Przedsiębiorstwo międzynarodowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(51)
Forma i typ
Książki
(44)
Artykuły
(7)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(32)
tylko na miejscu
(23)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(18)
Magazyn
(3)
Autor
Rymarczyk Jan (1944- )
(3)
Daszkiewicz Nelly (1968- )
(2)
Gorynia Marian (1956- )
(2)
Gołębiowski Tomasz
(2)
Nowakowski Marcin K
(2)
Treder Hanna
(2)
Zorska Anna
(2)
Żołądkiewicz Krystyna
(2)
Banaszyk Piotr
(1)
Bartkiewicz Przemysław
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bałtowski Maciej
(1)
Bojar Ewa
(1)
Błuszkowski Jan
(1)
Chakowski Maciej
(1)
Ciecierski Marek
(1)
Cieślik Andrzej
(1)
Cieślik Jerzy
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Czaja Izabela
(1)
Danik Lidia
(1)
Duliniec Aleksandra
(1)
Dzikowska Marlena
(1)
Egeman Marian
(1)
Fic Daniel
(1)
Francik Anna
(1)
Fryzeł Barbara
(1)
Garlicki Jan
(1)
Glinkowska Beata
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Hartmann Michał
(1)
Jankowiak Ludwik
(1)
Jankowska Barbara
(1)
Jankowska Barbara (ekonomia)
(1)
Kaczmarek Bogusław
(1)
Kończewski Konrad
(1)
Kreft Jan
(1)
Kubicka Jolanta
(1)
Lewandowska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Lipniewicz Rafał
(1)
Martens Jean-Pierre
(1)
Murdoch Anna
(1)
Olejniczak Tomasz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Pegani Angelica
(1)
Ponikowski Henryk
(1)
Rosińska-Bukowska Magdalena
(1)
Sadowska-Cieślak Ewa
(1)
Sikorski Jerzy (1942- )
(1)
Sitek Eugeniusz
(1)
Staszczak Dariusz Eligiusz (1968- )
(1)
Stawiarska Ewa (zarządzanie)
(1)
Sulmicki Jan
(1)
Targalski Jan (1942- )
(1)
Vincent Anne
(1)
Wach Krzysztof (1976- )
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Wdowicka Magdalena
(1)
Woronina Ludmiła
(1)
Łebkowski Maciej
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(9)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(51)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Ekonomiści
(1)
Menedżerowie
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(709)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(492)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Raport z badań
(2)
Podręczniki
(1)
Studium przypadku (case study)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Zarządzanie i marketing
(3)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(6)
Unia Europejska
(1)
51 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42528 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 343-362. Indeks.
Korporacje platform na ratunek Prolegomena Jak platformy wdarły się do wnętrza Kapitolu Potęga platform Dlaczego Google, Facebook, Apple i Amazon oraz Microsoft są tak potężne? Platforma jak kameleon Platforma a stosunki władzy Platforma jako „game changer” zarządzania Algorytmy a platformy – iluzje racjonalności, neutralności i obiektywności (Kult)ura algorytmiczna Algorytm jako platforma Ku etnografii algorytmu platform Algorytm opresji Osobliwość i ewolucja platform Osobliwość platform. Platformizacja Platforma a media Znaczenie rynkowe, polityczne i społeczne platform Rynek wymiany lateralnej Kapitalizm platform – czyli biznes, a nie tylko wartości społeczne Zwrot ku danym Feudalizm platform – hołdy lenne i cyberniewola Rewolucja (platform) 4.0 i 5.0 Nowe wartości, nowy kapitał Bogactwo i zysk versus wartości społeczne Ekspansja: pochód utowarowienia – od pracy po emocje „Fikcyjne” towary, prawdziwe zyski Marketing 4.0 w służbie utowarowienia Platforma redefinicji znaczeń, mistyfikacji i sofizmatów Redefinicja znaczeń – od manipulacji do hegemonii Iluzja „społeczności” i „przyjaciół” „Platforma” jako semantyczny kamuflaż Retoryka demokratyzacji, czyli populizm platform Nowy „tryumf pustki” na platformach Platforma: „aparat uwodzenia” i „produkcji” zaufania Boty receptą na kryzys zaufania Fasada demokratyzacji platform i algorytmiczna produkcja zaufania „Setki dłoni” platformy Kontrolowane upodmiotowienie jako antynomia Chmura metafor Demistyfikacja chmur Kwantowa chmura Korporacje platform: uniwersum Facebooka, Google i Palantira Metamorfozy Facebooka Facebook czy Earthbook? (Nie)odpowiedzialna sztuczna inteligencja Programowalność Facebooka: od serwisu społecznościowego do platformy biznesu Facebooka opisanie świata Facebook jako „trzecia przestrzeń” Uniwersum Google – jak Ariadna i miliardy Tezeuszy Cybertayloryzm, czyli Google – najwyższy Kościół w internecie Uwodzący narcystyczną logiką flirt Google z akademią Palantir – misjonarz światowego bezpieczeństwa Światu na ratunek Osobliwość modelu Palantira Kult jednorożców i superplatform Mityczna stajnia jednorożców Bez modelu biznesowego Monomit jednorożca Wróżbiarski kapitalizm venture capital Kult porażki Zebry, a nie jednorożce Przerośnięte jednorożce – superplatformy Ku ekosystemowi superplatform Symboliczna władza platform: stanowienie zasad BIG NINE a GAFA(M) Nexus decyzyjny i samotność obywatela Chiński kolektywizm versus „jedna firma zmieni świat” Soft power Doliny i Chin Wokół „stref zabijania” – jak superplatformy niszczą konkurencję Mistrzowie zarządzania barierami konkurencji Zwycięzca bierze wszystko – ku monopolom Lobbing i inwestycje w media W „strefie zabijania” – jak Google niszczył konkurencję Potencjalni konkurenci – nowe ofiary Google Cel: Pinterest Wzorce „strefy zabijania” Facebook: analizuj, zagroź, kopiuj, nękaj, kupuj, zniszcz Onavo, czyli jak Facebook rozpoznawał zagrożenie Cel: Instagram Cel: WhatsApp Zagrożenie kanibalizacją i groźby efektu sieciowego Start-upy, czyli „strach”, „panika” i „zastraszanie” Fagocytoza superplatform i jej skutki Obawy venture capital Nowe szczyty marzeń: sprzedać się Ucieczki ze strefy W poszukiwaniu niszy – DuckDuckGo Spotify – najlepszy uczeń GAFAM Kult szybkości i destabilizowania – „Move Fast and Break Things” Destabilizacja w architekturze Niewolnicy silosów platform – iluzje jednego kliknięcia Dezorientacje rynkowe i etyczne (Nie) płacąc podatków (Nie)odpowiedzialność a kształtowanie doświadczeń Prywatność jako anomalia Gdy algorytm naprawia świat. Determinizm i cybertotalizm Determinizm technologiczny na nowo odkrywany Imaginacje determinizmu i redukcjonizmu Technologia a mity Determinizm korporacyjny: zbyt wielcy, aby… być zrozumiani Prorocy Trzeciej Ery – mit antycypacji Empiryzm, algorytm i analiza danych lekami na społeczne problemy W duchu Leibniza – aplikacja receptą na „całe zło” Iluzje i mity korporacji platform Mity założycielskie mediów – „efekt pociągu” i Wojna światów Gdy utopijna fantazja stała się technologią Wymyślona historia Doliny i innowacyjność jako „produkt okoliczności” Mityczna symbioza biznesu i akademii Tożsamość misjonarskich organizacji Model i kopie Doliny Krzemowej Arogancja, infantylizm i etyczna dezorientacja Kontrkulturowe korzenie – komputernowym LSD (Nie)młodzi herosi Doliny Garaże herosów i biografie mediów Mit przedsiębiorczości bez państwa Za fasadą misjonarskiej filantropii – iluzje poświęcenia herosów Superbohaterowie filantropii Orgiastyczna dobroczynność Zuckerberg San Francisco General Hospital and Trauma Center Straty uboczne i pokutnicy platform Straty uboczne w cyber-inferno Zucker-borg „Zarządzanie przyzwoitością” Wyścig manipulacji i jej wykrywania Deepfake: broń podważania wiarygodności platform Zdolni uczniowie Cambridge Analytica Paradoks prywatności – „niewolnicy” platform Przemysł żalu Erozja mitu – zagrożenia Iluzja autokorekty Na nowych terytoriach. Platformy i chmury danych Człowiek superprocesorem Człowiek wobec big data Platformy oceny/wyceny człowieka 3. Społeczeństwo „metryczne”: kult ewaluacji i opresja hierarchizacji Mit big data Fundamentalizm danych. Liczby nie „mówią same za siebie” Mit big data a marketing Big data – Święty Graal „końca” nauk Ułomności wielkich danych: rich data i thick data Platformy kolonializmu danych Asymetria potencjałów – przesunięcie władzy z państwa na platformy Filantropia danych Kolonializm danych – Aadhaar Jak rozbroić GAFAM? „Za szybkie, aby umrzeć”, czyli konkurencja ważniejsza niż zaspokojenie potrzeb użytkowników 2. Teatr antymonopolowy, pozwy i obrona korporacji platform Obrona (platform) przez atak Pod rosnącą presją Immunitet platform, czyli problem „dobrego samarytanina” Gdyby korporacja była człowiekiem Jak „rozbroić” GAFAM? Interoperacyjność danych Jako końcowe ostrzeżenie: hype wokół sztucznej inteligencji
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 54
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6499 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135647 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65821 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Współpraca z cudzoziemcami w firmie / Anna Murdoch. - Warszawa : Poltext, 1999. - 224 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [219]-224.
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 39
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112480 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2207 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94931 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108064 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria z Akademią Leona Koźmińskiego)
Bibliografia na stronach [333]-350.
Rozdział 1. ZJAWISKO HYBRYDYZACJI I CEL BADANIA Rozdział 2. KONCEPCJA HYBRYDYZACJI W LITERATURZE PRZEDMIOTU 2.1.Globalna integracja a lokalna adaptacja jako kluczowy dylemat zarządzania międzynarodowego 2.2.Definicja i geneza pojęcia hybrydyzacji 2.3.Projekt badawczy JMNESGnt. japońskich fabryk hybrydowych 2.4.Stan badań nad hybrydyzacją w Polsce 2.5.Podsumowanie i definicja luki badawczej Rozdział3. METODYKA I PRZEBIEG BADAŃ NAD HYBRYDYZACJĄ 3.1.Cel, pytanie i struktura projektu badawczego 3.2.Techniki i procedury gromadzenia i analizy danych 3.3.Kompetencje autora i ograniczenia przyjętej metodyki Rozdział4. WYNIKI NT. POZIOMU I UWARUNKOWAŃ PROCESU HYBRYDYZACJI 4.1. Obecność japońskich przedsiębiorstw w Europie Środkowo-Wschodniej - statystyka opisowa 4.2.Wyniki badania ilościowego nt. poziomu hybrydyzacji 4.3.Wyniki badania jakościowego nt. uwarunkowań procesu hybrydyzacji Rozdział 5. TEORETYCZNE I PRAKTYCZNE WNIOSKI Z BADANIA ZJAWISKA HYBRYDYZACJI 5.1.Implikacje teoretyczne w kontekście literatury 5.2.Implikacje praktyczne Rozdziało. ZAKOŃCZENIE: OD SOCJALIZMU, PRZEZ JAPONIZACJĘ, DO PRZEMYSŁU 4.0 6.1.Fabryka socjalistyczna, hybrydowa, Przemysł 4.0: etnograficzne obserwacje nt. różnic 6.2.Relatywne zapóźnienie Polski we wdrażaniu Przemysłu 4.0 6.3.Hybrydyzacja w epoce czwartej rewolucji przemysłowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148131, 148129 N, 148130 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. na s. 149-154. Netogr. s. 155-160.
Metodologia badań w świetle teorii Problem badawczy oraz hipotezy badawcze Metoda, technika i narzędzia badawcze Wprowadzenie do koncepcji Kaizen Historia metody Kaizen Definicja koncepcji Kaizen Rodzaje koncepcji Kaizen Charakterystyka koncepcji Kaizen Kaizen przepływu Lean Management Lean Manufacturing Kaizen procesu Przywództwo w metodzie Kaizen Definicja przywó dztwa na podstawie literatury przedmiotu Style,twy oraz formy przyrłvodztwa P r zy szłośćf unkcj i lidera we dług naukowców Aktualne metody zarządzania jakością w firmach Aktualne metody zarządzania jakością w Polsce Nowe metody zarządzania jakością na świecie Dostępność innych metod wspomagających zarządzanie jakością Bezpieczeństwo oraz dostęp do metod zarządzania jakością Zastosowanie filozofii Kaizen z perspektywy organizacji pracy Dotychczasowe rozwiązania metodyczne w przedsiębiorstwach Cele stosowania filozofii Kaizen w przedsiębiorstwach Zasady stosowania filozofii Kaizen w przedsiębiorstwach Zakres praktycznego stosowania filozofii Kaizenw firmach Efekty wdrażania metodyki Kaizen w przedsiębiorstwach Zastosowanie oraz analiza koncepcji Kaizen na podstawie badań własnych Cechy charakterystyczne koncepcji Kaizen Koncepcja Kaizen na wybranych przykładach Konkluzje i wskazówki dotyczące wybranych narzędzi Koncepcja Kaizen w zadaniach warsztatowych oraz ćwiczeniach Stworzenie strategii jako podstawa w koncepcji Kaizen Planowanie konkretnych zadań jako proces wdrażania narzędzi Lean Management Efekty wdrażania narzędzi Lean Management w przedsiębiorstwie.
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 76
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5706 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [295]-304.
Dla studentów oraz słuchaczy kierunków: stosunki międzynarodowe, biznes międzynarodowy, ekonomia, zarządzanie, menedżerów filii korporacji transnarodowych i ich kooperantów, jak również podmiotów działających na rynkach zagranicznych.
Sygnatura czytelni BWZ: IV A 41
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 124500 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3452 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Finanse biznesu międzynarodowego / Jan Rymarczyk. - Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2017. - 440 stron : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 429-436.
Dla studentów i wykładowców kierunków: finanse, finanse międzynarodowe, biznes międzynarodowy, handel międzynarodowy, ekonomia gospodarki otwartej.
Globalizacja finansowa we współczesnej gospodarce światowej Pojęcie globalizacji finansowej 1.2. Miary globalizacji finansowej 1.3. Nowe technologie inforraacyjno-komunikacyjne jako czynnik rozwoju globalizacji finansowej 1.4. Wpływ innowacji finansowych na globalizację finansową 1.4.1. Derywaty 1.4.2. Sekurytyzacja 1.4.3. Pozytywne efekty innowacji finansowych 1.4.4. Negatywne efekty innowacji finansowych 1.5. Inwestorzy instytucjonalni jako główni aktorzy rynków finansowych 1.5.1. Tradycyjni inwestorzy instytucjonalni 1.5.2. Fundusze hedgingowe 1.5.3. Fundusze private equity capital 1.5.4. Państwowe fundusze majątkowe 1.6. Zmiany w strukturze finansowania przedsiębiorstw i instytucji 1.7. Efekty globalizacji finansowej 1.7.1. Efekty pożytywne 1.7.2. Efekty negatywne 2. Uwarunkowania, cele, planowanie, organizacja i sprawozdawczość finansowa przedsiębiorstw międzynarodowych 2.1. Determinanty rozwoju finansów przedsiębiorstw międzynarodowych Cel strategiczny działalności przedsiębiorstw międzynarodowych 2.3. Cele operacyjne finansowej działalności przedsiębiorstw międzynarodowych 2.4. Planowanie finansowe przedsiębiorstw międzynarodowych 2.4.1. Podstawowe zasady planowania finansowego 2.4.2. Finansowanie zewnętrzne w planowaniu finansowym 2.5. Ład korporacyjny 2.6. Formy organizacyjno-prawne przedsiębiorstw międzynarodowych Zarządzanie finansami w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa międzynarodowego 2.7.2. Struktura organizacyjna finansów w przedsiębiorstwie międzynarodowym 2.8. Sprawozdania finansowe przedsiębiorstw międzynarodowych i ich analiza 2.8.1. Cele analizy finansowej i jej baza informacyjna 2.8.2. Analiza bilansu 2.8.3. Analiza rachunku wyników (strat i zysków) 2.8.4. Analiza rachunku przepływów pieniężnych 2.8.5. Analiza działalności przedsiębiorstw międzynarodowych za pomocą wskaźników 2.8.5.1. Znaczenie wskaźników i ich rodzaje 2.8.5.2. Wskaźniki płynności 2.8.5.3. Wskaźniki zadłużenia 2.8.5.4. Wskaźniki zarządzania aktywami (rotacji) 2.8.5.5. Wskaźniki rentowności 2.8.5.6. Analiza Du Ponta 2.8.5.7. Model Altmana 3. Kurs walutowy, jego determinanty i znaczenie dla przedsiębiorstw międzynarodowych 3.1. Pojęcie, rodzaje i wyznaczanie kursów walutowych 3.2. Trójstronny arbitraż 3.3. Koszty transakcyjne 3.4. Systemy kursów walutowych 3.5. Teoretyczne podstawy kształtowania się kursu w alutowego 3.5.2. Prawo jednej ceny 3.5.3. Teoria parytetu siły nabywczej 3.5.4. Efekt Fishera 3.5.5. Międzynarodowy efekt Fishera 3.5.6. Parytet stopy procentowej 3.5.7. Pokryty arbitraż stopy procentowej 3.5.8. Teoria niezwiązanego kursu forward. Kurs terminowy jako prognostyk przyszłego kursu kasowego 3.6. Czynniki wpływające na poziom kursu walutowego 3.6.2. Czynniki ekonomiczne 3.6.3. Czynniki polityczno-społeczne 3.6.4. Czynniki psychologiczne 4. Zarządzanie ryzykiem kursowym 4.1. Pojęcie ryzyka kursowego i proces jego zabezpieczenia 4.2. Rodzaje ryzyka kursowego 4.2.1. Ryzyko transakcyjne 4.2.2. Ryzyko ekonomiczne 4.2.3. Ryzyko konwersji 4.3. Porównanie trzech rodzajów ryzyka kursowego 4.4. Zabezpieczenia przed ryzykiem kursowym 4.4.1. Argumenty za i przeciw stosowaniu zabezpieczeń przed ryzykiem kursowym 4.4.2. Rodzaje stosowanych technik zabezpieczenia przed ryzykiem kursowym Sposoby zabezpieczania przed ryzykiem transakcyjnym 4.4.4.1. Forward 4.4.3.2. Futures 4.4.3.3. Opcje 4.4.3.3.1. Pojęcie opcji i ich przykłady z przeszłości 4.4.3.3.2. Podstawowe rodzaje opcji i ich wykonanie 4.4.3.3.3. Czynniki określające wartość rynkową opcji 4.4.3.3.4. Strategie opcyjnie 4.4.3.3.5. Klasyfikacja opcji 4.4.3.4. Warranty 4.4.3.5. Transakcje swapowe 4.4.3.5.1. Pojęcie transakcji swapowej 4.4.3.5.2. Swapy procentowe 4.4.3.5.3. Swapy walutowe 4.4.3.5.4. Swapy towarowe 4.4.3.5.5. Inne rodzaje swapów 4.4.3.5.6. Ryzyko kredytowe transakcji swapowej 4.4.3.6. Zabezpieczenie przed ryzykiem transakcyjnym na rynku pieniężnym 4.4.3.7. Kontraktowe instrumenty hedgingu 4.4.4. Sposoby zabezpieczenia przed ryzykiem ekonomicznym 5. Międzynarodowe rynki finansowe jako sfera działalności przedsiębiorstw międzynarodowych 5.1. Pojęcie międzynarodowych rynków finansowych, ich rodzaje i funkcje 5.2. Międzynarodowy rynek walutowy 5.2.1. Pojęcie, funkcje i uczestnicy rynku walutowego 5.2.2. Transakcje na rynku walutowym 5.2.3. Handel elektroniczny na rynku walutowym 5.3. Międzynarodowy rynek pieniężny 5.3.1. Pojęcie i cechy rynku pieniężnego 5.3.2. Uczestnicy rynku pieniężnego 5.3.3. Instrumenty rynku pieniężnego 5.3.4. Transakcje repo 5.3.5. Rynek europieniężny (eurowalutowy) 5.3.5.1. Istota rynku europieniężnego 5.3.5.2. Historyczne uwarunkowania rynku europieniężnego 5.3.5.3. Cechy rynku europieniężnego 5.3.5.4. Pożyczki i depozyty tynku europieniężnego 5.3.5.4.1. Formy kredytów 5.3.5.4.2. Konsorcja kredytowe 5.3.5.4.3. Koszt kredytów i oprocentowanie depozytów 5.3.5.5. Instrumenty rynku europieniężnego 5.4. Międzynarodowy rynek kapitałowy 5.4.1. Istota i cechy rynku kapitałowego 5.4.2. Międzynarodowe rynki obligacji 5.4.2.1. Pojęcie obligacji i ich ro d z a je 5.4.2.2. Rating obligacji 5.4.2.3. Wartość obligacji i rentowność inwestowania w nie 5.4.3. Międzynarodowe rynki akcji 5.4.3.1. Pojęcie akcji i jej rodzaje 5.4.3.2. Emisja akcji i zasady ich zbywania 5.4.3.3. Notowanie krzyżowe akcji 5.4.3.4. Kwity depozytowe 5.4.3.5. Wskaźniki wyceny akcji 5.4.4. Giełdowy obrót obligacjami i akcjami 5.4.4.1. Zmiana charakteru współczesnej giełdy 5.4.4.2. Systemy handlu na giełdach. Handel elektroniczny 5.4.4.3. Główne giełdy na świecie i ich konsolidacja 6. Długookresowe decyzje finansowe przedsiębiorstw międzynarodowych i ich realizacja 6.1. Pojęcie strategii finansowej i jej uwarunkowania 6.2. Wybór formy ekspansji zagranicznej przedsiębiorstwa międzynarodowego 6.3. Bezpośrednie inwestycje zagraniczne 6.3.1. Pojęcie i rodzaje bezpośrednich inwestycji zagranicznych 6.3.2. Teoretyczne uzasadnienie bezpośrednich inwestycji zagranicznych 6.3.3. Motywy podejmowania bezpośrednich inwestycji zagranicznych 6.3.4. Wewnętrzne źródła finansowania bezpośrednich inwestycji 6.3.5. Zewnętrzne źródła finansowania bezpośrednich inwestycji zagranicznych 6.3.5.2. Finansowanie kapitałem własnym 6.3.5.3. Finansowanie długiem 6.3.5.4. Leasing jako instrument finansowania bezpośrednich inwestycji zagranicznych 6.3.5.5. Finansowanie bezpośrednich inwestycji zagranicznych w formie projectfincmce 6.3.6. Ryzyko kraju związane z bezpośrednimi inwestycjami zagranicznymi 6.3.6.1. Przyczyny i rodzaje ry z y k a 6.3.6.2. Ocena ryzyka 6.3.6.3. Sposoby zmniejszania ekspozycji na ryzyko kraju 6.4. Budżetowanie kapitałowe w przedsiębiorstwie międzynarodowym 6.4.1. Pojęcie i czynniki wpływające na budżetowanie kapitałowe 6.4.2. Metody budżetowania kapitałowego 6.4.2.1. Metoda zaktualizowanej wartości netto 6.4.2.2. Metoda okresu zwrotu nakładów 6.4.2.3. Metoda wewnętrznej stopy zwrotu 6.4.2.4. Metoda wskaźnika rentowności 6.4.2.5. Księgowa stopa zwrotu 6.4.2.6. Metoda analizy scenariuszy hipotetycznych 6.4.3. Uwzględnienie ryzyka kraju w budżetowaniu kapitałowym 6.5. Koszt kapitału przedsiębiorstwa międzynarodowego 6.5.1. Pojęcie kosztu kapitału i jego składniki 6.5.2. Koszt kapitału przedsiębiorstwa międzynarodowego w porównaniu do firmy krajowej 6.5.3. Różnice w kosztach kapitału przedsiębiorstw międzynarodowych w poszczególnych krajach 6.5.4. Koszt długu przedsiębiorstwa międzynarodowego 6.5.5. Koszt akcji uprzywilejowanych 6.5.6. Koszt zatrzymanych zysków 6.5.7. Koszt kapitału własnego 6.6. Struktura kapitału przedsiębiorstwa międzynarodowego 6.6.1. Pojęcie struktury kapitału i podstawy teoretyczne jej kształtowania 6.6.2. Czynniki wpływające na wybór struktury kapitału 6.6.3. Struktura kapitału zagranicznych spółek córek przedsiębiorstwa międzynarodowego 6.6.4. Różnice branżowe i krajowe w strukturze kapitału przedsiębiorstw międzynarodowych 7. Krótkoterminowe zarządzanie finansami przedsiębiorstw międzynarodowych Istota krótkoterminowego zarządzania finansami 7.2 Organizacja krótkoterminowego zarządzania finansami 7.3. Cykl operacyjny oraz cykl konwersji gotówki w firmie 7.4. Krótkoterminowa polityka finansowa firmy 7.5. Zarządzanie gotówką 7.5.1. Pojęcie i funkcje zarządzania gotówką 7.5.2. Pieniądz w drodze 7.5.3. Wypłaty gotówki 7.5.4. Równoważenie cashflow w danej walucie 7.5.5. Centralny depozyt gotówki 7.5.6. Kompensacja należności i zobowiązań 7.5.7. Przyspieszanie i opóźnianie płatności 7.5.8. Refakturowanie w zarządzaniu gotówką 7.5.9. Utworzenie banku wewnętrznego w przedsiębiorstwie międzynarodowym 7.5.10. Ceny transferowe 7.5.11. Międzynarodowe centra finansowe 7.5.12. Wyznaczanie docelowego stanu gotówki 7.6. Zbywalne papiery wartościowe 7.7. Zarządzanie należnościami 7.7.1. Polityka kredytowa 7.7.1.1. Standardy kredytowania 7.7.1.2. Warunki płatności 7.7.1.3. Polityka ściągania należności 7.8. Zarządzanie zapasami w przedsiębiorstwie międzynarodowym 7.8.1. Pojęcie zapasów i ich rodzaje 7.8.2. Funkcje zarządzania zapasami i ich koszt 7.8.3. Optymalna wielkość zapasów 7.8.4. Determinanty zarządzania zapasami 7.8.5. Strategie zarządzania zapasami 7.8.6. System just in time w zarządzaniu zapasami 7.8.7. Wpływ inflacji i kursów walutowych na zarządzanie zapasami 7.8.8. Alianse strategiczne w zarządzaniu zapasami 7.8.9. Znaczenie specjalnych stref ekonomicznych dla zarządzania zapasami 7.8.10. Nowe technologie informatyczne w zarządzaniu zapasami 7.9. Finansowanie handlu zagranicznego 7.9.2. Metody płatności w handlu zagranicznym 7.9.2.1. Przedpłata 1.9.22. Akredytywa 1.9.23. Inkaso dokumentowe 1.92.4. Konsygnacja 1.92.5. Płatność w rachunku otwartym 7.9.3. Gwarancje banków i innych instytucji finansowych 7.9.4. Źródła finansowania handlu zagranicznego 7.9.5. Wspieranie handlu zagranicznego przez rządy i organizacje międzynarodowe 7.10. Opodatkowanie dochodów i optymalizacja podatkowa w przedsiębiorstwie międzynarodowym 7.10.2. Neutralność podatkowa 7.10.3. Rodzaje systemów podatkowych 7.10.4. Rodzaje podatków 7.10.5. Opodatkowanie a forma organizacyjna zagranicznej działalności 7.10.6. Metody unikania podwójnego opodatkowania 7.10.6.2. Unikanie podwójnego opodatkowania w przypadku „stałego oddziału” Unikanie podwójnego opodatkowania w przypadku spółki córki
Sygnatura czytelni BWZ: III A 73
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6042 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 325-[335].
Pojęcie internacjonalizacji i globalizacji 1.1.Internacjonalizacja i globalizacja jako proces 1.2.Statyczne ujęcie internacjonalizacji i globalizacji 1.3.1.Wskaźniki i profile umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa 1.3.2.Charakterystyka internacjonalizacji i globalizacji ze wzglę¬du na stopień samodzielności przedsiębiorstwa w ich reali¬zacji 1.3.3.Internacjonalizacja i globalizacja jako zjawiska instytucjo¬nalne 1.3.4.Behawiorystyczny sposób interpretacji internacjonalizacji i globalizacji Teoretyczne podstawy internacjonalizacji i globalizacji 2.1.Próby objaśnienia internacjonalizacji i globalizacji na gruncie teorii makroekonomicznych 2.3.Mikroekonomiczne próby objaśnienia zagranicznych inwestycji bezpośrednich 2.3.1.Teoria monopolistycznej przewagi 2.3.2.Zagraniczne inwestycje bezpośrednie jako efekt oligopolistycznej reakcji 2.3.3.Teoria obszarów walutowych Alibera 2.3.4.Teoria lokalizacji 2.3.5.Teoria cyklu życia produktu Vernona 2.3.6.Teoria internalizacji 2.3.7.Eklektyczna teoria bezpośrednich inwestycji zagranicznych 2.3.8.Teoria portfela w odniesieniu do internacjonalizacji i globa¬lizacji 2.3.9.Teoria systemów wzajemnych powiązań 2.3.10.Teoria opcji rzeczywistych Motywy internacjonalizacji i globalizacji 3.1.Rodzaje motywów 3.2.1.Motywy rynkowe 3.2.2.Motywy kosztowe 3.2.3.Motywy zaopatrzeniowe 3.2.4.Motywy polityczne Strategie internacjonalizacji i globalizacji przedsiębiorstwa 4.1.Pojęcie i elementy strategii 4.2.Czynniki wpływające na tworzenie strategii 4.3.Strategiczne orientacje internacjonalizacji i globalizacji 4.3.1.Zewnętrzne uwarunkowania strategicznych orientacji 4.3.2.Rodzaje strategicznych orientacji 4.4.Strategia rozwoju międzynarodowej pozycji przedsiębior¬stwa 4.5.Strategia konkurencji 4.5.1.Przywództwo kosztowe 4.5.2.Różnicowanie 4.5.3.Analiza łańcucha tworzenia wartości 4.5.4.Konfiguracja czynności przedsiębiorstwa 4.5.5.Koordynacja czynności przedsiębiorstwa 4.6.Strategie funkcjonalne 4.6.1.Strategie marketingowe 4.6.2.Strategie w sferze produkcji 4.6.3.Strategia badań i rozwoju 4.6.4.Strategie zaopatrzenia 4.6.5.Strategie finansowe 4.6.6.Strategia w zakresie zarządzania kadrami 4.7.Strategie zarządzania otoczeniem politycznym Formy internacjonalizacji i globalizacji przedsiębiorstwa 5.1.Kryteria podziału form internacjonalizacji i globalizacji 5.2.Charakterystyka poszczególnych form internacjonalizacji i globalizacji 5.3.1.Eksport pośredni i bezpośredni 5.3.2.Handel tranzytowy 5.3.3.Obrót uszlachetniający 5.3.4.Handel wymienny 5.3.5.Import bezpośredni 5.3.6.Sprzedaż licencji 5.3.7.Franchising 5.3.8.Leasing 5.3.9.Kontrakt menedżerski 5.3.10.Budowa zakładu pod klucz 5.3.11.Zagraniczna filia handlowa 5.3.12.Zakład montażowy lub produkcyjny 5.4.Sposoby objęcia własności inwestycji bezpośrednich 5.5.Struktura własności inwestycji bezpośrednich 5.5.1.Wybór: oddział, joint venture czy spółka córka 5.5.2.Specyficzne problemy joint venture 5.6.Alianse strategiczne 5.6.1.Pojęcia i cele 5.6.2.Warunki powstania i funkcjonowania 5.6.3.Rodzaje aliansów strategicznych 5.6.4.Potencjalne konflikty 5.7.Wpływ internacjonalizacji i globalizacji na strukturę organizacyjną przedsiębiorstwa 6.1.Czynniki wpływające na organizację przedsiębiorstwa 6.2.Czynniki wpływające na organizację handlu zagranicznego w przedsiębiorstwie 6.2.1.Czynniki zewnętrzne 6.2.2.Czynniki wewnętrzne 6.3.Formy rozwiązań organizacyjnych 6.3.1.Handel zagraniczny realizowany przez dział sprzedaży krajowej 6.3.2.Wyodrębniona sekcja handlu zagranicznego 6.3.3.Samodzielny dział handlu zagranicznego 6.4.Zasady organizacji działu handlu zagranicznego w przedsiębiorstwie 6.4.1.Funkcjonalna organizacja działu handlu zagranicznego 6.4.2.Organizacja działu handlu zagranicznego według produktów 6.4.3.Organizacja działu handlu zagranicznego według kryterium geograficznego 6.4.4.Organizacja działu handlu zagranicznego według grup klientów 6.4.5.Organizacja działu handlu zagranicznego według projektów 6.4.6.Wielowymiarowa organizacja działu handlu zagranicznego (macierzowa i tensorowa) 6.5.Zewnętrzna organizacja handlu zagranicznego 6.6.Systemy kompetencji w organizacji handlu zagranicznego 6.6.1.System liniowy 6.6.2.System sztabowy (liniowo-sztabowy) 6.6.3.Kooperatywny system funkcjonalny 6.7.Organizacja międzynarodowego przedsiębiorstwa 6.7.1.Rodzaje struktur 6.7.2.Struktury zróżnicowane 6.7.3.Struktury zintegrowane 6.7.4.Włączenie spółki córki do organizacji międzynarodowego przedsiębiorstwa 6.7.5.Nowe ujęcie rozwoju struktur organizacyjnych międzynaro¬dowych przedsiębiorstw Kierowanie międzynarodowymi funkcjami przedsiębiorstwa; controlling 7.1.Pojęcie i zadania controllingu 7.2.Międzynarodowy controlling strategiczny 7.2.1.Zadania i specyfika międzynarodowego controllingu strate¬gicznego 7.2.2.Instrumenty międzynarodowego controllingu strategicznego 7.3.Międzynarodowy controlling operacyjny 7.3.1.Zadania controllingu operacyjnego 7.3.2.Instrumenty controllingu operacyjnego 7.3.3.Szczególne cechy międzynarodowego controllingu opera¬cyjnego 7.4.Organizacja controllingu w międzynarodowym przedsiębiorstwie 7.4.1.Centralizacja lub decentralizacja controllingu 7.4.2.Usytuowanie controllingu w hierarchii przedsiębiorstwa 7.4.3.Uprawnienia decyzyjne controllera 7.4.4.Miejsce controllingu w organizacji przedsiębiorstwa 7.4.5.Wewnętrzna organizacja controllingu Internacjonalizacja i globalizacja polskich przedsiębiorstw 8.1.Zmiany systemowe w gospodarce polskiej 8.2.Handel zagraniczny przedsiębiorstw międzynarodowych i polskich 8.3.Korporacje międzynarodowe w gospodarce polskiej 8.4.Bezpośrednie inwestycje polskich przedsiębiorstw za granicą 8.5.Perspektywy internacjonalizacji i globalizacji polskich przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109659, 149476 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 277-[286].
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 30
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 707 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Planowania i Statystyki w Warszawie, ISSN 0239-9512 ; Nr 101)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61882 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101341 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117847 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2786 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 303-330.
Dla naukowców, doktorantów, studentów, jak również praktyków - pracowników działów zakupów, zewnętrznych audytorów, przedsiębiorców.
Zarządzanie innowacjami w łańcuchu i sieci dostaw 1.1. Modele procesów innowacyjnymi 1.2. Modele zarządzania innowacjami 1.3. Wydajność innowacyjna przedsiębiorstw w sieci i łańcuchu dostaw 1.4. Teoria zasobowa a wydajność innowacyjna przedsiębiorstwa 1.4.1. Zasoby wewnętrzne a wydajność innowacyjna przedsiębiorstwa 1.4.2. Zasoby zewnętrzne a wydajność innowacyjna przedsiębiorstwa 1.4.3. Wydajność innowacyjna przedsiębiorstwa a renta zasobowa 1.5. Teoria sieciowa a wydajność innowacyjna 1.5.1. Wpływ sieci na wydajność innowacyjną przedsiębiorstwa 1.5.2. Rola integratora w podnoszeniu wydajność innowacyjnej łańcucha i sieci dostaw 1.6. Zarządzanie wiedzą a wydajność innowacyjna integratora łańcucha i sieci dostaw 1.6.1. Pozyskiwanie wiedzy od dostawców 1.6.2. Rola działu zakupów w pozyskiwaniu wiedzy od dostawców System zarządzania innowacjami w łańcuchu i sieci dostaw 2.1. Role, metody i narzędzia menedżerskie jako elementy systemu zarządzania innowacjami w łańcuchu i sieci dostaw 2.2. Proces innowacyjny jako elementy systemu zarządzania innowacjami 2.3. Pomiar wydajności innowacyjnej jako element systemu zarządzania innowacjami 2.4. Zarządzanie i reiżynieria procesu innowacyjnego 2.4.1. Zarządzanie podprocesami pozyskiwania innowacyjnych rozwiązań od dostawców 2.4.2. Reinżynieria podprocesów pozyskiwania innowacyjnych rozwiązań od dostawców 2.4.3. Zarządzanie międzyorganizacyjnymi projektami innowacyjnymi 2.4.4. Rola ICT w zarządzania projektami innowacyjnymi realizowanymi w kooperacji 3.2. Modele badań empirycznych a modele zarządzania innowacjami 3.2.1. Model badań oceny dojrzałości innowacyjnej lidera 3.2.2. Model badań podprocesów pozyskiwania innowacyjnych rozwiązań od dostawców 3.2.3. Model badań oceny dojrzałości przedsiębiorstw z łańcucha dostaw i sieci dostaw 3.2.4. Model badań systemowego zarządzania innowacjami w łańcuchu i sieci dostaw 3.2.5. Model badań wydajności innowacyjnej lidera łańcucha dostaw 3.2.6. Model badań czynników wpływających na wydajność innowacyjną i internacjonalizację przedsiębiorstw funkcjonujących w łańcuchach oraz sieciach dostaw Polityka innowacyjności międzynarodowych liderów branży motoryzacyjnej 4.1. Rankingi innowacyjnych firm w branży motoryzacyjnej 4.2. Organizacja i zarządzanie działalnością B+R w branży motoryzacyjnej 4.3. Ewolucja łańcuchów dostaw na rynku motoryzacyjnym a wdrożenia innowacji 4.4. Budowa i funkcjonowanie sieci dostaw w branży motoryzacyjnej 4.5. Procesy pozyskiwania innowacyjnych rozwiązań w branży motoryzacyjnej Wieloczynnikowa, porównawcza analiza zarządzania innowacjami w łańcuchach i sieciach dostaw (przykład Toyoty, Volkswagena, FCA) 231 5.1. Porównanie działań wykonywanych na rzecz poprawy innowacyjności dostawców. Ocena dojrzałości innowacyjnej liderów łańcuchów dostaw z wykorzystaniem opracowanego modelu badawczego 5.2. Porównanie złożoności łańcuchów i sieci dostaw w kontekście rozwoju nowych silników samochodowych. Analiza porównawcza podprocesów pozyskiwania innowacyjnych rozwiązań od dostawców z wykorzystaniem opracowanego modelu badawczego 5.3. Porównanie i ocena dojrzałości innowacyjnej dostawców części silników z wykorzystaniem opracowanego modelu badawczego 5.4. Rozwój systemu zarządzania innowacjami w Toyocie, Volkswagena, FCA 5.5. Analiza porównawcza wydajności innowacyjnej Toyoty, Volkswagena, FCA z wykorzystaniem opracowanego modelu badawczego 5.6. Analiza czynników wpływających na wydajność innowacyjną i internacjonalizację przedsiębiorstw motoryzacyjnych z Polski, funkcjonujących w łańcuchach oraz sieciach dostaw
Sygnatura czytelni BMW: VI H 61 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 14689 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147488 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56901 L (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności