konkurencyjna na rynkach zagranicznych Strategie funkcjonalne a ekspansja zagraniczna Strategie lokalizacji działalności Strategie marketingowe Strategie zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie międzynarodowym Strategie finansowe i rachunkowości Strategie w zakresie organizowania działalności przedsiębiorstwa międzynarodowego Pomiar internacjonalizacji przedsiębiorstwa Strategia globalna przedsiębiorstwa Strategie zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw – sposoby wejścia na rynki zagraniczne Sposoby wejścia na rynki zagraniczne – przegląd ogólny i typologie Eksport Kooperacja niekapitałowa – licencjonowanie Kooperacja niekapitałowa – franczyza Kooperacja niekapitałowa – kontrakty menedżerskie Kooperacja niekapitałowa – kontrakty na inwestycje pod klucz Kooperacja niekapitałowa – kontrakty na poddostawy Kooperacja kapitałowa – joint ventures Międzynarodowe sojusze strategiczne Samodzielne prowadzenie działalności gospodarczej za granicą – własne filie i oddziały na rynkach zagranicznych Zróżnicowanie form zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw Ewolucja form obsługi rynku zagranicznego Kombinacja sposobów obsługi rynku zagranicznego – alternatywa (substytucja) czy komplementarność (współwystępowanie) Przykład zastosowania teorii kosztów transakcyjnych do analizy kwestii pośrednictwa w handlu zagranicznym Charakterystyka teorii kosztów transakcyjnych Problem pośrednictwa w handlu zagranicznym w ujęciu teorii kosztów transakcyjnych Propozycje rozwiązania problemu w tradycyjnej literaturze ekonomicznej i marketingowej – kryteria alokacji funkcji w układzie eksportowym Wpływ czynnika skali działalności na strukturę układu eksportowego Czynnik skali w odniesieniu do wielkości obrotów jednym towarem (czynnik koncentracji obrotów) Czynnik skali w znaczeniu szerokości asortymentu Czynnik skali w ujęciu transakcyjno-informacyjnym Czynnik skali w ujęciu finansowo-kredytowym Propozycja rozwiązania problemu z wykorzystaniem teorii kosztów transakcyjnych Specyficzność zasobów Niepewność Częstotliwość Metody wyboru sposobu wejścia na rynki zagraniczne Podstawowe modele, reguły i podejścia do wyboru strategii wejścia Kryteria wyboru strategii wejścia na rynki zagraniczne Metody wyboru oparte na rachunku ekonomicznym Rachunek kosztów produkcji eksportowej i kosztów produkcji za granicą – model Vernona Wybór między eksportem zagranicznym a produkcją zagraniczną – model Hirscha Skala działań za granicą – model Buckleya i Cassona Model wyboru między eksportem, licencjonowaniem i inwestycją zagraniczną na bazie teorii eklektycznej – model Roota Prosta formalizacja wyboru sposobu prowadzenia działalności na rynku zagranicznym – model Welcha, Benito i Petersena Rachunek kosztów i korzyści kooperacji – model Contractora i Lorange’a Model wyboru między licencją, aliansem strategicznym i filią – model Contractora i Blake’a Rachunek kosztów transakcyjnych – model Anderson i Gatignona Kalkulacja opłacalności – procedura Jeanneta i Hennesseya Analiza strategii wejścia na rynki zagraniczne według Buckleya i Cassona – rozszerzenie podejścia do internalizacji Metody wyboru na podstawie etapu rozwoju i fazy internacjonalizacji Faza cyklu życia produktu/branży – model Vernona Procedura wyboru adekwatnej fazy internacjonalizacji – drzewo decyzyjne Brooke’a Metody wyboru wielokryteriowego Model uproszczony – Stonehouse’a, Hamilla, Campbella, Purdiego Procedura Roota Procedura Strathclyde Wątki normatywne i prospektywne zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw Ogólnogospodarcze konsekwencje internacjonalizacji przedsiębiorstw W sferze innowacyjności, produktywności i konkurencyjności gospodarki oraz rekomendacje dla polityki gospodarczej sprzyjającej zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw Kanały wpływu: triada a współpraca gospodarcza z zagranicą – mapa możliwości Mapa wyjaśnień teoretycznych Mapa wyników badań empirycznych Mapa rekomendacji dla polityki gospodarczej Perspektywy internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw i zalecenia dla strategii firm podejmujących ekspansję zagraniczną Perspektywy internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw Zalecenia dla strategii firm podejmujących ekspansję zagraniczną Kryzysy gospodarcze a biznes międzynarodowy na przykładzie pandemii COVID-19 – refleksje na gorąco Jak poradzić sobie z koronawirusem? Koronawirus niejeden ma wymiar Przyszłość globalizacji – czy pandemia COVID-19 zabije globalizację? Istota globalizacji Scenariusze rozwoju globalizacji
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 123
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6254 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [291]-309.
Dla studentów kierunków ekonomia, międzynarodowe stosunki gospodarcze, administracja, europeistyka, zarządzanie i marketing, doktorantów i wykładowców oraz pracowników administracji publicznej.
Sygnatura czytelni BWZ: IV I 81
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 133107 N, 133108 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4582 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności