Kanały marketingowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(18)
Forma i typ
Artykuły
(15)
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Butrym-Karaś Magdalena
(1)
Bębenista Roman
(1)
Błażukiewicz Anna
(1)
Coughlan Anne T
(1)
El-Ansary Adel I
(1)
Hurka Cezary
(1)
Kaczmarek Radek
(1)
Klimek Jacek
(1)
Kołodziej Rafał
(1)
Król Marcin (ekonomia)
(1)
Leloch Grażyna
(1)
Lipowski Marcin
(1)
Mitręga Maciej
(1)
Mołdrzyk Monika
(1)
Olejniczak Tomasz
(1)
Pabian Maciej
(1)
Przybyła Jarosław
(1)
Romanowska Agnieszka
(1)
Ryng Agnieszka
(1)
Stern Louis W
(1)
Styrna Joanna
(1)
Trzeciak Dawid
(1)
Walczak Wojtek
(1)
Zeller Paweł
(1)
Śliwiński Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(17)
angielski
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Kanały marketingowe
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(699)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(614)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(491)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(4)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(15)
18 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zmienić by zyskać / Rafał Kołodziej. W: Marketing w Praktyce. 2003, nr 4, s.38-40. - Warszawa : INFOR, 2003
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pricing and distribution strategies / Marcin Król. - Warszawa : Warsaw School of Economics, 2015. - 64 s. : il. (gł. kolor.) ; 24 cm.
Publikacja przygotowana w ramach projektu "Młodzi projektują zarządzanie".
Bibliogr. s. 61-63.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143641 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jak rozprzestrzeniać się wirusowo ? / Grażyna Leloch. W: Marketing w Praktyce. 2006, nr 2, s.39-40. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2006
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 235-253.
Rozdział I. Wpływ gospodarki sieciowej na rozwój kanałów dystrybucji usług 15 1.1. Gospodarka sieciowa i jej wpływ na współczesny rynek 15 1.2. Źródła przewagi konkurencyjnej w okresie rewolucji ICT 24 1.3. Serwicyzacja gospodarki 33 1.4. Znaczenie technologii informacyjno-komunikacyjnych i ich wykorzystanie w dystrybucji usług 43 1.5. Multikanałowość sprzedaży usług 52 Rozdział II. Uwarunkowania zachowań zakupowych konsumenta w środowisku multikanałowym 61 2.1. Wybrane aspekty procesu zakupu usługi przez konsumenta 61 2.2. Teoretyczne ujęcie procesu wyboru kanału dystrybucji przez konsumenta 71 2.3. Zachowania zakupowe konsumenta wielokanałowego 79 2.4. Zarządzanie klientem w systemach wielokanałowych 87 Rozdział III. Model wyboru kanału marketingowego przez konsumenta 99 3.1. Uwarunkowania wyboru kanału dystrybucji usługi przez nabywcę - model i hipotezy badawcze 99 3.2. Zasobność informacyjna kanałów komunikacji (Media Richness Theory) 109 3.3. Postrzegana wartość kanałów sprzedaży usług - koszty i jakość usług w kanale 119 3.4. Wybrane aspekty budowania relacji z konsumentem w środowisku multikanałowym 128 3.5. Doświadczenia konsumentów w korzystaniu z usług w wybranych kanałach sprzedaży 142 Rozdział IV. Metodyka badań własnych 151 4.1. Procedura badawcza - zakres badań ilościowych i jakościowych 151 4.2. Opis doboru próby i metodyki badań własnych 155 4.3. Narzędzia badawcze, konstrukcje podstawowych skal pomiarowych 160 4.4. Wiarygodność badań - wybrane miary oceny trafności i rzetelności zastosowanych skal pomiarowych 169 4.5. Modelowanie równań strukturalnych jako metoda analizy danych pierwotnych 177 Rozdział V. Modelowanie zachowań konsumenta w środowisku multikanałowym - wyniki badań 187 5.1. Czynniki determinujące intencję wyboru przez konsumenta kanału dystrybucji na poszczególnych etapach procesu zakupu 187 5.2. Zachowania konsumentów w systemach wielokanałowych 199 5.3. Postrzeganie kosztów w kanałach dystrybucji usług 209 5.4. Modyfikacje w strukturze wielokanałowych systemów dystrybucji 214 5.5. Wzorzec wielokanałowego systemu sprzedaży usług w warunkach zmian w otoczeniu rynkowym 221
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154784 N, 154783 N (2 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Strategie marketingowe firm a Internet / Agnieszka Ryng. W: Marketing w Praktyce. 2002, nr 12, s. 44-46. - Warszawa : INFOR, 2002
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105257 L (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 992 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności