Przedsiębiorstwa międzynarodowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(7)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Artykuły
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Gorynia Marian (1956- )
(2)
Danik Lidia
(1)
Drozd Stanisław
(1)
Dzikowska Marlena
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Jankowska Barbara (ekonomia)
(1)
Lewandowska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Majka Agnieszka
(1)
Piechocki Michał
(1)
Puchalska Katarzyna (ekonomia)
(1)
Soniewicki Marcin
(1)
Śliwiński Rafał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Ekonomiści
(1)
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Przedsiębiorstwa międzynarodowe
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(760)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Przedsiębiorstwo
(467)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(1)
Unia Europejska
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Spory inwestycyjne w dobie czwartej rewolucji przemysłowej/ Stanisław Drozd. W: Prawo Europejskie w Praktyce 2018, nr 5/6, s. 29 -33. - 2018.
Bibliografia na stronach 29 - 33
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 302-341.
Dla menedżerów filii zagranicznych oraz ich partnerów w kraju goszczącym filie, polityków gospodarczych, studentów kierunków ekonomicznych i z obszaru nauk o zarządzaniu oraz uczestników studiów MBA.
Przegląd koncepcji teoretycznych przedsiębiorstwa międzynarodowego z perspektywy historycznej 1.1.Istota przedsiębiorstwa międzynarodowego 1.2.Tradycyjne teorie i koncepcje przedsiębiorstwa międzynarodowego 1.3.Współczesne teorie i koncepcje przedsiębiorstwa międzynarodowego w ujęciu C. Pitelisa i R. Sugdena22 1.4.Niszowe teorie i koncepcje przedsiębiorstwa międzynarodowego 1.5.Współczesne teorie i koncepcje przedsiębiorstwa międzynarodowego w ujęciu G. Ietto-Gillies 1.6.Współczesne teorie i koncepcje przedsiębiorstwa międzynarodowego w ujęciu M. Forsgrena 1.7.Współczesne teorie i koncepcje przedsiębiorstwa międzynarodowego w ujęciu M. Cassona Sprawność innowacyjna jako źródło przewagi konkurencyjnej 2.1.Pojęcie i typy innowacji 2.2.Innowacja jako proces 2.3.Komplementarność innowacji 2.4.Motywy podejmowania innowacji 2.5.Pojęcie i mierniki sprawności innowacyjnej przedsiębiorstwa 2.6.Wewnętrzne determinanty innowacyjności przedsiębiorstw 2.7.Zewnętrzne determinanty innowacyjności przedsiębiorstw 2.8.Otwarte innowacje - połączenie zasobów wewnętrznych przedsiębiorstwa z zewnętrznymi źródłami wiedzy Relacje międzyorganizacyjne - specyfika w sieci przedsiębiorstwa międzynarodowego 3.1.Więzi międzyorganizacyjne - wybrane koncepcje teoretyczne 3.2.Koncepcja zakorzenienia społecznego organizacji 3.2.1.Założenia koncepcji zakorzenienia społecznego wg M.S. Granovettera 3.2.2.Wybrane aspekty analizy zakorzenienia przedsiębiorstwa - perspektywa zarządzania strategicznego 3.3.Specyfika relacji w sieci przedsiębiorstwa międzynarodowego 3.3.1.Filie zagraniczne w strukturze sieciowej przedsiębiorstwa międzynarodowego 3.3.2.Zakorzenienie w sieci przedsiębiorstwa międzynarodowego 3.3.2.1.Wewnętrzne zakorzenienie a sprawność innowacyjna filii zagranicznych 3.3.2.2.Zewnętrzne zakorzenienie a sprawność innowacyjna filii zagranicznych 3.3.2.3.Podwójne zakorzenienie filii zagranicznej - w poszukiwaniu równowagi 3.4.Jakość relacji centrala - filie zagraniczne w przedsiębiorstwie międzynarodowym 3.4.1.Koncepcja jakości relacji 3.4.2.Determinanty jakości relacji w sieci przedsiębiorstwa międzynarodowego 3.5.Pozycja filii w strukturze sieciowej przedsiębiorstwa międzynarodowego 3.5.1.Władza 3.5.2.Czynniki wspierające siłę filii 3.5.3.System odpornościowy korporacji 3.5.4.Autonomia a kontrola Strategie innowacji i internacjonalizacja B+R w przedsiębiorstwach międzynarodowych 4.1.Istota i rodzaje strategii innowacji 4.2.Internacjonalizacja B+R w przedsiębiorstwach międzynarodowych 4.2.1.Motywy i modele internacjonalizacji B+R w PM z gospodarek wysokorozwiniętych 4.2.2.Gospodarki wschodzące w procesach innowacyjnych i internacjonalizacji B+R Zagraniczne inwestycje bezpośrednie w Polsce 5.1.Motywy i miejsca lokowania ZIB w Polsce 5.1.1.Uwagi konceptualne 5.1.2.Wyniki wcześniejszych badań nad motywami i lokalizacją ZIB w Polsce 5.2.Zagraniczne inwestycje bezpośrednie w Polsce - wybrane dane statystyczne 5.2.1.Liczba, wielkość i orientacja branżowa inwestorów zagranicznych 5.2.2.Lokalizacja, wartość i pochodzenie kapitału filii zagranicznych działających w Polsce 5.2.3.Liczba pracowników oraz wyniki finansowe i nakłady inwestycyjne podmiotów zagranicznych podejmujących ZIB w Polsce 5.2.4.Działalność eksportowa i importowa filii zagranicznych działających w Polsce 5.2.5.Profil firm z udziałem kapitału zagranicznego w Polsce 5.3.Sprawność innowacyjna filii zagranicznych ulokowanych w Polsce i innych krajach członkowskich UE z regionu Europy Środkowo-Wschodniej - wyniki wcześniejszych badań Badanie sprawności innowacyjnej zagranicznych filii utworzonych w Polsce i ich pozycji w sieci przedsiębiorstw międzynarodowych 6.1.Cele badania i hipotezy badawcze 6.2.Model badawczy 6.3.Konceptualizacja i operacjonalizacja zmiennych wykorzystanych w modelu badawczym 6.4.Metody pozyskiwania danych 6.5.Charakterystyka próby badawczej w badaniu ilościowym 6.6.Autonomia decyzyjna filii określona przez spółki-matki 6.7.Pozycja filii zagranicznej w wewnętrznej sieci przedsiębiorstwa międzynarodowego 6.8.Sprawność innowacyjna filii zagranicznych 6.9.Relacje filii z centralą PM, centralami regionalnymi oraz spółkami siostrzanymi 6.9.1. Znaczenie podmiotów wewnętrznych (w sieci PM) dla sprawności innowacyjnej badanych filii 6.9.2. Intensywność relacji, przepływy wiedzy i wspólne projekty innowacyjne w wewnętrznej sieci PM 6.10.Relacje filii z partnerami niezależnymi (zewnętrznymi) 6.11.Potencjał innowacyjny Polski jako kraju goszczącego filie 6.12.Wyniki badań ilościowych - z wykorzystaniem modelu PLS SEM 6.13.Wyniki empirycznych badań ilościowych - dyskusja Studia przypadków sprawności innowacyjnej filii zagranicznych utworzonych w Polsce 7.1.Sprawność innowacyjna ArjoHuntleigh Polska Sp. z o.o. 7.1.1.Spółka-matka i jej orientacja na innowacje 7.1.2.Spółka-córka - profil Filii 7.1.3.Autonomia Spółki 7.1.4.Pozycja Filii w wewnętrznej sieci korporacji 7.1.5.Sprawność innowacyjna Filii w ramach sieci korporacyjnej 7.1.6.Powiązania Filii z centralą i spółkami-siostrami 7.1.7.Powiązania Filii z podmiotami spoza sieci korporacyjnej 7.1.8.Ocena potencjału innowacyjnego Polski z perspektywy Filii 7.2.Sprawność innowacyjna Nestle Polska SA. 7.2.1.Spółka-matka i jej orientacja na innowacje 7.2.2.Spółka-córka - profil Nestle Polska S.A. 7.2.3.Autonomia Spółki Nestle Polska S.A. 7.2.4.Pozycja Filii w wewnętrznej sieci korporacyjnej 7.2.5.Sprawność innowacyjna Filii w ramach sieci korporacyjnej 7.2.6.Powiązania Filii z centralą i spółkami siostrzanymi 7.2.7.Powiązania Filii z podmiotami spoza sieci korporacyjnej 7.2.8.Ocena potencjału innowacyjnego Polski z perspektywy Filii 7.3.Sprawność innowacyjna SENER Sp. z o.o. 7.3.1.Spółka-matka i jej orientacja na innowacje 7.3.2.Spółka-córka - profil filii SENER Polska 7.3.3.Autonomia Spółki 7.3.4.Pozycja Filii w wewnętrznej sieci korporacyjnej 7.3.5.Sprawność innowacyjna Filii w ramach sieci korporacyjnej 7.3.6.Powiązania Filii z centralą i spółkami siostrzanymi 7.3.7.Powiązania Filii z podmiotami spoza sieci korporacyjnej 7.3.8.Ocena potencjału innowacyjnego w Polsce z perspektywy Filii 7.4.Sprawność innowacyjna TPV Displays Polska 7.4.1.Spółka-matka i jej orientacja na innowacje 7.4.2.Spółka-córka i jej profil 7.4.3.Autonomia Filii 7.4.4.Pozycja TPV Displays Polska w sieci korporacyjnej 7.4.5.Sprawność innowacyjna Filii w ramach sieci korporacyjnej 7.4.6.Powiązania Filii z centralą i spółkami-siostrami 7.4.7.Powiązania Filii z podmiotami spoza sieci korporacyjnej 7.4.8.Ocena potencjału innowacyjnego Polski z perspektywy Filii
Sygnatura czytelni BMW: VI F 168 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151042 N (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Seria 1, ISSN 0208-4902 ; z. 278 Sygn. P 1029/C 36376.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 146-[155].
Teoretyczne ujęcie internacjonalizacji przedsiębiorstw Definicje i istota procesu internacjonalizacji Internacjonalizacja a globalizacja przedsiębiorstw Uczestnicy procesu internacjonalizacji Przedsiębiorstwa krajowe Korporacje transnarodowe (międzynarodowe, wielonarodowe) Gospodarki narodowe Międzynarodowe ugrupowania integracyjne Międzynarodowe organizacje gospodarcze Miary internacjonalizacji przedsiębiorstw Koncepcje teoretyczne procesu internacjonalizacji Teorie internacjonalizacji przedsiębiorstw Teorie makroekonomiczne Teorie mikroekonomiczne Modele internacjonalizacji przedsiębiorstw Modele etapowe Model uppsalski Modele związane z innowacją Internacjonalizacja jako proces uczenia się Modele oparte na zasobach Modele sieciowe Formy internacjonalizacji przedsiębiorstw Motywy internacjonalizacji przedsiębiorstw Formy funkcjonalne Formy instytucjonalne Oddział, spółka córka, joint venture Fuzje i przejęcia Alianse strategiczne MSP - znaczenie w gospodarce regionu i determinanty rozwoju Definicje i fazy rozwoju MSP Charakterystyka małych i średnich przedsiębiorstw Znaczenie MSP w gospodarce regionu Czynniki determinujące rozwój MSP Bariery a oczekiwania MSP w zakresie internacjonalizacji Charakterystyka badanej zbiorowości Formy internacjonalizacji przedsiębiorstw MSP z regionu Podkarpacia Bariery wewnętrzne procesu internacjonalizacji Bariery zewnętrzne procesu internacjonalizacji Oczekiwania inwestorów MSP na rynkach zagranicznych
Sygnatura czytelni BWZ: IV F 62
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6377 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zmieniona i uzupełniona wersja anglojęzycznej publikacji.
Bibliografia na stronach [172]-186.
Dla studentów kierunków ekonomicznych i biznesowych, pracowników naukowych, a także dla praktyków biznesu.
Zasób wiedzy a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa Charakterystyka pojęcia wiedza Definicja Rodzaje wiedzy Gospodarczy wymiar zasobu wiedzy Znaczenie zasobu wiedzy w gospodarce industrialnej Zmiana roli zasobu wiedzy we współczesnych procesach gospodarczych - transformacja w kierunku gospodarki opartej na wiedzy Przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa Zasób wiedzy a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa: ujęcie statyczne oraz dynamiczne Istota dynamicznego podejścia do zasobu wiedzy w przedsiębiorstwie Dynamiczne koncepcje w obszarze wiedzy i uczenia się w przedsiębiorstwie Zarządzanie wiedzą Organizacyjne uczenie się (organizational learning) Organizacja ucząca się (learning organization) Pozostałe koncepcje w zakresie wiedzy Różnice i relacje pomiędzy poszczególnymi koncepcjami w zakresie wiedzy i uczenia się Dynamiczne koncepcje w zakresie wiedzy - ujęcie integracyjne Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie Modele i strategie zarządzania wiedzą Społeczno-kulturowe oraz organizacyjne elementy zarządzania wiedzą Rola technologii informacyjnych i komunikacyjnych w zarządzaniu wiedzą Kompleksowe podejście do zarządzania wiedzą Procesy zarządzania wiedzą Pozyskiwanie i kreacja wiedzy Zachowywanie i rozpowszechnianie wiedzy Wykorzystywanie wiedzy Ochrona wiedzy Podsumowanie podejścia procesowego Orientacja na wiedzę a tworzenie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Orientacja rynkowa przedsiębiorstwa Charakterystyka orientacji przedsiębiorstwa na wiedzę Modelowe ujęcie roli orientacji na wiedzę w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Orientacja na wiedzę a tworzenie międzynarodowej przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Proces internacjonalizacji przedsiębiorstwa Modelowe ujęcie roli orientacji na wiedzę w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji Empiryczna egzemplifikacja rozważań - studia przypadku Airbus Defence and Space Euroflorist Trepko CFG Exposition
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 330 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 99
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145140 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5774 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 200-203.
Dla studentów ekonomii, zarządzania, międzynarodowych stosunków gospodarczych, biznesu międzynarodowego i zarządzania strategicznego.
Rafał Śliwiński Rozdział 1. Współczesny model globalizacji – konsekwencje dla strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym Rafał Śliwiński, Magdalena Śliwińska 1.1. Pojęcie i istota globalizacji 1.1.1. Fazy globalizacji 1.1.2. Teorie globalizacji 1.2. Modele globalizacji 1.2.1. Modelowe ujęcie procesu globalizacji 1.2.2. Model czynników kształtujących proces globalizacji 1.3. Strategiczny wymiar zmian jakościowych procesu globalizacji dla przedsiębiorstw międzynarodowych 1.3.1. Nowe technologie 1.3.2. Rola państwa 1.3.3 Regulatorzy globalizacji 1.3.4. Zmiany demograficzne 1.3.5. Kurczące się zasoby Rozdział 2. Myślenie strategiczne. Strategiczne procesy myślowe liderów przedsiębiorstw międzynarodowych Henryk Mruk 2.1. Istota myślenia strategicznego 2.2. Zdolności wrodzone versus wyuczone 2.3. Pewność siebie a myślenie strategiczne 2.4. Sposoby skupiania się na celu 2.5. Myślenie strategiczne a przedsiębiorczość 2.6. Logika w myśleniu strategicznym 2.7. Skupienie i konsekwencja 2.8. Zarządzanie sobą w czasie 2.9. Pułapki myślenia 2.10. Sposoby myślenia kreatywnego 2.11. Modele mentalne i prognozowanie 2.12. Kultura organizacyjna przedsiębiorstwa a myślenie strategiczne Rozdział 3. Wyzwania przywództwa w dobie postępującej sztucznej inteligencji Grzegorz Sobiecki 3.1. Dynamika rozwoju systemów sztucznej inteligencji 3.2. Podejście strategiczne: określanie zmian w modelu biznesowym w nowej gospodarce 3.3. Podejście operacyjne: wdrażanie modelu biznesowego w nowej gospodarce 3.3.1. Przyczyny porażek wdrożenia strategii cyfrowych 3.3.2. Narzędzia lidera dla wyboru kierunku cyfryzacji firmy w modelu biznesowym 3.3.3 Narzędzia lidera dla wyboru cyfrowego modelu biznesowego 3.3.4. Narzędzia menedżera wdrożenia wybranego cyfrowego modelu biznesowego 3.4. Perspektywy stylu przywództwa. Ciążenie do przywództwa horyzontalnego Rozdział 4. Strategiczne międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi Jerzy Schroeder 4.1. Istota i cele strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi 4.2. Strategiczna rola funkcji międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach międzynarodowych 4.3. Rozwój koncepcji strategicznego międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi Rozdział 5. Zarządzanie różnorodnością kulturową w przedsiębiorstwach międzynarodowych Małgorzata Bartosik-Purgat 5.1. Różnorodność kulturowa w przedsiębiorstwie – istota oraz znaczenie 5.2. Różnorodność kulturowa w świetle wybranych typologii 5.2.1. Wymiary kulturowe wg Trompenaarsa i Hampden-Turnera 5.2.2. Wymiary kulturowe wg Hofstedego 5.2.3. Wymiary kulturowe wg Halla 5.2.4. Typologia kulturowa wg Lewisa 5.2.5. Wymiary kulturowe wg osiągnięć projektu GLOBE 5.3. Modele i orientacje interakcji kulturowej w przedsiębiorstwach międzynarodowych 5.3.1. Model dominacji kulturowej 5.3.2. Model współistnienia kulturowego 5.3.3. Model współpracy kulturowej 5.4. Zarządzanie różnorodnością – efekty dla przedsiębiorstw Rozdział 6. Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwami rodzinnymi – problem sukcesji Alicja Hadryś-Nowak 6.1. Istota przedsiębiorstw rodzinnych 6.2. Kluczowe elementy zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie rodzinnym 6.2.1. Specyfika zarządzania przedsiębiorstwami rodzinnymi 6.2.2. Sukcesja w przedsiębiorstwach rodzinnych 6.2.2.1. Obecność kobiet w przywództwie w firmach rodzinnych 6.2.2.2. Menedżerowie zewnętrzni 6.2.2.3. Budowanie marki firmy rodzinnej (branding) Rozdział 7. Strategie zarządzania własnością intelektualną Tomasz Grzegorczyk 7.1. Podstawowe zagadnienia prawa własności intelektualnej 7.2. Istota strategicznego zarządzania własnością intelektualną 7.3. Integracja strategii zarządzania własnością intelektualną 7.4. Strategie przedsiębiorstw – posiadaczy praw własności intelektualnej 7.4.1. Wykorzystanie siły rynkowej 7.4.2. Tajemnica przedsiębiorstwa 7.4.3. Sprzedaż 7.4.4. Licencja 7.4.5. Współpraca 7.4.6. Darowanie 7.5. Strategie przedsiębiorstw niebędących posiadaczami praw własności intelektualnej 7.5.1. Uzyskanie swobody działania na drodze sądowej 7.5.2. Rozwój alternatywnej technologii 7.5.3. Otrzymanie licencji 7.5.4. Odstraszanie
Sygnatura czytelni BMW: VI J 80 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149203 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności