Przedsiębiorstwo międzynarodowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(51)
Forma i typ
Książki
(44)
Artykuły
(7)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(32)
tylko na miejscu
(23)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(18)
Magazyn
(3)
Autor
Rymarczyk Jan (1944- )
(3)
Daszkiewicz Nelly (1968- )
(2)
Gorynia Marian (1956- )
(2)
Gołębiowski Tomasz
(2)
Nowakowski Marcin K
(2)
Treder Hanna
(2)
Zorska Anna
(2)
Żołądkiewicz Krystyna
(2)
Banaszyk Piotr
(1)
Bartkiewicz Przemysław
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bałtowski Maciej
(1)
Bojar Ewa
(1)
Błuszkowski Jan
(1)
Chakowski Maciej
(1)
Ciecierski Marek
(1)
Cieślik Andrzej
(1)
Cieślik Jerzy
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Czaja Izabela
(1)
Danik Lidia
(1)
Duliniec Aleksandra
(1)
Dzikowska Marlena
(1)
Egeman Marian
(1)
Fic Daniel
(1)
Francik Anna
(1)
Fryzeł Barbara
(1)
Garlicki Jan
(1)
Glinkowska Beata
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Hartmann Michał
(1)
Jankowiak Ludwik
(1)
Jankowska Barbara
(1)
Jankowska Barbara (ekonomia)
(1)
Kaczmarek Bogusław
(1)
Kończewski Konrad
(1)
Kreft Jan
(1)
Kubicka Jolanta
(1)
Lewandowska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Lipniewicz Rafał
(1)
Martens Jean-Pierre
(1)
Murdoch Anna
(1)
Olejniczak Tomasz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Pegani Angelica
(1)
Ponikowski Henryk
(1)
Rosińska-Bukowska Magdalena
(1)
Sadowska-Cieślak Ewa
(1)
Sikorski Jerzy (1942- )
(1)
Sitek Eugeniusz
(1)
Staszczak Dariusz Eligiusz (1968- )
(1)
Stawiarska Ewa (zarządzanie)
(1)
Sulmicki Jan
(1)
Targalski Jan (1942- )
(1)
Vincent Anne
(1)
Wach Krzysztof (1976- )
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Wdowicka Magdalena
(1)
Woronina Ludmiła
(1)
Łebkowski Maciej
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(9)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(51)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Ekonomiści
(1)
Menedżerowie
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(709)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(492)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Raport z badań
(2)
Podręczniki
(1)
Studium przypadku (case study)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Zarządzanie i marketing
(3)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(6)
Unia Europejska
(1)
51 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [295]-304.
Dla studentów oraz słuchaczy kierunków: stosunki międzynarodowe, biznes międzynarodowy, ekonomia, zarządzanie, menedżerów filii korporacji transnarodowych i ich kooperantów, jak również podmiotów działających na rynkach zagranicznych.
Sygnatura czytelni BWZ: IV A 41
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 124500 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3452 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Finanse biznesu międzynarodowego / Jan Rymarczyk. - Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2017. - 440 stron : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 429-436.
Dla studentów i wykładowców kierunków: finanse, finanse międzynarodowe, biznes międzynarodowy, handel międzynarodowy, ekonomia gospodarki otwartej.
Globalizacja finansowa we współczesnej gospodarce światowej Pojęcie globalizacji finansowej 1.2. Miary globalizacji finansowej 1.3. Nowe technologie inforraacyjno-komunikacyjne jako czynnik rozwoju globalizacji finansowej 1.4. Wpływ innowacji finansowych na globalizację finansową 1.4.1. Derywaty 1.4.2. Sekurytyzacja 1.4.3. Pozytywne efekty innowacji finansowych 1.4.4. Negatywne efekty innowacji finansowych 1.5. Inwestorzy instytucjonalni jako główni aktorzy rynków finansowych 1.5.1. Tradycyjni inwestorzy instytucjonalni 1.5.2. Fundusze hedgingowe 1.5.3. Fundusze private equity capital 1.5.4. Państwowe fundusze majątkowe 1.6. Zmiany w strukturze finansowania przedsiębiorstw i instytucji 1.7. Efekty globalizacji finansowej 1.7.1. Efekty pożytywne 1.7.2. Efekty negatywne 2. Uwarunkowania, cele, planowanie, organizacja i sprawozdawczość finansowa przedsiębiorstw międzynarodowych 2.1. Determinanty rozwoju finansów przedsiębiorstw międzynarodowych Cel strategiczny działalności przedsiębiorstw międzynarodowych 2.3. Cele operacyjne finansowej działalności przedsiębiorstw międzynarodowych 2.4. Planowanie finansowe przedsiębiorstw międzynarodowych 2.4.1. Podstawowe zasady planowania finansowego 2.4.2. Finansowanie zewnętrzne w planowaniu finansowym 2.5. Ład korporacyjny 2.6. Formy organizacyjno-prawne przedsiębiorstw międzynarodowych Zarządzanie finansami w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa międzynarodowego 2.7.2. Struktura organizacyjna finansów w przedsiębiorstwie międzynarodowym 2.8. Sprawozdania finansowe przedsiębiorstw międzynarodowych i ich analiza 2.8.1. Cele analizy finansowej i jej baza informacyjna 2.8.2. Analiza bilansu 2.8.3. Analiza rachunku wyników (strat i zysków) 2.8.4. Analiza rachunku przepływów pieniężnych 2.8.5. Analiza działalności przedsiębiorstw międzynarodowych za pomocą wskaźników 2.8.5.1. Znaczenie wskaźników i ich rodzaje 2.8.5.2. Wskaźniki płynności 2.8.5.3. Wskaźniki zadłużenia 2.8.5.4. Wskaźniki zarządzania aktywami (rotacji) 2.8.5.5. Wskaźniki rentowności 2.8.5.6. Analiza Du Ponta 2.8.5.7. Model Altmana 3. Kurs walutowy, jego determinanty i znaczenie dla przedsiębiorstw międzynarodowych 3.1. Pojęcie, rodzaje i wyznaczanie kursów walutowych 3.2. Trójstronny arbitraż 3.3. Koszty transakcyjne 3.4. Systemy kursów walutowych 3.5. Teoretyczne podstawy kształtowania się kursu w alutowego 3.5.2. Prawo jednej ceny 3.5.3. Teoria parytetu siły nabywczej 3.5.4. Efekt Fishera 3.5.5. Międzynarodowy efekt Fishera 3.5.6. Parytet stopy procentowej 3.5.7. Pokryty arbitraż stopy procentowej 3.5.8. Teoria niezwiązanego kursu forward. Kurs terminowy jako prognostyk przyszłego kursu kasowego 3.6. Czynniki wpływające na poziom kursu walutowego 3.6.2. Czynniki ekonomiczne 3.6.3. Czynniki polityczno-społeczne 3.6.4. Czynniki psychologiczne 4. Zarządzanie ryzykiem kursowym 4.1. Pojęcie ryzyka kursowego i proces jego zabezpieczenia 4.2. Rodzaje ryzyka kursowego 4.2.1. Ryzyko transakcyjne 4.2.2. Ryzyko ekonomiczne 4.2.3. Ryzyko konwersji 4.3. Porównanie trzech rodzajów ryzyka kursowego 4.4. Zabezpieczenia przed ryzykiem kursowym 4.4.1. Argumenty za i przeciw stosowaniu zabezpieczeń przed ryzykiem kursowym 4.4.2. Rodzaje stosowanych technik zabezpieczenia przed ryzykiem kursowym Sposoby zabezpieczania przed ryzykiem transakcyjnym 4.4.4.1. Forward 4.4.3.2. Futures 4.4.3.3. Opcje 4.4.3.3.1. Pojęcie opcji i ich przykłady z przeszłości 4.4.3.3.2. Podstawowe rodzaje opcji i ich wykonanie 4.4.3.3.3. Czynniki określające wartość rynkową opcji 4.4.3.3.4. Strategie opcyjnie 4.4.3.3.5. Klasyfikacja opcji 4.4.3.4. Warranty 4.4.3.5. Transakcje swapowe 4.4.3.5.1. Pojęcie transakcji swapowej 4.4.3.5.2. Swapy procentowe 4.4.3.5.3. Swapy walutowe 4.4.3.5.4. Swapy towarowe 4.4.3.5.5. Inne rodzaje swapów 4.4.3.5.6. Ryzyko kredytowe transakcji swapowej 4.4.3.6. Zabezpieczenie przed ryzykiem transakcyjnym na rynku pieniężnym 4.4.3.7. Kontraktowe instrumenty hedgingu 4.4.4. Sposoby zabezpieczenia przed ryzykiem ekonomicznym 5. Międzynarodowe rynki finansowe jako sfera działalności przedsiębiorstw międzynarodowych 5.1. Pojęcie międzynarodowych rynków finansowych, ich rodzaje i funkcje 5.2. Międzynarodowy rynek walutowy 5.2.1. Pojęcie, funkcje i uczestnicy rynku walutowego 5.2.2. Transakcje na rynku walutowym 5.2.3. Handel elektroniczny na rynku walutowym 5.3. Międzynarodowy rynek pieniężny 5.3.1. Pojęcie i cechy rynku pieniężnego 5.3.2. Uczestnicy rynku pieniężnego 5.3.3. Instrumenty rynku pieniężnego 5.3.4. Transakcje repo 5.3.5. Rynek europieniężny (eurowalutowy) 5.3.5.1. Istota rynku europieniężnego 5.3.5.2. Historyczne uwarunkowania rynku europieniężnego 5.3.5.3. Cechy rynku europieniężnego 5.3.5.4. Pożyczki i depozyty tynku europieniężnego 5.3.5.4.1. Formy kredytów 5.3.5.4.2. Konsorcja kredytowe 5.3.5.4.3. Koszt kredytów i oprocentowanie depozytów 5.3.5.5. Instrumenty rynku europieniężnego 5.4. Międzynarodowy rynek kapitałowy 5.4.1. Istota i cechy rynku kapitałowego 5.4.2. Międzynarodowe rynki obligacji 5.4.2.1. Pojęcie obligacji i ich ro d z a je 5.4.2.2. Rating obligacji 5.4.2.3. Wartość obligacji i rentowność inwestowania w nie 5.4.3. Międzynarodowe rynki akcji 5.4.3.1. Pojęcie akcji i jej rodzaje 5.4.3.2. Emisja akcji i zasady ich zbywania 5.4.3.3. Notowanie krzyżowe akcji 5.4.3.4. Kwity depozytowe 5.4.3.5. Wskaźniki wyceny akcji 5.4.4. Giełdowy obrót obligacjami i akcjami 5.4.4.1. Zmiana charakteru współczesnej giełdy 5.4.4.2. Systemy handlu na giełdach. Handel elektroniczny 5.4.4.3. Główne giełdy na świecie i ich konsolidacja 6. Długookresowe decyzje finansowe przedsiębiorstw międzynarodowych i ich realizacja 6.1. Pojęcie strategii finansowej i jej uwarunkowania 6.2. Wybór formy ekspansji zagranicznej przedsiębiorstwa międzynarodowego 6.3. Bezpośrednie inwestycje zagraniczne 6.3.1. Pojęcie i rodzaje bezpośrednich inwestycji zagranicznych 6.3.2. Teoretyczne uzasadnienie bezpośrednich inwestycji zagranicznych 6.3.3. Motywy podejmowania bezpośrednich inwestycji zagranicznych 6.3.4. Wewnętrzne źródła finansowania bezpośrednich inwestycji 6.3.5. Zewnętrzne źródła finansowania bezpośrednich inwestycji zagranicznych 6.3.5.2. Finansowanie kapitałem własnym 6.3.5.3. Finansowanie długiem 6.3.5.4. Leasing jako instrument finansowania bezpośrednich inwestycji zagranicznych 6.3.5.5. Finansowanie bezpośrednich inwestycji zagranicznych w formie projectfincmce 6.3.6. Ryzyko kraju związane z bezpośrednimi inwestycjami zagranicznymi 6.3.6.1. Przyczyny i rodzaje ry z y k a 6.3.6.2. Ocena ryzyka 6.3.6.3. Sposoby zmniejszania ekspozycji na ryzyko kraju 6.4. Budżetowanie kapitałowe w przedsiębiorstwie międzynarodowym 6.4.1. Pojęcie i czynniki wpływające na budżetowanie kapitałowe 6.4.2. Metody budżetowania kapitałowego 6.4.2.1. Metoda zaktualizowanej wartości netto 6.4.2.2. Metoda okresu zwrotu nakładów 6.4.2.3. Metoda wewnętrznej stopy zwrotu 6.4.2.4. Metoda wskaźnika rentowności 6.4.2.5. Księgowa stopa zwrotu 6.4.2.6. Metoda analizy scenariuszy hipotetycznych 6.4.3. Uwzględnienie ryzyka kraju w budżetowaniu kapitałowym 6.5. Koszt kapitału przedsiębiorstwa międzynarodowego 6.5.1. Pojęcie kosztu kapitału i jego składniki 6.5.2. Koszt kapitału przedsiębiorstwa międzynarodowego w porównaniu do firmy krajowej 6.5.3. Różnice w kosztach kapitału przedsiębiorstw międzynarodowych w poszczególnych krajach 6.5.4. Koszt długu przedsiębiorstwa międzynarodowego 6.5.5. Koszt akcji uprzywilejowanych 6.5.6. Koszt zatrzymanych zysków 6.5.7. Koszt kapitału własnego 6.6. Struktura kapitału przedsiębiorstwa międzynarodowego 6.6.1. Pojęcie struktury kapitału i podstawy teoretyczne jej kształtowania 6.6.2. Czynniki wpływające na wybór struktury kapitału 6.6.3. Struktura kapitału zagranicznych spółek córek przedsiębiorstwa międzynarodowego 6.6.4. Różnice branżowe i krajowe w strukturze kapitału przedsiębiorstw międzynarodowych 7. Krótkoterminowe zarządzanie finansami przedsiębiorstw międzynarodowych Istota krótkoterminowego zarządzania finansami 7.2 Organizacja krótkoterminowego zarządzania finansami 7.3. Cykl operacyjny oraz cykl konwersji gotówki w firmie 7.4. Krótkoterminowa polityka finansowa firmy 7.5. Zarządzanie gotówką 7.5.1. Pojęcie i funkcje zarządzania gotówką 7.5.2. Pieniądz w drodze 7.5.3. Wypłaty gotówki 7.5.4. Równoważenie cashflow w danej walucie 7.5.5. Centralny depozyt gotówki 7.5.6. Kompensacja należności i zobowiązań 7.5.7. Przyspieszanie i opóźnianie płatności 7.5.8. Refakturowanie w zarządzaniu gotówką 7.5.9. Utworzenie banku wewnętrznego w przedsiębiorstwie międzynarodowym 7.5.10. Ceny transferowe 7.5.11. Międzynarodowe centra finansowe 7.5.12. Wyznaczanie docelowego stanu gotówki 7.6. Zbywalne papiery wartościowe 7.7. Zarządzanie należnościami 7.7.1. Polityka kredytowa 7.7.1.1. Standardy kredytowania 7.7.1.2. Warunki płatności 7.7.1.3. Polityka ściągania należności 7.8. Zarządzanie zapasami w przedsiębiorstwie międzynarodowym 7.8.1. Pojęcie zapasów i ich rodzaje 7.8.2. Funkcje zarządzania zapasami i ich koszt 7.8.3. Optymalna wielkość zapasów 7.8.4. Determinanty zarządzania zapasami 7.8.5. Strategie zarządzania zapasami 7.8.6. System just in time w zarządzaniu zapasami 7.8.7. Wpływ inflacji i kursów walutowych na zarządzanie zapasami 7.8.8. Alianse strategiczne w zarządzaniu zapasami 7.8.9. Znaczenie specjalnych stref ekonomicznych dla zarządzania zapasami 7.8.10. Nowe technologie informatyczne w zarządzaniu zapasami 7.9. Finansowanie handlu zagranicznego 7.9.2. Metody płatności w handlu zagranicznym 7.9.2.1. Przedpłata 1.9.22. Akredytywa 1.9.23. Inkaso dokumentowe 1.92.4. Konsygnacja 1.92.5. Płatność w rachunku otwartym 7.9.3. Gwarancje banków i innych instytucji finansowych 7.9.4. Źródła finansowania handlu zagranicznego 7.9.5. Wspieranie handlu zagranicznego przez rządy i organizacje międzynarodowe 7.10. Opodatkowanie dochodów i optymalizacja podatkowa w przedsiębiorstwie międzynarodowym 7.10.2. Neutralność podatkowa 7.10.3. Rodzaje systemów podatkowych 7.10.4. Rodzaje podatków 7.10.5. Opodatkowanie a forma organizacyjna zagranicznej działalności 7.10.6. Metody unikania podwójnego opodatkowania 7.10.6.2. Unikanie podwójnego opodatkowania w przypadku „stałego oddziału” Unikanie podwójnego opodatkowania w przypadku spółki córki
Sygnatura czytelni BWZ: III A 73
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6042 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 325-[335].
Pojęcie internacjonalizacji i globalizacji 1.1.Internacjonalizacja i globalizacja jako proces 1.2.Statyczne ujęcie internacjonalizacji i globalizacji 1.3.1.Wskaźniki i profile umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa 1.3.2.Charakterystyka internacjonalizacji i globalizacji ze wzglę¬du na stopień samodzielności przedsiębiorstwa w ich reali¬zacji 1.3.3.Internacjonalizacja i globalizacja jako zjawiska instytucjo¬nalne 1.3.4.Behawiorystyczny sposób interpretacji internacjonalizacji i globalizacji Teoretyczne podstawy internacjonalizacji i globalizacji 2.1.Próby objaśnienia internacjonalizacji i globalizacji na gruncie teorii makroekonomicznych 2.3.Mikroekonomiczne próby objaśnienia zagranicznych inwestycji bezpośrednich 2.3.1.Teoria monopolistycznej przewagi 2.3.2.Zagraniczne inwestycje bezpośrednie jako efekt oligopolistycznej reakcji 2.3.3.Teoria obszarów walutowych Alibera 2.3.4.Teoria lokalizacji 2.3.5.Teoria cyklu życia produktu Vernona 2.3.6.Teoria internalizacji 2.3.7.Eklektyczna teoria bezpośrednich inwestycji zagranicznych 2.3.8.Teoria portfela w odniesieniu do internacjonalizacji i globa¬lizacji 2.3.9.Teoria systemów wzajemnych powiązań 2.3.10.Teoria opcji rzeczywistych Motywy internacjonalizacji i globalizacji 3.1.Rodzaje motywów 3.2.1.Motywy rynkowe 3.2.2.Motywy kosztowe 3.2.3.Motywy zaopatrzeniowe 3.2.4.Motywy polityczne Strategie internacjonalizacji i globalizacji przedsiębiorstwa 4.1.Pojęcie i elementy strategii 4.2.Czynniki wpływające na tworzenie strategii 4.3.Strategiczne orientacje internacjonalizacji i globalizacji 4.3.1.Zewnętrzne uwarunkowania strategicznych orientacji 4.3.2.Rodzaje strategicznych orientacji 4.4.Strategia rozwoju międzynarodowej pozycji przedsiębior¬stwa 4.5.Strategia konkurencji 4.5.1.Przywództwo kosztowe 4.5.2.Różnicowanie 4.5.3.Analiza łańcucha tworzenia wartości 4.5.4.Konfiguracja czynności przedsiębiorstwa 4.5.5.Koordynacja czynności przedsiębiorstwa 4.6.Strategie funkcjonalne 4.6.1.Strategie marketingowe 4.6.2.Strategie w sferze produkcji 4.6.3.Strategia badań i rozwoju 4.6.4.Strategie zaopatrzenia 4.6.5.Strategie finansowe 4.6.6.Strategia w zakresie zarządzania kadrami 4.7.Strategie zarządzania otoczeniem politycznym Formy internacjonalizacji i globalizacji przedsiębiorstwa 5.1.Kryteria podziału form internacjonalizacji i globalizacji 5.2.Charakterystyka poszczególnych form internacjonalizacji i globalizacji 5.3.1.Eksport pośredni i bezpośredni 5.3.2.Handel tranzytowy 5.3.3.Obrót uszlachetniający 5.3.4.Handel wymienny 5.3.5.Import bezpośredni 5.3.6.Sprzedaż licencji 5.3.7.Franchising 5.3.8.Leasing 5.3.9.Kontrakt menedżerski 5.3.10.Budowa zakładu pod klucz 5.3.11.Zagraniczna filia handlowa 5.3.12.Zakład montażowy lub produkcyjny 5.4.Sposoby objęcia własności inwestycji bezpośrednich 5.5.Struktura własności inwestycji bezpośrednich 5.5.1.Wybór: oddział, joint venture czy spółka córka 5.5.2.Specyficzne problemy joint venture 5.6.Alianse strategiczne 5.6.1.Pojęcia i cele 5.6.2.Warunki powstania i funkcjonowania 5.6.3.Rodzaje aliansów strategicznych 5.6.4.Potencjalne konflikty 5.7.Wpływ internacjonalizacji i globalizacji na strukturę organizacyjną przedsiębiorstwa 6.1.Czynniki wpływające na organizację przedsiębiorstwa 6.2.Czynniki wpływające na organizację handlu zagranicznego w przedsiębiorstwie 6.2.1.Czynniki zewnętrzne 6.2.2.Czynniki wewnętrzne 6.3.Formy rozwiązań organizacyjnych 6.3.1.Handel zagraniczny realizowany przez dział sprzedaży krajowej 6.3.2.Wyodrębniona sekcja handlu zagranicznego 6.3.3.Samodzielny dział handlu zagranicznego 6.4.Zasady organizacji działu handlu zagranicznego w przedsiębiorstwie 6.4.1.Funkcjonalna organizacja działu handlu zagranicznego 6.4.2.Organizacja działu handlu zagranicznego według produktów 6.4.3.Organizacja działu handlu zagranicznego według kryterium geograficznego 6.4.4.Organizacja działu handlu zagranicznego według grup klientów 6.4.5.Organizacja działu handlu zagranicznego według projektów 6.4.6.Wielowymiarowa organizacja działu handlu zagranicznego (macierzowa i tensorowa) 6.5.Zewnętrzna organizacja handlu zagranicznego 6.6.Systemy kompetencji w organizacji handlu zagranicznego 6.6.1.System liniowy 6.6.2.System sztabowy (liniowo-sztabowy) 6.6.3.Kooperatywny system funkcjonalny 6.7.Organizacja międzynarodowego przedsiębiorstwa 6.7.1.Rodzaje struktur 6.7.2.Struktury zróżnicowane 6.7.3.Struktury zintegrowane 6.7.4.Włączenie spółki córki do organizacji międzynarodowego przedsiębiorstwa 6.7.5.Nowe ujęcie rozwoju struktur organizacyjnych międzynaro¬dowych przedsiębiorstw Kierowanie międzynarodowymi funkcjami przedsiębiorstwa; controlling 7.1.Pojęcie i zadania controllingu 7.2.Międzynarodowy controlling strategiczny 7.2.1.Zadania i specyfika międzynarodowego controllingu strate¬gicznego 7.2.2.Instrumenty międzynarodowego controllingu strategicznego 7.3.Międzynarodowy controlling operacyjny 7.3.1.Zadania controllingu operacyjnego 7.3.2.Instrumenty controllingu operacyjnego 7.3.3.Szczególne cechy międzynarodowego controllingu opera¬cyjnego 7.4.Organizacja controllingu w międzynarodowym przedsiębiorstwie 7.4.1.Centralizacja lub decentralizacja controllingu 7.4.2.Usytuowanie controllingu w hierarchii przedsiębiorstwa 7.4.3.Uprawnienia decyzyjne controllera 7.4.4.Miejsce controllingu w organizacji przedsiębiorstwa 7.4.5.Wewnętrzna organizacja controllingu Internacjonalizacja i globalizacja polskich przedsiębiorstw 8.1.Zmiany systemowe w gospodarce polskiej 8.2.Handel zagraniczny przedsiębiorstw międzynarodowych i polskich 8.3.Korporacje międzynarodowe w gospodarce polskiej 8.4.Bezpośrednie inwestycje polskich przedsiębiorstw za granicą 8.5.Perspektywy internacjonalizacji i globalizacji polskich przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109659, 149476 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 277-[286].
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 30
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 707 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Planowania i Statystyki w Warszawie, ISSN 0239-9512 ; Nr 101)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61882 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101341 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117847 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2786 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 303-330.
Dla naukowców, doktorantów, studentów, jak również praktyków - pracowników działów zakupów, zewnętrznych audytorów, przedsiębiorców.
Zarządzanie innowacjami w łańcuchu i sieci dostaw 1.1. Modele procesów innowacyjnymi 1.2. Modele zarządzania innowacjami 1.3. Wydajność innowacyjna przedsiębiorstw w sieci i łańcuchu dostaw 1.4. Teoria zasobowa a wydajność innowacyjna przedsiębiorstwa 1.4.1. Zasoby wewnętrzne a wydajność innowacyjna przedsiębiorstwa 1.4.2. Zasoby zewnętrzne a wydajność innowacyjna przedsiębiorstwa 1.4.3. Wydajność innowacyjna przedsiębiorstwa a renta zasobowa 1.5. Teoria sieciowa a wydajność innowacyjna 1.5.1. Wpływ sieci na wydajność innowacyjną przedsiębiorstwa 1.5.2. Rola integratora w podnoszeniu wydajność innowacyjnej łańcucha i sieci dostaw 1.6. Zarządzanie wiedzą a wydajność innowacyjna integratora łańcucha i sieci dostaw 1.6.1. Pozyskiwanie wiedzy od dostawców 1.6.2. Rola działu zakupów w pozyskiwaniu wiedzy od dostawców System zarządzania innowacjami w łańcuchu i sieci dostaw 2.1. Role, metody i narzędzia menedżerskie jako elementy systemu zarządzania innowacjami w łańcuchu i sieci dostaw 2.2. Proces innowacyjny jako elementy systemu zarządzania innowacjami 2.3. Pomiar wydajności innowacyjnej jako element systemu zarządzania innowacjami 2.4. Zarządzanie i reiżynieria procesu innowacyjnego 2.4.1. Zarządzanie podprocesami pozyskiwania innowacyjnych rozwiązań od dostawców 2.4.2. Reinżynieria podprocesów pozyskiwania innowacyjnych rozwiązań od dostawców 2.4.3. Zarządzanie międzyorganizacyjnymi projektami innowacyjnymi 2.4.4. Rola ICT w zarządzania projektami innowacyjnymi realizowanymi w kooperacji 3.2. Modele badań empirycznych a modele zarządzania innowacjami 3.2.1. Model badań oceny dojrzałości innowacyjnej lidera 3.2.2. Model badań podprocesów pozyskiwania innowacyjnych rozwiązań od dostawców 3.2.3. Model badań oceny dojrzałości przedsiębiorstw z łańcucha dostaw i sieci dostaw 3.2.4. Model badań systemowego zarządzania innowacjami w łańcuchu i sieci dostaw 3.2.5. Model badań wydajności innowacyjnej lidera łańcucha dostaw 3.2.6. Model badań czynników wpływających na wydajność innowacyjną i internacjonalizację przedsiębiorstw funkcjonujących w łańcuchach oraz sieciach dostaw Polityka innowacyjności międzynarodowych liderów branży motoryzacyjnej 4.1. Rankingi innowacyjnych firm w branży motoryzacyjnej 4.2. Organizacja i zarządzanie działalnością B+R w branży motoryzacyjnej 4.3. Ewolucja łańcuchów dostaw na rynku motoryzacyjnym a wdrożenia innowacji 4.4. Budowa i funkcjonowanie sieci dostaw w branży motoryzacyjnej 4.5. Procesy pozyskiwania innowacyjnych rozwiązań w branży motoryzacyjnej Wieloczynnikowa, porównawcza analiza zarządzania innowacjami w łańcuchach i sieciach dostaw (przykład Toyoty, Volkswagena, FCA) 231 5.1. Porównanie działań wykonywanych na rzecz poprawy innowacyjności dostawców. Ocena dojrzałości innowacyjnej liderów łańcuchów dostaw z wykorzystaniem opracowanego modelu badawczego 5.2. Porównanie złożoności łańcuchów i sieci dostaw w kontekście rozwoju nowych silników samochodowych. Analiza porównawcza podprocesów pozyskiwania innowacyjnych rozwiązań od dostawców z wykorzystaniem opracowanego modelu badawczego 5.3. Porównanie i ocena dojrzałości innowacyjnej dostawców części silników z wykorzystaniem opracowanego modelu badawczego 5.4. Rozwój systemu zarządzania innowacjami w Toyocie, Volkswagena, FCA 5.5. Analiza porównawcza wydajności innowacyjnej Toyoty, Volkswagena, FCA z wykorzystaniem opracowanego modelu badawczego 5.6. Analiza czynników wpływających na wydajność innowacyjną i internacjonalizację przedsiębiorstw motoryzacyjnych z Polski, funkcjonujących w łańcuchach oraz sieciach dostaw
Sygnatura czytelni BMW: VI H 61 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 14689 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147488 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56901 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Przedsiębiorczość)
Bibliogr. s. 325-[333]. Netogr. s. [333]. Indeks.
Dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania oraz dla praktyków - przedsiębiorców, menedżerów i osób zainteresowanych problematyką przedsiębiorczości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 123418 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125218 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125219 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Euromanagement)
Tyt. oryg. : L'Europe des Groupes. Présencs et Stratégies en Belgique.
Sygnatura czytelni BWZ: IV B 36
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1342 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy rozdziałach. Indeksy.
Natura internacjonalizacji przedsiębiorstwa Bożena Pera Pojęcie internacjonalizacji przedsiębiorstwa Formy i zasięg internacjonalizacji Wzorce internacjonalizacji Miary internacjonalizacji przedsiębiorstwa Przegląd badań nad formami, wzorcami i miarami internacjonalizacji przedsiębiorstw Teoretyczne podstawy przedsiębiorczości międzynarodowej Krzysztof Wach lnternacjonalizacja w teoriach ekonomii i zarządzania Specyfika perspektywy przedsiębiorczości międzynarodowej Międzynarodowa orientacja przedsiębiorcza Konceptualizacji orientacji przedsiębiorczej orientacja przedsiębiorcza w kontekście międzynarodowym Wybrane modele przedsiębiorczości międzynarodowej ogólne modele przedsiębiorczości międzynarodowej w ujęciu klasycznym Międzynarodowe nowe przedsięwzięcia (lNV) Koncepcja Born Global Pozostałe nurty w szkole przedsiębiorczości międzynarodowej Kierunki badań w zakresie przedsiębiorczości międzynarodowej Startupy międzynarodowe jako przejaw przedsiębiorczości międzynarodowej Marek Maciejewski Pojęcie startupu oraz dyskusje wokół jego delimitacji Typologia startupów Międzynarodowe nowe przedsięwzięcia jako forma międzynarodowych startupóW Born Global jako szczególny przypadek międzynarodowego startupu Przegląd badań nad międzynarodowymi startupami Rola otoczenia w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw Agnieszka Głodowska Pojęcie i właściwości otoczenia systematyzacja elementów otoczenia oddziaływanie otoczenia na różnych etapach internacjonalizacja Wybrane metody analizy otoczenia Przegląd badań nad rolą otoczenia w biznesie międzynarodowym Zasobowo-kompetencyjne czynniki przedsiębiorczej Internacjonalizacji przedsiębiorstw Nelly Daszkiewicz Rola zasobów w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstwa Podejście zasobowe w teorii ekonomii Podejście zasobowe w teorii zarządzania Koncepcja kluczowych kompetencji ja ko współczesne ujęcie zasobów Podejście zasobowe w badaniach nad internacjonalizacją Wiedza jako zasób w badaniach nad internacjonalizacją Rola wiedzy w procesie internacjonalizacii Podstawy teoretyczne modeli internacjonalizacji bazujących na wiedzy Przegląd badań nad rolą zasobów i kompetencji w internacjonalizacji firmy. Wyniki badań empirycznych w zakresie przedsiębiorczości międzynarodowej polskich przedsiębiorstw . Krzysztof Wach, Liwiusz Wojciechowski Założenia metodologiczne bada ń Dobor i charakterystyka próby badawczej Poziom, tempo i zakres internacjonalizacji badanych przedsiębiorstw Poziom umiędzynarodowienia badanych przedsiębiorstw Strategie internacjonalizacji Urodzeni globaliści i globalne startupy Urodzeni regionaliści Czynniki przyspieszonej internacjonalizacji Rola przedsiębiorcy i otoczenia w procesie internacjonalizacja przedsiębiorstwa
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 115
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147701 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5989 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Dla studentów kierunków zarzadzania oraz menadżerów.
Kulturowe uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem Kulturowe uwarunkowania zarządzania strategicznego w gospodarce opartej na wiedzy Bohdan Godziszewski, Aldona Glińska-Neweś Strategia przedsiębiorstwa w wymiarach kultury organizacyjnej Rafał Krupski, Sylwia Stańczyk Uwarunkowania kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwie międzynarodowym Barbara Bojewska Kulturowe uwarunkowania podejmowania decyzji strategicznych Marzena Jankowska-Mihułowicz Różnice kulturowe i internacjonalizacja działalności logistycznej przedsiębiorstw Jarosław Witkowski Transfer wartości kulturowych jako element zarządzania korporacjami międzynarodowymi w świetle koncepcji Values-Driven Organizations (VDO) Grażyna Aniszewska Wpływ kultury kraju pochodzenia dominującego kapitału na kulturę organizacji działających w Polsce Ryszard Rutka, Małgorzata Czerska Zarządzanie zasobami ludzkimi a internacjonalizacja Nowy paradygmat przywództwa Jolanta Gładys-Jakóbik Międzynarodowe aspekty doskonalenia menedżerów Agnieszka Sitko-Lutek Zarządzanie personelem międzynarodowym. Wybrane uwarunkowania kulturowe Arnold Pabian Zalety i wady zróżnicowania personelu w przedsiębiorstwach międzynarodowych Dorota Simpson Wpływ zmian w otoczeniu zewnętrznym i wewnętrznym przedsiębiorstwa na systemy motywowania pracowników Maria Wanda Kopertyńska Orientacja marketingowa w rozwoju usług edukacji międzynarodowej MBA Bogdan Nogalski, Grzegorz Butkiewicz Zarządzanie konfliktem interesów w firmie inwestycyjnej w świetle przepisów dyrektywy 2004/39/WE (MiFID) Lech Miklaszewski Zarządzanie procesem reemigracji ,Marta Juchnowicz W poszukiwaniu międzynarodowej przewagi konkurencyjnej polskiego zarządzania zasobami ludzkimi Janusz Strużyna Implikacje internacjonalizacji dla zarządzania zasobami ludzkimi w Polsce Sylwia Machowska Bariery absorpcji zagranicznych profesjonalistów na przykładzie Australii. Wnioski dla Polski Paweł Dąbrowski Przesłanki stosowania nietypowych form zatrudnienia i czasu pracy w polskiej służbie zdrowia Anna Cierniak-Emerych, Piotr Napora Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie międzynarodowym Rozwój przedsiębiorstwa poprzez dyfuzję wiedzy Ewa Stańczyk-Hugiet Zarządzanie wiedzą w globalnej firmie konsultingowej. Studium przypadku Edyta Tabaszewska Międzynarodowe rozwiązania programowe z zakresu zarządzania środowiskowego stosowane w organizacjach opartych na wiedzy Urszula Wąsikiewicz-Rusnak Międzynarodowe zarządzanie kapitałem intelektualnym. Wyzwania, cechy i strategie Agnieszka Sokołowska WYBRANE PROBLEMY Zarządzania w aspekcie internacjonalizacji przedsiębiorstwa Kontekstualizacja przedsiębiorczości z internacjonalizacją w tle Mariusz Bratnicki Zarządzanie poprzez wartości w korporacjach międzynarodowych na przykładzie American Express i Hewlett-Packard Agata Stachowicz-Stanusch Społeczna odpowiedzialność biznesu jako czynnik rozwoju przedsiębiorstw Tomasz Sudoł Strategia społecznie odpowiedzialnego rozwoju przedsiębiorstwa w otoczeniu międzynarodowym Małgorzata Gałęzka-Sobotka Proces komunikowania się w organizacjach sieciowych Agnieszka Pietras, Joanna Wasiela-Jaroszewicz Organizacja pracy zespołu projektowego w kontekście uwarunkowań międzynarodowych Sylwester Gregorczyk, Piotr Wachowiak 27' Współczesne zarządzanie o kluczach do sukcesu współczesnych firm Maria Pietrzak Coaching zewnętrzny i wewnętrzny a skoki kwantowe metod zarządzania Kazimierz Perechuda Rozwój pracowników starszych wiekiem a efektywność organizacji Anna Krejner-Nowecka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 122230 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Geografia / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0554-8128 ; nr 101)
Bibliografia na stronach 201-[213].
Procesy globalizacji, ich właściwości i zróżnicowanie przestrzenne Wielowymiarowość globalizacji Globalizacja działalności gospodarczej Gospodarka globalna Globalne organizacje - wizja, cele i strategia Otoczenie organizacji globalnej Glokalizacja świata Przestrzenne zróżnicowanie globalizacji Rdzeń i peryferie globalizacji Węzły w globalnej sieci przepływów gospodarczych Miasta w procesach globalizacji Znaczenie miast w globalizacji Miasta odgrywające kluczową rolę w globalnej gospodarce Kierunki rozwoju i konkurencyjność ekonomiczna miast w dobie globalizacji Korporacje transnarodowe jako podmioty globalizacji gospodarki Pojęcie korporacji transnarodowej Koncepcje wyjaśniające przyczyny internacjonalizacji firm Etapy internacjonalizacji działalności firm Cechy korporacji transnarodowej Strategie działania korporacji globalnych i ich ewolucja w dobie ogólnoświatowego kryzysu gospodarczego Strategia oparta na kompetencjach Pozycjonowanie konkurencyjne Strategie globalne Strategia transnarodowa Zmiany w strategiach działania i organizacji przestrzennej korporacji transnarodowych Formy ekspansji korporacji transnarodowych Systemowe ujęcie korporacji transnarodowej Największe korporacje transnarodowe świata, ich potencjał ekonomiczny i struktura geograficzna Struktura i potencjał ekonomiczny największych korporacji transnarodowych spoza sektora finansowego Struktura geograficzna i potencjał ekonomiczny największych finansowych kor¬poracji transnarodowych Zmiany potencjału ekonomicznego największych korporacji w dobie ogólnoświa¬towego kryzysu gospodarczego Wielkość oraz kierunki przepływu bezpośrednich inwestycji zagranicznych w skali świata Zmiany dynamiki i kierunków inwestowania Struktura przestrzenna bezpośrednich inwestycji zagranicznych Miejsce miast w globalnej organizacji przestrzennej działalności korporacji transnarodowych Rozmieszczenie siedzib zarządów największych korporacji transnarodowych Rozmieszczenie filii największych korporacji pozafinansowych świata Rozmieszczenie centrów badawczo-rozwojowych Rozmieszczenie centrów usług biznesowych Rozmieszczenie zakładów produkcyjnych Rozmieszczenie filii największych korporacji finansowych świata Model organizacji przestrzennej działalności korporacji transnarodowych Miasta jako węzły globalnych sieci przepływów Atrakcyjność inwestycyjna miast dla korporacji transnarodowych Konkurencyjność miast pod względem posiadanych zasobów Dostępność wysokiej jakości kapitału ludzkiego i infrastruktury intelektualnej Aktywność gospodarcza i możliwości kooperacyjne gospodarki Otoczenie biznesu Zróżnicowanie atrakcyjności inwestycyjnej miast w ujęciu wielozmiennym Usieciowienie globalne miast Miejsce polskich miast w sieci globalnych powiązań gospodarczych Konkurencyjność ekonomiczna największych polskich miast Nowoczesność i usieciowienie biznesowe gospodarki Aktywność przedsiębiorcza miast Infrastruktura innowacyjna i nowoczesna przestrzeń dla biznesu Międzynarodowe i globalne usieciowienie gospodarki Atrakcyjność inwestycyjna polskich miast dla korporacji transnarodowych w ujęciu wielozmiennym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145582 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na s. red. błędny 10-cyfrowy ISBN.
Bibliogr. s. [343]-348.
Dla studentów, pracowników i współpracowników filii KTN oraz krajowych firm działających za granicą, a także instytucji zajmujących się inwestycjami zagranicznymi w Polsce.
Sygnatura czytelni BWZ: IV B 76
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 133074, 133073 N (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4565 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99995 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2008 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nauka przez działanie W: Personel i Zarządzanie. 2011, nr 4, s.79-82. - Warszawa : INFOR, 2011
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności